KIITOS Pahus, että otit omiksesi nämäkin

Anonyymi

Kolme päättäjää.

Paavali

Olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.

Pietari

Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä.

Anonyymi

Olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta, kuin Saatanan Jeesuksesta vuodattaman sovitusveren herjaajaa Teuvo Sunia.

"He ovat vuodattaneet pyhien ja profeettojen verta, ja verta sinä panit heidät juomaan. He saavat ansionsa mukaan. "

Jeesus teki vedestä viiniä.

Saatana teki viinistä Jeesuksen verta:

"Minä en ota osaa juhlamenoihin, joissa vuodatetaan juomauhrina verta, en edes mainitse heidän jumaliaan!"

"Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeöön teidän sielunne ja ruumminne iankaikkiseen elämään, menkää Herran rauhaan."

Eivä verellä sovitetut tiedä, minkä herran rauhaan he ovat matkalla.

82

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      KIITOS JEESUS!

      Että suostuit Saatanan tapettavaksi.

      Kun lopulta  sen itsekin tajusit, ettei sinun ahtaalle portille eikä ovelle tullut yhtään pyrkijää.

      Kun tulit syyttämään  omia veljiäsi Saatanan halujen tyydyttäjiksi ja kyykäärmeen sikiöiksi.

       Ja heidän isiensa rakentamaa temppeliä Rosvojen luolaksi ja Jumalaa palvelevia pappeja rosvojoukoksi.

      Siksi Paavali, Pietari ja 10 muuta opetuslasta jättivät Jeesuksen, ja toivat maailmaan ihmisiä kiinnostavan Kristinuskon.

      Saatanan tappovälineestä, rististä, ja Saatanan hänestä vuodattamasta verestä,  Suurelle portolle mieleisen  viinin:

      "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat  (esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

      Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.

      Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä  Jumala unohda hänen pahoja tekojaan.

      Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne!

      Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."

      Tämäkin opetuksesi  Paavalin toimesta mitätöitiin:

      Me emme saa lyödä laimin seurakuntamme yhteisiä kokouksia, niin kuin muutamilla on tapana, vaan meidän tulee rohkaista toisiamme, sitä enemmän mitä lähempänä näette Herran päivän olevan.

      Näin me toimimme edelleen, ja siksi sinun seuraajillesi käy ilmoituksensi mukaan: 

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. 
      Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

      Siksi minäkin kiitän, ettei minunkaan tarvinnyt kärsiä ahtaan portin tuskaa, kun hän teki sen puolestani.

    • Anonyymi

      EI KIITOS Jeesus
      siitä etten ole vieläkään saanut
      MIESTÄ

      T. Avaaja

    • Anonyymi

      Tule luokseni, sinä ihana neitsyt.

    • Anonyymi

      Kuka toi "saatana" oli? Oliko "jumalan luoma"?

      Talebaanit ja jihadistit tappelee "pyhästä hengestä"?

      Mitä teuvo siitä tuumaa?

      Uskon sota se on mahtava sota!?

    • TeuvoMarttiSuni

      Vastaus löytyy Raamatun kolmannelta sivulta, sen kolmannessa luvussa.

      Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle: "Onko Jumala todella sanonut: 'Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta'?"

      Nainen vastasi käärmeelle: "Kyllä me saamme syödä puutarhan puiden hedelmiä.
      Vain siitä puusta, joka on keskellä paratiisia, Jumala on sanonut: 'Älkää syökö sen hedelmiä, älkää edes koskeko niihin, ettette kuolisi.'"

      Silloin käärme sanoi naiselle: "Ei, ette te kuole.

      Mutta Jumala tietää, että niin pian kuin te syötte siitä, teidän silmänne avautuvat ja teistä tulee Jumalan kaltaisia, niin että tiedätte kaiken, sekä hyvän että pahan."

      Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä.

      Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi.

      Kaikki sodat maailmassa ovat olleet ja ovat edelleen uskon sotia.
      Nekin alkoivat taivaasta;

      Taivaassa syttyi sota. Mikael ja hänen enkelinsä kävivät taisteluun lohikäärmettä vastaan. Lohikäärme enkeleineen teki vastarintaa mutta kärsi tappion, eikä sille ja sen joukolle ollut enää sijaa taivaassa.

      Tuo suuri lohikäärme, tuo muinaisaikojen käärme, jota kutsutaan Paholaiseksi ja Saatanaksi, tuo koko ihmiskunnan eksyttäjä, syöstiin maan päälle, ja samoin syöstiin alas sen enkelit.

      Minä kuulin, kuinka taivaassa sanottiin kovalla äänellä: -- Nyt on pelastus tullut, meidän Jumalallamme on kuninkuus ja mahti ja hänen Voidellullaan valta. Nyt on Syyttäjä syösty alas, tuo, joka meidän Jumalamme edessä syytti veljiämme päivin ja öin.
      He voittivat hänet, Karitsan veri ja heidän todistuksensa toivat heille voiton. He eivät säästäneet henkeään vaan olivat valmiit kuolemaankin.

      Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne!
      Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt.

      • Anonyymi

        Käärme? Lohikäärme?

        Puhummeko Andersenin saduista?

        Voiko aikuinen mies uskoa tällaista?


    • "Paavi Urbanus II aloitti ristiretket kutsumalla Clermontin kaupunkiin Keski-Ranskaan kirkolliskokouksen keskustelemaan Jerusalemin vapauttamiseksi.

       Sinne ei tullut ainoastaan kirkon miehiä, vaan myös ritareita ja vasalleja, niin etteivät läheskään kaikki mahtuneet kaupunkiin, vaan monet asuivat ympärillä olevissa kylissä, teltoissa tai paljaantaivaan alla. 

      Siellä paavi selosti kristittyjen osaksi tulleita kärsimyksiä Palestiinassa ja kehoitti kaikkia lähtemänään sotaan Pyhän maan vapauttamiseksi: 
      Sellainen yritys olisi itse Jumalan tahto, ja itsekukin saisi syntien anteeksiantamuksen ja iankaikkisen autuuden.

       "Te, jotka olette surmanneet veljenne. niin paavi puhui, "te, jotka olette tarttuneet aseisiin isiänne vastaan, te, jotka olette tehneet salamurhan sekä ryöstäneet toisten omaisuutta, leskien ja orpojenkin, lähtekää nyt vapauttamaan Jerusalemia, jos sielunne on teille rakas, sillä se on Jumalan tahto..."

       "Se on Jumalan tahto, se on Jumalan tahto!" huusi yhteen ääneen monta tuhatta innostunutta henkeä, ja ritarit, vasallit, papit, ylhäiset ja alhaiset tunkeutuivat paavin ympärille saadakseen hänen vihkimänsä, punaisesta villakankaasta tehdyn ristin kiinnitettäväksi vasempaan olkapäähänsä merkiksi siitä, että he ottivat osa retkeen. 

      Tämän merkin johdosta sanottiin retken osanottajia ristiretkeläisiksi ja itse hanketta ristiretkeksi .Polvilleen langeten ristiretkeläiset lupasivat, etteivät laskisi aseitansa, ennen kuin olivat vapauttaneet Pyhän maan uskottomilta

      (1095)" (WSOY: Jokamiehen maailmanhistoria)."

    • Anonyymi

      Teuvo, oletko juovuksissa Pyhästä Hengestä?
      Ketä tai mitä yrität puolustaa kun seurakuntaa ja Paavalia arvostelet ankarin sanoin.
      Kyse on aina kahdesta tai kolmesta asiasta opetti naiset minulle: Raha, seksi tai viina.
      Ei riitä Suomessa rahat uuden herätysliikkeen aikaan saamiseksi. Siksi Lohikäärme poistaa kansaa seurakunnista ja antaa seurakunnat rikkaiden, eliitin, kuninkaiden , arabisiirtolaisten, sekä brittien, jotka ne perustivat käsiin.
      Raha ei riitä.
      Entä seksi ja viina?

    • Anonyymi

      Toki siellä missä on suuret rahat jaossa ja valtaa saatavana Jumalan Henki toimii ja ottaa vallan. Niinpä Paavali ja Pietari toimivat Jumalan valtuutuksella ja merkit seurasi heitä.
      Mutta on totta että on tullut aika murtaa risti.
      Sitä huutaa monet suut. Ja Mahdi antaa heille sen mitä he toivovat. Ristien murtumisen.
      Jokaisen on aikuistuttava ja otettava vastuu yhteiskunnan hyvinvoinnista henkilökohtaisesti.
      Sinäkin teet oman osasi.
      Valheet korottavat Paavalin kunnian Intiassa aina jumaluuteen asti. Kirkastuu kunnia mitä enemmän valehdellaan. Omana aikanaan he olivat ahtaalla ja heikot. Sitten tuli apu keisari Konstantinus. Ja nyt koet heidät ja heidän oppinsa katteettoman vahvoiksi.

      • Anonyymi

        1800 Ranskan vallankumous toi ikuisen oikeudenmukaisuuden, joka heikensi kirkon ja vesitti sen evankeliumin. Alkoi heikkojen uskovaisten ja varpusten ajat. Ei syy ole kirkon vaan kaivattiin vapautta. Nyt on vapaus. Sinullakin , Teuvo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1800 Ranskan vallankumous toi ikuisen oikeudenmukaisuuden, joka heikensi kirkon ja vesitti sen evankeliumin. Alkoi heikkojen uskovaisten ja varpusten ajat. Ei syy ole kirkon vaan kaivattiin vapautta. Nyt on vapaus. Sinullakin , Teuvo.

