Tiesittekö että on okei

Puhua paskaa muista ihmisistä, jos ei tiedä että he edustavat jotain tyhmää tai osaa väestöstä?

Minä en tiennyt. Luulin, että sillä ei pitäis olla väliä mitä tietää toisesta, mitä sille puhuu. Vaan et kunnioituksella olis väliä.

Et jos en tiedä et toinen on homo oliskin ok haukkua sille homoja ja se on se oma syy, mitäs ei kertonu olevansa homo!? Wtf???! Oikeesti, älykääpiö tason ajattelua.

159

881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka heittää ekan kiven? Puhtain pulmunen?

      • Lässyn lässyn uskis paskaa.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Lässyn lässyn uskis paskaa.

        Vihapuhetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vihapuhetta.

        Ööörrr röyh. Juokse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihapuhetta.

        Olka olka, eläpä taas höpötä! Mcmlxxvi:nä.


    • Anonyymi

      Mikä on p skaa? Se pitäs aina ensin määritellä.

      • Kello 14:10


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Kello 14:10

        Vihapuhetta.


    • Anonyymi

      Saatathan säkin puhua, että Peugeot omistajat ne vasta ei tiedä millä loodalla ne ajaa ja sit sun kolmannen naapuris peltikuppi on pesöööö. V ittu miten se siihen sattuu.

      • Mut en puhu, kun omaan älyä ja sivistystä sen verran.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Mut en puhu, kun omaan älyä ja sivistystä sen verran.

        Ei oo todisteit!


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Mut en puhu, kun omaan älyä ja sivistystä sen verran.

        Hahahahahah!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo todisteit!

        On enemmän kun sulla sitä vastaan. Ihmiset osaa lukee ja ajatella. Paitsi sä.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        On enemmän kun sulla sitä vastaan. Ihmiset osaa lukee ja ajatella. Paitsi sä.

        Hupimummo alotuksii


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hupimummo alotuksii

        Eiku tää on älykääpiöiden päiväjumppa. Tämä aloitus, mä olen jumpparina tänään.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Eiku tää on älykääpiöiden päiväjumppa. Tämä aloitus, mä olen jumpparina tänään.

        Jumpparilta pöksyt puuttuu, p rse vilkkaa :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumpparilta pöksyt puuttuu, p rse vilkkaa :D

        Näkyy olevan työllistävä vaikutus. ;`]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupimummo alotuksii

        Aliittaja on mies ja mummo on toivottavasti jo tutimassa ja keräämässä voimia suureen ponnistukseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahahahah!

        Tätäkin keskustelua voit ylpeänä myöhemmin muistella kun pidit omaa älyäsi noin suuressa arvossa.


    • Anonyymi

      Jaa en näe tossa mitään. Ne elää omaa elämäänsä.

      • Ja hölöttää muitten elämästä besserwissereinä?


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Ja hölöttää muitten elämästä besserwissereinä?

        Sä jätät elämättä. Sit sä elät muiden kautta. Ja vihaat niin v itusti dude.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä jätät elämättä. Sit sä elät muiden kautta. Ja vihaat niin v itusti dude.

        Ja toiko on sun elämääs sitten? Heh, ei kovin kaksista sekään. Uiuiu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä jätät elämättä. Sit sä elät muiden kautta. Ja vihaat niin v itusti dude.

        Dudehan se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dudehan se on.

        We know we know (nähty on) livessä


    • Anonyymi

      Kyllä ollaan tosi ilkeitä ja häijyjä vähemmistöryhmää kohtaan eli duunareille eli matalastipalkatuille heille ei suoda edes minimaalista palkkaa tai lomia ja kaikkia hintoja nostetaan että vähemmistöryhmä eli köyhät duunarit kuolis nälkään

      • Ironista on, että näitä palkkoja ovat ensimmäisenä laskemassa Perussuomalaiset, joiden kannattajat ovat pääosin juuri näitä työläisiä. Kokoomus komppaa haluamalla lisää halpatyövoimaa suomeen.

        Molemmat tekevät parhaansa, että koulutettu väki muuttaisi pois ja että koulutus ajettaisi alas, ettei täällä kukaan enää kouluttautuisi. Paitsi kokoomuslaisten lapset.


    • Kuka meistä ei kuulu mihinkään vähemmistöön?

      • Mistäpä tuon tietää.


      • Anonyymi

        No ei tiedä.
        Sellaiset, jotka ovat ottaneet asiakseen huudella täällä ja haukkua homoja, ovat ainakin heteroita. Olen kyllä itsekin hetero, mutta tunnen paljonkin erilaisiin vähemmistöihin kuuluvia. On täysin eri asia kuulua suomenruotsalaiseen vähemmistöön, kuin vietnamin tai somalin kieliseen vähemmistöön.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei tiedä.
        Sellaiset, jotka ovat ottaneet asiakseen huudella täällä ja haukkua homoja, ovat ainakin heteroita. Olen kyllä itsekin hetero, mutta tunnen paljonkin erilaisiin vähemmistöihin kuuluvia. On täysin eri asia kuulua suomenruotsalaiseen vähemmistöön, kuin vietnamin tai somalin kieliseen vähemmistöön.

        "Sellaiset, jotka ovat ottaneet asiakseen huudella täällä ja haukkua homoja, ovat ainakin heteroita."

        En menis tuosta ihan takuuseen.


      • JustJust kirjoitti:

        "Sellaiset, jotka ovat ottaneet asiakseen huudella täällä ja haukkua homoja, ovat ainakin heteroita."

        En menis tuosta ihan takuuseen.

        Ehkäpä kaappihomoja, peukku perseessä.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Ehkäpä kaappihomoja, peukku perseessä.

        Joillain jopa oma pää perseessä.

        Se ois kyllä aika savutus. :D Jos ihan konkreettisesti olis.




      • JustJust kirjoitti:

        Pitäiskö koittaa?

        Varpaat saan suuhun, mut tohon en kyl pysty.

        Älä koita. :D


    • Anonyymi

      No, tässä nyt on tietysti se, että eri ihmisillä on erilaisia käsityksiä siitä mitä "paskan puhuminen" tarkottaa. Eri ihmiset kestävät erilaisia määriä myös itsensä kohdistuvaa paskapuhetta. Oma lukunsa ovat sitten myös ne ihmiset, jotka päästelevät jatkuvalla syötöllä sammakoita suustaan ja vaikka ovatkin pahoillaan niin eivät kykene tekemään asialle mitään.

      • Pitäskö niitten opetella jotain taitoja, kuten olla vaiks hiljaa sitten?


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Pitäskö niitten opetella jotain taitoja, kuten olla vaiks hiljaa sitten?

        Itse olen tullut siihen tulokseen, että tuo jatkuva sammakoiden päästely on osalla jonkinasteinen "vamma". Heitä ei voi vaatia lopettamaan sitä yhtään sen enempää kuin kuuroa voisi vaatia kuulemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen tullut siihen tulokseen, että tuo jatkuva sammakoiden päästely on osalla jonkinasteinen "vamma". Heitä ei voi vaatia lopettamaan sitä yhtään sen enempää kuin kuuroa voisi vaatia kuulemaan.

        Lisään ... olen siis opetellut suhtautumaan heihin samalla tavoin kuin muihinkin vammautuneisiin.


      • Nyt tuli mieleen aika hauska espanjalainen leffa nimeltä Toc toc. Löytyy Netflixistä.

        (Yhdessä pääosassa on Serranon perheestä tuttu África Sanz. En nyt muista näyttelijän oikeeta nimeä. Vastaanottovirkailijana oli Vis a Vis -sarjan vittumainen bitch Anabella, hänenkään oikeaa nimeä en muista. En ois tunnistanut ellen ois kattonu imdb:stä. Se sarja muuten kannattaa katsoa.)


      • Anonyymi

        Henkilöön tai ryhmään kohdistuva paskapuhe on vihapuhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilöön tai ryhmään kohdistuva paskapuhe on vihapuhetta.

        No ei tuokaan rajanveto noin yksinkertainen ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tuokaan rajanveto noin yksinkertainen ole.

        Paskapuhe on aina paskaa, ja siten vihaa. Erityisesti nykyajan ilmiö. Ennen osattiin olla ja käyttäytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään ... olen siis opetellut suhtautumaan heihin samalla tavoin kuin muihinkin vammautuneisiin.

        Vammautuneilla ihmisillä on usein hyvinkin terve järki päässä eikä vammautuneita pidä verrata suusta pääseviin sammakoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskapuhe on aina paskaa, ja siten vihaa. Erityisesti nykyajan ilmiö. Ennen osattiin olla ja käyttäytyä.

        Se mikä on sinusta paskapuhetta on mitä luultavimmin jonkun toisen mielestä täysin ok. Ihmisillä kun tosiaan on erilaisia toleransseja ihan siinä omaan itseenkin kohdistuvassa puheessa. Jos kokee jonkin olevan ok itseä kohtaan niin miksi kokisi sen olevan epäkorrektia jotakuta toista kohtaan? Eikä todellakaan pidä paikkaansa, että olisi erityisesti nykyajan ilmiö. Kyllä entisaikojen retoriikka oli usein vielä huomattavasti rajumpaa ja törkeäkin puhe oli hyvin yleistä. Nykyään se yleinen puheilmapiiri taas on niin paljon korrektimpaa, että "paska" erottuu sieltä jyrkemmin kuin aiemmin. Kuvitelma siitä, että aiemmin olisi puhuttu jotenkin nätimmin, johtuu ihan kokemuksen puutteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vammautuneilla ihmisillä on usein hyvinkin terve järki päässä eikä vammautuneita pidä verrata suusta pääseviin sammakoihin.

        Vammoja on monenlaisia. Myös aivoissa voi olla vammoja ja se vaikuttaa käytökseen ja personaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tuokaan rajanveto noin yksinkertainen ole.

        Henkilöön kohdistuvana ei mielestäsi voi täyttää vihapuheen kriteerejä jos yhdestä jauhetaan jatkuvasti esimerkiksi perätöntä paskaa ja jos se ei riitä keksitään lisää tai ollaan löytävinään hänet joka nettirivin välistä? Olisiko joukkopsykoosi korrektimpi ilmaisu?


    • Anonyymi

      Millään muulla ei ole niin väliä paitsi kunnioituksella. Toisten ihmisten haukkuminen on sairasta.

      Tästä palstasta on tullut homojen ja muiden sateenkaari-ihmisten haukkumispalsta.

      • Mut jos vähän haukku välillä takas?


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Mut jos vähän haukku välillä takas?

        Siitä vaan, jos jaksat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siitä vaan, jos jaksat.

        Kyllä mä aina välillä jaksan. Tänään on muutenkin huono päivä, keljuttaa niin menee tuossa ohessa rätkyttäminenkin.


      • Eiks oo hassua, että juuri konservatiivit vihaavat sellaisia vanhoja arvoja kuin toisten kunnioittaminen.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Kyllä mä aina välillä jaksan. Tänään on muutenkin huono päivä, keljuttaa niin menee tuossa ohessa rätkyttäminenkin.

        Selkä sulla on psksna ha toi niskakyhmy näyttää pahalta


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Eiks oo hassua, että juuri konservatiivit vihaavat sellaisia vanhoja arvoja kuin toisten kunnioittaminen.

        Kunnioitus ansaitaan kunnioittamalla ja vastapuolen (ei konserv.) kunnioitus puuttuu kokonaan kuten aloittajalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kunnioitus ansaitaan kunnioittamalla ja vastapuolen (ei konserv.) kunnioitus puuttuu kokonaan kuten aloittajalla.

        Musta toisen kunnioitus on oletusarvo. Sen kunnioituksen voi sitten menettää omalla käytöksellään.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Musta toisen kunnioitus on oletusarvo. Sen kunnioituksen voi sitten menettää omalla käytöksellään.

        Oletusarvo jota noilla mxm porukoilla ei ole. Mitä ei ole ei voi menettää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selkä sulla on psksna ha toi niskakyhmy näyttää pahalta

        Aijaa, aha.


      • JustJust kirjoitti:

        Musta toisen kunnioitus on oletusarvo. Sen kunnioituksen voi sitten menettää omalla käytöksellään.

        Aamen.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Eiks oo hassua, että juuri konservatiivit vihaavat sellaisia vanhoja arvoja kuin toisten kunnioittaminen.

        Luen itseni konservatiiviksi ja toisten kunnioittaminen on ytimessä. Tosin tietysti en kunnioita sellaista ihmistä, joka käyttäytyy minua kohtaan kovin epäkunnioittavasti. Sellaisia ihmisiä ei kyllä ole montaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luen itseni konservatiiviksi ja toisten kunnioittaminen on ytimessä. Tosin tietysti en kunnioita sellaista ihmistä, joka käyttäytyy minua kohtaan kovin epäkunnioittavasti. Sellaisia ihmisiä ei kyllä ole montaa.

        Hyvä noin.

        Kuten sanoin, sen kunnioituksen voi menettää.
        Itsehän ihan pienestä ala inhoamaan ihmistä, mutta kyllä sellaistakin joskus tapahtuu.

        Mieluummin lähden kinasteluissakin siitä lähtökohdasta (en kyl ny muista kuka sen sanoi) et "asiat riitelee, ei ihmiset".


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Hyvä noin.

        Kuten sanoin, sen kunnioituksen voi menettää.
        Itsehän ihan pienestä ala inhoamaan ihmistä, mutta kyllä sellaistakin joskus tapahtuu.

        Mieluummin lähden kinasteluissakin siitä lähtökohdasta (en kyl ny muista kuka sen sanoi) et "asiat riitelee, ei ihmiset".

        Asioista voi tosiaan riidellä karkeasti ottaen kahdella tavalla, hyvin tai huonosti. En kunnioita ihmisiä, jotka eivät osaa riidellä toista kunnioittaen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletusarvo jota noilla mxm porukoilla ei ole. Mitä ei ole ei voi menettää.

        Millä porukoilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnioitus ansaitaan kunnioittamalla ja vastapuolen (ei konserv.) kunnioitus puuttuu kokonaan kuten aloittajalla.

        Mielestäsi homojen haukkujat ansaitsevat täysin homojen kunnioituksen, vai? Siitäkin huolimatta, ettei haukkuminen osoita haukkujilta mitenkään kunnioitusta minnekään suuntaan.

        - Sheena


      • Anonyymi

        Palstalla on paljon homovihaajia. Ei liene sattumaa että ovat sinkkuja, harvoin sietävät edes toisiaan. Ihmisvihaajat.


    • Anonyymi

      Turha tilanviejä aloitus.

      • Makuasia. Jos täällä kyrvistäkin puhutaan, niin miksei kävelevistä sellaisistakin?


    • Anonyymi

      Paskanpuhuminen muista ihmisistä ei todellakaan ole okei ☝

      - Sheena

      • Anonyymi

        Hyvä kun selvensit aloittajalle. Olen samaa mieltä!


    • Anonyymi

      Minulla on aika laaja tuttavapiiri. Uskallan väittää, että todella paljon laajempi kuin sinulla. Siihen kuuluu kaikenlaisia ihmisiä, seksuaalivähemmistöjen edustajiakin. Ja siitä tuttavapiiristä voin ehkä nimetä yhden, joka suhtautuu seksuaalivähemmistöihin jonkinlaisella varauksella. Ehkä.

      En tunne ainuttakaan, joka inhoaa jotain ihmistä hänen seksuaalisen suuntautumisen takia. Jos jostain syystä inhoaa, niin sitten siitä syystä minkälainen se henkilö on. En tunne ainuttakaan naisvihaajaa, enkä tarkemmin ajateltuna miesvihaajaakaan.

      Eli pointtini on se, että ei seksuaalinen suuntautuminen tee kenestäkään hyvää tai pahaa tyyppiä. Se on sen suuntautumisen kantaja, joka sen homman hoitaa. Suosittelen siis sinullekin ihan ensisijaisesti tarkastelemaan omaa persoonaasi ja käytöstäsi ennen kun alat uhriutumaan oman seksuaalisen suuntautumisen taakse.

      • Et nyt ymmärtänyt koko pointtia. Meni ohi viheltäen.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Et nyt ymmärtänyt koko pointtia. Meni ohi viheltäen.

        Mitä en ymmärtänyt? Joku puhuu sinusta "paskaa", sinä pahoitit mielesi ja vika on aina muissa, ei sinussa. Ja nyt vielä lisänä on sinun seksuaalinen suuntautumisesi. Nyt kun kuulut siihen seksuaaliseen vähemmistöön, sinusta on tullut automaattisesti jalustalle nostettu parempi ihminen. Tai onko? Olisiko siinä "paskan" puhumisen syynä syytä myös sinussa?

        Minä henkilökohtaisesti en nakkaa paskan vertaa eri suuntautumisista tai taustoista. Jos joku on kusipää, se on. Minun silmissäni ei ole muuta "vapaudu kusipäisyydestä" korttia kuin se, että lakkaa olemasta sellainen. Uhriutuminen ei sitä muuta.


      • Anonyymi

        Hyvin kommentoitu. Viimeinen kappale etenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä en ymmärtänyt? Joku puhuu sinusta "paskaa", sinä pahoitit mielesi ja vika on aina muissa, ei sinussa. Ja nyt vielä lisänä on sinun seksuaalinen suuntautumisesi. Nyt kun kuulut siihen seksuaaliseen vähemmistöön, sinusta on tullut automaattisesti jalustalle nostettu parempi ihminen. Tai onko? Olisiko siinä "paskan" puhumisen syynä syytä myös sinussa?

        Minä henkilökohtaisesti en nakkaa paskan vertaa eri suuntautumisista tai taustoista. Jos joku on kusipää, se on. Minun silmissäni ei ole muuta "vapaudu kusipäisyydestä" korttia kuin se, että lakkaa olemasta sellainen. Uhriutuminen ei sitä muuta.

        Kyse ei ole minusta, vaan kaikista vähemmistön ihmisistä. Mikä kaikkia kusipäitä oikein vaivaa, että on pakko vittuilla ja vääntää aina vähemmistöjen niskoja?

        Täällä lauma idiootteja lässyttää viikkokausia vähemmistöjä irvien ja sitten ei saisi hermostua. Haista paska.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Kyse ei ole minusta, vaan kaikista vähemmistön ihmisistä. Mikä kaikkia kusipäitä oikein vaivaa, että on pakko vittuilla ja vääntää aina vähemmistöjen niskoja?

        Täällä lauma idiootteja lässyttää viikkokausia vähemmistöjä irvien ja sitten ei saisi hermostua. Haista paska.

        "Kyse ei ole minusta, vaan kaikista vähemmistön ihmisistä. Mikä kaikkia kusipäitä oikein vaivaa, että on pakko vittuilla ja vääntää aina vähemmistöjen niskoja?"

        Kyllä se kyse on sinusta. Piiloudut nyt taas sen vähemmistökortin taakse.

        Vielä kerran.

        "En tunne ainuttakaan, joka inhoaa jotain ihmistä hänen seksuaalisen suuntautumisen takia. Jos jostain syystä inhoaa, niin sitten siitä syystä minkälainen se henkilö on. En tunne ainuttakaan naisvihaajaa, enkä tarkemmin ajateltuna miesvihaajaakaan.

        Eli pointtini on se, että ei seksuaalinen suuntautuminen tee kenestäkään hyvää tai pahaa tyyppiä. Se on sen suuntautumisen kantaja, joka sen homman hoitaa. Suosittelen siis sinullekin ihan ensisijaisesti tarkastelemaan omaa persoonaasi ja käytöstäsi ennen kun alat uhriutumaan oman seksuaalisen suuntautumisen taakse."


      • Anonyymi

        Sinähän täällä oman seksuaalisen suuntautumisesi esiin toit. En oikein usko, että ketään muuta täällä se kiinnosti yhtä paljon kuin sinua. Ja sinä pidät sitä myös eniten esillä.

        Kyllä minä väitän, että paskaa puhut nyt sinä, ei niinkään ne muut.

        Miksi muuten sen sateenkaarijengin täytyy olla jalustalla niin kuin se nyt on? Miksi se ei halua sulautua yhteiskuntaan muiden joukkoon elämällä elämäänsä tekemättä numeroa omasta sateenkaarijengiläisyydestä? Tästä on lähinnä kyse, ei homofobiasta.


