tyttöystäväni haluaa ostaa hänen kaverilleen boxerit sponttaaniksi lahjaksi ja lähettää ne postin kautta. Kun hän kysyi ystävältään mikä on hänen kokonsa, hän kertoi vehkeensä koon, koska ''luuli'' että sen kautta arviodaan boxerien koko.
Hän sanoi minulle että ''ompa hän hauska tänään'' otti asian vitsillä, ilmeisesti.
Sanoin hänelle että alusvaatteiden ostaminen on yleisesti aika intiimi asia. Hän ei näe sitä näin.
Mitä mieltä?
Tyttöystävä ja hänen kaverinsa
4
<50
Vastaukset
Mummon kellari? 🤔
- Anonyymi
se on intiimi asia
- Anonyymi
Joko tulit?
Aika erikoinen tapa sinulla mutta itseään voi tyydyttää monella tapaa.
Fantasioitten kertominen on yksi tapa. Olet varmasti lapsi vielä tai sitten vanha perverssi ukko. - Anonyymi
Kuulostaahan tuo ensikuulemalta hieman erikoiselta. Vaan hetken mietittyäni pystyn kyllä helposti kuvittelemaan sellaisenkin ihan platonisen kaverisuhteen miehen kanssa, jossa voisin hyvinkin herjalla miehelle bokserit ostaa. Nimenomaan miehelle onnistuisi helposti, kun miehet eivät yleensä ole ihan niin tiukkapipoja tuossa asiassa. Naiselle sen sijaan olisi hankalampi juttu.
Toisaalta on mulla sellaisia naispuolisiakin ystäviä, joille voisin alusvaatteet ostaa, mikäli sattuisi sopiva kuosi (esim. lehmäkuvio) kohdalle. Se on sisäpiirin vitsi ja uppoaisi taatusti ko. henkilöön. Ihan samalla periaatteella voisin ostaa miehellekin. Jokin kuosi, joka juuri ko. ihmiseen osuu ja uppoaa. Itse sen sijaan en ostaisi esim. jotain vitsisolmiota. Alusvaatteita voi kuitenkin käyttää, vaikka kuosi olisi mikä tahansa. Toisin kuin jotain typerää solmiota tai neuletta.
p.s. Vaan siis en mä todellakaan mitään kokoja kyselisi. Siinähän menis koko yllätys ja vitsi hukkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.936840- 1723712
- 533239
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2262347- 442073
- 411968
- 471869
- 601768
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?211758- 191733