Mikä tuo lapsettomat takaisin yhteen?

Anonyymi

Eroartikkeleissa kerrotaan usein parista, joka on ollut 15 vuotta yhdessä ja lapsia on neljä, ja siinä lapsia kodista toiseen kuskatessa sitten tulee joskus jäätyä pidempään teekupposelle JA KAPPAS KEPPANA, Rrrrakkaus taas roihuaa!

Onko meillä lyhyemmän suhteen omaavilla lapsettomilla muuta kuin iltarukous voimanamme? Emme kumpikaan ole someihmisiä, emmekä asu samassa kaupungissa, ei toinen näe huikaisevan upeaa elämääni, johon keskityn eromme jälkeen.

Minulla on niin ikävä toista, että sydän on tuhannella mutkalla. Yritin liian aikaisin jankata toista takaisin, ei halunnut. Ero oli äkkijyrkkä, eskaloitunut tilanne molemminpuolin, mutta meillä oli NIIN kaikki elementit kohdillaan! Erosta on nyt 2 kk, ja joka ilta tuijotan kattoon miettin miten saisin hänet takaisin. Arki pöyrii kuten ennenkin, on töitä ja kehitin syysharrastuksen, ja sovin menoja, ja SATTTUUUUU. JESTAS. OTaotaotaotaotaotaotamuttakas. Luota meihin. Usko meihin. AAAAaaaaargh.

Välillä laitellaan viestiä, tai soitellaan. Se pieni toivo kipinä. Että heräisikö se hänen uskallus vielä. Voi kulta. Heräisitkö?

4

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähän samallainen tarina mutten usko palaavani enää yhteen. Toinen paljastui niin kylmäksi lopulta ja rakastuin lämpimään puoleen.

      M 40

      • Anonyymi

        Meillä arjen stressi väänsi kumpaakin, ja mies etääntyi. En silloin siitä huolestunut, ajattelin että hän siitä kesällä toipuu. Noh, tilanne eskaloitui toiseen suuntaan. Kunpa tietäisin miten tukea häntä...


    • Anonyymi

      Olen 90% varma, että jos pääsisin livenä hänen kanssaan juttelemaan, keksisimme jotain rajoja, ajatuksia, joiden avulla pääsisimme jatkamaan uudestaan.

    • Anonyymi

      Pohdin, etenkin iltaisin, että annanko hänelle vaan aikaa, ehkä hän itsekseen mietittyään haluaisi vielä yrittää. Kauanko? Mitä jos Toinen puoli miettiikin, jos hän vaan kaipaisi sitä yhtä viestiä, soittoa minulta, jossa kysyisin, että nähdäänkö, tai suoraan, että yritetäänkö vielä? Jos jos jos jos.

      Tilaisinko pienen kuvakirjan muistoistamme. hänelle. vahvistamaan niitä hyviä muistoja, tuoda ne esiin. Missä välissä sen hänelle saisin. Postitan? Ilmestynkö vain joku viikonloppu kylään? Pitääkö kysyä lupa? Jos hän pelkää liikaa että se sattuu, ja kieltäytyy siksi, joten ilmaantuminen olisi paras. Olettaen ettei hänellä ole juku muu siellä kylässä.... uusi nainen, tai tyyliin äiti..

      Pää tässä lahoaa, kuten näette. Ikäväikäväikäväikävä. Tuu takas, rakas.

      Aloittaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe