Menee elämä vain huonompaan suuntaan.

Anonyymi

On niin paha olla ja yksinäistä. Ei vain tutustu ihmisiin. Käyn töissä vakituisesti se isoin muutos elämässä. Vähän juttelen sielä töissä. Naisjutut ja psyyke on vaa menny pahempaa suuntaa. Mistää ei tule mitää. Nyt on niin super mitta täynnä tinderiin kaikkeen paskaan ettimiseen et mulle riitti. Pahenee vaan kaikki. Yksin vaan hautaan se on hyvä.

T.allu.

65

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistää ei ole vuosiin tullut mitään. En jaksa enää ettiä. Poistin kaikki. Hommaan pelikoneen. Laihdutan. En vaa jaksa noita kauniita selfie prinsessoja.

      • Musta selfieprinsessat eivät ole kauniita.

        Sanoo ruma prinssi joka otti eilen itsestään selfien :D


      • Anonyymi

        Ne on niitä feikkejä. Siloteltua pintaa. Ei mitään todellista.


    • Anonyymi

      Sitä se poliisien ylikomisaariole yleensäkin teetää, kun naist ei ikinä saa..

    • Anonyymi

      Tilanne on jo niin paha ettei saa edes lihavaa naista.

      • Anonyymi

        Ootko varma 😂😝


    • Turpa kii Allu. Sinulle on annettu vaikka kuinka paljon vinkkejä parempaan elämään, mutta sinä et kuuntele. Ja jos kuuntelet, niin et kuule.

      Aloita siitä ettet kuku yöllä, vaan nukut. Uni on hyvän mielenterveyden kulmakivi.

      • Anonyymi

        Tajuatko teen yötöitä en voi nukkua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tajuatko teen yötöitä en voi nukkua.

        Suosittelisin hommaamaan säännöllisen työn päivävuorosta. Yövalvominen on todella tuhoisaa mielenterveydelle ja terveydelle yleensäkin. Varsinkin jos on jo valmiiksi mielenterveysongelmia. Ite teen vaan tilapäisesti yövuoroa ja kyllä huomaa ettei ole hyväksi terveydelle. Olo on koko ajan väsynyt ja vedoton, vaikka nukunkin 8 tuntia vuorokaudessa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Suosittelisin hommaamaan säännöllisen työn päivävuorosta. Yövalvominen on todella tuhoisaa mielenterveydelle ja terveydelle yleensäkin. Varsinkin jos on jo valmiiksi mielenterveysongelmia. Ite teen vaan tilapäisesti yövuoroa ja kyllä huomaa ettei ole hyväksi terveydelle. Olo on koko ajan väsynyt ja vedoton, vaikka nukunkin 8 tuntia vuorokaudessa.

        Sanos muuta. Rankkaa tämä on. Ja vielä yksin oleminen perkele. Kaipais naista.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Suosittelisin hommaamaan säännöllisen työn päivävuorosta. Yövalvominen on todella tuhoisaa mielenterveydelle ja terveydelle yleensäkin. Varsinkin jos on jo valmiiksi mielenterveysongelmia. Ite teen vaan tilapäisesti yövuoroa ja kyllä huomaa ettei ole hyväksi terveydelle. Olo on koko ajan väsynyt ja vedoton, vaikka nukunkin 8 tuntia vuorokaudessa.

        Toi on kyllä aikas totta. Yövuorot ei kyllä oo ihmistä varten. Tai ainakaan mihua.
        Joskus ne on ok, mutta ei jatkuvat vuoronvaihdokset.
        Toisaalta öistä saa paremman palkan. Se ainakin vähän lohduttaa.

        Joitain duuneja tietysti on pakko jonkun öisinkin tehdä.


    • Anonyymi

      Moi, älä helvetissä luovuta, Sulla on paikka .
      Käytä rohkeesti.

      • Anonyymi

        Niin moni meistä on yksin viimeiset lautansa haudassansa laskenut.


    • Anonyymi

      Onko Sauli Niinistökin jo Valtion Petturi kuten vaimonsakin on '¨

      • Anonyymi

        Viepä niitä köyhiä tuulikin.


    • Anonyymi

      Olen lihava 36 v masentunut mieslapsi.

    • Anonyymi

      Jos ei naiset halua koskaa jutella tavata mitää. Tilanne on toivoton.

    • Anonyymi

      Lisäksi heikkolahjaisuus. Ei mitään toivoa.

      • Anonyymi

        Rahasta se pukkikin lahjat antaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rahasta se pukkikin lahjat antaa.

        Niih, jotkut pukit tekevät mitä vain saadakseen piparia.


    • Anonyymi

      Olen haukkunut naisia uhkaillut. Töninyt humalassa. Ei mitää saumaa. Oon aivan nolla.

      • Mitä? Olet haukkunut ja töninyt naisia, ja silti nämä eivät sinua huoli. Ihme akkoja.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mitä? Olet haukkunut ja töninyt naisia, ja silti nämä eivät sinua huoli. Ihme akkoja.

        Kyllä. Olen paljo humalassa yrittänyt naisia. Ja netissä tinderissä. Ei tuu osumia. Eivät vastas. Eivät ota yhteyttä. Naiset vain sanoneet olet söpö mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Olen paljo humalassa yrittänyt naisia. Ja netissä tinderissä. Ei tuu osumia. Eivät vastas. Eivät ota yhteyttä. Naiset vain sanoneet olet söpö mies.

        Se söpö ei riitä jos kerta ruma en ole. Olen yksinäinen erakko erilainen. Kumppania toivonut jo 3 v. Haukun naisia kun olen turhautunut ku en omana heikkolahjaisena miehenä mt potilaana kelpaa. Olen valittanu. Naisia en vain minä koskaa kiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se söpö ei riitä jos kerta ruma en ole. Olen yksinäinen erakko erilainen. Kumppania toivonut jo 3 v. Haukun naisia kun olen turhautunut ku en omana heikkolahjaisena miehenä mt potilaana kelpaa. Olen valittanu. Naisia en vain minä koskaa kiinnosta

        Nyt mulle totaalisesti riitti. Koko suomi tuntee minut enkä kelpaa kellekkää. Maine mennyt jo millanen sekopää vajaa oon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se söpö ei riitä jos kerta ruma en ole. Olen yksinäinen erakko erilainen. Kumppania toivonut jo 3 v. Haukun naisia kun olen turhautunut ku en omana heikkolahjaisena miehenä mt potilaana kelpaa. Olen valittanu. Naisia en vain minä koskaa kiinnosta

        Erakko toivoo kumppania?

        Miten ois kissa tai koira? Tai vaikka molemmat.

        Niitäkin tosin pitää kohdella kunnolla.


      • Anonyymi

        Niistä nenänäs ...nosta housus...ja lopeta karvas ruikutuksesi...niin kyllä se siitä...


    • Anonyymi

      Mitenkä tätä sinkkuutta kestää vuosia???

      • Anonyymi

        Niimpä. Toisinaan kiva kun ei ole tilivelvollinen kenellekkään, mutta toisaalta niin yksinäistä. Kyllä naistenkin elämä voi olla vaikeaa. N38


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä. Toisinaan kiva kun ei ole tilivelvollinen kenellekkään, mutta toisaalta niin yksinäistä. Kyllä naistenkin elämä voi olla vaikeaa. N38

        Ja paskat. Naiset saa aina miehen.


    • Anonyymi

      Hyvä heikkolahjaisen mahdollisuuksista huolestunut,

      Heikkolahjainen ei ole kehitysvammainen, siis hän on siinä mielessä paremmin pärjäävä kuin lievästi kehitysvammainen. Kuitenkin, nykyisen lain mukaan ihmistä ei jaotella tason mukaan, vaan hänen tarvitsemansa tuen kautta.

      Kyseinen henkilö on luultavasti käynyt läpi mukautetun opetuohjelman. Eikö hän ole silloin saanut ammatinvalinnan ohjausta? Tärkeää on myös kuulon apuvälineiden mahdollisimman tarkka valinta ja käytön ohjaus. Puheterapiatarvekin on selvitettävä - kuinka suuri osuus kuulolla on dysfasiassa?

    • Anonyymi

      Usko jo, tinderi ei oo sun juttus alkuunkaan. Mene vaikka jollekki työväenopiston kurssille, kokkikurssi on hyvä, jos et naista sieltä löydä niin opit ainaki laittaan terveellistä ruokaa jolla voit laittaa ittes kuosiin.

      • Anonyymi

        Ei ole. Mä en jaksa enää tinderiä hienoja nirppanokkia kauniita laihoja naisia. En koskaa heille kelpaa. Parempi pysyn yksin.


    • Anonyymi

      No täytyy vain käydä töissä ja elää tätä elämää näin. Ei auta. Velkaaki on saatanasti.

    • Anonyymi

      Oletko neitsyt vai oletko nainen?

      • Anonyymi

        Olen ihan mies. Joka on vielä lihava ja kaljuuntunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihan mies. Joka on vielä lihava ja kaljuuntunut.

        Haha.
        Joskus oli ainakin meidän paikallisessa sanomalehdessä sarjakuva nimeltä Woody.
        Päähenkilö oli yllättävästi Woody Allenin näköinen mies, ja vaikka sarjakuva oli mustavalkoinen, tehtiin siinä selväksi että hän oli punatukkainen. Silmälasit näkyi tietysti mustavalkoisissakin sarjakuvissa, ja se että hän oli huomattavan lyhyt mieheksi.

        Hänellä oli joka tapauksessa samanlaisia naishuolia kuin aloittajalla.

        Muistan yhden stripin jossa hän luki kirjaa, jossa neuvottiin miten mies saa naisen.

        1. Älä ole lyhyt, silmälasipäinen ja punatukkainen.

        Miksiköhän hän masentui entisestään.

        ..

        Oikeesti kyse on pelkästä asenteesta. Ei kukaan nainen halua miestä, joka halveksii muiden lisäksi itseään.


    • Anonyymi

      Kai mussa vaan on vikaa ku ei oo yhtää kavereita. Normaaleilla ihmisillä on kavereita.

      • Anonyymi

        Miten niin pahempaan suuntaan

        Suhde vakaa

        Tai hiukkasen parantunut


    • Anonyymi

      Montako kuukautta olet sitä psykoterapiaa saanut? Aikas monta muistaakseni.
      Paitsi jos et ole lopettanut sitäkin.
      Kyllä tuloksia pitäisi alkaa jo olla, jos kykenee käyttämään terapian hyödyksi. Tilanteesi kuitenkin on tismalleen sama kuin jo vuosia, ei mitään parannusta.

      "Kai minussa on jotain vikaa kun ei ole yhtään kaveeita"
      Miten voit Allu olla niin sokea omaa itseäsi kohtaan ettet todellakaan näe mikä on vialla? Vai teeskenteletkö ettet tajua?
      Miten ihminen voi olla noin totaalisen kykenemätön näkemään mitään vikaa itsessä, vain toisissa?
      Pitäisi kelvata vaikka on väkivaltainen (tönii, haukkuu). Solvaa naisia rumiksi läskeiksi.
      "Haukun naisia kun olen turhautunut ku en omana heikkolahjaisena miehenä mt potilaana kelpaa. Olen valittanu. Naisia en vain minä koskaa kiinnosta"

      Kerropa Allu rehellisesti huolisitko naisen joka on heikkolahjainen mt potilas. Valittaa ja haukkuu miehiä? Tönii ja solvaa humalassa?
      Miten sitten voit mitenkään vaatia että sinustakaan kukaan koskaan kiinnostuisi?

      Kyllä täytyy olla jotain todella pahasti vinossa ihmisessä.

      • Anonyymi

        No en ole kauaa ollut terapiassa. Tuntuu et vihan hallinta pahenee ja itsesääli. En kelpaa enää ollenkaa. Lihavuus kaikki. En jaksa enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole kauaa ollut terapiassa. Tuntuu et vihan hallinta pahenee ja itsesääli. En kelpaa enää ollenkaa. Lihavuus kaikki. En jaksa enää.

        Nyt on syyskuu, ja sä aloitti terapiassa maaliskuun lopulla. Näin ollen sä oot ollu terapiassa jo lähes puoli vuotta, siis puolet siitä ajasta minkä verran sitä terapiaa yhteensä saat. Ellet sitten ole valehdellut siitäkin asiasta alusta lähtien.


    • Anonyymi

      Kyllå olen sairas. Kumme ettei mulle ole sitten anettu potkuja. Kovasti musta tykätään töissä.

    • Anonyymi

      No naista en tule koskaan saamaan se siitä.

      • Anonyymi

        Pitäiskö nyt sitten ruveta voivottelemaan onnettoman elämäsi takia. Ei sellainen ole mahdollista, silloinhan pitäisi voivotella kaikkien onnettomien sinkkujen takia.


    • Anonyymi

      "Kyllå olen sairas. Kumme ettei mulle ole sitten anettu potkuja. Kovasti musta tykätään töissä."

      -Kyllä. Olet sairas. Kärsit aika pahoista mt-ongelmista, siitä ei mihinkään päästä.
      -Potkuja ei ole syytä antaa jos suoriudut sinulle annetuista tehtävistä. Mt-ongelma ei ole este lukuisille työtehtäville.
      -Heikkolahjaiselle pyritään antamaan hommia suorituskyvyn mukaan, ja he kykenevät hoitamaan ne.

      Mutta "kovasti minusta tykätään töissä" Kuka tykkää? Kun kuitenkin valitat että kukaan ei puhu sinulle? Olet yksin?
      Jos kuitenkin työssä niin tykätään, käytä nyt se hyödyksesi ja hommaa kavereita sitä kautta!

    • Mieluiten tappaa ittensä jos elämä tällästä paskaa ja yksin.

    • Anonyymi

      Oon aivan hullu sekopää yksinäinen..en saa koskaa naista ja normaalia elämää.

    • Anonyymi

      Vois lopettaa työt alkaa vetää elämä iha vituiksi..ihmiset vihaa mua ja naiset mee hoitoon sanoo psyykehullu.. niin vois alkaa hakee viinaa huomenna.

    • Anonyymi

      Eipä ketää kiinnosta vaikka oisin eloton.. vanhemmat pistäny jo välit poikki ja ketää kavereita ole.. ei kukaa halua tutustua muhun.. ei ketää naista ole vuosiin kiinnostanut.. olen kuin ilmaa.

    • Anonyymi

      No ajan rekan alle perjantaina lentää sisukset vittuun.

    • Anonyymi

      Tapan itseni. Johan hiljeni sivusto.

    • Anonyymi

      Naiset miksen kelpaa teille? Olenko ihmis paska. Ilmaa?

    • Anonyymi

      En tiedä miks oon olemassa kun elämä vuosikausia ollut paskaa ja pahenee vaa. Työ ei auta yhtää mitää.

    • Anonyymi

      Menettäny kaikki elämästä. Vanhemmatki pisti välit poikki. En näe muuta keinoa ku alkaa alkoholistiksi.

    • Anonyymi

      Jaha ei ketää kiinnosta. Heido.

    • Anonyymi

      Oon kaikkeni yrittäny saada mut ei noita kiinnosta. Ihan sama onko töissä vai työtön. Ei silti saa naista.

    • Anonyymi

      Haluaisin vain nopean kuoleman.

    • Anonyymi

      Kertokaas miten tapan itseni?

    • Anonyymi

      Hermostun. Huudan ihmiselle. Saan raivokohtauksia.. en kestä. Oon naisille ilmaa.

    • Anonyymi

      En kestä enäö tätä elämää ja yksinäisyyttä.

    • Anonyymi

      Oon pahasyi yksinäinen ja sairas.

      T. Allu

    • Anonyymi

      Perhe hylänny. Naiset jättäny. Elämässä pelkkää paskaa.

    • Anonyymi

      Joo heido.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe