Farkkuhaalarikeskustelun innoittamana kysyisin, onko täällä muita miehiä, jotka tykkäävät pitää ulkoillessa ym. talvihaalareita, heijastimilla varustettuja työhaalareita tai vastaavia? Itse olen aina tykännyt erilaisista haalareista niiden käytännöllisyyden, kivan ulkonäön ja hyvän fiiliksen takia. Minulla on ulkoilukäytössä IKH:sta ostetut heijastinhaalari ja tummansininen talvihaalari. Suunnittelen lisäksi kevyemmän toppahaalarin (esim. Hylje) hankintaa pikkupakkasille.
Onko muita ja mitä mieltä olette? Herättääkö pukeutumisenne huomiota? Entä te, jotka ette käytä haalareita, kiinnitättekö huomiota? M34
Talvihaalarit, heijastinhaalarit ym. ulkoillessa
4
2999
Vastaukset
- Anonyymi
Oon mä käyttäny talvella ja ihan kaupungissa, eikä kukaan sanonu mitään. Pääasia että on siistit ja puhtaan, eikä mitkään remonttimiehen siniset, vaan selkeesti erilaiset. Eikä kuitenkaan tönköt pilkkihaalarit. Tollaset hopeehaalarit kun sais, mutta eihän niitä enää valmisteta. Ainoo että kouluaikoina ei voinu käyttää, 5-9 luokilla ees vapaa-aikana, kun ois tullu sanomista tai vaikka turpiin.
- Anonyymi
Kiitti vastauksesta :) Millaista haalaria olet käyttänyt, tai mistä olet ostanut? Itsellä ollut käytössä syksyllä ja keväällä suurin piirtein tällainen IKH:n malli:
https://www.ikh.fi/fi/umpihaalari-m-bohrium-fl-kelt-musta-lk3-en20471-pat503k-m
Istuu hyvin ja näkyy varmasti myös pimeällä liikkuessa.
Ja nyt viileämmille keleille olen suunnitellut Hylje Action Light -haalarin hankintaa (vihreänä, tosin koot taitavat olla nyt loppu)
Ite tykkään käyttää kaikkee kahisevaa ja miehekästä. Kunnon pilkkihaalarit pakkasilla ja muutoinki vaatteissa heijastinnauhoja ja huomioväreillä. Jotenki kiimasta kamaa.
- Anonyymi
Näillä pakkasilla on ollut mukava pitää ulkoillessa tummansinistä toppahaalaria. Ei ole kylmä päässyt yllättämään, vaikka on tullut tehtyä pidempiäkin kävelylenkkejä. Haalarin kanssa on tullut pidettyä puuvillaista kypärähuppua ja korvaläpällistä karvahattua sekä paksuja toppakäsineitä. Suosittelen :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1968347Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa
Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.276074Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä1695709Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat
Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi153497Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y822957- 2912640
Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu1782529Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota
Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v6182380Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont912196Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään181412