Mies ei ole valmis

Anonyymi

Oon aina halunnut tulla nuorena äidiksi ja äitiys on ollut mulle se juttu mihin tähtään. Ollaan seurusteltu miehen kans kolme vuotta josta asuttu yhdessä reilu 2v. Ollaan puhuttu alusta asti lapsista, minkä verran ym.. ja nyt musta on alkanut tuntumaan et olis oikee hetki sille. Oon varovasti kysellyt mieheltä mitä hän ajattelee asiasta mutta hän ei ole vielä valmis. Jätin keskustelun siihen yhteen kertaan kun en halua painostaa. Yksikseni vaan itkenyt ja miettinyt et mitä mä teen nyt tällä elämällä. Baarit ja ryyppääminen ylipäänsä on mulle elettyä elämää, oon jättäytyny pois niistä porukoista kun ei vaan tunnu enää omalta. Lähipiirissä kaverit on saanut vauvoja ja kyseleekin et millos mulle tulee, itkua niellen yritän sopertaa jotain. Mitä tässä tilanteessa voin tehdä? En uskalla kysellä ajankohtaa milloin olis valmis ku tuskin se itsekkään tietää. Mies käy välillä baareissa ja itse jään kotiin miettimään et tätäkö tää on.

4

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos mies ei lämpene, ota ero ja suunta kohti spermaklinikkaa, esim. Tanskaan. Tanskalaista laatuspermat, voit valita isän rodun, koulutuksen, pituuden, silmien värin jne. Tottakai haluat fiksun skandinaavin spermat. Lapselle hyvät geenit jne. 👍🐣

• Anonyymi

Ne on vielä suht edullisia. Pelkkä spermojen ruikkaaminen munajohtimiin on satasissa, ei tonneissa. Suomessa on järkyty hinnat. Toinen vaihtoehto on tietysti mennä tinderiin tai kapakkaan ja iskeä joku, mutta geenipuolta ajatellen vois olla parempi se klinikka.

• Anonyymi

Eipä tuossa kuule auta, kun sanoa asia suoraan. Et tietenkään saa yrittää painostaa toista. Olet vain rehellinen noista omista tunteistasi. Painostaminen olisi epäreilua, mutta niin on harhaanjohtaminenkin. Jos olette kerta lapsista puhuneet niin ei se silloin voi hänelle yllätys olla. Se riskihän tuossa on, että hän ei ehkä haluakaan lasta. Hän saattaa sanoa "ei vielä", mutta se voi yhtä hyvin tarkoittaa "ei koskaan". Jos oikeasti itse haluat lapsen nyt ja nyt on sinulle hyvä aika niin tuo parisuhde saattaa päättyä siihen. Voit kuitenkin lohduttautua sillä, että parempi tietää se asia nyt ja lopettaa suhde yhteensopimattomien unelmien takia nyt. Sinulla on vielä aikaa etsiä mies, joka haluaa lapsia. Eikä sinulla edes ole asian kanssa vielä hirveä kiire. Oleellista on selvittää nyt itselleen, että mitä sinä haluat jatoimit sen mukaan. Lapsikysymys on niin valtavan iso asia elämässä, että ei kannata jatkaa mikäli tuossa toiveessa eivät ajatukset kohtaa.

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe