Talvihaalarit, heijastinhaalarit ym. ulkoillessa

Anonyymi

Farkkuhaalarikeskustelun innoittamana kysyisin, onko täällä muita miehiä, jotka tykkäävät pitää ulkoillessa ym. talvihaalareita, heijastimilla varustettuja työhaalareita tai vastaavia? Itse olen aina tykännyt erilaisista haalareista niiden käytännöllisyyden, kivan ulkonäön ja hyvän fiiliksen takia. Minulla on ulkoilukäytössä IKH:sta ostetut heijastinhaalari ja tummansininen talvihaalari. Suunnittelen lisäksi kevyemmän toppahaalarin (esim. Hylje) hankintaa pikkupakkasille.

Onko muita ja mitä mieltä olette? Herättääkö pukeutumisenne huomiota? Entä te, jotka ette käytä haalareita, kiinnitättekö huomiota? M34

4

1691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon mä käyttäny talvella ja ihan kaupungissa, eikä kukaan sanonu mitään. Pääasia että on siistit ja puhtaan, eikä mitkään remonttimiehen siniset, vaan selkeesti erilaiset. Eikä kuitenkaan tönköt pilkkihaalarit. Tollaset hopeehaalarit kun sais, mutta eihän niitä enää valmisteta. Ainoo että kouluaikoina ei voinu käyttää, 5-9 luokilla ees vapaa-aikana, kun ois tullu sanomista tai vaikka turpiin.

      • Anonyymi

        Kiitti vastauksesta :) Millaista haalaria olet käyttänyt, tai mistä olet ostanut? Itsellä ollut käytössä syksyllä ja keväällä suurin piirtein tällainen IKH:n malli:
        https://www.ikh.fi/fi/umpihaalari-m-bohrium-fl-kelt-musta-lk3-en20471-pat503k-m
        Istuu hyvin ja näkyy varmasti myös pimeällä liikkuessa.

        Ja nyt viileämmille keleille olen suunnitellut Hylje Action Light -haalarin hankintaa (vihreänä, tosin koot taitavat olla nyt loppu)


    • Ite tykkään käyttää kaikkee kahisevaa ja miehekästä. Kunnon pilkkihaalarit pakkasilla ja muutoinki vaatteissa heijastinnauhoja ja huomioväreillä. Jotenki kiimasta kamaa.

    • Anonyymi

      Näillä pakkasilla on ollut mukava pitää ulkoillessa tummansinistä toppahaalaria. Ei ole kylmä päässyt yllättämään, vaikka on tullut tehtyä pidempiäkin kävelylenkkejä. Haalarin kanssa on tullut pidettyä puuvillaista kypärähuppua ja korvaläpällistä karvahattua sekä paksuja toppakäsineitä. Suosittelen :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe