Hei etsin itselleni ystäviä sekä miehistä että naisista. Minulla ei ole paljon ystäviä ja tunnen oloni usein yksinäiseksi 😔 olisi mukavaa solmia uusia ystävyyksiä ja tavata uusia ihmisiä. Olen suuri lojaali Michael Jackson fani minulla ei ole omia lapsia vaikka niitä kovasti haluan lävistyksiä ei ole vaikka olen miettinyt korvareikien otsen sijaan tatuointeja on jo kertynyt monen monta.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Katso ympärillesi ja kun näet ihmisen jonka koet olet olevan arvoisesti niin mene juttelemaan kasvotusten. Netissä ihmiset vedättää. Mutta netissä kuin kasvotusten pitää sopia missä kulkee rajat ja mitä rajpjen määrittämisestä voi seurata. Ja ehkä ne kaikkein tiukimmat asiat kannattaa sanoa ja sopia heti, ja jos. Niin lunastaa heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091763Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss272918- 67867
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö109677- 32591
- 88557
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61549- 32540
- 42532
- 37520