      • Anonyymi

        Menet tuosta nimittelystä vielä käräjille…

        Lue S24-keskustelujen ohjeet.


      • Anonyymi

        Pidäpä kuule tauko, jos sulla keittää jo noin yli? Et kunnioita vastakeskustelijaasi. Ilmoitan s24, että poistavat sinut. Kiroat ja nimittelet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menet tuosta nimittelystä vielä käräjille…

        Lue S24-keskustelujen ohjeet.

        Ole hiljaa.


      • Anonyymi

        Profiilisi tullaan poistamaan ja saat kirjoitustauon. Selvä.


      • Anonyymi

        Hslveksuntaasi ja nimittelyäsi ei tästä eteenpäin enää hyväksytä. Pyydämme bannin tälle osallistujalle kaikilla käyttämilläsi laitteilla.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Ole hiljaa.

        Ilmoitan eri kanavissa sinun hillumisesta täällä.


      • Anonyymi

        Raivollesi laitetaan pian rajat.


      • Anonyymi

        Jo tuota nimittelyä ei poisteta kuten on tiedoksi annettu, jatkotoimia seuraa.


      • Anonyymi

        Mm. Minullakin on laaja ystävä- ja tuttavapiiri. Siihen kuuluu erittäin paljon yhteen tai useampaan sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöön kuuluvaa, erilaisia sateenkaariperheitä. Voin sanoa, että esimerkiksi transihmisviha on totta; he saavat pelätä henkensä puolesta, jos transsukupuolisuus paljastuu väärälle henkilölle. Transihminen itse ei siihen voi vaikuttaa mitenkään.

        Kirjoitit aloittajalle:
        "Suosittelen siis sinullekin ihan ensisijaisesti tarkastelemaan omaa persoonaasi ja käytöstäsi ennen kun alat uhriutumaan oman seksuaalisen suuntautumisen taakse."

        Ts. pirullisesti käännät selvästikin homo/transvihan uhriksi palstalla joutuneen aloittajan MCMLXXVI syyksi sen, että häntä kiusataan ja haukutaan. Syitä hänen pitäisi etsiä itsestään, eikä hermostua yhtään. Ottaa paska vastaan ja kiittää siitä. Niin että mitä hel***tiä oikein meinaat?

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mm. Minullakin on laaja ystävä- ja tuttavapiiri. Siihen kuuluu erittäin paljon yhteen tai useampaan sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöön kuuluvaa, erilaisia sateenkaariperheitä. Voin sanoa, että esimerkiksi transihmisviha on totta; he saavat pelätä henkensä puolesta, jos transsukupuolisuus paljastuu väärälle henkilölle. Transihminen itse ei siihen voi vaikuttaa mitenkään.

        Kirjoitit aloittajalle:
        "Suosittelen siis sinullekin ihan ensisijaisesti tarkastelemaan omaa persoonaasi ja käytöstäsi ennen kun alat uhriutumaan oman seksuaalisen suuntautumisen taakse."

        Ts. pirullisesti käännät selvästikin homo/transvihan uhriksi palstalla joutuneen aloittajan MCMLXXVI syyksi sen, että häntä kiusataan ja haukutaan. Syitä hänen pitäisi etsiä itsestään, eikä hermostua yhtään. Ottaa paska vastaan ja kiittää siitä. Niin että mitä hel***tiä oikein meinaat?

        - Sheena

        Ihan sivusta sen verran että kyllä MCMLXXVI:llä on itsellään vähän taipumusta tulla hyökkkkimään muita vastaan ja uhriutumaan. Joskus jostain ihan muusta kirjoiteltu niin tullut sitten rähisemään siihen ja pakottamaan muiden mielipiteitä LGBTQ-mieleisiksi, sittenhän siihen helposti tulee myös wuppis ihan rähisemisen takia säestämään. Eikä kukaan ole missään vaiheessa mitään heitä kohtaan hyökkännyt ennenkuin itse tulevat riitaa lietsomaan. Ihan samoin meillä heteroilla kuten heillä on oikeus mielipiteisiimme eikä meidän tarvitse varauksetta aina olla ylistämässä kaikkia LGBTQ-liikkeen juttuja.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        Media-alan vaikuttajana ja silti kaikkien ihmisten ystävänä en hyväksy kirjallista ulosantia tässä kommenttikentässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jo tuota nimittelyä ei poisteta kuten on tiedoksi annettu, jatkotoimia seuraa.

        Mä voin poistaa itse itseni. Ei tartte läyhääjien vaivautua. Morjes.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raivollesi laitetaan pian rajat.

        Sinulle että vedä vittu päähäs ja pakene vuorille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sivusta sen verran että kyllä MCMLXXVI:llä on itsellään vähän taipumusta tulla hyökkkkimään muita vastaan ja uhriutumaan. Joskus jostain ihan muusta kirjoiteltu niin tullut sitten rähisemään siihen ja pakottamaan muiden mielipiteitä LGBTQ-mieleisiksi, sittenhän siihen helposti tulee myös wuppis ihan rähisemisen takia säestämään. Eikä kukaan ole missään vaiheessa mitään heitä kohtaan hyökkännyt ennenkuin itse tulevat riitaa lietsomaan. Ihan samoin meillä heteroilla kuten heillä on oikeus mielipiteisiimme eikä meidän tarvitse varauksetta aina olla ylistämässä kaikkia LGBTQ-liikkeen juttuja.

        -harmiseikirj-

        Surkeaa tosiaan. Hyökkäsi minuakin päin tänään äkkiarvaamatta. Nimittelyä ja nälvimistä. :(


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Mä voin poistaa itse itseni. Ei tartte läyhääjien vaivautua. Morjes.

        Kaikesta ei aina pääse kuin koira veräjästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mm. Minullakin on laaja ystävä- ja tuttavapiiri. Siihen kuuluu erittäin paljon yhteen tai useampaan sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöön kuuluvaa, erilaisia sateenkaariperheitä. Voin sanoa, että esimerkiksi transihmisviha on totta; he saavat pelätä henkensä puolesta, jos transsukupuolisuus paljastuu väärälle henkilölle. Transihminen itse ei siihen voi vaikuttaa mitenkään.

        Kirjoitit aloittajalle:
        "Suosittelen siis sinullekin ihan ensisijaisesti tarkastelemaan omaa persoonaasi ja käytöstäsi ennen kun alat uhriutumaan oman seksuaalisen suuntautumisen taakse."

        Ts. pirullisesti käännät selvästikin homo/transvihan uhriksi palstalla joutuneen aloittajan MCMLXXVI syyksi sen, että häntä kiusataan ja haukutaan. Syitä hänen pitäisi etsiä itsestään, eikä hermostua yhtään. Ottaa paska vastaan ja kiittää siitä. Niin että mitä hel***tiä oikein meinaat?

        - Sheena

        "Ts. pirullisesti käännät selvästikin homo/transvihan uhriksi palstalla joutuneen aloittajan MCMLXXVI syyksi sen, että häntä kiusataan ja haukutaan. Syitä hänen pitäisi etsiä itsestään, eikä hermostua yhtään. Ottaa paska vastaan ja kiittää siitä. Niin että mitä hel***tiä oikein meinaat?"

        En käännä. Hän on itse käytöksellään tehnyt sen paremmin kuin minä ikinä osaisin.

        Mieleltään poikkeavat ovat aina kohdanneet ennakkoluuloja ja vihaa kanssaihmisiltä. Eikä siihen ole tarvittu transseksuaalisuutta. Trans-ihmisetkin ovat ennen kaikkea mieleltään poikkeavia. Sopii miettiä muitakin mieleltään poikkeavia ihmisiä kuin pelkästään trans-ihmisiä.

        Jos joku tunnistettavalla nimimerkillä tänne kirjoittava tunnustautuisi vaikkapa bipolaariseksi tai muuksi ja sen jälkeen käyttäytyisi huonosti, veisi tilan keskusteluilta, haastaisi riitaa yhden sun toisen kanssa niin luuletko, ettei jossain vaiheessa häntäkin alettaisi nimittelemään täällä bipoksi tai joksikin muuksi? Mutta bipolaarinen voi aina uhriutua, että hän on bipolaarinen ja kyse on bipolaarisuuden vihaamisesta. Mutta eihän se sitä lopulta ole. Kyse on huonosta käytöksestä.

        Joku toinen on taas joutunut ehkä joskus koulukiusatuksi ja tulee lopun elämän oikeuttamaan oman kusipäisen käytöksensä sillä, että on ollut koulukiusattu. Asia voi saada alussa ymmärrystä ja entinen kiusattu sympatiaa ja ymmärrystäkin, mutta kuin kauan siihen voi vedota, jos ei itse omaa käytöstä kriittisesti tarkastele?

        Israel vetoaa edelleen holocaustiin ja syyttää antisemitismistä, jos joku vähänkin erehtyy heidän ja juutalaisten toimintaa kriittisesti arvioimaan. Mutta kuin kauan siihen voi vielä vedota?

        Kyllä minä väitän edelleen sitä, että omalla käytöksellä voi hyvin paljon vaikuttaa siihen miten ympäristö sinua kohtelee.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Sinulle että vedä vittu päähäs ja pakene vuorille.

        Kuvakaappaus. Koko ketjusta screenshotti. #Vihapuhe.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Sinulle että vedä vittu päähäs ja pakene vuorille.

        Missä koulussa tämä fennoskandinaavinen lausahdus opetettiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvakaappaus. Koko ketjusta screenshotti. #Vihapuhe.

        Vedä kaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikesta ei aina pääse kuin koira veräjästä.

        Kyllä pääsee, lopullisesti.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Sinulle että vedä vittu päähäs ja pakene vuorille.

        Ajauduit juuri 5 minuuttia sitten vaikeuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pääsee, lopullisesti.

        Itsemurha ei ole ratkaisu.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Mä voin poistaa itse itseni. Ei tartte läyhääjien vaivautua. Morjes.

        Älä lähe. On sullakin oikeus laittaa täällä kommenttia.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Kyse ei ole minusta, vaan kaikista vähemmistön ihmisistä. Mikä kaikkia kusipäitä oikein vaivaa, että on pakko vittuilla ja vääntää aina vähemmistöjen niskoja?

        Täällä lauma idiootteja lässyttää viikkokausia vähemmistöjä irvien ja sitten ei saisi hermostua. Haista paska.

        En minäkään pidä siitä, että täällä S24:ssa jotkut haukkuu toisia sen perusteella mitä toinen edustaa oli sitten se toinen seksuaali-tai sukupuolivähemmistöä tai mitä muuta tahansa, vaikka haukutaan naisia tai vaikka sen perusteella mikä on ammatti tai onko työtön tai jos ei ole parisuhteessa tai jos ei ole lapsia tai haukutaan toisen parisuhdetta, mitä tahansa. Täällä on enemmän tai vähemmän tätä mätää ja ne fiksut ja kohteliaat kirjoittelijat ja hyvät ja asialliset jutut täytyy etsiä joskus tämän ei niin hyvän joukosta ja joskus ne jopa hukkuu niiden joukkoon.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Älä lähe. On sullakin oikeus laittaa täällä kommenttia.

        Onhan täällä Kaksnelosessa muitakin palstoja kuin tää Sinkut. Itsekin välillä menen muille palstoille, jos tää kyllästyttää. Viimeaikoina on ruvennut välillä kyllästyttää tää palsta ja välillä myös koko Kaksnelonen, kun esim. aina samat aiheet pyörii päivästä ja viikosta ja kuukaudesta toiseen ja samat valitusvirret ja mitkälie muut soi.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Onhan täällä Kaksnelosessa muitakin palstoja kuin tää Sinkut. Itsekin välillä menen muille palstoille, jos tää kyllästyttää. Viimeaikoina on ruvennut välillä kyllästyttää tää palsta ja välillä myös koko Kaksnelonen, kun esim. aina samat aiheet pyörii päivästä ja viikosta ja kuukaudesta toiseen ja samat valitusvirret ja mitkälie muut soi.

        Tääkin kommentti oli MCMLXXVI:lle.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Kyse ei ole minusta, vaan kaikista vähemmistön ihmisistä. Mikä kaikkia kusipäitä oikein vaivaa, että on pakko vittuilla ja vääntää aina vähemmistöjen niskoja?

        Täällä lauma idiootteja lässyttää viikkokausia vähemmistöjä irvien ja sitten ei saisi hermostua. Haista paska.

        Eilen olin jo melkein kyllästymispisteessä ja ajattelin, että häivyn vähäks aikaa koko foorumilta. Pää meinas melkeen räjähtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ts. pirullisesti käännät selvästikin homo/transvihan uhriksi palstalla joutuneen aloittajan MCMLXXVI syyksi sen, että häntä kiusataan ja haukutaan. Syitä hänen pitäisi etsiä itsestään, eikä hermostua yhtään. Ottaa paska vastaan ja kiittää siitä. Niin että mitä hel***tiä oikein meinaat?"

        En käännä. Hän on itse käytöksellään tehnyt sen paremmin kuin minä ikinä osaisin.

        Mieleltään poikkeavat ovat aina kohdanneet ennakkoluuloja ja vihaa kanssaihmisiltä. Eikä siihen ole tarvittu transseksuaalisuutta. Trans-ihmisetkin ovat ennen kaikkea mieleltään poikkeavia. Sopii miettiä muitakin mieleltään poikkeavia ihmisiä kuin pelkästään trans-ihmisiä.

        Jos joku tunnistettavalla nimimerkillä tänne kirjoittava tunnustautuisi vaikkapa bipolaariseksi tai muuksi ja sen jälkeen käyttäytyisi huonosti, veisi tilan keskusteluilta, haastaisi riitaa yhden sun toisen kanssa niin luuletko, ettei jossain vaiheessa häntäkin alettaisi nimittelemään täällä bipoksi tai joksikin muuksi? Mutta bipolaarinen voi aina uhriutua, että hän on bipolaarinen ja kyse on bipolaarisuuden vihaamisesta. Mutta eihän se sitä lopulta ole. Kyse on huonosta käytöksestä.

        Joku toinen on taas joutunut ehkä joskus koulukiusatuksi ja tulee lopun elämän oikeuttamaan oman kusipäisen käytöksensä sillä, että on ollut koulukiusattu. Asia voi saada alussa ymmärrystä ja entinen kiusattu sympatiaa ja ymmärrystäkin, mutta kuin kauan siihen voi vedota, jos ei itse omaa käytöstä kriittisesti tarkastele?

        Israel vetoaa edelleen holocaustiin ja syyttää antisemitismistä, jos joku vähänkin erehtyy heidän ja juutalaisten toimintaa kriittisesti arvioimaan. Mutta kuin kauan siihen voi vielä vedota?

        Kyllä minä väitän edelleen sitä, että omalla käytöksellä voi hyvin paljon vaikuttaa siihen miten ympäristö sinua kohtelee.

        Miten transeksuaalisuus, koulukiusatun tai kiusaajan (koskettava sisänarratiivi btw) rooli sekä holocaust liittyy yhteen? Tässä alkaa meinaan olemaan sellaiset synteesin ainekset käsillä, että oikein mielenkiinto heräsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoitan eri kanavissa sinun hillumisesta täällä.

        ”Eri kanavissa” nyt lähti popcornit tulille tästä teiniangstisesta ja harhan siivittämästä ilmapiiristä. - niin sivusta kuin olla ja voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten transeksuaalisuus, koulukiusatun tai kiusaajan (koskettava sisänarratiivi btw) rooli sekä holocaust liittyy yhteen? Tässä alkaa meinaan olemaan sellaiset synteesin ainekset käsillä, että oikein mielenkiinto heräsi.

        Onko sulla btw taipumus useinkin luottaa liikaa? omaan nokkeluuteen tai viehätysvoimaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menet tuosta nimittelystä vielä käräjille…

        Lue S24-keskustelujen ohjeet.

        Käräjillle harvemmin joutuu nimittelystä, mutta toisen syyttäminen esim nimittelijäksi ja vihakirjoittelijaksi voi viedä käräjille jos et kertakaikkiaan olekaan oikeassa ”vuorenvarmojen” väitteidesi kanssa.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Älä lähe. On sullakin oikeus laittaa täällä kommenttia.

        Luuletko, että mihinkään lähtee? Ei pysty.


    • Anonyymi

      "Et jos en tiedä et toinen on homo oliskin ok haukkua sille homoja ja se on se oma syy"

      No niin, josjoku sanoo mielipiteensä homoista niin onhan se sitten homon oma vika jos ei ole kertonut olevansa homo jos ei halua kuulla mitään negatiivista homoista. Jos olisi kertonut sitten se joku ei ihan niin jyrkästi luultavasti sanoisi.


      -harmiseikirj-

      • Pitääkö puhua pahaa sitten ylipäänsä kestään?


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Pitääkö puhua pahaa sitten ylipäänsä kestään?

        Yleensähän se menee niin että joku ihmisryhmä omalla käytöksellään aiheuttaa ne pahat puheet. Veikkaan että jos vaikka jonkun kerrostalon vuokraa ryhmä nunnia siitä seuraa paljon vähemmän pahaa puhetta talon käytävillä kuin jos vuokraajana toimiikin MC ryhmä Bandidos.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensähän se menee niin että joku ihmisryhmä omalla käytöksellään aiheuttaa ne pahat puheet. Veikkaan että jos vaikka jonkun kerrostalon vuokraa ryhmä nunnia siitä seuraa paljon vähemmän pahaa puhetta talon käytävillä kuin jos vuokraajana toimiikin MC ryhmä Bandidos.

        -harmiseikirj-

        Siis kerrostalon kerhotilan vuokraa ryhmä nunnia.

        -harmiseiikirj-


      • Anonyymi

        Näin on. Homonkin on osattava ottaa vastuu itsestään ja tunteistaan.


      • Anonyymi

        Toisten ihmisten sukupuoli - tai seksuaalinen suuntautuminen EI OLE MIELIPIDEASIA. Aivan kuten mielipideasia ei ole myöskään toisten ihmisten IHONVÄRI.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisten ihmisten sukupuoli - tai seksuaalinen suuntautuminen EI OLE MIELIPIDEASIA. Aivan kuten mielipideasia ei ole myöskään toisten ihmisten IHONVÄRI.

        - Sheena

        Kyllä se helposti mielipideasiaksi muuttuu jos vaikkapa naapurissa asuu ja sitten sieltä seinän takaa kuuluu jatkuva möykkä yökaudet. Voi olla että sillä naapurilla ei ennemmin ole mielipidettä, mutta sen möykän perusteella sille semmoinen muodostuu väkisin, oli sen uuden naapurin seksuaalinen suuntautuminen tai ihonväri mikä hyvänsä. Tai voihan se möykkääjä olla vaikka joku sikinhead, ihan varmaan möykän myötä naapuri ajattelee että skinheadit on paskiaisia jotka ei anna toisten nukkua.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se helposti mielipideasiaksi muuttuu jos vaikkapa naapurissa asuu ja sitten sieltä seinän takaa kuuluu jatkuva möykkä yökaudet. Voi olla että sillä naapurilla ei ennemmin ole mielipidettä, mutta sen möykän perusteella sille semmoinen muodostuu väkisin, oli sen uuden naapurin seksuaalinen suuntautuminen tai ihonväri mikä hyvänsä. Tai voihan se möykkääjä olla vaikka joku sikinhead, ihan varmaan möykän myötä naapuri ajattelee että skinheadit on paskiaisia jotka ei anna toisten nukkua.

        -harmiseikirj-

        Harmis kuuntelee yökaudet homojen möykkää? Missä homoluukussa se oikein elää :D


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Harmis kuuntelee yökaudet homojen möykkää? Missä homoluukussa se oikein elää :D

        Hölmö, tuo oli vain esimerkki siitä miten joku ihmisryhmä voi vaikuttaa siihen millaisen mielipiteen ympäristö siitä muodostaa. Ei mulla olisi mitään sitä vastaan että naapuriin muuttaisi vaikka homopariskunta, jos osaavat käyttäytyä varmaan pysyisikin ihan ok kuva heistä mutta jos aiheuttaisivat häiriöitä tottakai se vaikuttaisi siihen miten ko. ihmisryhmän ihmisistä jatkossa ajattelisin. Se on ihan normaalia ja luonnolista että kokemusten kautta tulee hyvää/huonoa kuvaa ihmistyhmistä. Jos palstaa ajattelee niin MCMLXXVI:hän oli ennen kaapista tuloaan kaikille ystävällinen mukava keskustelija (ei oteta tässä huomioon niitä puskatrollailuja) mutta kaapista tulon jälkeen itse kertoi siihen kyllästyneenä ja muutti tyyliään agressiivisemmaksi ja hyökkävämmäksi ihan itse, ei muut siihen vaikuttaneet.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hölmö, tuo oli vain esimerkki siitä miten joku ihmisryhmä voi vaikuttaa siihen millaisen mielipiteen ympäristö siitä muodostaa. Ei mulla olisi mitään sitä vastaan että naapuriin muuttaisi vaikka homopariskunta, jos osaavat käyttäytyä varmaan pysyisikin ihan ok kuva heistä mutta jos aiheuttaisivat häiriöitä tottakai se vaikuttaisi siihen miten ko. ihmisryhmän ihmisistä jatkossa ajattelisin. Se on ihan normaalia ja luonnolista että kokemusten kautta tulee hyvää/huonoa kuvaa ihmistyhmistä. Jos palstaa ajattelee niin MCMLXXVI:hän oli ennen kaapista tuloaan kaikille ystävällinen mukava keskustelija (ei oteta tässä huomioon niitä puskatrollailuja) mutta kaapista tulon jälkeen itse kertoi siihen kyllästyneenä ja muutti tyyliään agressiivisemmaksi ja hyökkävämmäksi ihan itse, ei muut siihen vaikuttaneet.

        -harmiseikirj-

        Ja olit sanomassa mitä? Sama kun pätee kaikkiin ihmisiin.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ja olit sanomassa mitä? Sama kun pätee kaikkiin ihmisiin.

        Niin päteekin, pointti on se että ihmiset ja ihmisryhmät ihan itse muodostuttaa sen mielikuvan itsestään, ei muut niitä omasta päästään keksi. Ai niin, piti tuohon lisätä että MCM oli kyllä valtakuntaa kohtaan aika ilkeä silloin aiemminkin.

        -harmisikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin päteekin, pointti on se että ihmiset ja ihmisryhmät ihan itse muodostuttaa sen mielikuvan itsestään, ei muut niitä omasta päästään keksi. Ai niin, piti tuohon lisätä että MCM oli kyllä valtakuntaa kohtaan aika ilkeä silloin aiemminkin.

        -harmisikirj-

        Ja pitääkö tässä nyt alkaa pelkäämään valkoisia miehiä, jotka sankoin joukoin piilottavat vessapaperia vain koska sinä teet niin?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ja pitääkö tässä nyt alkaa pelkäämään valkoisia miehiä, jotka sankoin joukoin piilottavat vessapaperia vain koska sinä teet niin?

        Taidat olla ihan sekaisin?

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla ihan sekaisin?

        -harmiseikirj-

        Ai. Millä tavoin?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ai. Millä tavoin?

        Vähän nuo sun kommentit vaikuttaa siltä että olisko lääkkeen paikka?

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän nuo sun kommentit vaikuttaa siltä että olisko lääkkeen paikka?

        -harmiseikirj-

        Itse olet kertonut taipumuksistasi piilotella vessapaperirullia :D


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Itse olet kertonut taipumuksistasi piilotella vessapaperirullia :D

        En ole piilotellut, joskus vaan taisin mainita että pitäisi piilottaa niin ei vieraat kävisi paskomassa minun wc.ssä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole piilotellut, joskus vaan taisin mainita että pitäisi piilottaa niin ei vieraat kävisi paskomassa minun wc.ssä.

        -harmiseikirj-

        Onko tuo nyt sitten ihan tervettä? Piilottaa vessapaperia.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Onko tuo nyt sitten ihan tervettä? Piilottaa vessapaperia.

        Kuten sanoin en ole piilottanut, mutta olisi oikein piilottaa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin en ole piilottanut, mutta olisi oikein piilottaa.

        -harmiseikirj-

        Mikä sai sinut malttisi menettämään?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mikä sai sinut malttisi menettämään?

        Miten niin menettämään? Minusta vain ei ole mukavaa jos tullaan kylään p..lle. Sitä voi paskoa kotonaan tai jossain huoltsikalla.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölmö, tuo oli vain esimerkki siitä miten joku ihmisryhmä voi vaikuttaa siihen millaisen mielipiteen ympäristö siitä muodostaa. Ei mulla olisi mitään sitä vastaan että naapuriin muuttaisi vaikka homopariskunta, jos osaavat käyttäytyä varmaan pysyisikin ihan ok kuva heistä mutta jos aiheuttaisivat häiriöitä tottakai se vaikuttaisi siihen miten ko. ihmisryhmän ihmisistä jatkossa ajattelisin. Se on ihan normaalia ja luonnolista että kokemusten kautta tulee hyvää/huonoa kuvaa ihmistyhmistä. Jos palstaa ajattelee niin MCMLXXVI:hän oli ennen kaapista tuloaan kaikille ystävällinen mukava keskustelija (ei oteta tässä huomioon niitä puskatrollailuja) mutta kaapista tulon jälkeen itse kertoi siihen kyllästyneenä ja muutti tyyliään agressiivisemmaksi ja hyökkävämmäksi ihan itse, ei muut siihen vaikuttaneet.

        -harmiseikirj-

        Jaa, no kyllä näissä yleis-hetero-kristillis-demareissaki melkoista kusipäätä löytyy, etkä sä silti yleistä sitä koskemaan kaikkia tavis suomalaisia koskevaksi. Samalla lailla kaikissa ryhmissä helmiä ja kuraa löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no kyllä näissä yleis-hetero-kristillis-demareissaki melkoista kusipäätä löytyy, etkä sä silti yleistä sitä koskemaan kaikkia tavis suomalaisia koskevaksi. Samalla lailla kaikissa ryhmissä helmiä ja kuraa löytyy.

        Kyllä yleensä aina joku viiteryhmä löytyy taustalta, sitä tuossa juuri tarkoitan että aina ne hankalat tyypit johonkin profiloituu ja ihan omaa vittumaisuuttaan.

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      Tiesitkö että elämä on okei ilman palstaakin

      • Anonyymi

        Tiesiköhän kukaan tässä ketjussa...


      • Joo ei mua täällä tarvita.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Joo ei mua täällä tarvita.

        Älä nyt noin sano. Hyvä aloitus ja olen miettinyt asiaa monelta kantilta.


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Älä nyt noin sano. Hyvä aloitus ja olen miettinyt asiaa monelta kantilta.

        Hänen profiili poistetaan. Muiden keskustelijoiden halveeraaminen, nimittely, kiroaminen. Ilmoitettu toiselle moderaattorille. Katsotaan mitä se pystyy tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen profiili poistetaan. Muiden keskustelijoiden halveeraaminen, nimittely, kiroaminen. Ilmoitettu toiselle moderaattorille. Katsotaan mitä se pystyy tekemään.

        Liika oli liikaa. Kirjoitustauko tekee nimimerkille hyvää ja opettaa kunnioittamaan muita osallistujia.


      • Anonyymi

        Ei se siihen jää. Nimittelyt on ylhäällä. Lisäksi et itse poista mitään vaan toinen moderaattori.


      • Anonyymi

        #nimittely


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se siihen jää. Nimittelyt on ylhäällä. Lisäksi et itse poista mitään vaan toinen moderaattori.

        Poistin jo. Ja nyt hyvää loppuelämää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hänen profiili poistetaan. Muiden keskustelijoiden halveeraaminen, nimittely, kiroaminen. Ilmoitettu toiselle moderaattorille. Katsotaan mitä se pystyy tekemään.

        Mielestäni eräs anonyymi on kiusannut MXM:ää pitkään. Kovin on ollut tutun tuntuinen muumi.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Joo ei mua täällä tarvita.

        Asiaton käytös -> rangaistus


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Mielestäni eräs anonyymi on kiusannut MXM:ää pitkään. Kovin on ollut tutun tuntuinen muumi.

        Ainoa joka tänään on herjannut toisia keskustelijoita on MCML. Ei auta, että hänen yksi nimimerkkinsä poistetaan vaan ihminen laitetaan määräajaksi kirjoituskieltoon kaikilla merkeillään. Hän ei tiedä muiden kirjoittajien yhteyksistä ja vaikutusvallasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa joka tänään on herjannut toisia keskustelijoita on MCML. Ei auta, että hänen yksi nimimerkkinsä poistetaan vaan ihminen laitetaan määräajaksi kirjoituskieltoon kaikilla merkeillään. Hän ei tiedä muiden kirjoittajien yhteyksistä ja vaikutusvallasta.

        "Hän ei tiedä muiden kirjoittajien yhteyksistä ja vaikutusvallasta."

        Mistä yhteyksistä ja vaikutusvallasta puhut?


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        "Hän ei tiedä muiden kirjoittajien yhteyksistä ja vaikutusvallasta."

        Mistä yhteyksistä ja vaikutusvallasta puhut?

        Rikollisia


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Mielestäni eräs anonyymi on kiusannut MXM:ää pitkään. Kovin on ollut tutun tuntuinen muumi.

        Liittyy jollain tavoin WC-pönttikseen?


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Mielestäni eräs anonyymi on kiusannut MXM:ää pitkään. Kovin on ollut tutun tuntuinen muumi.

        Tuntun tuntuinen muumi on.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Liittyy jollain tavoin WC-pönttikseen?

        En tiedä pöntistä, kirjoittaako hän jollain nimellä?

        En halua kuitenkaan osoitella mihinkään suuntaan, kun en voi olla asiasta varma.


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        En tiedä pöntistä, kirjoittaako hän jollain nimellä?

        En halua kuitenkaan osoitella mihinkään suuntaan, kun en voi olla asiasta varma.

        Anonyyminä kirjoittelee palstalle ja sohii milloin mihinkäkin suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesiköhän kukaan tässä ketjussa...

        Ei todellakaan.


    • Olipas tässä ketjussa tunteita. Mitä olen missannut?

      • En vieläkään tiedä mitä täällä on tapahtunut. Haluaisiko joku kertoa?


    • Teininä ajattelin, että kumpa vielä joskus tulis aika, jolloin kaikki vois olla yhdessä ystäviä ja istua saman pöydän ääreen. Nyt vanhempana tiedän,ettei tuollainen toteudu kuin unessa. Aina on ihmisiä, joiden täytyy kaiken uhallakin vihata toisia tai haukkua.

    • Jotkut ihmiset vaan on pikkuisen huonolahjaisia. 🤷‍♂️

      • Tää S24 ja ylipäätään sosiaalinen media tekee ihmisistä jotenkin vihaisia. Ihan mukavasta tolkun ihmisestäkin saattaa tulla vihainen, kun tarpeeksi kauan hiillostetaan. Tällainen nettikirjoittelu jotenkin muuttaa ihmisiä tai ainakin joitain. Tällä Kaksnelosessa on kaikenlaisia kirjoittelijoita ja olen joskus lukenut sellaistakin tekstiä, että kauhistutti ja ihmettelin miten ei ole poistettu.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tää S24 ja ylipäätään sosiaalinen media tekee ihmisistä jotenkin vihaisia. Ihan mukavasta tolkun ihmisestäkin saattaa tulla vihainen, kun tarpeeksi kauan hiillostetaan. Tällainen nettikirjoittelu jotenkin muuttaa ihmisiä tai ainakin joitain. Tällä Kaksnelosessa on kaikenlaisia kirjoittelijoita ja olen joskus lukenut sellaistakin tekstiä, että kauhistutti ja ihmettelin miten ei ole poistettu.

        No osallaon joko muuten vähä-älyisyyttä jutuissa, tai sitten vaan tekeytyvät vähä-älyisiksi ja kirjoittavat mitä sattuu... mutta sama tulis kuitenkin...


    • Anonyymi

      Joo, no rehellisintä ja suoraselkäisintä on kai kertoa mielipiteensä suoraan vaikka tietäisikin toisen edustavan tuota ryhmää, ei toki kohteliasta tai viisasta. Tai no kuka nyt teeskentelijän kanssakaan haluaisi olla tekemisissä, joten ihan vaan kaikki typeryydet suusta ulos niin ei kenenkään tarvitse tuhlata elämäänsä vastenmielisten ihmisten kanssa.

    • Anonyymi

      Ei kannata puhua pahaa muista. Siinä ihminen usein paljastaa oman heikkoutensa. Pahan puhuminen selän takana on myös kiusaamista. Ihmiselle täytyy aina antaa puolustautumisen mahdollisuus. Näin väärinkäsityksiltä ja suoranaisilta valheilta vältyttäisiin. Tsempit!

    • Anonyymi

      Ääretömän tahditonta puhua paskaa ihmisistä ikään katsomatta.On henkistä väkivaltaa,rajuinta mitä voi olla.Sitä harastaa ihmiset ystävä porukoissa kuin lähisuvuissa.Sen nimi on kateus ja huono itse tunto.Pakan puhuisesta muista,on yritys nostaa omaa ekoa, Valhe kulkee nopeammin kuin totuus, totuus kuitenkin tulee ilmi vaikka siihen menisi vuosia.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      188
      6092
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2352
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1739
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1718
    5. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1631
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1624
    7. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      326
      1622
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1417
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1399
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      336
      1242
    Aihe