Miehet ovat välillä

Anonyymi

vähän sellaisia onnettoman oloisia lurppanoita ja nainen joutuu sitten joskus näitä paapomaan.

124

625

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Välillä he seisovat flanellipaidassa pää alaspäin ja nainen joutuu sitten halaamaan ryhdin suoraksi ja vilauttamaan jalostajan hernekeittopurkkia.

    • Anonyymi

      Välillä miehellä voi olla sukassaan reikä, jota se onnettomana tuijottaa ja nainen joutuu kiirehtimään paikalla ehjän sukan kanssa ja joutuu kietomaan miehen angoravillavilttiin kun se ei tajua, että syksyyn paleltuu jos sukan nurkasta vetää.

      • Fiksumpi mies käyttää mustia sukkia ja mustaa tussia.
        Sillä on helppo korjata reiät.

        Tosimiehelle veto ei ole uhka vaan mahdollisuus.


    • Anonyymi

      Mies saattaa luuhottaa joskus kuin viledan luuttu.

    • Anonyymi

      Tuo on hyvä joo, luusereita aina läöytyy autoharrastelijoista LD

    • Kyllä meitä miehiä saa välillä vähän paapoakin :). Ei me aina jakseta olla karskeja isoja miehiä.

      • Kuten nainen haluaa välillä tuntea itsensä prinsessaksi, mies haluaa joskus tuntea olevansa pikkupoika äidin hellässä huomassa.


    • Anonyymi

      Ei jaksa paapoa ketään. Tarvitsen yksin olemista jotta selviän elämästä.

    • Anonyymi

      Joskus sateessa työmaalla kastunut mies on kuivattava tukkaföönillä läpikotaisin.

    • Anonyymi

      Välillä on tarkastettava, hengittääkö mies.

    • Anonyymi

      Kun mies on eksyksissä, nainen sanoo, tässä on pitsa -ja maailma paranee taas.

    • Anonyymi

      Jos on pahassa pulassa, miehelle voi sanoa puhelimeen kaikki hyvin kulta, ettei mies huolestu ja säästyy murheilta.

    • Anonyymi

      Kun tuulee oikein lujaa, nainen on miehen ankkuri.

    • Anonyymi

      Kello kuudelta pakkasaamuna nuutuneelle miehelle voi sitoa kaulahuivin ja lämmittää auton valmiiksi.

    • Anonyymi

      Miesflunssa on paha, pahempi kuin naisen lenssu koskaan.

      • Anonyymi

        Silloin mies on reppanoimmillaan. Naisen sydän saattaa sulaa.


      • Tämä on muuten tieteellisesti todistettu. Flunssa iskee kovemmin miehiin.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Tämä on muuten tieteellisesti todistettu. Flunssa iskee kovemmin miehiin.

        Laitappa linkki tutkimukseen.

        Mutu kokemuksella siihen tulee miehiltä vaan annos endeemistä kärsimyslisää.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Tämä on muuten tieteellisesti todistettu. Flunssa iskee kovemmin miehiin.

        Jaa…


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitappa linkki tutkimukseen.

        Mutu kokemuksella siihen tulee miehiltä vaan annos endeemistä kärsimyslisää.

        En löydä alkuperäistä tutkimusta, mutta vuodelta 2017 löytyy tästä uutisia.

        Samaan syssyyn voisin todeta naisten vain kerjäävän huomiota pms-oireilulla.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En löydä alkuperäistä tutkimusta, mutta vuodelta 2017 löytyy tästä uutisia.

        Samaan syssyyn voisin todeta naisten vain kerjäävän huomiota pms-oireilulla.

        Suomi on takapajula yhäti. Lakimuutosta vaatii.
        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008227826.html


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitappa linkki tutkimukseen.

        Mutu kokemuksella siihen tulee miehiltä vaan annos endeemistä kärsimyslisää.

        No miehillä on tutkitusti heikompi vastustuskyky, minkä takia koronaankin kuolleista suurin osa on miehiä. 😞



      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tuossa mielenkiintoisia tutkimustuloksia..
        https://www.theguardian.com/world/2017/jun/11/the-weaker-sex-science-that-shows-women-are-stronger-than-men

        Huonona puolena, naisen kehon paremmasta kestävyydestä:

        "On the downside, a powerful immune response also makes women more susceptible to autoimmune diseases, such as rheumatoid arthritis and multiple sclerosis. The body is so good at fighting off infection that it attacks its own cells. And this may explain why women tend to report more pain and sickness than men. “This is one of the penalties of being a better survivor. You survive, but maybe not quite as intact as you were before,” says Austad. Another factor is simply that men are dying more. “Part of the reason there are more women than men around in ill health is to do with the fact that women have survived events that would kill men, so the equivalent men are no longer with us,” he adds."


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Huonona puolena, naisen kehon paremmasta kestävyydestä:

        "On the downside, a powerful immune response also makes women more susceptible to autoimmune diseases, such as rheumatoid arthritis and multiple sclerosis. The body is so good at fighting off infection that it attacks its own cells. And this may explain why women tend to report more pain and sickness than men. “This is one of the penalties of being a better survivor. You survive, but maybe not quite as intact as you were before,” says Austad. Another factor is simply that men are dying more. “Part of the reason there are more women than men around in ill health is to do with the fact that women have survived events that would kill men, so the equivalent men are no longer with us,” he adds."

        Antropologien mukaan metsästäjä- keräilijä- yhteisöt olivat tasa-arvoisia, ja naiset tekivät yhtä paljon fyysistä työtä, mutta koska sen lisäksi tulivat myös raskaiksi olisi se johtanut naiskehon parempaan kestävyyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitappa linkki tutkimukseen.

        Mutu kokemuksella siihen tulee miehiltä vaan annos endeemistä kärsimyslisää.

        Tuossa linkki Ylen uutiseen, jonka löysin mittavan 25 sekunnin googletuksen jälkeen.

        https://yle.fi/uutiset/3-8597135

        Mutta siis kyllähän mutu on tutkimusta luotettavampi, ainakin jos tutkimus antaa eri tuloksen kuin omat luulot.


    • Anonyymi

      En koskaan halua elämääni onnetonta lurppanaa. Ainoastaan sellaisen joka osaa kommunikoida, osaa näyttää tunteensa, on iloinen ja reipas ja osaa huomioida toista. Itse olen sellainen silloin kun omassa elämässä asiat ovat hyvin.

      • Anonyymi

        Lurppana on väliaikainen tila.

        Puhutko ajokoirasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lurppana on väliaikainen tila.

        Puhutko ajokoirasta?

        Ei liity mitenkään koiriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity mitenkään koiriin.

        Jaa…


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity mitenkään koiriin.

        Et voi vaatia, ettei miehellä saisi ikinä olla lurppana.

        Et vaan voi!


    • Anonyymi

      Mies on kuin syksyinen sieni. Ensin pinnasta kovaa, mutta saattaa litistyä jos nainen ei varo askeleitaan. Pehmeä sisus. Harjattava varovasti.

    • Anonyymi

      Nainen irrottaa miehestä nukat.

    • Anonyymi

      Miestä on tarkasteltava iltaisin. Kuun tai loisteputken valossa.

    • Anonyymi

      Nainen näkee miehen mielenliikeet korvien asennosta.

    • Anonyymi

      Miestä ei saa jättää oven taakse seisomaan, jos lurppana soittaa ovikelloa.

      • Lupaatko avata, jos mies kovana soittaa ovikelloa?


    • Anonyymi

      Jos miehen peitto on tippunut, sen voi vetää takaisin miehen ylle, ja ottaa kirjan pois naamalta.

      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️


      • Yhteen aikaan luin aina illalla, ja nukahdin siihen.

        Diggasin kun olin melkein unessa, ja tyttöystävä otti silmalasit mun päästä ja laittoi kirjan yöpöydälle.

        Siihen oli hieno nukahtaa syvään uneen.

        Aamulla palkitsin hänet tarjoilemalla aamukahvin sänkyyn.


    • Anonyymi

      Joskus joutuu mittaamaan miehen kuumeen.

      • Anonyymi

        Ja tarkastamaan kielen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tarkastamaan kielen.

        Ja hampaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hampaat.

        …no nekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        …no nekin.

        Miten hampaat mitataan?


    • Anonyymi

      Nainen joutuu varaamaan miehelle joskus vuositarkastuksen verikokeisiin.

      Joskus parturin.

      • Kukaan nainen ei ole tuollaisia mulle varannut.
        Parturiajankin olen aina varannut ihan itse. Viimeksi näin kävi 90-luvulla.


    • Anonyymi

      Joskus on nappi irti tai lasien nenätyyny. Mies seisoo onnettomana ne kädessään. Silloinkin tarvitaan naista.

    • Anonyymi

      Jos miehellä on hepuli, nainen rauhoittaa.

    • Anonyymi

      Onhan ne, mutta mä en sellasta miestä jaksa katella. Tasavertanen aikunen yksilö sen olla pitää tai menköön takas äitinsä helmoihin kasvamaan.

      • Anonyymi

        Älä ole kova. Jokaiselle voi tulla välillä heikko hetki. Ei se ole kokoaikainen tila. Silloin tarvitaan olkapää.


      • Anonyymi

        Jos ei ole lapsia, moni nainen alkaa hoivaamaan miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole lapsia, moni nainen alkaa hoivaamaan miestä.

        Johonkin se vietti kohdentuu. Toki vastavuoroisesti.


      • Anonyymi

        Olen täysin samaa mieltä. Ei enää isoa lasta. Mieluummin aina yksin kuin yhdenkään sellaisen miehen kanssa! Sehän on tutkimuksissakin todettu, että naiset voivat paremmin yksin ollessaan. Nopeasti tulisi ärsyyntyminen esiin, jos pitäisi ruveta miestä paapomaan, enkä suostuisi niin toimimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole lapsia, moni nainen alkaa hoivaamaan miestä.

        Kun itsellä on monta lasta, niin voin vakuuttaa että enempää ei tee mieli Jos saan joskus lapsenlapsen niin häntä hoitaisin, tai jos olisin parisuhteesa sellaisen miehen kanssa jolla on lapsenlapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä. Ei enää isoa lasta. Mieluummin aina yksin kuin yhdenkään sellaisen miehen kanssa! Sehän on tutkimuksissakin todettu, että naiset voivat paremmin yksin ollessaan. Nopeasti tulisi ärsyyntyminen esiin, jos pitäisi ruveta miestä paapomaan, enkä suostuisi niin toimimaan.

        Minä olenkin kiltti…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole kova. Jokaiselle voi tulla välillä heikko hetki. Ei se ole kokoaikainen tila. Silloin tarvitaan olkapää.

        Tietysti jokaisella voi olla heikko hetki, mutta ei siihen paapomista tarvita. Ymmärrys riittää vallan mainiosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole lapsia, moni nainen alkaa hoivaamaan miestä.

        Hoivatkoon ken tykkää. Mun hoivaviettini ei ulotu aikuiseen, joka kykenee pitämään huolta itsestään. Haavoittunut tai vakavasti sairas ovat oma lukunsa toki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olenkin kiltti…

        Niin olen minäkin,mutta en hyväksikäytettävä idiootti. Anteeksi sanavalintani, mutta siitähän siinä todellisuudessa on kysymys. Toisen empatian ja hoivan kuppaamisesta. Juuri siksi, koska olen kiltti ja empaattinen, en ikinä huolisi elämääni moista vampyyria.


    • Anonyymi

      Joskus miestä on pussattava.

    • Anonyymi

      Joskus miestä pitää silittää kämmenselästä vaikka se ihmettelisi.

    • Anonyymi

      Välillä pitää kysyä: ”Mitä ihmettä sinä touhuat?”

    • Anonyymi

      Jos mies luulee yöllä sinua möröksi, sytytä valot ja yritä näyttää edes vähän viehkeämmältä, pidä yöpöydän laatikossa kampa.

      • Anonyymi

        Eeh miehelle voi myös lempeästi todeta että kuulehan näet vain unta, mörköjä ei ole olemassakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eeh miehelle voi myös lempeästi todeta että kuulehan näet vain unta, mörköjä ei ole olemassakaan.

        Kyllä. Jos ehtii.


    • Anonyymi

      Miehen vatsan alueen voi kevyesti palpoida jos mies kipristelee esim. pihvin jälkeen.

    • Anonyymi

      Jos mies katoaa, mene infoon ja kuuluta se.

      • Entä jos se katoaa kotoota?

        Tää kuuluisa: "käyn ostamassa tupakkaa". Sen jälkeen ei oo miestä nähty.


    • Anonyymi

      Miestä voi suihkuttaa jos se on hyvin nokinen.

    • Anonyymi

      Kun lurppana ajaa autolla, häntä voi viihdyttää laulamalla matkalaulua.

    • Anonyymi

      Miesparkki on lurppanoille omiaan.

    • Anonyymi

      Hyvää yötä kaikille :)

    • Anonyymi

      ”Taidat” olla se sukkahousuleggingsuimapukulaitavihjeitäitsestäsimies?

    • Paskat! Minä ainakin teen saatanasti töitä ja elätän itteni hyvin, en tasan tarvi kenenkään "paapomisia". Paavon lättyyn jos joku tulee muuta sönkkäämään.

      • Anonyymi

        Naisen viesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisen viesti.

        Todennäköisesti. Paskaa hän puhuu silti. Ehän mää nyt tietty akkoja lyö mutta valheellinen väite silti mitä törkeinmässä määrin


      • Anonyymi
        Mulkku-Seppo kirjoitti:

        Todennäköisesti. Paskaa hän puhuu silti. Ehän mää nyt tietty akkoja lyö mutta valheellinen väite silti mitä törkeinmässä määrin

        ”Mulkku-Seppo” on tunnettu palstanainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Mulkku-Seppo” on tunnettu palstanainen.

        Kirjoittelee nyt merkillään, jota ei vielä ole bannattu. Päivällä meni yksi kiinni kun solvasi toisia kirjoittajia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittelee nyt merkillään, jota ei vielä ole bannattu. Päivällä meni yksi kiinni kun solvasi toisia kirjoittajia.

        Kyllä mä ihan mies olen😀enkä ketää solvannu sen kummemnin


      • Anonyymi
        Mulkku-Seppo kirjoitti:

        Kyllä mä ihan mies olen😀enkä ketää solvannu sen kummemnin

        Ja loput meistä ihan vaan teletappeja ja hattivatteja


    • Anonyymi

      Näinhän se välillä on. Sitä esitetään kovaa ja machoa aina toisinaan, mutta silmän lumetta se usein onkin vaan.

    • Anonyymi

      Onneksi joskus naisetkin tunnistavat olevansa onnettomia tumpoeloita pimppiensä kanssa...

    • Anonyymi

      Minkähän takia Sauli Niinistöbn vaimo on valtion petturi eli kun isänsä on vapaamuurari=

    • Anonyymi

      Näin se menee, mitä hienomman näköinen kulkuneuvo, sitä huonompi sekjsi.

      • No se kiesi on usein korvike sille mitä miehellä ei ole.


    • Anonyymi

      Linux-käyttäjistä yleensä läytyy noita luuserait hjeheheh

    • Anonyymi

      Nainen jolla ei ole äidillistä hoivaviettiä kelpaa maksimissaan sperma-ämpäriksi. Ei sellaisesta mihinkään vakavempaan ole.

      • Rumasti sanottu, mutta miksi turhaan kaunistella tosiasiaa.


    • Anonyymi

      Kaikki ihmiset eivät ole luuseri-rahallisia kuin joku Kimi Eränpwerijä.

    • Anonyymi

      kuten kimi räikkönen rahallisine sukuineen, ....

    • Anonyymi

      Kuin Charles Mansoneita ova kaikki lääkärit...

    • Anonyymi

      Aika julma nainen tuo Tanya Walker, ampui rtitariässää naamaan revolverilla, ja sitten Michael Knight parantui ja yritti sanoa sille Tanya-tylle älä ammu kun se auto KITT, kimposi se luoti ja tappoi eli se Tanya Walker tappoi itsensä...

    • Anonyymi

      Aviossa olevalla naisella tai miehelläkään ei ikinä ole kunnolla seksiä ... kituuttakaa vaan...

      • Niin olen kuullut tuon saman versiona: "ei sinkkumies tiedäkään miten vähällä seksillä ukkomies pärjää".


    • Anonyymi

      miksi nolls on 1, voisin opettaa jos nyt käytetään operaattoreita eli NAND tai XOR, sama, , NOT ei toimi

      00=00, 20=00, '¨

      Nand-tulos, eli not-Xor, tulos olisi..

      00=1, 01=0, ...

      • Mä olin jo ihan unohtanut boolen algebran.

        Musta se oli hienoa, vaikken sitä koskaan ole elämässäni tarvinnutkaan.
        Ei tarvinnut kyllä George Boolekaan (1815-1864), eikä kukaan muukaan pitkään aikaan sen jälkeenkään.

        Sit joku keksi et hei, täähän toimii tietotekniikassa.


    • Anonyymi

      Ja tytöt ovat joskus aika ihastuttavia, mutta niin mihin ihmeeseen tarvitsen platina, sulatukseen eheheh, need to know basis only LD

    • Anonyymi

      Miehet ovat joskus onnettomia ja surulisiakin välillåä,.

    • Hauska ja mukava aloitus... Joskus saa olla lurppana. :oD

      • Mä en pitänyt aloitusta aluksi kiinnostavana. Mut vastauksissa monissakin on hienoa filosofiaa.


      • JustJust kirjoitti:

        Mä en pitänyt aloitusta aluksi kiinnostavana. Mut vastauksissa monissakin on hienoa filosofiaa.

        Nimenomaan....


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On harmittavaqa kun ei ikinä elämän sä aikanaanan näe kaui´nista naista...

    • Anonyymi

      mutta niin elämä on lyhyt aika kaikki eivät lötä kumppania koko elämänsä aikanaankan.

    • Anonyymi

      Onneksi on näitä äidillisiä lämminsydämisiä naisia jotka niin mielellään paapovat näitä aikuisia lapsia, hoivaavat ja huolehtivat.
      Itse naisena en ole koskaan ymmärtänyt mitä osa naisista näkee sellaisissa miehissä?
      Nauttivat äidinroolista? Vai onko siinä jotain kätkettyä valtaa ja kontrollintarvetta?
      Kun mies on vätys voi olla oikein voimainsa tunnossa ja alistaa hänet lapsen asemaan?
      Yllättävän paljon löytyy näitä miehiä. Jonkinlainen sisäinen äidintarve.
      Henk. koht en ikinä huolisi reppanaa. Mielestäni parisuhde on nimen omaan parsisuhde, kahden tasavertaisen ihmisen keskinäinen suhde jossa kaksi aikuiseksi kasvanutta osapuolta.

      • Anonyymi

        Reppana ja lurppana eivät ole sama asia.


    • Anonyymi

      Naisten pitää antaas miehille käteistä rahaa, siitä se lähtee...

    • Anonyymi

      Mutta miksi tytöt ovat aina niin söpöjä?

    • Anonyymi

      Pohtimalla asiaa lähemmin, syntynyt sellainen mielikuva itselle mieleen, et nainen osaa olla vaikea luonne toisinaan ja mies joka haluaa naisen rinnalleen keinolla millä hyvänsä ja kun omat keinot ei riitä, silloin joutuu tilanteeseen, et on oltava onnettoman oloinen lurppana, et saa toisen paapomaan itseään?

      • Anonyymi

        Naisen manipuloimana mies muuntuu vaikka miksi, jos kokee sen mahdollisuutena saada haluamansa? Kaikki hyvä ja paha on lähtöisin naisesta toisinaan. Miehet harmittomia, mut heissäkin naiset näkevät helposti pahaa, jonka näkevät heikkoutena tai mahdollisuutena saada mies tossun alle? Siksi valmiita paapomaan, kun sopiva osuu kohdalle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisen manipuloimana mies muuntuu vaikka miksi, jos kokee sen mahdollisuutena saada haluamansa? Kaikki hyvä ja paha on lähtöisin naisesta toisinaan. Miehet harmittomia, mut heissäkin naiset näkevät helposti pahaa, jonka näkevät heikkoutena tai mahdollisuutena saada mies tossun alle? Siksi valmiita paapomaan, kun sopiva osuu kohdalle?

        Kyllä naisistassakin on narsisteja. Jotkut ovat erittäinkin hyviä ja analyyttisia hyväksikäyttäjiä.

        En silti lähtisi ajattelua suhtautumista naisiin tuolla lähtökohdalla.


    • Anonyymi

      Minen noi nyt jo mukas jo sentään, kun naisenjhan......... jo joo

      Tarviseekotahan naisen tehdä ytään mitäänm?

    • Anonyymi

      qywywr seN ASIAN jo itsetäään tierosti.

    • Anonyymi

      miehet ovat luusereita kuin 645-bmw-omistajat.

    • Anonyymi

      Siitäkin. Mutta aika lailla miehet ovat myös vaikeita. Aina haukkuvat että naiset ovat hankalia 😂😚

      • Anonyymi

        Niinpä. Mihin sitä miestä tarvitsee, ei mihinkään.


    • Anonyymi

      Ja ovat pirun vaikeaselkoisiakin toisinaan. Hitto vieköö.

    • Anonyymi

      naiset ovat useasti atm-ämmillä, kun isänä ei olle käteistä rahnaa ytM;llä Atm...

    • Anonyymi

      Ihanaa, että on naisia!

      Joka päivä mieli kirkastuu, kun näkee siellä täällä naisia jotka kaikki ovat mielestän seksikkäitä ja haluttavia.

      Mielikuvituksessani kuvittelen miten voisin silutella, halailla ja suukotella heitä. Joskus tuntuu siltä, että aavistavat ajatuksiani ja hieman hävettää.

      Sellaista se sitten on olla mies,

      Terveiset kaikille naisille!

    • Anonyymi

      Miestä ei tarvitse paapoa.

    • Anonyymi

      Nainen on sokeri miehen pullassa.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      95
      4121
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2142
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1668
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1534
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      317
      1498
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1401
    7. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1303
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      127
      1290
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1259
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1107
    Aihe