Huomaako olueissa eroa

Anonyymi

Eli oletko maistanut alkotonta olutta ja ykkös olutta ja kolmos olutta eli onko maullisesti mitään eroa vai onko kolmonen parhain ja onko hinnoissa eroa eli joskus vois tehdä testi

16

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alkoholittoman ja alkoholillisen oluen eron huomaa siitä että alkoholilista juomalla pääsee mukaan porukoihin ja löytää naisseuraa. Alkoholitonta juomalla taas ei ole mukana porukoissa eikä naisiakaan tapaa.

      t. viinamies

    • Onhan niissä vaikka kuinka. Itse pidän Sandelssin kolmosesta, mutta nelosesta en.
      Taas jos nelosista pitäis paras löytää, ehkä se on Lapin kulta... mutta ei neloset vaan maistu.

      Ykkösiä en edes osta... joutavaa. Pitää se vähän surahtaa ohtaankin. 😄

      • Anonyymi

        Nelosta en ole maistanut koskaan ennen sai vain alkosta ja hinta vissiin kallis ostan aina halvinta kaljaa mut semmosta olen juonut että olutta ja siihen koskenkorvaa sekaan ja hyvää on lonkero ja koskenkorva mut miettinyt onkohan maullisesti eroa alkottoman ja ykköskaljan ja kolmosen välillä ajattelin vaan jos ruokajuomaksi tai nauttii pari niin voishan se alkotontakin olla ja olis aina ajokunnossa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nelosta en ole maistanut koskaan ennen sai vain alkosta ja hinta vissiin kallis ostan aina halvinta kaljaa mut semmosta olen juonut että olutta ja siihen koskenkorvaa sekaan ja hyvää on lonkero ja koskenkorva mut miettinyt onkohan maullisesti eroa alkottoman ja ykköskaljan ja kolmosen välillä ajattelin vaan jos ruokajuomaksi tai nauttii pari niin voishan se alkotontakin olla ja olis aina ajokunnossa

        No makumieltymykset kullakim. Minusta viina ei sovi kyllä oluen sekaan... mutta johonkin lonkeroon tai siiseriin sopii.

        Päihtymistarkoitukseen joku nelonen voisi olla jops halvempi kuin kolmonen, mutta enpä mieti sellaisia, juon sitä mikä maistuu ja jos ei ole varaa, olen juomatta. Silloin rahalle muuta tarvista.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No makumieltymykset kullakim. Minusta viina ei sovi kyllä oluen sekaan... mutta johonkin lonkeroon tai siiseriin sopii.

        Päihtymistarkoitukseen joku nelonen voisi olla jops halvempi kuin kolmonen, mutta enpä mieti sellaisia, juon sitä mikä maistuu ja jos ei ole varaa, olen juomatta. Silloin rahalle muuta tarvista.

        No joo jos juopua haluan niin ostan viinapullon ja lantringiksi lonkeroa limskaa tai appelsiinimehua tai olueenkin no ei se hyvää ole mut silloin otan lärvät ja olutta muutamia ettei lopu kesken niin olutta täytyy juoda hemmetisti että nousee päähän ja jos syö niin ei jaksa juoda niin paljon ja nopeasti että nousis päähän


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo jos juopua haluan niin ostan viinapullon ja lantringiksi lonkeroa limskaa tai appelsiinimehua tai olueenkin no ei se hyvää ole mut silloin otan lärvät ja olutta muutamia ettei lopu kesken niin olutta täytyy juoda hemmetisti että nousee päähän ja jos syö niin ei jaksa juoda niin paljon ja nopeasti että nousis päähän

        No oluessa on joku, mikä saa välittömän suhinan nuppiin, minulla ainakin. Viina taas ei sovi minulle.


      • Anonyymi

        Niinku paarma?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinku paarma?

        Wat?


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No oluessa on joku, mikä saa välittömän suhinan nuppiin, minulla ainakin. Viina taas ei sovi minulle.

        Jaa että viina ei nouse päähän mutta puolen tölkkii olutta saa sammumispisteeseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että viina ei nouse päähän mutta puolen tölkkii olutta saa sammumispisteeseen

        Ei, mutta ravintola-annos viinaa ei tunnu missään, mutta yksi olut kyllä. 😊

        Viina vaikuttaa mulle hitaasti... voin juoda 4-5 paukkua, mutta mitään ei tapahdu... sit kohta menee jo yli ja sit kuorsataan. 🙄


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Ei, mutta ravintola-annos viinaa ei tunnu missään, mutta yksi olut kyllä. 😊

        Viina vaikuttaa mulle hitaasti... voin juoda 4-5 paukkua, mutta mitään ei tapahdu... sit kohta menee jo yli ja sit kuorsataan. 🙄

        Itsellänikin sama juttu ja miettinyt onko minussa jotain vikaa esim tavallinen viinapullo juot sen 2-3 tunnissa niin on selvä eli täytyy juoda tunnissa että vaikuttaa mutta pian nukuttaa mut kaljan kanssa täytyy juoda pystyyn 6-7 alle puolessa tunnissa ja kaksin käsin juoda että humaltuu esim viinaa 2 dl ja 4 dl mehua ja pullosta saa niitä 2 ja sit jää 1dl viinaa ja loput mehut eli aika ripeesti saa juoda jos vähänkin pitkittää niin pakko hakea olutta tai juot ne 4 jässä tunnissa ja syö niin on selvänä outoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsellänikin sama juttu ja miettinyt onko minussa jotain vikaa esim tavallinen viinapullo juot sen 2-3 tunnissa niin on selvä eli täytyy juoda tunnissa että vaikuttaa mutta pian nukuttaa mut kaljan kanssa täytyy juoda pystyyn 6-7 alle puolessa tunnissa ja kaksin käsin juoda että humaltuu esim viinaa 2 dl ja 4 dl mehua ja pullosta saa niitä 2 ja sit jää 1dl viinaa ja loput mehut eli aika ripeesti saa juoda jos vähänkin pitkittää niin pakko hakea olutta tai juot ne 4 jässä tunnissa ja syö niin on selvänä outoa

        No onpas kikkailua...

        Ehkä kannattais pitää taukoa ja koettaa uusiks...

        Alkoholin vaikutukseen sokeutuu... olevinaan ei nouse päähän, mutta kuitenkin konttaa ja höpöttää omiaan...


    • Tykkään eniten nelosoluesta maullisesti. Jos jotain juo, niin yleensä se on kyllä alkoholitonta, kun en pahemmin ole alkoholin ystävä. Lisäksi olen vilja-allergikko, joten olut saa vatsan sekaisin.

      • Anonyymi

        Onko niissä iso ero eli onko alkoholitin pahaa ja ykkös olut on jo parempaa mut kolmonen ja nelonen on oikeata kaljaa mut miettii kannattaako alkoholitonta ostaa vaan juo ennemmin maitoo vettä teetä kahvii limpskaa mehuja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko niissä iso ero eli onko alkoholitin pahaa ja ykkös olut on jo parempaa mut kolmonen ja nelonen on oikeata kaljaa mut miettii kannattaako alkoholitonta ostaa vaan juo ennemmin maitoo vettä teetä kahvii limpskaa mehuja

        Kyllä ne alkoholittomat menee ihan herkkuna vaikka mehun sijaan. Riippuu miten kukakin on mieltynyt alkoholin makuun, että minkä verran siitä sitten nauttii ilman sitä.


    • Lopetin juomisen niin alkoholittomia on aika hyviäkin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe