Onko baareista hyötyä tai iloa ?

Anonyymi

Olen joskus ihmetellyt, mitä hyötyä tai iloa baareista on ? Vastaan nyt omaan kysymykseeni: Eipä juuri mitään.
Baari olisi mielekäs paikka, jos siellä saisi PUHUA myös tuntemattomien kanssa. Nykyään on se harmillinen tilanne, että siellä vain muutamat puhuvat, ja he puhuvat vain ennestään tutuille.
J.S.V.

20

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tannoin yle tveestä tuli norjan oslosta yksityinen suuri tila missä sai maksaa pääsy maksun ovella, samalla vaateet pois toimittajalta joka kuvasi seksi bileitä naisia ja miehiä yksin ja ryhmässä ovella oli vahdit kuten baarissa, niin kummako noita ei järjestetä suomessa ,muuta kun varatuille ympäri suomea,

• Anonyymi

Itse henk. koht. en ymmärrä mitä iloa baareista joillekin on? Vai onko?
      Nuorenahan sitä tuli niitäkin harrastettua, mentiin kaveriporukalla tai tavattiin tuttuja siellä. Etsittiin jatkopaikkoja ja hilluttiin. Se kuului nuoruuteen.
      Nyt aikuisena se meno lähinnä ihmetyttää.
      Mölyä oksennusta ja älyttömänä tuijottavia tyhjiä katseita.
      Päätöntä mokellusta. Epätoivoa; joku pitäisi löytää. Vaan ei löydetä.
      Kuin järkeä vailla olevia ihmisolentoja. Ja eihän siinä järkeä olekaan.
      Sinne kuitenkin mennään joka kerta suurin odotuksin ja petytään taas kerran.
      Ehkä siitä jou sitten jotain huviakin repii, ei ymmärrä meikäläinen.

• Anonyymi

Viinamies juo viinaa ja on mukana porukoissa. Porukalla käydään baareissa ja siellä tapaa naisia. Naiset näkevät että viinamies on porukassa mukana eikä mikään yksinäinen surkimus.

Raitis mies ei ole mukana porukassa eikä käy baarissa. Naisia hän ei tapaa ja on ihan yksin.

t. viinamies

• Anonyymi

Jos ei käy baareissa niin ei tapaa naisia ja jää sinkuksi. Ette te mistään tinderistä naisia tapaa. Viinaa juomalla baareissa tutustuu naisiin ja siitä on sitten iloa ja hyötyä kun löytää sen kumppanin.

T viinamies

• Anonyymi

Vaan kun en halua tavata naisia, enkä tutustua naisiin, enkä löytää naista. Mä en ole lesbo, enkä edes bi.

• Anonyymi

Hassua on, että pitäisi ostaa liian kallista juotavaa, ja silti ei saisi puhua kenenkään kanssa.

• Anonyymi

On olemassa järkevä vaihtoehto: Baarissa voi ostaa kupillisen kahvia. Hinta noin 2-3 euroa. Sen kahvikupposen ääressä voi istua vaikka 2 tuntia, ja katsella rauhassa, minkälainen tunnelma on. Ja jos haluaa jutella jonkun ( jopa tuntemattoman ) kanssa, niin sitten vaan rohkeasti juttelemaan. Missään lakikirjassa ei muuten tietääkseni ole olemassakaan mitään juttelukieltopykälää.
        Jari

• Anonyymi

Baarimikon tai muun henkilökunnan kanssa saa puhua. Hehän ovat työssään. Mutta muiden asiakkaiden kanssa kannattaa tunnustella ilmapiiriä ja avata suu vasta sitten, kun on hohdokasta sanottavaa ja vaikuttaa, että toinen haluaisi myös jutella. Kaikki eivät mielellään puhu kenellekään vaan haluavat nauttia kalliin juomansa rauhassa. Tai kuten monet, haluavat siinä hörppiessään juomaa kuunnella mitä muut puhuvat.

• Anonyymi

Baareissa voi jutella tuttujen ja tuntemattomien kanssa, ihan mistä vaan. Siis silloin, kun kohdalle osuu sopiva tyyppi/tyypit.

• Anonyymi

Mistä tunnistaa sen sopivan tyypin?

• Anonyymi

Tapasin mieheni baarissa. Baareissa siis voi tavata ihmisiä ja se hyöty siinä on.

• Anonyymi

baarissa jää seinä ruusuksi jos juttu kulje vento vieraille eikä keksi tarinoita maan ja taivaan välintä,

• Anonyymi

Olen aikaisemminkin kirjoittanut idean, että olisi hienoa, jos jotkut näyttäisivät omaan elämäänsä liittyviä valokuvia baarissa istuvalle porukalle.
      Terveisin: Puolireuho

• Anonyymi

Olisi kiva katsoa kuvia, jos joku näyttäisi kuvia.

• Anonyymi

Riippuu kyypparista, että kiinnostaako siellä istua. Jos tarjoilijatar sattuu olemaan vaikka luulosairas sekopää.

• Anonyymi

Ei se alkoholi varmaan niinkään, joillekin voi olla se tärkein asia, terassikahvilaankin saa kai mennä pelaamaan shakkia tai jotain korttipeliäkin, tekee treffit jonkun kaverin kanssa ja tilaa jonkun juoman ja ottaa pari peliottelua samalla.

Eräässä ravintolassa oli oma shakkilautakin asiakkaita varten sai tiskin takaa käyttöön pöydän ja nappulat jos haluaa pelata.

Sairaanhoitajien kanssa pääsee helposti treffeille, monesti sairaanhoitajat pyytävätkin treffeille varsinkin rokotuksiin, muutenkin jos huvittaa mennä sairaanhoitajien hoidettavaksi niin tepastelee sairaalaan, vaikka teko/luulosairaudenkin takia.

• Anonyymi

Mä oon ainakin aina menny baarii ryyppäämään ensisijaisesti. Jos sitte joku on lähteny illan pääteeks mukaan ni se on sitte plussaa. Mutta eihän sinne kannata mennä sillä ajatuksella että jos ei naista löydä on ilta pettymys.

Nykyään reily 30 vuotiaana on kyllä jääny baarit todella vähiin. Yökerhossa olen viimeksi käynyt yli 2 vuotta sitten ja ja tossa naapurin räkälässä viimeseen 2 vuoteen ehkä noin 4 kertaa juomassa pari kaljaa.

Eipä noissa yökerhohelveteissä jaksa käydä enää. Siellä ei näe mitään, ei kuule mitään ja älytöntä maksaa törkyhintasista juomista. Itseasiassa en keksi enää ainuttakaan syytä olla aamu 4 aikaa humalassa talsimassa jostain helvetin diskosta kotia perskännissä. Mieluummin sitä juo kotona. Vessaan ei tarvi jonottaa, kalja on halpaa ja aina kylmää.

• Anonyymi

Julkinen känni on joskus ihan hyvästä. Yleensä toki kannattaa juopotella yksinään.

• Tai sitten ei kannata juopotella ollenkaan.

• Anonyymi

Mä nykyisin monesti funtsin, että ei viitti ihan hirveesti noita viinaksia vetää, kun seuraava päivä menee ihan pilalle plus päälle vielä väsymys, kun ei pöhnässä oikein kovin hyvin tuu nukuttua. Mutta silleen kevyt hiprakka joskus, ihan jes.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hämeenlinnassa ammuttu poliisia!

Alkaa olla Chigagon meininki! Kukas se on paukutellu?
      Hämeenlinna
      91
      4607
    2. Sofiaa hemmoteltu

Upea kukkakimppu. Kyllä Therman osaa hemmotella rakastaan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      2266
    3. Sofian uusi miesseuralainen

Sofialla uusi miesseuralainen kun Stefan Isben kanssa Hangossa ja heppakisoissa, kukahan hän lienee?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1588
    4. Minä tiedän

Tiedän että kirjoitit tänne illalla ja että sinä tiedät minun vastanneen sinulle. Silti se ei muuta sitä että sinun on astuttava se askel minun suunt
      Ikävä
      82
      1412
    5. Uskallatko paljastaa

mikä on saanut sinut etenkin viime aikoina pohtimaan että haluaisit tavata minut?
      Ikävä
      54
      994
    6. Sä oot ihan hullu

😅..🤣🤣.. Silti niin.. Mun😶..
      Ikävä
      55
      976
    7. Gossip Mom, Maisa, tekisi mitä vaan

…ettei ” mun elämä olis tällaista”. Niin varmasti. Ottaahan se päähän, kun kaasot miehineen, viettävät hulppeaa viikonloppua Tallinnassa. Mika Salohan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      921
    8. Haluatko sä vielä?

Meidät? Se hurja tunne sun lähellä johtui siitä, että molemmat tunsi sen. Tähän olen nyt päätynyt kun sain pienen annoksen järkeä päähäni. Olisi pitän
      Ikävä
      18
      811
    9. Ooksä täällä mies?

Sano jotain kivaa. Piristä rakastunutta.
      Ikävä
      69
      705
    Aihe