Ovat henkisesti 15 vuotiaan tasolla. Ei mulla muuta.
Tyypit jotka käyttävät ihmissuhteista sanaa säätö
17
301
Vastaukset
- Anonyymi
Kääntö olisi kaiketi parempi termi.
Ja taas vanhemmat sanoo sitä väännöks...😄
- Anonyymi
Jos ihmisellä ei ole muita kuin lyhyitä sekavan puoleisia suhteita, niin ei välttämättä ole ollenkaan huono käyttää niistä halutessaan säätö sanaa.
- Sheena - Anonyymi
Elämä on pelkkää säätämistä ja virittämistä. Toiset oppii sen taidon ja toiset ei. Ja joillekin se jää ikuiseksi säätämiseksi ja virittämiseksi, koska oma korva ei riitä eikä kuule... :)
- Anonyymi
Jaa, no itse käsitän "säädön" yhdentyyppiseksi ihmissuhteeksi. Kaikki säädöt ovat ihmissuhteita, mutta kaikki ihmissuhteet eivät ole säätöjä.
Säätö on joku epämääräinen viritys, ei se kai mikään kummoinen ihmissuhde ole edes?
- Anonyymi
Se on suhde, jolle ei anneta juurikaan arvoa. Vain kokemus monien joukossa.
Anonyymi kirjoitti:
Se on suhde, jolle ei anneta juurikaan arvoa. Vain kokemus monien joukossa.
Juu.
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Mitä se säätö tarkoittaa? Minulle uusi sana?
Ettei suhteesta oöe tarkoitus tullakaan vakavampaa. Kunhan vähän paneskellaan sekä huvitellaan ja sitten lähdetään eri teille.
On sille virallinenkin termi, vaikeasti määriteltävissä oleva suhde. Sellainen suhde josta kysymyksen kohde ei oikein itsekään tiedä mitä siitä ajattelee, miten sen kokee ja miltä siltä haluaa, mutta se nyt vain on ja kelpaa juuri sillä hetkellä sellaisenaan. Eli teinien lyhennekielellä säätö 🤣
- Anonyymi
Tämä on enemmän kuin totta!
Kyllästyttää lukea kun aikuiset käyttää tuota ilmaisua. - Anonyymi
Sanaa säätö ei kovin usein kuule. Sana on keski-ikäisteni käytössä (ainakin pks), ei se ole vain nuorten termi.
Itselleni säätö ei merkitse ihmissuhdetta! Se on epämääräinen kohtaaminen. Ja sen verran epämääräinen, ettei sitä voi kutsua edes tapailuksi, treffailuksi, tai tutustumiseksi. Se voi olla harkitsematon ja ehkä hieman hävettävä kohtaaminen. Sen taustalla saattoi olla hyväkin aikomus, mutta tunneyhteys jäi saavuttamatta tai päädytään samaan sänkyyn useampaan kertaan, vaikka tietää ettei se oikeastaan kannattaisi. Säätämistä siis ilman järkeä tai ilman tunnetta.
Useimmat ei säädä, he seurustelevat, ovat av(i)oliitossa, tapailevat tai harrastavat seksisuhteita. - Anonyymi
Ihminen joka toisista ihmisistä käyttää sanaa tyyppi.. onkohan ite tyyppihyväksytty?
- Anonyymi
Itse kävin Saksassa tyyppihyväksynnässä ja sain luokituksen isoksi paskiaiseksi, laholla koneella.
>Timppa<
- Anonyymi
Saivartelua : D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752