Voiko olla niin

Anonyymi

Että olet tavannut kumppanisi baarissa?

15

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tosiaankaan. Vain astraalitasolla tai ninjana kadulla ja siinä se ongelma onkin.

• Anonyymi

Melko pieni todennäköisyys, että kumppani löytyisi baarista.

• Anonyymi

hah hah ja mitähän teet sillä tiedolla täällä..

• Anonyymi

No juurikin niin on aikoinaan päässyt käymään!

• Anonyymi

En ikinä.

• En ainakaan seuraavaa kun en juo enää enkä käy baareissa 😂

• Anonyymi

Juu, on niin käynyt, mutta ollaan kyllä jo erottu.

• Anonyymi

Joo, melkein jokaisen.

• Niinkin on kerran käynyt, itse asiassa Apulannan keikalla Tavastialla.
      Pidempien suhteitteni kumppani löytynyt kaveripiiristä, töistä, baarista, somesta
      Mistähän seuraavaksi, jos löytyy ollenkaan.

• Voihan se hyvinkin olla, jos toinen ei sisäistä nimeä ihan ilman tavuttamista. Tyypillistä baarissa...

Se on Ir-me-li. Irmeli.... tajuatko? 😂

• Ei oo löytyny baarista, eikä muutenkaan. Mutta jos löytyis baarista, niin ei meillä ois mitään yhteistä. En oo käyny ees baarissa, paitsi laivalla, kun ei keskellä merta oikein muutakaan tekemistä oo.

• Khyllä, pari kumppania "löysin" baarista ja seurustelua niistä syntyi. Mutta tästä on jo kyllä aikaa..

• Anonyymi

Jaa, sanotaanko kauniisti että baarissa mä en aikoinaan ollu koskaan parhaimmillani, oli tapana ottaa kaatokännit, ei kovin puoleensavetävää.

• Ihan ekana ajattelin et tietysti, siellähän ihmisiin tutustuu.

Mut sit aloinkin miettimään, että vaikka seuraahan baareista onkin löytynyt, niin en kyllä koskaan ole mitään seurustelusuhdetta aloittanut baarissa tutustumani kanssa.

Humalassa kyllä olen tutustunut; festareilla, kotibileissä, ihan vaan kaupungilla sekoilemala jne.
      Ei se baarissakaan mahdotonta siis olisi..

• Anonyymi

On se niin v 2006 tapasin vaimoni baarin terassilla. Siitä lähtien loppui mun baareilut enkä ole baariin eksynyt sen jälkeen kun pari kertaa kesässä ollaan oltu terassilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. TTK-tippuja Elina Gustafsson tilittää tulosten jälkeen: "Mä olisin toivonut, että Suomen kansa..."

Ou nou, ex-nyrkkeilijä Elina Gustafsson tippui parinsa Ansku Bergströmin kanssa Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Tuli kyllä täysin puskista ja yllätyk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      5200
    2. Maria Veitola sai pakit tänäkin vuonna - Tämä yksi pariskunta kieltäytyy aina Yökylässä-sarjasta

Maria Veitola on kyllä nähnyt monenlaisia julkkisten koteja vuosien varrella. On ollut Maisa Torppaa, Tiina Jylhää ja Anu Saagimia... Kenet sinä halua
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      4215
    3. Martina avautuu

Gekkoselle. Tosi hyvin sanottu: https://gekkonen.net/martina-aitolehti-hannu-pikkarainen-18921/ Näen nyt ekaa kertaa videolla. Aika paljon muistutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      2977
    4. Tohtori Jussi Halla-aho sairaslomalla

Viikon ikävin uutinen oli Suomen suosituimman poliitikon, äänikuningas tohtori Halla-ahon joutuminen sairaslomalle. Peukut pystyyn, että Suomen ykkösp
      Maailman menoa
      90
      2215
    5. Ei oo Pikkaraisella kaikki kotona

Viimeisessä insta pätkässään tuijottaa kameraan nyrkki pystyssä, ja huutaa vamos. Voi hyvää päivää, kertoo mitä päässä liikkuu.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1353
    6. Semmonen rakas kuin sinä

Mistähän sellaisen saisi? :)
      Ikävä
      58
      780
    7. Uskomattomia törkykommentteja

Miten ihmeessä ihmisistä saa kirjoitella näin järkyttäviä kommentteja? Miltä tuntuisi kirjoittajasta, jos häntä jatkuvasti solvattaisiin samalla taval
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      772
    8. Romanit osoitteli pistoolilla nuoria La iltana

Nonii. 15-16v poikia oli osoiteltu pistoolilla ohiajavasta sinisestä Fordista? Onneksi pojat olivat yhdessä soittaneet poliisille ja ilmoittaneet r
      Kannus
      22
      755
    9. Martinan live, ääää, öööööö

Kuka pystyi katsomaan loppuun, ihan kamalaa kuunneltavaa, ja toi ylimielisen ällöttävä olemus. Mulle riitti siihen saakka, kun sanoi, "on vielä muutam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      751
    Aihe