Vaivautunut olo, aina

Anonyymi

Mulle tulee aina mahdoton vaivautunut olo, jos naisia sattuu vaikka samaan pöytään syömään, vaikka jossain syntymäpäivillä tai häissä.
Varsikin nuoret naiset, mut ei mummelit saa samanlaista vaivautunutta oloa aikaan.
Jos on vaikka ruokailu, niin kädet alkaa tärisemään, huuli väpättää ja aivosumuinen olo.
Yrität syödä sivistyneen hienosti veitsellä ja haarukalla, mut veisi ja haaruka väpättää ja yrität nostaa ruoka-annosta suuhun haarukalla, niin kömpelösti sujuu ja kastiketta tippuu paidalle.
Samalla on tunne, kuinka kymmenet silmäparit tuijottavat ja arvostelevat syömistäsi.
Pienenkin annoksen syömiseen kuluu kymmeniä minuutteja jännitys tilassa, kun sama annos kotona katoaisi lautaselta muutamassa minuutissa.

Sitten jos joku nainen sattuu sinulle jotain sanomaan tai kysymään, niin kurkku tuntuu kuivalta ja yrität sönköttää ja puhekin on yhtä puuroa, ettei siitä saa selvää, eikä saa ääntä tarpeksi, että nainen kuulisi kaudeassa ympäristö mölinässä, kn sata vierasta mölisee samaan aikaan toisilleen ja tuntuu, että kurkku on turvokisssa ja ruokaa suussa samaan aikaan.

Sitten alkaa hikoiluttamaan, varsinkin jos joutuu pukua käyttämään, kun se on epämielyttävä ja kuuma asuste sisätiloissa ja varsikin kesällä, kun sisällä juhlatilaisuudessa on lämmintä 26 ja hetken päästä 28. kun ihmisistä haihtuva lämpö kuumentaa tilaa.

Sama homma treffeilä, kun pari kertaa olen ollut ja mahdoton jännitys päällä.
En ole senjälkeen treffeillä käynyt, jos elämä naisen kanssa on smanlaista, niin ei kyllä kiinnosta sellainen elämä naisen kanssa.

18

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mulla oli eron jälkeen 7 vuotta kyseinen jännitys päällä sosiaalisissa tilanneissa päällä jännitti kaupankassakin jos sattui olemaan nainen, osittain johtuu intdovetti luonteestakin ,

• Anonyymi

Ja ikäsi on?

• Anonyymi

54v, mutta aina ikäkään auta kun elämän tilanteet muuttuu jännitykseksi,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

54v, mutta aina ikäkään auta kun elämän tilanteet muuttuu jännitykseksi,

Tämä ei todellakaan ole mikään ikä kysymys. Sitä voi jännittää koko elämänsä ajan näitä tilanteita. Kokemusta on.

Ainoa mikä siihen auttaisi, että tottuisi niihin tilanteisiin. Jos uskaltaa mennä ja avata suunsa. Pahinta kun alkaa jännittämään, eikä keksi mitään sanottavaa toiselle. Sitten jättää mieluummin sanomatta, vaikka se tuntuukin pahalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei todellakaan ole mikään ikä kysymys. Sitä voi jännittää koko elämänsä ajan näitä tilanteita. Kokemusta on.

Ainoa mikä siihen auttaisi, että tottuisi niihin tilanteisiin. Jos uskaltaa mennä ja avata suunsa. Pahinta kun alkaa jännittämään, eikä keksi mitään sanottavaa toiselle. Sitten jättää mieluummin sanomatta, vaikka se tuntuukin pahalta.

No onhan se nyt koomista jos nuoria naisia jännittää, ne kun katselevat että vanha harmiton paappa siinä.

• Anonyymi

Mä oon 51

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon 51

Palsta täynnä vanhoja lerppoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onhan se nyt koomista jos nuoria naisia jännittää, ne kun katselevat että vanha harmiton paappa siinä.

Moni varmaan katsookin, mutta ei kaikki. Turha yleistys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni varmaan katsookin, mutta ei kaikki. Turha yleistys.

Niin kun osa ei katso lainkaan. Olette papat ilmaa nuorille naisille, ei ne teidän jännityksistä välitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kun osa ei katso lainkaan. Olette papat ilmaa nuorille naisille, ei ne teidän jännityksistä välitä.

Luulevat papan tärinää vanhuuden vaivoiksi korkeintaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palsta täynnä vanhoja lerppoja.

Tulet itsekin vanhaksi, ellet kuole kesken matkaa... Sitten voit kohdallasi miettiä, että onko elämässä enää mitään hohtoa.

• Anonyymi

Betasalpaajat ovat aika edullisia ja niillä saa ainakin ns ramppikuumeen fyydisisiä oireita pois.

Viinamies tietysti sanoisi, että ota alle tukevaryyppy. Se raikastaa hengityksen ja tekee käytöksen höveliksi.

• Anonyymi

Juu ja itse samasta syystä, alkanut välttelemään ihmistä johonka olen ollut ihastunut.

Olen huomannut kiinnostuksen olleen molemmin puolista, mutta oma käytös alkoi olla silkkaa välttelyä. En käynyt kertaakaan kysymässä kuulumisia, enkä mitään. Pälyilin vaan 100 metrin päästä.

Nyt ei enää edes moikkailla, kun se toinen alkoi vältellä katsekontaktia. Sitä niittää mitä kylvää. Nyt on sydän särki, varmaan molemmilla...

Se kannattaa mennä juttelemaan ihastuksen kohteelle. Jos tulee pakit niin tulee. Enemmän vituttaa kun tajuaa menettäneensä mahdollisuuden tehdä jotain aloitetta. Kaikki menee puihin, ennen ku edes mitään ehtii tapahtua.

• Anonyymi

Jaa, rohkeasti vaan juttelemaan jos vastaan tulee kiva tyyppi. Mitä siinä voi muka menettää, enemmän voi mielestäni voittaa ja saada esim uuden hyvän ystävän, parisuhteen tjs.
      Vaikka itse olen super sosiaalinen niin kyllä minuakin välillä jännittää mutta mielestäni hyvällä tavalla. Pari asiaa pitää aina muistaa…puhu ja ehkä vielä tärkeämpi…kuuntele mitä toinen sanoo. Kyllä se siitä!

• Anonyymi

Introverttinä, välillä miettii että olisi elämä paljon helpompaa supersosiaalisena. Mutta kun se ei ole luonteessa.

Helposti tulee väärinymmärretyksi. Tulkitaan ylpeydeksi, kun ei mene juttelemaan. Kun ei uskalla. Kun haluaa pitää oman yksityiset rajansa jne.

Sitten huomaakin olevansa yksin joka paikassa ja lähes aina ja ketään ei kiinnosta. Enkä syytä siitä heitä. Olen nyt huomannut että itse olen syypää tähän.

Se ei ole pitemmän päälle terveellistä. Ikää alkaa olla sen verran (48), ettei kovin montaa tilaisuutta (saada uusia kavereita) enää voi jättää väliin, taikka saan kuolla yksin...

• Anonyymi

Ei se ole semmoista sitten kun on tutustunut ja tutuksi tullut.

• Mulla on sama ongelma siis kauhea jännitys päällä sosiaalisessa tilanteissa.
      Pitäisi syödä jossain tapahtumassa alkaa kädet täristä :/

• Anonyymi

😄😁😊

Mun kanssa on oikeesti rentoo kun oon vähän maistissa ja muutenkin jos sattuu hyvä päivä. Kelit jos on kohdillaan, ( ei ne aina oo) . Mut mä inhoon "virallisia" juhlia . Emmä tiedä , vaikka oon ollu Ehkä elämäni aikana oikeissa juhlissa noin pari kertaa niin aina on ollut kivvoo. Mut mä myös ymmärrän tuon kuivumisen tunteen ja jos on vanhempia ihmisiä paikalla. Se on jotenkin niin ,että kun on vanha keho , niin sitä käyttäytyykin sen mukkoon. Ja mulla on vanha keho . Kurkkua kaksitoista ja semmoista. En ainakaan ahtaissa tiloissa tykkee yhtään juoda tai syödä mutta taidat itsekkin tietee sen kuitenkin ,että yksi ihminen ei paljon tilloo tarvi. Toki ulkona ( siis vaikka pihalla) syöminen on mukavoo mutta en mä minne tahansa mäne syömään. Kuitenkaan. Mä luulen, että tämä on suomalaisille aika tyypillinen tilanne . Piteis olla paljon tilloo eikä yhtään ahdistusta . Mietitäänkö sammoo??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2873
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe