tyttöystäväni haluaa ostaa hänen kaverilleen boxerit sponttaaniksi lahjaksi ja lähettää ne postin kautta. Kun hän kysyi ystävältään mikä on hänen kokonsa, hän kertoi vehkeensä koon, koska ''luuli'' että sen kautta arviodaan boxerien koko.
Hän sanoi minulle että ''ompa hän hauska tänään'' otti asian vitsillä, ilmeisesti.
Sanoin hänelle että alusvaatteiden ostaminen on yleisesti aika intiimi asia. Hän ei näe sitä näin.
Mitä mieltä?
Tyttöystävä ja hänen kaverinsa
4
68
Vastaukset
Mummon kellari? 🤔
- Anonyymi
se on intiimi asia
- Anonyymi
Joko tulit?
Aika erikoinen tapa sinulla mutta itseään voi tyydyttää monella tapaa.
Fantasioitten kertominen on yksi tapa. Olet varmasti lapsi vielä tai sitten vanha perverssi ukko. - Anonyymi
Kuulostaahan tuo ensikuulemalta hieman erikoiselta. Vaan hetken mietittyäni pystyn kyllä helposti kuvittelemaan sellaisenkin ihan platonisen kaverisuhteen miehen kanssa, jossa voisin hyvinkin herjalla miehelle bokserit ostaa. Nimenomaan miehelle onnistuisi helposti, kun miehet eivät yleensä ole ihan niin tiukkapipoja tuossa asiassa. Naiselle sen sijaan olisi hankalampi juttu.
Toisaalta on mulla sellaisia naispuolisiakin ystäviä, joille voisin alusvaatteet ostaa, mikäli sattuisi sopiva kuosi (esim. lehmäkuvio) kohdalle. Se on sisäpiirin vitsi ja uppoaisi taatusti ko. henkilöön. Ihan samalla periaatteella voisin ostaa miehellekin. Jokin kuosi, joka juuri ko. ihmiseen osuu ja uppoaa. Itse sen sijaan en ostaisi esim. jotain vitsisolmiota. Alusvaatteita voi kuitenkin käyttää, vaikka kuosi olisi mikä tahansa. Toisin kuin jotain typerää solmiota tai neuletta.
p.s. Vaan siis en mä todellakaan mitään kokoja kyselisi. Siinähän menis koko yllätys ja vitsi hukkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28010306K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2445993Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735424PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *955048Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193315Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92714- 2142622
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.172434- 282284
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822217