        Koko viimeaikainen historia on ollut vapautumista kirkon ikeen alta. Papit kyllä saanet elää villisti. Korkata neytsyeet perheistä ja raiskata lapsia ilman mitään rangaistusta.

        Tavan ihmisiä hirtetty ja poltettu pikkujutuista. Naisia hukutettiin, koska haluttiin "tietää" onko hän noita. Noita kun selviää veden allakin.

        Nämä ilman mitään omantunnon tuskia!


      • Anonyymi kirjoitti:

        1800 Ranskan vallankumous toi ikuisen oikeudenmukaisuuden, joka heikensi kirkon ja vesitti sen evankeliumin. Alkoi heikkojen uskovaisten ja varpusten ajat. Ei syy ole kirkon vaan kaivattiin vapautta. Nyt on vapaus. Sinullakin , Teuvo.

        Minä pääsin vapauteen Saatanan vallasta keskiyöllä 31.1.1988.

        Ja siitälähtien olen ollut kaikkien pappien ja heidän seuraajiensa vihan kohde.

        Koska tämä ei ole satua:

        Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Minä pääsin vapauteen Saatanan vallasta keskiyöllä 31.1.1988.

        Ja siitälähtien olen ollut kaikkien pappien ja heidän seuraajiensa vihan kohde.

        Koska tämä ei ole satua:

        Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

        Satua se on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Satua se on.

        Joka sinullekin muuttuu kerran todeksi, kun huomaat sen lopullisedsa sijoituspaikassasi.

        Toivottavasti et ole näiden huutajien joukossa:

        "Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.

        "Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'

        Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.'

        Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.'


    • Anonyymi

      APOSTOLINEN sukksessio on aika ajoin katkennut. Ja pappeus on muuttunut:

      Yksi-Pyhä-Yhteinen-Apostolinen yms. Linjalla usein. Lutherista alkaen on ollut Yhteinen kirkko eikä PYHÄ.
      Missale Aboensis kertoo että pappeuden vaatimus on tuonelan tunteminen ja pappi on nostettu tuonelta elävien kirjoihin.
      Kahdesti elänyt siis. Tänä päivänä Hellujen yms. Vaikutuksesta kielletään jälleensyntyminen kokonaan sekä eloon herättäminen kuolleiden.
      Siihen voi olla omat syynsä, mutta pappeus on aikojen kuluessa muuttuvalla pohjalla ollut.

    • Raamatussa apostolien teot - Johannesta lukuun ottamatta - ovat todella apostolien, eikä Jumalan Pyhän Hengen tekoja.

      Pyhä Henki toimii taivaasta, eikä ihmisten käsien kautta:

      Kun Paavali pani kätensä heidän päälleen, Pyhä Henki tuli heihin ja he puhuivat kielillä ja profetoivat.

      • Anonyymi

        Mistä päin tarkalleen "taivaasta"? Voitko antaa tarkemmat koordinaatiti?
        Taivas kun on tuolla ylhäällä ja maa taas alhaalla. Paitsi toisella puolen maapalloa ihan eri suunnat.

        Savolaisukko ratsiassa kun polliisi pyysi puhaltamaan, että PUUH, tässäpä tätä. Taisi olla siinäkin "pyhää henkeä"?

        Ihan sama, mikä "pyhä henki" se tuli "heihin" Paavolta, mutta hautaan ne silti kaikki kaivettiin muutaman vuoden kuluttua. Eikä Lasarus vaikka "otti vuoteensa ja kävi", pitkään saanut ilmaa hengittää.

        Näitä satuja "he elivät elämänsä loppuun asti" riittää ja on muutamia jotka jaksavat näitä edelleen julistaa.

        Jokainen sukupolvi toisensa jälkeen toistaa tätä samaa, mutta mistään ei kuulu mitään. "Me kuunnellaan vaan taivasta se vaikkei vastaakaan, on nukahtanut jumala..... lauloi Hector.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin tarkalleen "taivaasta"? Voitko antaa tarkemmat koordinaatiti?
        Taivas kun on tuolla ylhäällä ja maa taas alhaalla. Paitsi toisella puolen maapalloa ihan eri suunnat.

        Savolaisukko ratsiassa kun polliisi pyysi puhaltamaan, että PUUH, tässäpä tätä. Taisi olla siinäkin "pyhää henkeä"?

        Ihan sama, mikä "pyhä henki" se tuli "heihin" Paavolta, mutta hautaan ne silti kaikki kaivettiin muutaman vuoden kuluttua. Eikä Lasarus vaikka "otti vuoteensa ja kävi", pitkään saanut ilmaa hengittää.

        Näitä satuja "he elivät elämänsä loppuun asti" riittää ja on muutamia jotka jaksavat näitä edelleen julistaa.

        Jokainen sukupolvi toisensa jälkeen toistaa tätä samaa, mutta mistään ei kuulu mitään. "Me kuunnellaan vaan taivasta se vaikkei vastaakaan, on nukahtanut jumala..... lauloi Hector.

        Mielelläni annan:

        Pyhän Hengen kordinaatit:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua.
        Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Ensimmäinen ja tärkein käsky on tämä:

        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Mielelläni annan:

        Pyhän Hengen kordinaatit:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua.
        Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Ensimmäinen ja tärkein käsky on tämä:

        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

        Kuuluuko vielä 100 neitsyettä tähän diiliin?


    • 30-vuotinen sota

      Tappajat eivät ole koskaan velttoilleet verta vuodattaessaan, kun ovat Raamatusta saaneet käskyn teoilleen:

      "Kirottu olkoon jokainen, joka suorittaa veltosti Herran antaman tehtävän. Kirottu olkoon se, joka ei miekallaan vuodata verta!"

      Tätä noudattivat myös ne esi-isämme, jotka Ruotsin kuninkaan Kustaa II Adolfin johdolla läksivät vuonna 1618 kolmeksikymmeneksi vuodeksi Eurooppaan tappamaan katolilaisia - Jumalan nimeen, tietenkin:

      "Kun kummatkin sotajoukot olivat paikoillaan, ratsasti Kustaa Aadolf keskelle taistelurintamaa. Siellä hän pysähtyi, otti toisella kädellään hatun päästään ja tarttui toisella miekkansa kahvaan, korotti äänensä ja sanoi:

      "Armollinen Jumala, joka pidät voiton ja tappion kädessäsi, käännä kasvosi, meidän, palvelijoittesi puoleen. Kaukaisesta maasta ja rauhallisista asunnoista olemme tulleet tänne taistelemaan vapauden, totuuden ja evankeliumin puolesta. Anna meille voitto pyhän nimesi tähden, amen!"
      (WSOY: Jokamiehen maailmanhistoria)

      Kun esi-isät olivat päässeet eroon ruotsalaisista ja venäläisistä. alettiin tappaa omia veljiä ja sisaria.
      Tämän takia Jeesuksen käsky on EHDOTON:

      "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

      • Anonyymi

        Onko tuo "herra" mies?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo "herra" mies?

        On, koska minäkin, petturin poika, sain hänestä Isän 48 vuotiaana.


    • 6. Saatanan pitkä ja loistelias elämä Raamatun erämaassa.


      Silloin kun Saatana hyökkää pyhien leiriin, antaa Jumala sille käskyn hävittää samalla kaikki ihmisillä rakennuttamansa jumalanhuoneet, kuten antoi roomalaisille käskyn hävittää Jerusalemin temppelin vuonna 70:

      "Nyt minä annan vihani puhua. Sen teen, en sääli enkä säästä. Huutakoon miten kovaa tahansa, minä en heitä kuule.
      Hän huusi kovalla äänellä, ja minä kuulin hänen sanovan näin:

      "Tulkaa, te, jotka panette toimeen tämän kaupungin rangaistuksen! Kullakin olkoon kädessään tuhoase."

      Siinä samassa tuli kuusi miestä Yläportilta, siltä joka on pohjoiseen, ja kullakin oli kädessään tuhoava ase. Heidän keskellään oli pellavapukuinen mies, jolla oli vyössään kirjoitusvälineet. He tulivat sisään ja asettuivat pronssialttarin vierelle.

      Silloin Israelin Jumalan kirkkaus kohosi kerubien yltä, missä se oli siihen saakka ollut, ja siirtyi temppelin oven kohdalle. Herra huusi pellavapukuiselle miehelle, jolla oli kirjoitusvälineet vyössään, ja sanoi hänelle:

      "Kulje Jerusalemin halki, koko kaupungin läpi laidasta laitaan, ja tee merkki kaikkien niiden otsaan, jotka huokaavat ja valittavat kaupungissa tehtävien iljettävyyksien tähden."

      Sitten kuulin hänen sanovan toisille miehille: "Kulkekaa hänen perässään kaupungin halki ja tappakaa säälittä, ketään säästämättä.

      Tappakaa vanhukset ja nuoret miehet, neidot, naiset ja lapset, tappakaa heidät viimeistä myöten, mutta älkää kajotko kehenkään, jolla on merkki. Aloittakaa minun temppelistäni." Niin he aloittivat kansan vanhimmista, jotka olivat temppelin edustalla.

      Hän sanoi sitten miehille: "Saastuttakaa temppelirakennus, surmatkaa ihmisiä esipihat täyteen. Menkää sen jälkeen kaupunkiin ja tappakaa siellä."

      Kun he olivat lähteneet surmatyöhönsä, jäin minä yksin paikalle. Minä lankesin kasvoilleni ja huusin: "Voi, Herra! Aiotko tuhota kaikki, jotka Israelista vielä ovat jäljellä, kun vihassasi näin lyöt Jerusalemia?"

      Hän vastasi: "Israelin ja Juudan synti on suuri, hyvin suuri. Maa on veren tahraama, ja Jerusalemissa poljetaan oikeutta. He sanovat: 'Herra on hylännyt maamme, ei Herra meistä välitä.'

      Niinpä en minäkään sääli enkä säästä. Minä rankaisen heitä heidän tekojensa mukaan."

      Silloin saapui pellavapukuinen mies, se, jolla oli kirjoitusvälineet vyössään, ja hän ilmoitti: "Olen tehnyt sen minkä käskit."

      Niin olen minäkin kirjoittanut kaiken sen, mitä Pyhä Henki on kirjoitettavaksi antanut.

      • Anonyymi

        Pyhä Henki ei tuota käskenyt. Saatanan agenttina tulit petetyksi. Hän nauraa sinulle, koska menetit uskosi, taivaan, kaiken.

        Olet raukka kadottanut kaiken, kohtalosi edessäsi ON KAUHEA!!


      • Anonyymi

        Jumalan Hengen ilmoitusta - Sunille

        ”Pyhä Henki tutkii kaikki, syvyydetkin..” ( 1 Kor 2:10)

        ”'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.' Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.” ( Apt 26:14-15)

        ”Suni, Suni – miksi vainoat minua..”

        Ketä Suni vainoaa ja vihaa? Itseään Jeesusta Kristusta, seurakunnan Herraa. Joka verellään on ihmiset ostanut saatanan orjuudesta vapaiksi.. .

        Ei ole Sunille kelvanneet Raamatun Pyhät opetukset. Aika on kulunut, ja…

        Tässä aloituksessa niitä tekstejä, joita Sunille kesäkuussa 2021 on tuotu. Ei mitään herjaa, vaan vakavaa infoa siitä, mitä tulossa on? Silloin hän nauroi ja pilkkasi näiden tekstien välittäjää. Pilkkasi ”anonyymi Saatanan”… kirjoittaja. . .

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16963192/miksi-te-minua-vihaatte
        Anonyymi
        14.06.2021 20:28

        Suni.
        "Missä on paljon sanoja, siitä ei syntiä puutu." Sanoo Raamattu.

        Sunilla on kymmeniä tuhansia osumia Suomi24palstoilla.

        Jumalalle merkitsee enemmän laatui kuin määrä.

        Sunin sanat palavat Jumalan Pyhän tutkintatulen roviolla.
        Jää vain savua.

        Ei palkkaa..

        Silloin Suni ei enää kehu itseään.
        Hän itkee katkerasti.

        Niinkuin Pietari itki, kun hän oli 3 x kieltänyt Jeesuksen.

        Suni itkee.

        Ei enää kirjoita.
        Eikä varsinkaan riitele ja hauku niitä 130 suomalaista uskonsuuntaa.

        Jumala - väkevä Kaikkivaltias on pannut Sunin rautoihin.

        Suni itkee ja katuu.
        Mutta on epävarmaa -onko enää amoa?

        "Millä mitalla Suni on toisia mitannut - sillä mitalla PYhä lahjomaton Jumala mittaa Sunin."

        Kun Sunin mitta on ollut niin ankara, Jumalan mitta on samaa tasoa!

        Mitä jää?

        Ei mitään? Kaikki palaa poroksi!

        Voi, en tahtoisi olla Sunin paikalla Jumalan ratkaisuistuimen edessä, sanovat enkelit!

        Suni itkee katkerasti,


      • Anonyymi

        Kissoilleko nuo muistosanat onkin tarkoitettu?


    • Anonyymi

      Jumalan Hengen ilmoitusta - Sunille

      ”Pyhä Henki tutkii kaikki, syvyydetkin..” ( 1 Kor 2:10)

      ”'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.' Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.” ( Apt 26:14-15)

      ”Suni, Suni – miksi vainoat minua..”

      Ketä Suni vainoaa ja vihaa? Itseään Jeesusta Kristusta, seurakunnan Herraa. Joka verellään on ihmiset ostanut saatanan orjuudesta vapaiksi.. .

      Ei ole Sunille kelvanneet Raamatun Pyhät opetukset. Aika on kulunut, ja…

      Tässä aloituksessa niitä tekstejä, joita Sunille kesäkuussa 2021 on tuotu. Ei mitään herjaa, vaan vakavaa infoa siitä, mitä tulossa on? Silloin hän nauroi ja pilkkasi näiden tekstien välittäjää. Pilkkasi ”anonyymi Saatanan”… kirjoittaja. . .

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16963192/miksi-te-minua-vihaatte
      Anonyymi
      14.06.2021 20:28

      Suni.
      "Missä on paljon sanoja, siitä ei syntiä puutu." Sanoo Raamattu.

      Sunilla on kymmeniä tuhansia osumia Suomi24palstoilla.

      Jumalalle merkitsee enemmän laatui kuin määrä.

      Sunin sanat palavat Jumalan Pyhän tutkintatulen roviolla.
      Jää vain savua.

      Ei palkkaa..

      Silloin Suni ei enää kehu itseään.
      Hän itkee katkerasti.

      Niinkuin Pietari itki, kun hän oli 3 x kieltänyt Jeesuksen.

      Suni itkee.

      Ei enää kirjoita.
      Eikä varsinkaan riitele ja hauku niitä 130 suomalaista uskonsuuntaa.

      Jumala - väkevä Kaikkivaltias on pannut Sunin rautoihin.

      Suni itkee ja katuu.
      Mutta on epävarmaa -onko enää amoa?

      "Millä mitalla Suni on toisia mitannut - sillä mitalla PYhä lahjomaton Jumala mittaa Sunin."

      Kun Sunin mitta on ollut niin ankara, Jumalan mitta on samaa tasoa!

      Mitä jää?

      Ei mitään? Kaikki palaa poroksi!

      Voi, en tahtoisi olla Sunin paikalla Jumalan ratkaisuistuimen edessä, sanovat enkelit!

      Viimeinen näky on, kun Suni itkee - itkee katkerasti....

    • Anonyymi

      Sunille:

      Sinä itket.

      Eikä itku enää auta, ei pelasta.

      Taivaan ovet eivät aukene.

      Pilkkaajille.

    • Aloitetaan tänään vielä kerran paalupaikalta.

      • Anonyymi

        Ehkä jouduit keräilyeriin?


    • Anonyymi

      Jos naiset olisivat saaneet päättää, ei uskontoja olisi lainkaan. Ja jos olisi, olisi nainen perheen pää ja jumalakin äiti. Ja äidillä tytär.

      Näin

      • Anonyymi

        Ainakin uskonnot olisivat empaattisempia, kuin äijien keksimät uskomukset.


      • Perisynti lähti naisesta, ja nainen houkutteli miehen. Siinä syy tähän.

        "Minä etsin heidän joukostaan miestä, joka vahvistaisi muurin, seisoisi lujana sen aukossa ja torjuisi maataan uhkaavan tuhon, mutta sitä miestä en löytänyt.
        Tuhannen joukosta minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista."

        Nyt on Saatana kirkoissaan korjannut tämän puutteen, jote mene niiden alttareille, niin saat varmasti naisen kädet pääsi päälle.


    • Anonyymi

      Sunin paalupaikka oli aj meni.

      Edessä onkin kova katselmus.Jumalan Hengen ilmoitusta - Sunille

      ”Pyhä Henki tutkii kaikki, syvyydetkin..” ( 1 Kor 2:10)

      ”'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.' Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.” ( Apt 26:14-15)

      ”Suni, Suni – miksi vainoat minua..”

      Ketä Suni vainoaa ja vihaa? Itseään Jeesusta Kristusta, seurakunnan Herraa. Joka verellään on ihmiset ostanut saatanan orjuudesta vapaiksi.. .

      Ei ole Sunille kelvanneet Raamatun Pyhät opetukset. Aika on kulunut, ja…

      Tässä aloituksessa niitä tekstejä, joita Sunille kesäkuussa 2021 on tuotu. Ei mitään herjaa, vaan vakavaa infoa siitä, mitä tulossa on? Silloin hän nauroi ja pilkkasi näiden tekstien välittäjää. Pilkkasi ”anonyymi Saatanan”… kirjoittaja. . .

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16963192/miksi-te-minua-vihaatte
      Anonyymi
      14.06.2021 20:28

      Suni.
      "Missä on paljon sanoja, siitä ei syntiä puutu." Sanoo Raamattu.

      Sunilla on kymmeniä tuhansia osumia Suomi24palstoilla.

      Jumalalle merkitsee enemmän laatui kuin määrä.

      Sunin sanat palavat Jumalan Pyhän tutkintatulen roviolla.
      Jää vain savua.

      Ei palkkaa..

      Silloin Suni ei enää kehu itseään.
      Hän itkee katkerasti.

      Niinkuin Pietari itki, kun hän oli 3 x kieltänyt Jeesuksen.

      Suni itkee.

      Ei enää kirjoita.
      Eikä varsinkaan riitele ja hauku niitä 130 suomalaista uskonsuuntaa.

      Jumala - väkevä Kaikkivaltias on pannut Sunin rautoihin.

      Suni itkee ja katuu.
      Mutta on epävarmaa -onko enää amoa?

      "Millä mitalla Suni on toisia mitannut - sillä mitalla PYhä lahjomaton Jumala mittaa Sunin."

      Kun Sunin mitta on ollut niin ankara, Jumalan mitta on samaa tasoa!

      Mitä jää?

      Ei mitään? Kaikki palaa poroksi!

      Voi, en tahtoisi olla Sunin paikalla Jumalan ratkaisuistuimen edessä, sanovat enkelit!

      Viimeinen näky on, kun Suni itkee - itkee katkerasti....

    • Anonyymi

      Jumalan Hengen ilmoitusta - Sunille

      ”Pyhä Henki tutkii kaikki, syvyydetkin..” ( 1 Kor 2:10)

      ”'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.' Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.” ( Apt 26:14-15)

      ”Suni, Suni – miksi vainoat minua..”

      Ketä Suni vainoaa ja vihaa? Itseään Jeesusta Kristusta, seurakunnan Herraa. Joka verellään on ihmiset ostanut saatanan orjuudesta vapaiksi.. .

      Ei ole Sunille kelvanneet Raamatun Pyhät opetukset. Aika on kulunut, ja…

      Tässä aloituksessa niitä tekstejä, joita Sunille kesäkuussa 2021 on tuotu. Ei mitään herjaa, vaan vakavaa infoa siitä, mitä tulossa on? Silloin hän nauroi ja pilkkasi näiden tekstien välittäjää. Pilkkasi ”anonyymi Saatanan”… kirjoittaja. . .

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16963192/miksi-te-minua-vihaatte
      Anonyymi
      14.06.2021 20:28

      Suni.
      "Missä on paljon sanoja, siitä ei syntiä puutu." Sanoo Raamattu.

      Sunilla on kymmeniä tuhansia osumia Suomi24palstoilla.

      Jumalalle merkitsee enemmän laatui kuin määrä.

      Sunin sanat palavat Jumalan Pyhän tutkintatulen roviolla.
      Jää vain savua.

      Ei palkkaa..

      Silloin Suni ei enää kehu itseään.
      Hän itkee katkerasti.

      Niinkuin Pietari itki, kun hän oli 3 x kieltänyt Jeesuksen.

      Suni itkee.

      Ei enää kirjoita.
      Eikä varsinkaan riitele ja hauku niitä 130 suomalaista uskonsuuntaa.

      Jumala - väkevä Kaikkivaltias on pannut Sunin rautoihin.

      Suni itkee ja katuu.
      Mutta on epävarmaa -onko enää amoa?

      "Millä mitalla Suni on toisia mitannut - sillä mitalla PYhä lahjomaton Jumala mittaa Sunin."

      Kun Sunin mitta on ollut niin ankara, Jumalan mitta on samaa tasoa!

      Mitä jää?

      Ei mitään? Kaikki palaa poroksi!

      Voi, en tahtoisi olla Sunin paikalla Jumalan ratkaisuistuimen edessä, sanovat enkelit!

      Suni itkee katkerasti,

    • Anonyymi

      Paalupaikka on hyvä, koska KAIKKI näkevät MITÄ viimeisillä metreillä Suni postasi.

      The end.

    • Anonyymi

      Valeprofeetan osa on joutua kadotukseen.

      • Anonyymi

        T. kirjoittaa:

        "Viimeisein itkun itkin ahtaan portin tuskissa, keskisyöllä 31.1.1988, ja oli pakko huutaa:"

        Mikähän se oli: "keskisyöllä"?

        Ja mitähän oli pakko huutaa?

        Mutta, se ei ollut viimeinen itku (on Herran ilmoitus)

        vaan se itku, joka on tulossa - aika pian - on se Viimeinen itku.

        Ja se ei enää auta!

        Joka "huutaa joskus avuksi" Jumalaa?

        Mutta ei KUNNIOITA sen perästä Häntä! Ei Jeesusta, ei mitään...

        Vaan aamusta iltaan HERJAA kaikkia ja kaikkea!

        Millainen ITKU se Viimeinen itku on?

        Se on sellaisen itku, joka

        HUKKUU - eikä kukaan enää auta, ei vastaa.

        Jumalakaan ei enää kuule...

        Ja tämä VIIMEINEN - katkera itku - se on edessä ja lähenee päivästä päivään.

        Loppuu herjat.
        Loppuu pilkat.
        Loppuu rienaamiset.

        Hukkunut ei enää mitään ääntä pidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T. kirjoittaa:

        "Viimeisein itkun itkin ahtaan portin tuskissa, keskisyöllä 31.1.1988, ja oli pakko huutaa:"

        Mikähän se oli: "keskisyöllä"?

        Ja mitähän oli pakko huutaa?

        Mutta, se ei ollut viimeinen itku (on Herran ilmoitus)

        vaan se itku, joka on tulossa - aika pian - on se Viimeinen itku.

        Ja se ei enää auta!

        Joka "huutaa joskus avuksi" Jumalaa?

        Mutta ei KUNNIOITA sen perästä Häntä! Ei Jeesusta, ei mitään...

        Vaan aamusta iltaan HERJAA kaikkia ja kaikkea!

        Millainen ITKU se Viimeinen itku on?

        Se on sellaisen itku, joka

        HUKKUU - eikä kukaan enää auta, ei vastaa.

        Jumalakaan ei enää kuule...

        Ja tämä VIIMEINEN - katkera itku - se on edessä ja lähenee päivästä päivään.

        Loppuu herjat.
        Loppuu pilkat.
        Loppuu rienaamiset.

        Hukkunut ei enää mitään ääntä pidä.

        Älkää antako koirille sitä, mikä on pyhää,
        älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen,
        etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa
        ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä.

        Valheen luihu koira
        tutkii oksennuksiaan,
        ja siat, helmet kaulassaan,
        tanssii ja laulaa hallelujaa.


    • Kaukaa sinua hain.
      nyt on pyyntöni vain;
      että Pahuksen
      luihu koira;
      xxxxxxx xxxxx xxxxxxn

      • Anonyymi

        Ole hiljaa Avauksessani möllö!
        Raamattua voidaan pitää Suomen ensimmäisenä sarjakuvajulkaisuna.[1]


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ole hiljaa Avauksessani möllö!
        Raamattua voidaan pitää Suomen ensimmäisenä sarjakuvajulkaisuna.[1]

        Näin on Raamatussa sinustakin ennustettu:

        Tulee näet aika, joka alkoi Golgatalta 1988 vuotta sitten, jolloin ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen sitä mitä kulloinkin mieli tekee.

        He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät kuuntelemaan taruja,


      • Älkää antako koirille sitä, mikä on pyhää,
        älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen,
        etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa
        ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä.

        Valheen luihu koira
        tutkii oksennuksiaan.
        Siat, helmet kaulassaan,
        tanssien laulaa hallelujaa.

        Hunksitkin vain peräkkäin
        kiertävät ympyrää,
        ettei heistä yksikään 
        nautinnotta jää.

        "Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
        Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!
        Miten te voisitte välttää kadotustuomion? "


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Älkää antako koirille sitä, mikä on pyhää,
        älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen,
        etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa
        ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä.

        Valheen luihu koira
        tutkii oksennuksiaan.
        Siat, helmet kaulassaan,
        tanssien laulaa hallelujaa.

        Hunksitkin vain peräkkäin
        kiertävät ympyrää,
        ettei heistä yksikään 
        nautinnotta jää.

        "Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
        Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!
        Miten te voisitte välttää kadotustuomion? "

        Aina ajankohtainen.


    • Tämäkin aloitus kuuluu, ainakin hetkeksi, kolmen ensimmäisen joukkoon.

      • Anonyymi

        Hetkisen jopa paalupaikalle, mutta korkeintaan minuutin.


    • Anonyymi

      Kukkahattututäti,
      tämän puskassa näki .
      Käteen otti
      ja esille nosti.
      Muistellen entistä rakasta,
      petturi Paakkosta.

    • Anonyymi

      Kiitos Teuvolle

      Paljon kirjoitit.
      Paljon vihasit.
      Kohta on loppusi tullut.

      • Anonyymi

        Typerä runo, kertonee jotain kirjoittajasta.


    • Anonyymi

      Huomenta!

    • Anonyymi

      Alussa loi Teuvo aloituksen.

    • Anonyymi

      Koittelee vaan ...

    • Anonyymi

      Näkyy Teuvon aloituksia olevan aika mukavasti esillä.

    • Anonyymi

      Ensi yönä klo. 4 siirrytään jeesustelu palstalla kesäsodasta, talvisotaan.😁

    • Tämä jatkuva sota alkoi jo vuonna 90:

      Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa.

      Ja kuusi vuotta myöhemmin Pyhä Henki antoi valituilleen lähtökäskyn Suuresta Portosta ja sen Rosvojen luolista:

        "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat  (esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

      Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.

      Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä  Jumala unohda hänen pahoja tekojaan.

      Juu, tuo on totta. Kyllä Jeesuksella on sanansa sanottavana vielä tämänkin päivän ihmisille,
      Ei Jeesus turhaan lähetä profeettoja Teuvo Sunin kaltaisia todistajia puhumaan suoria sanoja tämän ajan väärämielisille lahkolaisille ja pellehermanneille, jotka omasta mielestään ovat matkalla taivaaseen, vaikka suunta on ihan väärä.

    • Anonyymi

      Kenet Pahus ottaa, sen Pahus pitää.

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe