Nainen mikä silli kelpais

Anonyymi

Kun mies käy kaupassa ja tuo ja tekee ruuan eli silliä ja perunaa ja makkaraa niin mitä tai mitkä sillit toivoisit tai on suosikkisi itse pidän muista mutta en tomaattisillistä mutta muut niin hyvää että

11

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sillin pitää olla valtava! Koko on tärkein!

• Anonyymi

Pitkä silli.

• Anonyymi

Purkissa Vesta silli.

• Anonyymi

Ne on hyvii ostin viimeeksi rainboyn matjes silliä no ihan hyvii mut mausteissa sais olla enempi tyjyy vähän mauttomii mietein ostanko rainboyn ravintola fileitä mut päädyin halvempaan mut ahti sillit on hyvii

• Anonyymi

Vastaan miehenä eli nuo vestan pikkupurkkisillit on kyllä hyviä kun ne viipaleetkin on pienenmpi kuin möhköpurkeissa. juuri sopivankokkoisia leivän päälle:

https://www.foodie.fi/products/330?tag_ids=42016

Hyvää leivänpäällistä myös tulee jos ostaa tuota matjesfilettä, leikkaa viipaleiksi ja laittaa sipulirenkaiden kanssa tekeytymään yön yli jääkaappiin:

https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/boy-matjessillifilee-150g-vakuumi-msc-6431605673209

Aika harvoin kyllä tulee silliä ostettua mutta jos ostaa niin kannattaa ostaa noita hyviä mieluummin niin ei jää kaappiin pyörimään.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Vesta on hyvää mut kalliita ahtikin on hyvää no on o boynkin no sillit on hyvii paitsi tomaatti sillit mut muista silleistä tykkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vesta on hyvää mut kalliita ahtikin on hyvää no on o boynkin no sillit on hyvii paitsi tomaatti sillit mut muista silleistä tykkään

Joo on se kallista mutta jos vaikka kerran pari vuodessa ostaa niin sitten ei niin se hinta vaikuta. Mutta tuo toinen linkki eli se file, ne ei ole kovin kalliita ja tosiaan hyvää kun pistää viipaleiksi ja sipulirenkaiden kanssa vadilla kelmun alle yöksi jääkaappiin, tulee parempi kuin purkissa olevissa minusta, ei niin suolainen ja rasvainen kun ei lillu nesteessä.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Kuutossilliä sen olla pitää, vaikka palstan sensuuri onkin toista mieltä koska sananvapaus Suomessa.

• Anonyymi

Ei nyt yhtäkkiä sano mitään kuutos sillit

• Anonyymi

Itselleni juurikin nuo tomaattisillit on ainoita, joita tulee joskus syötyä. Nyt on kaapissa Vestan tomaattisilliä, että mulle ei miehen tarvii ostella. Ostakoon itelleen sitä mistä tykkää, jos ei tomaattinen kelpaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4431
    2. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2325
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      14
      2317
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      51
      2078
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1647
    6. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1466
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1421
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1274
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1231
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      40
      1054
    Aihe