Painonpudotuspäiväkirja vko 4

Paino korkeimmillaan yli 88kg
Paino ennen päiväkirjan aloittamista 84kg
Paino viikottain : 81,6kg, 80,3kg, 79,6kg.
Eli viimeisin viikkopudotus -0,7kg.
Menetelmä: pienentää annoksia 1/3 osaan entisestä.
Lisähaasteet: BED syömishäiriö ja keski-ikä.

Tällä viikolla tavoite on saada uudelleen kiinni normaalista ruokarytmistä. Viime viikko meni pudotuksesta huolimatta reisille. Toivottavasti saan pudotettua painon ruotuun palaamisen ansiosta alle 79kg:n.

78

1080

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla paino tänään 76 kg.Se vois olla enemmän toissapäiväisen takia.Huomenna tulee neljä viikkoa täyteen.Paino olis voinut pudota enemmän,mutta olen iloinen ettei paino ole tuon enempää mässypäivästä huolimatta.Koska se paino olis voinut nousta 1,5 kiloa hyvinkin.Nyt nousi vain puoli kiloa.

• Anonyymi

Laihdutaminen lihotaa.Ota käytöön sairaaloiden päivän ruoka ajat aamiainen ,lounas,välipala,illalinen iltapala.Mieti mistä sairaalan ostojen ruoka koostuu? perus ruuasta.Ei turhista kaloreista ja ruoka rytmistä.Ainen vaihdunta lähtee käytiin vain syömällä ruokarytmillä ja itsensä oikeaa perusruokaa syömällä,Kun laihdutat laihdut palaat lopulta entiseen ja lihoat takas,3 vuodessa henkilö pääsi normaali koko,Laihtui tuo sairalaan kellon ajat noudataen ja ravinon otto 30kg.pysynyt siinä.Koska noudataa yhä syö kunolla ei muputa koko ajan jotain.Toinen sai sairalan päiväruoka rytmiä kellon ajat itsensä 40kg,laihemaksi.Meni 5 vuotta.Mutta on normi paino edeleen.Noudataa sairaalan ruokarytmiä ja kellon aikoja.Koti ruokaa ihan.aamiainen.lounas.välipala,illalinen ilta pala.Mutta aina saman aikaan kaikki nuo,

• Anonyymi

Sopiiko että syön niitä terveellisiä ruokia mitä syön ja mulle riittää kolme kunnon ateriaa päivässä.Mulla on tavoitteena tiputtaa 10 kiloa ensi kesäksi ja teen sen omalla tyylillä.Eli en aio laittaa aamulla herätystä sen takai että pitäis syödä aamupala vaikka ei ole nälkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopiiko että syön niitä terveellisiä ruokia mitä syön ja mulle riittää kolme kunnon ateriaa päivässä.Mulla on tavoitteena tiputtaa 10 kiloa ensi kesäksi ja teen sen omalla tyylillä.Eli en aio laittaa aamulla herätystä sen takai että pitäis syödä aamupala vaikka ei ole nälkä.

Mielenkiintoista. Miten ne kolme kunnon ateriaa sijoittuvat päivittäisen työpäivän rytmiin? Lounas, päivällinen ja yöllinen vai miten?
        Jos syö illalla myöhään, niin ei silloin olekaan aamulla nälkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoista. Miten ne kolme kunnon ateriaa sijoittuvat päivittäisen työpäivän rytmiin? Lounas, päivällinen ja yöllinen vai miten?

Kuka on sanonut että käyn töissä? Syön klo 12 ,15 ja 18.

• Sairaalan annoksilla laihtuu jos elintapoihin on kuulunut ylensyöminen. Sairaalassa taidetaan annostella kaikille noin 2000 kcal päivässä riippumatta siitä mikä on energian tarve. Sama annos ruumiinrakenteesta ja liikunnasta huolimatta. Ruuat pitää syödä kun tuodaan eteen tai ne viedään pian pois. Sitten saakin nälässä odotella seuraavaa ateriaa tai sitten syö lautasen tyhjäksi vaikkei olisi vielä nälkäkään. Miksi on vaikea antaa itsensä kestää pientä nälkää ja syödä sitten kun tarvetta on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon ainakin sellainen, etten voi syödä aamupalaa. Tulee niin huono olokin, että ihan yökin jos syön ennen klo 12 mitään. Kahvia pystyn kupin juomaan.

Niin, ja syön tosiaan sen yöllisen. Eli niin se ilmeisesti toimii, että kun syö illalla, ei tartte aamulla laittaa kelloa soimaan aamupalaa varten.

• Nuo 'sairaaladieetit' ym. lihottavat. Minä jos kuka sen tiedän. Itse en haksahda niihin enää ikinä! Nyt olen laihtunut huimasti ihan tutulla kotiruoalla ja itselle sopivalla ateriarytmillä. Aiemmin kokeilin muiden ohjeistamia dieettejä ja ruokavalioita ja painoa vain kertyi. En ymmärrä mitä nuo ihmiset siitä saavat, kun kauppaavat ja tyrkyttävät täällä ruokavalioita ja dieettejä.

• Tänään söin aamupalaksi Ohut herkku ruispalan, jonka välissä margariini, valkosipulia, ja paljon paprikaa. Lounaalla ja päivällisellä teen jotain Falleroista. Voisin hakea vaikka Pirkan perhesalaattipussin ja pilkkoa siihen kaveriksi kurkkua ja paprikaa. Se varmaan sopii Falleron kaveriksi. Ehkä vähän tummaan riisiin sekoitettuja vihreitä linssejä protskun lähteenä. Vihreissä linsseissä on protskua 24g/100g. Jauhelihassa taitaa olla jotain 20g:n paikkeilla. Moni saliharrastajakin suosii nykyään kasviproteiineja. Monissa kasveissa on jopa enemmän protskua kuin lihassa. Vegaanista proteiinijauheesta teen iltapalaksi vegepannareita, jotka syön marjojen kanssa. Niihin ei ole ohjetta, mutta olen onnistunut vastaavissa ennenkin, joten enköhän onnistu nytkin.

Viime viikon jälkeen on ihan kivaa palata ruotuun. Pitänee katsella uutta vaakaakin jo nyt, kun paino tippui alle 80 kilon.

• Anonyymi

"Nuo 'sairaaladieetit' ym. lihottavat. "

Siinä oli törkeä valhe.

• No ne sairaaladieetit pitää sänkypotilaat jotka on valmiiksi lihavia lihavina. Sairaalan ruokahuollossa ei ole mahdollisuutta yksilölliseen arvioon. Sama annos syötävää tulee kaikille riippumatta painosta, pituudesta, ruumiinrakenteesta tai fyysisestä aktiivisuudesta. Jos on vaikka 90v ja pituus 150cm ja paino 100kg ja makaa selällään 24/7 niin silti vedetään se 2000kcl per päivä. Ei mitään väliä myöskään vaikka olisi dm2.

Toki raavaat terveet nuoret miehet, jotka liikkuu aktiivisesti laihtuisi. Mutta ei sellaisia ole sairaalassa pitkiä aikoja.

• Raivostuttaa nuo dieettien kauppaajat. Eivät tiedä mistä puhuvat. Tulevat syömishäiriöisen ketjuun toitottamaan ruokavalio/laihdutusmenetelmäpupouaan, vaikka juuri tuollainen ajattelutapa on BEDiä sairastavalle MYRKKYÄ. Yritän olla provosoitumatta, mutta joskus tuollainen törkeys menee niin yli ymmärrykseni. Eivät edes ymmärrä miten vaarallista tuollaisen ajattelutavan pakkosyöttö on!

Nyt aion olla lukematta tuollaisia kommentteja. Pauhatkoon typeryyttään ihan itsekseen. Saisivat vain pauhata sitä paskaansa toisissa ketjuissa sotkematta tätä minun aloitustani.

• Tämä päivä on sujunut tosi hyvin. Ajattelin, että rikkonaisen viime viikon jälkeen olisi vaikeaa normalisoittaa ruokailut, mutta olin väärässä. Motivaatio ja fiilis on vain kasvussa!

• Anonyymi

"Nuo 'sairaaladieetit' ym. lihottavat. "

"Siinä oli törkeä valhe."

Niin oli. Sairaaladieetissä sekä kalorimäärä on rajoitettu että proteiinin, rasvan ja hiilihydraatin määrä sovittu. Jo pelkästään kalorien rajoitus aiheuttaa sen, että henkilö ei voi lihottaa.

• Ne lihottavat siksi, että ne ovat dieettejä. Niissä on rajoitetut kalorit ja määrätty määrä proteiineja ym. Se laskeminen ja ruoan TARKKAILU aiheuttaa BED oireiden laukeamisen. BEDiä sairastava lihoo kaikista dieeteistä juuri siksi, että elämän ja ajattelun pyöriminen ja ruokatapojen ohjeistettu muuttaminen on juuri sitä sairasta suhtautumista ruokaan ja syömiseen, mikä vääntää syömishäiriöisen aivot vituralleen. ÄLKÄÄ TYRKYTTÄKÖ TÄÄLLÄ DIEETTEJÄ TAI RUOKAVALIOITA! Tämä on syömishäiriöstä kärsivän aloittama keskustelu ja ainoa tapa, jolla syömishäiriöinen voi laihtua on tämä, millä minä olen laihtunut: sanoutumalla kokonaan irti dieeteistä ja laskemisesta ja ruokakeskeisestä ajattelusta, syömällä sitä mitä haluaa syödä, mutta muuttamalla annoskokoja pikkuhiljaa. Ja olemalla armollinen itselleen.

Tuo anonyymi (sama anonyymi komppasi omaa kommenttiaan) ei tiedä syömishäiriöstä yhtään mitään. Toivoisin todella, että ylläpito poistaisi nuo kommentit, mutta siihen ei taideta ryhtyä, ellei sisältö ole suoranaisesti loukkaavaa. Olen ko pyytänyt siirtymään toiseen ketjuun vouhkaamaan noista ruokavalioista. Pyydän vielä toistamiseen: koska et mitään syömishäiriöisen laihduttamisesta tiedä, älä työnny tähän kommenttiketjuun pakkosyöttämään dieettiajattelua.

• Olen ajatellut siirtyä kokonaan muille foorumeille, loska täällä on vallalla haitallinen dieettikulttuuri. Harmittaa, koska pari fiksua tyyppiä, joiden kommentteja on ollut ilo lukea, jäävät sitten lyhyen ajan tuttavuuksiksi. Tämän viikon vielä pysyn täällä. Sen jälkeen harkitsen uudelleen.

• Anonyymi

Et tainnutkaan tietää, että avaaja on BED-sairas, suomeksi ahmintahäiriöinen.

Ahmintahäiriössä psyykkisen pahoinvoinnin ”itsehoitona” käytetään ruokaa ja syömistä. Syömisellä aiheutetaan fyysinen paha olo, joka on tuttu, turvallinen, helpommin siedettävä kuin psyykkinen paha olo, jonka käsittelyyn ei ole terveitä keinoja.

Ahmintahäiriöiselle ei sovi dieetti, vaan hoitotapa on muunlainen. Dieetti sopii terveille, ei BED-sairaille.

Alueella esiintyy toinenkin ahmintahäiriöinen, joka hoitaa ahmimisensa valtaisalla tuntikausien mittaisella liikunnalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tainnutkaan tietää, että avaaja on BED-sairas, suomeksi ahmintahäiriöinen.

Ahmintahäiriössä psyykkisen pahoinvoinnin ”itsehoitona” käytetään ruokaa ja syömistä. Syömisellä aiheutetaan fyysinen paha olo, joka on tuttu, turvallinen, helpommin siedettävä kuin psyykkinen paha olo, jonka käsittelyyn ei ole terveitä keinoja.

Ahmintahäiriöiselle ei sovi dieetti, vaan hoitotapa on muunlainen. Dieetti sopii terveille, ei BED-sairaille.

Alueella esiintyy toinenkin ahmintahäiriöinen, joka hoitaa ahmimisensa valtaisalla tuntikausien mittaisella liikunnalla.

Jaa no anteeksi.

• Anonyymi

Lihava Lady noita täydellisiä riittää näillä palstoilla.Kyllä minuakin ärsyttää kun tullaan neuvomaan vaikka ei ole kysytty edes neuvoja.Harmi jos lähdet,mutta ymmärrän kyllä miksi lopetat täällä.En mäkään tartte toisten neuvoja.Joku luuli että käyn töissä.Tässä maassa ei saa olla eläkkeellä vaan pitää käydä töissä.

• Anonyymi

Ei tämä ole mikään sairaala, jossa potilas on ainoa hoidettava ja aina oikeassa. Minkä takia te pidätte yksinpuheluanne tai päiväkirjaanne täällä? Pitäisikö kehua ja kannustaa, vaikka ajatuksenne ovat aivan älyttömiä. Parhaiten teitä auttaa lääkärit, vaikka sinne onkin jonoa.

Perustakaa blogi, jonne muille ei ole pääsyä tai pitäkää paperista perinteistä päiväkirjaa. Suljettuja vertaistukiryhmiäkin löytyy; siellä voitte kilvan kehua toisianne ja vertailla menetelmiänne. Minimivaatimus täällä olisi se, että kerrotte olevanne henkisesti sairaita, niin teille voi osoittaa edes jonkinlaista myötätuntoa. Siihen saakka kansan kielessä hullu on aina hullu, joka hyökkää kaikkien muiden kimppuun vesikauhuisen koiran lailla.

• Anonyymi

Tänään kävin kaupassa ostaa päärynöitä. Huomiseksi on vielä yksi paprika salaatteihin. Prismassa on muuten ihan ok valikoima,mutta niitä valmiiksi muoveihin pakattuja punaisia paprikota kaipaan.Näytti siellä olevan myynnissä ilman muoviin pakattuja. En tiedä miten hyvin noi säilyy.Ainakin jääkaapissa säilyy ihan hyvin kun ovat tiukasti muoviin pakattu.Tosin ostan vaan aina muutamaksi päiväksi kerrallaan ja sitten tehdään toinen kierros kauppaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Tänään kävin kaupassa ostaa päärynöitä. Huomiseksi on vielä yksi paprika salaatteihin. Prismassa on muuten ihan ok valikoima,mutta niitä valmiiksi muoveihin pakattuja punaisia paprikota kaipaan.Näytti siellä olevan myynnissä ilman muoviin pakattuja. En tiedä miten hyvin noi säilyy.Ainakin jääkaapissa säilyy ihan hyvin kun ovat tiukasti muoviin pakattu.Tosin ostan vaan aina muutamaksi päiväksi kerrallaan ja sitten tehdään toinen kierros kauppaan.

Paprikoissa on se paha puoli, ettei niistä välttämättä näe ulkoa päin, ovatko kunnollisia vai eivät. Ulkoa hyvä voikin olla sisältä ihan pilalla. Mutta kyllä niitä tulee ostettua, ovat ne niin hyviä!

• Anonyymi kirjoitti:

Tuota minäkin olen kaivannut. Valmiiksi pussitettuja punaisia paprikoita. Ärsyttää nuo monenväristen paprikoiden valmispussit, joista vain ne punaiset on oikeasti syötäviä.

• Tiedoksi ihmettelijöille: minä ja nämä asialliset kommentoijat hakevat näillä teksteillä juuri sitä vertaistukea, mitä minäkin koen näiltä parilta asialliselta osallistujalta saaneeni. Mukavaa kuulla miten muilla menee ja millaiset fiilikset heillä on. Ei me haeta ohjeita tai uusia dieettejä vaan vertaistukea.

• Dieettien huono puoli on se, että ne loppuvat joskus. Siitä seurauksena tulee yleensä lihominen. Fiksumpaa todellakin vain vähentää syömisiään maltillisesti ja seurata painoaan. Saatan kyllä itse turvautua nutraamiseen kevättalvella varsinkin jos Espanjassa tulee painoa lisää.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Dieettien huono puoli on se, että ne loppuvat joskus. Siitä seurauksena tulee yleensä lihominen. Fiksumpaa todellakin vain vähentää syömisiään maltillisesti ja seurata painoaan. Saatan kyllä itse turvautua nutraamiseen kevättalvella varsinkin jos Espanjassa tulee painoa lisää.

Vaikka mä käytän sanaa dietti,koska en omalla kohdalla voi sanoa loppuelämän elämäntapaa. Tavallaan olen nyt dietillä,koska opettelen syömään. Voi kuulostaa oudolta mutta LihavaLady tietää kyllä kun annoskokoja pitää pienetää ja normalisoida.Koska BEDiläinen pystyy syömään älyttömän paljon yhdellä kertaa. Eli nyt olen vielä dietillä ja jossain vaiheessa se muuttuu joksikin muuksi,kun pystyy lisää kaloreita.En todellakaan aio loppikääni syödä kahta salaattiateriaa ja yhtä puuroannosta päivässä.Vaan kun saan painon haluamaani painoon.En tiedä missä painossa,niin aion kyllä lisätä lihan,kanan ja kalan ruokavalioon.Mutta nyt menen näillä eväillä.Toistaseksi ne salaattiateriat ja puuro omenan kanssa on riittäneet.Koska niillä paino tippuu.Ja se jumitus on tulossa vielä.Ja silloin vaatii kärsivällisyyttä.Varsinkin kun käy vaa´alla joka päivä.Musta on vaan kiva merkata kirjanpitoon paino,vaikka se pysyis samassa. Mä en halua viivoja kirjanpitoon.

Oon tässä miettinyt että kun saavutan tavoitepainon niin osaanko lopettaa painon kirjanpidon.Koska mulla on ylhäällä paino marraskuusta 2010 lähtien. Ainoastaan putkiremontti on tehnyt katkon painon kirjanpitoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Vaikka mä käytän sanaa dietti,koska en omalla kohdalla voi sanoa loppuelämän elämäntapaa. Tavallaan olen nyt dietillä,koska opettelen syömään. Voi kuulostaa oudolta mutta LihavaLady tietää kyllä kun annoskokoja pitää pienetää ja normalisoida.Koska BEDiläinen pystyy syömään älyttömän paljon yhdellä kertaa. Eli nyt olen vielä dietillä ja jossain vaiheessa se muuttuu joksikin muuksi,kun pystyy lisää kaloreita.En todellakaan aio loppikääni syödä kahta salaattiateriaa ja yhtä puuroannosta päivässä.Vaan kun saan painon haluamaani painoon.En tiedä missä painossa,niin aion kyllä lisätä lihan,kanan ja kalan ruokavalioon.Mutta nyt menen näillä eväillä.Toistaseksi ne salaattiateriat ja puuro omenan kanssa on riittäneet.Koska niillä paino tippuu.Ja se jumitus on tulossa vielä.Ja silloin vaatii kärsivällisyyttä.Varsinkin kun käy vaa´alla joka päivä.Musta on vaan kiva merkata kirjanpitoon paino,vaikka se pysyis samassa. Mä en halua viivoja kirjanpitoon.

Oon tässä miettinyt että kun saavutan tavoitepainon niin osaanko lopettaa painon kirjanpidon.Koska mulla on ylhäällä paino marraskuusta 2010 lähtien. Ainoastaan putkiremontti on tehnyt katkon painon kirjanpitoon.

Minä en tiedä saavutanko koskaan ihannepainoa. Matalampi rasvaprosentti on minulle tärkeämpi ja vyötärön ympärys. Jälkimmäinen on jo tavoitteessa kun se on 95 cm.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinä nyt syöt liian vähän.Se pitää laihduttaa ajan kanssa hitaasti.Ei kaksi salattiateriaa ja puuro riitä mihinkään.

• Anonyymi

Tahtoo olla niin, että useimmilla on sanoilla hieman oma merkityksensä.
        Olen onohtanut tuon BED-laukaisijana oikean määritelmän, koska käytän niitä mielivaltaisesti.
        Kun nyt syyssatojen täyttäessä aion nauttia tuoreista vihanneksista ja jättää meijerituotteet ja lihat, niin kutsun sitä BED-laukaisijana nimellä.
        Samoin, jos vähennän tai rajoitan tietyllä tavalla on se minulle sinun BED-laukaisi alla.

Kaikilla ei voi olla perusteellista tietoa kaikista täällä kärsityistä sairauksista.
        Minulle tuo tuli uutena tietona. Jos siihen voi luottaa. Oliko se sinun mielipiteesi?
        Kun lääkäritkin uusivat omia tietojaan.

Pääasia on, että sanot terävästi ja selvästi, mitä et hyväksy.
        Sinulla ei ole vain oma hyvinvointisi vastuullasi, vaan myös lastesi.
        Toivottavasti jälkipolvesi voi paremmin. Jonain päivänä osanne vaihtuvat.

Onneksi olkoon hyvälle painonpudotuksellesi tähän asti!
        Muista takapakin aikana, että ei kukaan jäisellä tiellä istualleen pyllähtäessään jää siihen makaamaan, vaan nousee rivakasti ylös ja jatkaa matkaansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinä nyt syöt liian vähän.Se pitää laihduttaa ajan kanssa hitaasti.Ei kaksi salattiateriaa ja puuro riitä mihinkään.

Osaatko perustella miksi kaksi salaattiateriaa ja puuro ei riittäisi mihinkään? Tuosta voi hyvin tulla 1600-1800kcl päivässä sisältäen monipuolisesti tärkeitä ravinteita. Jos ei ole himokuntoilija niin todennäköisesti on aivan riittävä ravitsemus ja auttaa laihtumaan terveellisesti. Onko vaikea hyväksyä että kaikki ei tarvitse rasvaa tirskuvia pihvejä, pekonia, punakkaita yms. joka ikinen päivä?

• Anonyymi

Jopas nyt riemu repesi termistä 'dieetti'. Täällä on määritelmää: https://www.suomisanakirja.fi/dieetti

Tietenkin, kun käynnissä on laihdutusprosessi, niin ollaan jonkinlaisella dietillä, aina. Myös vapaasti ahmivalla on dietti, rajaton dietti. Painonhallinnassakin ollaan dietillä.

Laituminen ei ole mahdollista ilman että on energiarajoitetulla dietillä.

Jos avauksessa mainitut massat ovat hetkellisiä vaalalukemia niin ne eivät kerro yhtään mitään. Kahden yksittäisen kehon painon mittauksen erossa on epävarmuutta ainakin ± 5.0 kg välillä. Yksittäisessä vaakalukemassa on epävarmuutta ainakin ± 2.5kg välillä. todelliseen painoon nähden.

• Anonyymi

Jätä ihmiset rauhaan. Kyllästyttävää horinaa.

• Anonyymi

Älä taas aloita tota että vaaka heittää 5 kiloa.Mä voin sanoa yli 100 % varmuudella etten ole lihonut huomiseksi 5 kiloa.Voin laittaa henkeni pantiksi siitä. Miten jaksat jankuttaa tota painon heittelyä.Mulla on edelleen se 25 vuotta vanha mekaaninen vaaka joka ei ole heittänyt kertaakaan.Jos sä haluat uskoa että lihon huomiseksi 5 kiloa 800 kcal energiansaannilla,niin sä saat uskoa niin.

Jos mä lihon joka päivä 5 kiloa niin se tekee viikossa jo 35 kiloa ja se ei ole mahdollista mun ruokavaliolla.

• Anonyymi

Kiitokset, että hait sanakirjan valmiiksi!

Selvällä suomenkielellä sanakin taivutettuna😄!

Tässä sinulle vastatarjoilu ☕🍰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitokset, että hait sanakirjan valmiiksi!

Selvällä suomenkielellä sanakin taivutettuna😄!

Tässä sinulle vastatarjoilu ☕🍰

Tämä ei ollut, sinulle, nurisija, vaan sanakirjan esille hakijalle!

Älä koske toiselle tarkoitettuun kakkuun! Hän arvostaa herkkuhetkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä taas aloita tota että vaaka heittää 5 kiloa.Mä voin sanoa yli 100 % varmuudella etten ole lihonut huomiseksi 5 kiloa.Voin laittaa henkeni pantiksi siitä. Miten jaksat jankuttaa tota painon heittelyä.Mulla on edelleen se 25 vuotta vanha mekaaninen vaaka joka ei ole heittänyt kertaakaan.Jos sä haluat uskoa että lihon huomiseksi 5 kiloa 800 kcal energiansaannilla,niin sä saat uskoa niin.

Jos mä lihon joka päivä 5 kiloa niin se tekee viikossa jo 35 kiloa ja se ei ole mahdollista mun ruokavaliolla.

Kyseessä ole ole vaa'an virhe, vaan se että kehon nesteytyksen tilanne, sekä ruuansulatuksen/aineenvaihdunnan tilanne vaihtelee, aamusta seuraavaan, ja sitä seuraavaan, ja sitä seuraavaan j.n.e.

Kehon nesteytyksen tilanteen muutos, sekä ruuansulatuksen/aineenvaihdunnan tilanteen muutos ei tarkoita lihoamista tai laihtumista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseessä ole ole vaa'an virhe, vaan se että kehon nesteytyksen tilanne, sekä ruuansulatuksen/aineenvaihdunnan tilanne vaihtelee, aamusta seuraavaan, ja sitä seuraavaan, ja sitä seuraavaan j.n.e.

Kehon nesteytyksen tilanteen muutos, sekä ruuansulatuksen/aineenvaihdunnan tilanteen muutos ei tarkoita lihoamista tai laihtumista.

Voi luoja. Etkö sä nyt tajua että mä syön joka päivä samaan aikaan eli syön puuron (iltapala) klo 18 ja punnitsen itseni päivitäin samaan kellon aikaan ja alusvaatteissa ja käyn tätä ennen vessassa.Ainiin ja lopetan veden juomisen joka ilta samaan aikaan. Ja tämä joka päivä näin. Totta kai jos mä söisin illalla myöhään eli poikkeisin normaaleista rutiineista niin paino nousisi,mutta kun mulla on joka päivä samat rutiinit samoihin kellonaikoihin niin musta tulokset on ihan paikkansa pitäviä.

Olen myös kertonut muutamasta repsahduksesta ja kertonut jo edellisenä päivänä painon nousevan seuraavana päivänä.Ja tämä siksi että olen poikennut rutiineista.

Emmä ole niin tyhmä ettenkö tätä tietäisi. Joten älä väitä että lihon huomiseksi 5 kiloa koska mulla on päivittäin samat rutiinit.Kerron kyllä koska repsahdan.

Esim. tänään lopetin veden juomisen klo 20.30 ja näin joka päivä teen.

Olen pahoillani siitä että mun diettiin kuuluu rutiinit.

Ainiin otan unilääkkeiden kanssa kaksi desiä vettä ja otan ne lääkkeetkin joka ilta samaan aikaan eli noin 23.30.Ja voi olla että voi heittää muutamalla minuutilla.

Päivittäinen punnitus on noin klo 11.30 .Ja voi hittolainen että se voi heittää muutamalla minuutilla mutta en usko että mun kehon nesteet vaihtelee tuon muutaman minuutin aikana,niin että paino kasvaisi viidellä kilolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi luoja. Etkö sä nyt tajua että mä syön joka päivä samaan aikaan eli syön puuron (iltapala) klo 18 ja punnitsen itseni päivitäin samaan kellon aikaan ja alusvaatteissa ja käyn tätä ennen vessassa.Ainiin ja lopetan veden juomisen joka ilta samaan aikaan. Ja tämä joka päivä näin. Totta kai jos mä söisin illalla myöhään eli poikkeisin normaaleista rutiineista niin paino nousisi,mutta kun mulla on joka päivä samat rutiinit samoihin kellonaikoihin niin musta tulokset on ihan paikkansa pitäviä.

Olen myös kertonut muutamasta repsahduksesta ja kertonut jo edellisenä päivänä painon nousevan seuraavana päivänä.Ja tämä siksi että olen poikennut rutiineista.

Emmä ole niin tyhmä ettenkö tätä tietäisi. Joten älä väitä että lihon huomiseksi 5 kiloa koska mulla on päivittäin samat rutiinit.Kerron kyllä koska repsahdan.

Esim. tänään lopetin veden juomisen klo 20.30 ja näin joka päivä teen.

Olen pahoillani siitä että mun diettiin kuuluu rutiinit.

Ainiin otan unilääkkeiden kanssa kaksi desiä vettä ja otan ne lääkkeetkin joka ilta samaan aikaan eli noin 23.30.Ja voi olla että voi heittää muutamalla minuutilla.

Päivittäinen punnitus on noin klo 11.30 .Ja voi hittolainen että se voi heittää muutamalla minuutilla mutta en usko että mun kehon nesteet vaihtelee tuon muutaman minuutin aikana,niin että paino kasvaisi viidellä kilolla.

Aivan, jos avauksessa mainitut massat ovat hetkellisiä vaakalukemia, niin ne eivät kerro juurikaan mitään. Kahden yksittäisen kehonpainon mittauksen erossa epävarmuutta on ainakin ± 5.0 kg välimailla. Todelliseen painoon nähden, yksittäisessä vaakalukemassa on epävarmuutta ainakin ± 2.5kg välimailla.

• Olenpa saanut taas naureskella tuolle keskustelulle. Eilen oli hermo kireällä, kun PMS iskee päälle, mutta tänään jo nauratti koko juttu!

Turvottaa kamalasti. Tähän aikaan kuukaudesta paino nousee, kun nestettä kertyy, mutta silti uutta vaakaa testatessa tänä aamuna puntari näytti 79,3kg eli laskussa on edelleen.

Eilen masensi takkiostoksilla, kun mikään ei näyttänyt hyvältä. Vanhat vaatteet retkottavat säkkinä päällä, mutta uudet vaatteet eivät siltikään sovi. Olen joku väliinputoaja. Muuten olen kokoa M, mutta vatsasta kokoa L. Yritän olla vihaamatta vatsaani, mutta vaikeaa se on, kun näyttää kuin olisin raskaana koko ajan. Hävettää. Housut näyttää lahkeista teltalta, koska vyötärön takia joudun aina ostamaan isommat housut kuin muu kroppa edellyttäisi.

Muistan, kun menin työterveyteen niska- ja selkäkivun takia ja lääkäri vilkaisi minua papereita täyttäessään ja totesi: "no, ylipainoa sinulla ei ainakaan ole". Sanoin, että on sitä reilustikin. Lääkäri ei uskonut ennen kuin laittoi vaa'alle. Minulla oli silloin löysät vatsan peittävät työliivit päällä ja näytin ulospäin normaalipainoiselta.

Oikeasti vihaan vatsaani. Ei auta kuin myöntää tämä ilmeinen fakta. En kuitenkaan tahdo laihtua ulkonäön takia, koska olen vannoutunut sinkku. Vaikka olisin langanlaiha huippumalli, en kelpaisi miehille siltikään. Kun mies kyllästyy, mies hakee viihdykettä muualta, näytti nainen miltä tahansa. Parisuhteista ei ole muuta kuin harmia. Mutta tahdon laihtua, jotta pysyisin terveenä ja liikuntakykyisenä, koska rakastan liikuntaa! Ja tahdon käydä vaatekaupassa ilman hampaidenkiristystä, itseinhoa ja ahdistusta.

Mittasin vyötärönympäryksen. Nyt, kun vatsa on ihan turvoksissa lähestyvien menkkojen takia, vyötärönympärys on huimat 104cm! Normaalitilassa tuosta lähtee ehkä pari senttiä pois, mutta kauhea lukema se on silti. Pitää piilottaa mittanauha. Tuntuu, ettei kannata mittailla tässä mielentilassa.

• Anonyymi

Älä, hyvä Lihava Lady, vihaa mitään osaa kehostasi!
        Sinun kehosi yrittää toimia tunnollisesti kaikissa olosuhteissa!

Nykyisin emme kykene edes tietämään, mitä kaikkia tuntemattomia myrkkyjä kurkusta alas työnnä me ja elimet ovat helisemässä niiden kanssa.

Väitetään myrkkyjen kapseloituvan juuri rasvaan. Ajattele, että se vatsanseutusi on pelastusliivisi. Rasva on imaissut itseensä myrkkyjä estäen niitä pyörimästä vapaasti kehossasi aivoista sydämeen ja pikku varpaisiin asti.
        Foorumin besserwisser tulee nyt näyttämään minulle keskisormeaan,
        Kun tämä selitys ei varmaan ole lääketiereellisesti todistettua.

Kun laihdut kohtuullisesti, niin se rasva myrkkyineen sulaa ja häviää hikoillessa työssä heiluessasi hihat kyynärpäissä. Siten työsi on mukana Laihdutuksessa!
        Eikä sinulle tule mitään löysää nahkaa leprattamaan ja keräämään kosteutta ja hometta!

Siis lääkäri piti sinua normaalipainoisena. Ota rauhallisesti se "pelastusliiviesi" ohennus!
        Osta vaikka joku hepene omaksi iloksesi siihen kotosalla! 💃💅

Emme me tänne syntyneet toista ihmistä miellyttääksemme!
        Suomalaisina naisina ymmärrämme omanarvontunteen ja itsekunnioituksen arvon!
        Älä hyvä nainen anna miesten sa ella sinun merkitystä si sen heidän tarpeidensa täyttämisen mukaan! Keitä ne Rassukat haikailevat?
        Nuoria, täytettyjä kalkkunoita himojaan täyttämään!
        Haluatko kuulua luonnollisen ulkonäkönsä pilanneisiin kopioihin, joita käytetään siveettömästi?
        Olen niin käärmeissäni lääkäreille, jotka muovailevat kakki naiset kuin herneet palossa!
        Suorat pitkät irtohiukset, sama hyppyrinenä kasvojen muodosta riippumatta, samat kulmakarvat, liian suuret laminaatit suuhun ja niin valkoiset, että silmiä häikäisee!
        Hampaita peittämään akuankan huulet - sateen suojaksiko?
        Kaulan alle todelliset pyöreät melonit ja takapuoli vana että luomaan.

Ei heitä enää erota toisistaan!
        Miehet käsittelevät heitä kuin väärennettyä rahaa!

Kukaan itseään kunnioittava Lady ei ala miesten vaatimaan rumbaan!

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi kirjoitti:

Älä, hyvä Lihava Lady, vihaa mitään osaa kehostasi!
        Sinun kehosi yrittää toimia tunnollisesti kaikissa olosuhteissa!

Nykyisin emme kykene edes tietämään, mitä kaikkia tuntemattomia myrkkyjä kurkusta alas työnnä me ja elimet ovat helisemässä niiden kanssa.

Väitetään myrkkyjen kapseloituvan juuri rasvaan. Ajattele, että se vatsanseutusi on pelastusliivisi. Rasva on imaissut itseensä myrkkyjä estäen niitä pyörimästä vapaasti kehossasi aivoista sydämeen ja pikku varpaisiin asti.
        Foorumin besserwisser tulee nyt näyttämään minulle keskisormeaan,
        Kun tämä selitys ei varmaan ole lääketiereellisesti todistettua.

Kun laihdut kohtuullisesti, niin se rasva myrkkyineen sulaa ja häviää hikoillessa työssä heiluessasi hihat kyynärpäissä. Siten työsi on mukana Laihdutuksessa!
        Eikä sinulle tule mitään löysää nahkaa leprattamaan ja keräämään kosteutta ja hometta!

Siis lääkäri piti sinua normaalipainoisena. Ota rauhallisesti se "pelastusliiviesi" ohennus!
        Osta vaikka joku hepene omaksi iloksesi siihen kotosalla! 💃💅

Emme me tänne syntyneet toista ihmistä miellyttääksemme!
        Suomalaisina naisina ymmärrämme omanarvontunteen ja itsekunnioituksen arvon!
        Älä hyvä nainen anna miesten sa ella sinun merkitystä si sen heidän tarpeidensa täyttämisen mukaan! Keitä ne Rassukat haikailevat?
        Nuoria, täytettyjä kalkkunoita himojaan täyttämään!
        Haluatko kuulua luonnollisen ulkonäkönsä pilanneisiin kopioihin, joita käytetään siveettömästi?
        Olen niin käärmeissäni lääkäreille, jotka muovailevat kakki naiset kuin herneet palossa!
        Suorat pitkät irtohiukset, sama hyppyrinenä kasvojen muodosta riippumatta, samat kulmakarvat, liian suuret laminaatit suuhun ja niin valkoiset, että silmiä häikäisee!
        Hampaita peittämään akuankan huulet - sateen suojaksiko?
        Kaulan alle todelliset pyöreät melonit ja takapuoli vana että luomaan.

Ei heitä enää erota toisistaan!
        Miehet käsittelevät heitä kuin väärennettyä rahaa!

Kukaan itseään kunnioittava Lady ei ala miesten vaatimaan rumbaan!

Minerva 🧜‍♀️

Juu, minua ei miehet kiinnosta yhtään. Heidän ilokseen en laihduta. Olen ollut vakaumuksellinen sinkku jo 13 vuotta, eikä mies määrittele minun ulkonäköäni vaan minä itse ja minä sanon, että vatsan täytyy lähteä. Vihaan sitä niin kauan kuin se tuossa on ja ihan itseni takia, koska se vaarantaa terveyteni ja estää minua pukeutumasta niin kuin itse haluan.

Minä en ainakaan tulita tuota myrkkyteoriaa, joskaan se ei välttämättä minun kohdalla ole syy. Olen vegaani ja suosin luomuruokaa. En syö kauheasti karkkiakaan ja teen ruokani itse lukuunottamatta ruokakokeiluja, kuten viimeksi noita Falleroita. Minä olen yksinkertaisesti syönyt itseni tähän kuntoon. Mutta nykyään USA:ssa poikalapsiltakin leikataan rintoja pois, koska siellä roskaruoka sekoittaa niiden hormonit, joten olen valmis hyväksymään myrkkyteorian.

• Anonyymi
        LihavaLady kirjoitti:

Juu, minua ei miehet kiinnosta yhtään. Heidän ilokseen en laihduta. Olen ollut vakaumuksellinen sinkku jo 13 vuotta, eikä mies määrittele minun ulkonäköäni vaan minä itse ja minä sanon, että vatsan täytyy lähteä. Vihaan sitä niin kauan kuin se tuossa on ja ihan itseni takia, koska se vaarantaa terveyteni ja estää minua pukeutumasta niin kuin itse haluan.

Minä en ainakaan tulita tuota myrkkyteoriaa, joskaan se ei välttämättä minun kohdalla ole syy. Olen vegaani ja suosin luomuruokaa. En syö kauheasti karkkiakaan ja teen ruokani itse lukuunottamatta ruokakokeiluja, kuten viimeksi noita Falleroita. Minä olen yksinkertaisesti syönyt itseni tähän kuntoon. Mutta nykyään USA:ssa poikalapsiltakin leikataan rintoja pois, koska siellä roskaruoka sekoittaa niiden hormonit, joten olen valmis hyväksymään myrkkyteorian.

Minä nyt toin esiin sillä myrkkyrasva-teorialla joidenkin terveysintoilijen mielipiteitä.
        Minun pelastusrenkaisiin kuuluu myös ajatus, että rasva häviää ihon kautta hikoillessa ja hengittäessä. En voi sitä todistaa.
        Mutta sen tiedän, että detoxissa hengitys alkaa haisemaan pahalle!
        Mutta mehän yritämme keskustella ja kokeilla, mikä meille sopii!

Minerva 🧜‍♀️

• Vyötärönympärys on tärkeämpi terveyden kannalta kuin paino. Naisilla korkeintaan 90 cm ja miehillä 100 cm. Minulla on jo postissa odottamassa 36" housut.

• Anonyymi

Mun on vaikea mitata vyötärön ympärys kun mun napa on alempana ja vyötärö ei ole mulla kaksi senttiä navan yläpuolella. Mulla ei ole siis mitään merkkiä josta mä voisin mitata mitan niin että se olis vertailukelpoinen.Se mittauspaikka siis vaihtelis.Sen takia mulle vaaka on se joka kertoo kehityksen. Mulla ei siis ole napa siinä kohtaa missä muilla on.Ja jos mä mittaisin vyötärön navan yläpuolelta niin se ei ois vyötärön mitta vaan mun mahan ympärys.

Mulla on keskivartalo samaa paria jalkojen kanssa.Eli.Mahassa ylimääräistä ja reisissä ylimääräistä.Mun ystävä on sanonutkin että mä näytän sopusuhtaiselta.

Tossa vähän aikaa sitten alkoi hurja painonpudotus suomi.Ja kun katoin osallistujat niin ihmettelin eniten sitä että joukossa oli naisia joilla on ohkaset jalat mutta ihan järjetön vatsa. Miten se on edes mahdollista että kakki rasva on kerääntynyt vatsan seutuun ja jalat on lähes normaalin kokoiset. Itse mielummin omaan sopusuhtaisen vartalon rasvoineen kuin ohuet jalat ja rasvan kertymisen vatsan seutuun.

• Anonyymi

LihavaLady.Mä käytän jopa xxl tai xl kokoisia puseroita ja vieläpä ovat trikoopuseroita.Sitten mulla on S koon t-paitoja.Mutta yleensä koko on xl.Housut on kokoa xl. Kaikki collegehousut on kokoa xl. Mulla on iso vaatekoko vaikka normaalipainoon on alle 10 kiloa.Mä voin sanoa että mä käytän noita xxl kokosia trikoopaitoja vielä normaalipainosena. Mutta se että mulle mahtuu s-koon t-paita,johtuu varmaan mitotuksesta.Koska mulle ei ikinä mahtus s-koon vaatteet.M kokokin on liian pieni.L voi mahtua just ja just. Mutta xl ja xxl on sopivia. Oon välillä miettinyt jos painasin yli 100 kiloa niin mulle ei varmaan löytyis vaatteita.

• Tuo omenavatsailmiö selittyy osin sukupuolihormonien vaikutusella osin insuliiniresistenssillä. Insuliinin erilainen herkkyys eri kudoksissa vaikuttaa siihen mistä häviää rasvaa eli raajojen ihonalaista ja minne sitä ilmaantuu lisää eli vatsaontelon sisälle. Pahinta on nimenomaan tuo keskivartalon rasva. Ihmisellä voi olla insuliiniresistenssi ilman diabetestä koska haima pystyy tietyn ajan ja tietyn määrän pumppaamaan lisää insuliinia.

• Kun näitä twidän kommentteja lukee sen taas huomaa, kuinka vaikeaa ihmisten on löytää sopivia vaatteita vaateliikkeistä. Mwidän vartalot on niin yksilöllisiä!

• Anonyymi

Minerva miksi kehotat toisen hyväksymään ylipainonsa Kun lihavalady haluaa pudottaa painoa.Itse olet normaalipainoinen,niin helppohan sulla on neuvoa hyväksymään itsensä ylipainoisena.

Minerva eli My jatka sinä sitä s-koon metsästystä.

• Anonyymi

Käsitit väärin! Kannustin HITAASEEN LAIHDUTUKSEEN, ETTÄ EI TULE LÖYSÄÄ NAHKAA JARYPPYÄ!
        Äiti, joka on synnyttänyt lapsia, joutuu aina kohtelemaan kehoaan suuremmalla kärsivällisyydellä kuin teini-ikäiset typykät, jotka voivat kirmaista kilon Karkit ja 2l jäätelöpurkit nopeasti näkymättömiin.

Keski-ikäinen nainen perhe-stresseineen ei voi odottaa viikkojen aikana täydellistä lättyvatsaa.

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsitit väärin! Kannustin HITAASEEN LAIHDUTUKSEEN, ETTÄ EI TULE LÖYSÄÄ NAHKAA JARYPPYÄ!
        Äiti, joka on synnyttänyt lapsia, joutuu aina kohtelemaan kehoaan suuremmalla kärsivällisyydellä kuin teini-ikäiset typykät, jotka voivat kirmaista kilon Karkit ja 2l jäätelöpurkit nopeasti näkymättömiin.

Keski-ikäinen nainen perhe-stresseineen ei voi odottaa viikkojen aikana täydellistä lättyvatsaa.

Minerva 🧜‍♀️

Olen keski-ikäinen mutta minulla ei ole miestä ja lapsia. Tekeekö se minusta huonomman laihduttajan koska minulla ei ole lapsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen keski-ikäinen mutta minulla ei ole miestä ja lapsia. Tekeekö se minusta huonomman laihduttajan koska minulla ei ole lapsia.

Uskoisin, että lapsettoman on helpompi laihduttaa, kun keho ei ole rasittunut lapsen/lapsien kannosta melkein vuoden.
        Joillekin on ommeltavat vatsalihakset synnytyksen jälkeen. Ovat revenneet niin pahasti.
        Naisilta tuntuu poistuvan monia mielihyvää tuovia asioita viimeisimpinä odotuskuukausina.
        On ymmärrettävää, että korvaa ne vaikka syöpöttelemäellä namia.
        Joten moni lihoo ylimääräistä raskauksien aikana ja siitä on vaikeaa päästä eroon.

Jos haluaa pitää vartalonsa helposti muovailtavana ja rakastaa lapsia, niin maailmasta löytyy orpoja! Minä olisin aikoinani ottanut mielelläni suomalaisen pellavapää!
        Mutta siihen aikaan ei yksinäinen, itsenäinen nainen saanut ottolasta.
        Onneksi sisarukset sikisivät! Lapsia on löytynyt koko ajan!

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskoisin, että lapsettoman on helpompi laihduttaa, kun keho ei ole rasittunut lapsen/lapsien kannosta melkein vuoden.
        Joillekin on ommeltavat vatsalihakset synnytyksen jälkeen. Ovat revenneet niin pahasti.
        Naisilta tuntuu poistuvan monia mielihyvää tuovia asioita viimeisimpinä odotuskuukausina.
        On ymmärrettävää, että korvaa ne vaikka syöpöttelemäellä namia.
        Joten moni lihoo ylimääräistä raskauksien aikana ja siitä on vaikeaa päästä eroon.

Jos haluaa pitää vartalonsa helposti muovailtavana ja rakastaa lapsia, niin maailmasta löytyy orpoja! Minä olisin aikoinani ottanut mielelläni suomalaisen pellavapää!
        Mutta siihen aikaan ei yksinäinen, itsenäinen nainen saanut ottolasta.
        Onneksi sisarukset sikisivät! Lapsia on löytynyt koko ajan!

Minerva 🧜‍♀️

Et sitten tullut ajatelleeksi että ihminen voi olla ylipainoinen lapsesta asti ja kantaa sitä ylimääräistä painoa kehossaan lapsesta asti.Ei se kuule raskautta tartte. Itse olen ollut ylipainoinen lapsesta asti. Ja kyllä se rasva kertyi vatsaan ja reisiin. Mä olen kuule kantanut ylipainoa mukananai enemmän kuin 9 kuukautta eli sanoisin että 35 vuotta. Olen 45-vuotias.

Mutta minerva on normaalipainoinen joka havitteli äsken vielä alipainoa niin ei ymmärrä että raskaus ei ole ainoa joka kerryttää vatsaa.Musta raskaus ei ole mikää tekosyy syödä itseään lihavaksi.

Minerva olet normaalipainoinen ja et ole tainnut lukea ketjua ekasta viikosa lähtien. Lihavalla Ladylla ja minulla on BED.

On hyvä että lopetit pelleilyn sen alipainon tavoittelun kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sitten tullut ajatelleeksi että ihminen voi olla ylipainoinen lapsesta asti ja kantaa sitä ylimääräistä painoa kehossaan lapsesta asti.Ei se kuule raskautta tartte. Itse olen ollut ylipainoinen lapsesta asti. Ja kyllä se rasva kertyi vatsaan ja reisiin. Mä olen kuule kantanut ylipainoa mukananai enemmän kuin 9 kuukautta eli sanoisin että 35 vuotta. Olen 45-vuotias.

Mutta minerva on normaalipainoinen joka havitteli äsken vielä alipainoa niin ei ymmärrä että raskaus ei ole ainoa joka kerryttää vatsaa.Musta raskaus ei ole mikää tekosyy syödä itseään lihavaksi.

Minerva olet normaalipainoinen ja et ole tainnut lukea ketjua ekasta viikosa lähtien. Lihavalla Ladylla ja minulla on BED.

Olet oikeassa, sinä katkeroitunut Itkuiikka!
        Minä en käsitä, että joku voi olla painotaulukossa yli sen keskipaino normaalin!
        Siis, jos joku alkaa lähestyä normaalipainon ylärajaa, niin lasken hänet laiskaksi, elämästään ja terveydestään välinpitämättömäksi, tyhmäksi, jota tulee juosta karkuun!
        Olen pahoillani, mutta minun mieleni on rajoitettu kuin hevonen mustin lapuin.
        Näen vain suoraan eteenpäin ja voin pahoin, kun itse alan painaa 63kg.

Mutta minähän tässä olen väärässä, ettekä te!

Jos olet ollut aina ylipainoinen tai Pullukka-Pallero, niin etsi samankaltaisten kuvia ja ala arvostamaan niitä kurveja! Tai hanki tauluja rehevistä naisista!
        Nauti pehmosta, ellei se ole terveydellesi vaaraksi!

Meidän aikanamme suositaan keskitysleiri-kokoa.
        Itsensä hävittävia luukasoja tyytymättömällä tai mieluummin sillä nöyrryytetyllä, elämäänsä kyllästyneellä ilmeellä, jonka moni nuori nainen saa koettuaan rikkaiden miesten häväistyksen ja hyväksikäytön saadakseen jatkaa mallina.

Kun taas moni lihava nainen, joka odottaa laihuusleikkausta, on onnellinen!
        Leikkauksien ja painon menetyksen jälkeen moni sanoo, ettei se laihuus tuonut onnea!
        He haluavat pehmon takaisin!

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en käsitä, että joku voi olla painotaulukossa yli sen keskipaino normaalin!
        Siis, jos joku alkaa lähestyä normaalipainon ylärajaa, niin lasken hänet laiskaksi, elämästään ja terveydestään välinpitämättömäksi, tyhmäksi, jota tulee juosta karkuun!

Jos olet ollut aina ylipainoinen tai Pullukka-Pallero, niin etsi samankaltaisten kuvia ja ala arvostamaan niitä kurveja! Tai hanki tauluja rehevistä naisista!

Itsensä hävittävia luukasoja tyytymättömällä tai mieluummin sillä nöyrryytetyllä, elämäänsä kyllästyneellä ilmeellä, jonka moni nuori nainen saa koettuaan rikkaiden miesten häväistyksen ja hyväksikäytön saadakseen jatkaa mallina.

Leikkauksien ja painon menetyksen jälkeen moni sanoo, ettei se laihuus tuonut onnea!

Minerva 🧜‍♀️

Mitä sä oikein meuhkaat.Mähän olen laihduttamassa. Sinä vaan arvostat enemmän äitejä kuin sinkkuja. Sinä arvostat naisia jotka ovat äitejä ja hoitavat lapsia.Siitä oli kysymys.

Minerva koita nyt rauhottua.

Sinä olet jo yli 70 vuotias ja sinulla on näköjään isompi ongelma sun vatsan kanssa. Minä en havittele pyykkilauta vatsaa vaan parempaa oloa niin henkisesti kuin fyysisesti.

Voin sanoa että olen pehmoinen kun painan 65 kiloa.Pahoittelut jo etten tule omistamaan pyykkilautavatsaa.

Huomaan että olet stressaantunut kun lopetit sen alipainon tavoittelun.Ehkä on parempi että jatkat sen alipainon tavoittelua.

Sullehan ei merkkaa mitään että olen pudottanut 14 kiloa.Olen sinun silmissä edelleen laiska ja tyhmä joka on onnistunut pudottaa painoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä oikein meuhkaat.Mähän olen laihduttamassa. Sinä vaan arvostat enemmän äitejä kuin sinkkuja. Sinä arvostat naisia jotka ovat äitejä ja hoitavat lapsia.Siitä oli kysymys.

Minerva koita nyt rauhottua.

Sinä olet jo yli 70 vuotias ja sinulla on näköjään isompi ongelma sun vatsan kanssa. Minä en havittele pyykkilauta vatsaa vaan parempaa oloa niin henkisesti kuin fyysisesti.

Voin sanoa että olen pehmoinen kun painan 65 kiloa.Pahoittelut jo etten tule omistamaan pyykkilautavatsaa.

Huomaan että olet stressaantunut kun lopetit sen alipainon tavoittelun.Ehkä on parempi että jatkat sen alipainon tavoittelua.

Sullehan ei merkkaa mitään että olen pudottanut 14 kiloa.Olen sinun silmissä edelleen laiska ja tyhmä joka on onnistunut pudottaa painoa.

Olet oikeassa! Kaipaan aikaa, jolloin olin 30-vuotias kolmelle pellavapäälle kotiopettajana ja meillä oli hauskaa oppia uusia asioita!
        Tunnen itseni halvaantuneeksi naiseksi ilman lapsia!

Enhän minä sinua tunne, vai kuulutko tuttavapiiriini?
        En minä 65-kg:ta pakoon juokse, eelet ole ihan pätkä.

Siirryn tuonne omaan karsinaan, että saatte olla rauhassa.
        👋 Heippa!

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi kirjoitti:

Minerva 🧜‍♀️

Nyt Minerva yleistää pahasti. Minä liikun noin 5h jok'ikinen päivä. Tästä vähintään 3h on liikuntaharrastusta, loput hyötyliikuntaa. Rakastan fyysistä tekemistä. Menen työmatkat aina kävellen tai pyörällä. Harrastan patikointia, pyöräilyä, kävelyä, hiihtoa jne. Olen ylipainoinen raskauden jälk.masennuksen ja BED:n aiheuttaman häiriösyömisen vuoksi. Minussa on vika, jota en osaa korjata, mutta laiska en ole.

• Anonyymi
        LihavaLady kirjoitti:

Nyt Minerva yleistää pahasti. Minä liikun noin 5h jok'ikinen päivä. Tästä vähintään 3h on liikuntaharrastusta, loput hyötyliikuntaa. Rakastan fyysistä tekemistä. Menen työmatkat aina kävellen tai pyörällä. Harrastan patikointia, pyöräilyä, kävelyä, hiihtoa jne. Olen ylipainoinen raskauden jälk.masennuksen ja BED:n aiheuttaman häiriösyömisen vuoksi. Minussa on vika, jota en osaa korjata, mutta laiska en ole.

Voi, Lihava Lady, meillä on ihan samat puuhat sitten!
        Eikö olekin ihanaa nauttia liikkeestä kuten kävellessä ja pyöräillessä?
        Hienoa, että voit harrastaa niitä lastesi kanssakin. Eivät istu peliensä kanssa räpelöimässä vuorokaudet ympäri.

Tuota, eihän täällä ketään kasvotusten näe, eikä tunne, eikä tiedä, mitä itse kukin puuhaa. Olen suomalainen noita, mutta en kaikkien kanssa telepaattinen! 🙃😅
        Ei kaikkien tarvitse ottaa itseensä jokaista sanaani!
        En saa yhteen lauseeseen mahtumaan jokaista foorumilla lukijaa.
        Joskus tulee hiukan kärjistettyä. Ei se äly nyt rasvasoluissa asu.!😂
        Pysyn vastaisuudessa tuolla omalla karsinallani, niin täällä rauhoittuu.
        Halusin vain toivottaa sinulle hyvää jatkoa ja samaa menestystä kuin tähänkin asti.
        Olet laihtunut hyvään tahtiin ja olet varmasti hyvilläsi ja terveellä tavalla ylpeä päättäväisyydestäsi! 👏👏👏👍💙
        Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinun laihdutuksesi sujuu? Montako kg on pudonnut?

• Tänään on ollut ihan huippupäivä! Nyt vaan samalla energialla loppuun asti! Hitto vie, kohtalontoverini, eiköhän vedetä samalla energialla koko viikko loppuun 😄

• Anonyymi

Minerva vieläkö sä tavoittelet sitä alipainoa?

• Anonyymi

Minulla oli tänään huippupäivä. Ruokana porkkanaa.

• Masentavaa katsoa, kuinka tästäkin ketjusta tulee riitelyketju. En halua ahdistua joka kerta, kun avaan tämän kommenttiosion, joten lopetan Suomi24 keskusteluissa tulosten päivittämisen tähän. Toivottavasti motivaationi ei tästä kärsi.

Voimia kaikille sitä tarvitseville ja hyvää jatkoa!

• Anonyymi

Tsemppiä.Toi minerva on yli 70 vuotias joka haluaa olla 30 vuotiaan kropassa.Hänellä on jo toinen oma ketju menossa.

• Anonyymi

Miksi et perusta omaa blogiasi, jonne et päästä ketään muita?

Viimeksi sanoit samaa, että et tykkää tästä foorumista. Miksi tulet aina takaisin, koska tämä ei ole oikea paikka sinulle.

Käy lääkärissä, vaikka sinne onkin pitkät jonot eli onnea matkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viimeksi sanoit samaa, että et tykkää tästä foorumista. Miksi tulet aina takaisin, koska tämä ei ole oikea paikka sinulle.

Minä olen kirjoittanut tänne juurikin Lihavanladyn takia,koska me ymmärrämme mitä BED on.Kyllä minua tuo minerva ärsyttää koska hänestä kaikki lihavat ovat laiskoja ja tyhmiä. Minerva on normaalipainoinen jolla on anorektinen ajattelutapa.Tämän tietää kun lukee hänen omaa ketjuaan.Hänellä ei ole mitää oikeutta haukkua lihavia tyhmiksi ja laiskoiksi. Hän on yli 70 vuotias joka haluaa s-kokoon.Vaikka on normaalipainoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööööh.... viimeksi kun katsoin lihavalady on jo vastannut tuohon kysymykseen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööööh.... viimeksi kun katsoin lihavalady on jo vastannut tuohon kysymykseen...

Missä on Lihavan vastaus?

Kesäkuussa hän sanoi, että hän lopettaa Suomi24 keskusteluissa riitelyn takia. Nyt hän sanoi samaa, koska täällä riidellään ja masennetaan. Miksi hän palaa tänne uudelleen ja uudelleen, vaikka aina masentuu.

Omassa blogissa, jossa kukaan ei voi masentaa, asia onnistuu. Siellä voi pitää vapaasti omaa päiväkirjaansa varsinkin, jos sulkee kommentoinnin. Silloin kukaan ei ole missään asiassa vastaan.

• Anonyymi

Toi BED on minulle ihan outo juttu. Siis ahmimishäiriö?
        Onko se sitten ahmimista jos lautanen tyhjenee hetkessä?
        Mulla 30 kg liikaa painoa, ja millään ei putoa. Mielestäni en syö liikaa. Liikun paljon mutta paino ei laske. Reilu 10 v sitten sain vuodessa pois 15 kg. Kaikki tuli takas mutta ei enään lähde samalla konstilla. Tt lääkärikin vaan sano että älä syö makeita. Mutta kun en niitä mielestäni syö paljoa.

• Anonyymi

Lihava Lady Jos satut vielä lukee niin paljon voimia.Ei anneta BEDin voittaa.Päivä kerrallaan.Vielä kerran tsemppiä.Kyllä me onnistutaan.

• Anonyymi

Montaks kiloo sä oot onnistunu laihtuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montaks kiloo sä oot onnistunu laihtuu?

14 kiloa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

14 kiloa

Nii paljo mäkin haluaisin laihtuu. Mitä sä teet ny ku ilmat on huonoi? Mä en jaksa mennä ulos. Paljonkos sul on viel laihdutettavaa? Oleks kauankii laihduttanu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii paljo mäkin haluaisin laihtuu. Mitä sä teet ny ku ilmat on huonoi? Mä en jaksa mennä ulos. Paljonkos sul on viel laihdutettavaa? Oleks kauankii laihduttanu?

Mä en harrasta liikuntaa niin ei mua ilmat haittaa.Laihdutettavaa on vielä 11-16 kiloa.Normaalipainoon on matkaa 7 kiloa. Olen laihduttanut nyt 11 vuotta. Paino jojoilee,mutta mä en ota tätä liian vakavana. Ottaen huomioon että mulla on BED niin olen iloinen etten paina tämän enempää. Eli paino nyt 76.

Mulla tulee olee koko loppuikäni BED tai taistelen sen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pelleilet ja "tekeydyt toiseksi" kummallisella tekstilläsi? Sinut on nähty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en harrasta liikuntaa niin ei mua ilmat haittaa.Laihdutettavaa on vielä 11-16 kiloa.Normaalipainoon on matkaa 7 kiloa. Olen laihduttanut nyt 11 vuotta. Paino jojoilee,mutta mä en ota tätä liian vakavana. Ottaen huomioon että mulla on BED niin olen iloinen etten paina tämän enempää. Eli paino nyt 76.

Tsemppii, Tsemppii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

5/9-1/10=76kg?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

5/9-1/10=76kg?

marraskuussa 2010 90 kiloa. Laske siitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

marraskuussa 2010 90 kiloa. Laske siitä

Vähä yli - 1kg kuukausi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe