Että olet tavannut kumppanisi baarissa?
Voiko olla niin
15
68
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tosiaankaan. Vain astraalitasolla tai ninjana kadulla ja siinä se ongelma onkin.
- Anonyymi
Melko pieni todennäköisyys, että kumppani löytyisi baarista.
- Anonyymi
hah hah ja mitähän teet sillä tiedolla täällä..
- Anonyymi
No juurikin niin on aikoinaan päässyt käymään!
- Anonyymi
En ikinä.
En ainakaan seuraavaa kun en juo enää enkä käy baareissa 😂
- Anonyymi
Juu, on niin käynyt, mutta ollaan kyllä jo erottu.
- Anonyymi
Joo, melkein jokaisen.
Niinkin on kerran käynyt, itse asiassa Apulannan keikalla Tavastialla.
Pidempien suhteitteni kumppani löytynyt kaveripiiristä, töistä, baarista, somesta
Mistähän seuraavaksi, jos löytyy ollenkaan.Voihan se hyvinkin olla, jos toinen ei sisäistä nimeä ihan ilman tavuttamista. Tyypillistä baarissa...
Se on Ir-me-li. Irmeli.... tajuatko? 😂Ei oo löytyny baarista, eikä muutenkaan. Mutta jos löytyis baarista, niin ei meillä ois mitään yhteistä. En oo käyny ees baarissa, paitsi laivalla, kun ei keskellä merta oikein muutakaan tekemistä oo.
Khyllä, pari kumppania "löysin" baarista ja seurustelua niistä syntyi. Mutta tästä on jo kyllä aikaa..
- Anonyymi
Jaa, sanotaanko kauniisti että baarissa mä en aikoinaan ollu koskaan parhaimmillani, oli tapana ottaa kaatokännit, ei kovin puoleensavetävää.
Ihan ekana ajattelin et tietysti, siellähän ihmisiin tutustuu.
Mut sit aloinkin miettimään, että vaikka seuraahan baareista onkin löytynyt, niin en kyllä koskaan ole mitään seurustelusuhdetta aloittanut baarissa tutustumani kanssa.
Humalassa kyllä olen tutustunut; festareilla, kotibileissä, ihan vaan kaupungilla sekoilemala jne.
Ei se baarissakaan mahdotonta siis olisi..- Anonyymi
On se niin v 2006 tapasin vaimoni baarin terassilla. Siitä lähtien loppui mun baareilut enkä ole baariin eksynyt sen jälkeen kun pari kertaa kesässä ollaan oltu terassilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1157305Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26564835Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243164Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381317- 501305
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e901158Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1171059Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi51956Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si27863Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50854