Vaikeeta tyttöni kanssa

Anonyymi

däämm kertokaas millä sen saa syttyyn ? joo voi olla jonku mielestä lapsellista mutta vittuku panettaa koko ajan. Ja sitte se ei anna koska sillä on nuorempana jääny traumoja seksistä ja nyt se niinku purkautuu .kaikkein vittumaasta täs on ku itte on ollu oikeesti niin kunnollinen ku vaa ikinä.. Niiin ,että kertokaas ihmiset mitä mä teen mun tyttöystävän kaa kun meillä on tämmöönen ongelma seksin suhteen,me siis ollaan aijjemmin kyl harrastettu. nyt se vähä niinku pihtaali jo jonku aikaaja takaasi ei tuu mitää ...

18

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ainakin omasta puolestani voin sanoa että ne seksiin liittyvät huonot muistot kyllä on välillä aika pahoja ja niiden aktivoituminen estää haluamasta seksiä. Että sinänsä ymmärrän ton. Mutta uskon että pääsette tuon yli, varmaan jokin muistuttanut häntä menneistä.

• Anonyymi

Menkää terapiaan.

• Anonyymi

Solmi munasi. Ole mies.

• Anonyymi

Ovatko traumat lapsuudesta/nuoruudesta, aikuisuudesta vai sekä- että? Itselle siunaantunut nämä kaikki, ehkä jonkinlainen syy-seuraussuhde kyseessä. Tää vaikuttanut niin et oon nähnyt seksin tai seksuaalisuuden usein enemmänkin hallinnan kuin rakkauden osoituksena. Et seurauksena oon saattanut vetäytyä seksuaalisesta kanssakäymisestä kokonaan, tai käyttää seksuaalisuutta saadakseni valtaa, rahaa tai kiintymystä. Mutta uskon että luottamuksen avulla ahdistavat tai pelottavat asiat voi muuttua turvalliseksi ja jopa hyväksi jutuksi ja saada uusia merkityksiä.

• Anonyymi

Kannattaa sun nyt hieman antaa toiselle tilaa selvittää ajatuksiaan, se ahdistuu entisestään jos sä siinä vieressä oot koko ajan kärkkymässä ja vonkaamassa, tai teet olemuksellas sellasen vaikutelman. Nyt on runkkausaika ja käy vaikka lenkillä purkamassa energiaas. Ja itelläski nyt hyvä tuumaustauko, mikä suhteessanne tärkeintä. Suhteissa on aina kuumempia ja viileempiä kausia. Ne psykologiset sykkyrät voi toki vaatii ihan ammattiapuakin oietakseen,. Omien tarpeiden sanoittaminen vaikeaa ilman traumojakin. Ehkä se tyttös ei siinä alkuhuumassa vaan saanu sanotuksi, mitä se seksiltänne kaipaa. Joten jonkinlainen uusi alkukin vois olla hyvä tuossa vaiheessa seksinkin suhteen. Koskettaa voi myös ilman ajatusta sitä seuraavasta seksistä, luo läheisyyden kokemusta, luottamusta. Sitä tarvitaan, että pystyisi näyttämään haavoittuvuutensa toiselle.

• Anonyymi

Olethan kunnioittava, käsittelet häntä varovasti ja hellästi, teet muutakin kuin vain panet sitä. Et painosta liikaa ja arvostat häntä. Opettelet mistä hän tykkää.

• Anonyymi

Mä välillä oon pelänny noita sen traumoja, että siis sitä ois hyväksikäytetty tai jotain. ;_; ei suostu kertomaan
      Ap

• Anonyymi

On se mahdollista koska hyväksikäytön traumatisoiva puoliso kokee toisen toiveetkin vaatimuksina. Tuloksena on tällöin hyväksikäytetyn osapuolen vetäytyminen ja pidättäytyminen seksistä.

• Anonyymi

Sido sen kädet

• Anonyymi

En kyllä kattelis jos muija vaan vinkuis eikä antais panna kunnolla itseään.

• Anonyymi

Eräällä tuttavallani on traumoja, jotka ovat aiheuttaneet niin että hän paniikinomaisesti ja tietämättään rutistaa lantiopohjanlihaksiaan yhteen jatkuvasti ja ne ovat "lukkiutuneet". Tämä puolestaan sitten hankaloittaa ja vaikeuttaa hänen elämäänsä

• Anonyymi

Sperma pääsöö sissään joka tapauksessa, niin hedelmöitys onnistuupi mälläämällä pilluun ulkopuolelta. Kyllä se pillu sitten ensisynnytyksen jälkeen kaikkeen muuhunkin pystyypi, joten äkkiä nyt lisääntymispuuhiin, niin pääsette panemaanpi kunnolla jo alta vuodessa.

• Anonyymi

Sain vähän aikaa sitten tietää, että tyttöystävääni oli seksuaalisesti hyväksikäyttänyt ja hänet oli raiskannut säännöllisesti hänen miespuolinen vanhempi mies tyttöystäväni ollessa yläasteikäinen. Olen ainoa ihminen, jolle hän on tämän paljastanut. Hyväksikäyttöä kesti pitkään, 4 vuotta.
      Tyttöystäväni vaikutti suhteen alusta asti aivan normaalilta, iloiselta. Ja seksissä ei ollut mitään outoa. Vasta alettuamme keskustelemaan seksistä henkilökohtaisemmin, huomasin, että aihe on hänelle erittäin hankala ja siitä on vaikea puhua. Näin alkoi vyyhti purkautua ja lopulta sain tietää syyn.
      En voi vieläkään käsittää miten hän on voinut salata tuollaisen asian.... puhumatta kenellekään. Luulen, että hän koki itsensä jotenkin syylliseksi tapahtumiin. Ehkä siksi häpesi kertoa mitään.

• Anonyymi

Vanhempi mieshenkilö

• Anonyymi

No jos suhteenne jatkuu, teidän on käsiteltävä tuo jotenkin. Onhan tuo ihan hyvä merkki, jos hän sinulle noin vaikean asian pystynyt kertomaan. Ehkä tuokin ollut jo yksi askel eteenpäin. Vähän ristiriitainen tunne tuosta asioiden liiasta vatvomisestakin, eikö se vain vahvista niitä muistoja entisestään. Varmaan yksilöllistäkin, onko hyötyä. Ihmiset selviävät uskomattomista asioista, ja ei kai hänkään aivan rikki ole ollut kun pystynyt suhteen kanssasi aloittamaan.

• Anonyymi

Hän ei ehkä ole halukas seksin suhteen, tai voi toivoa väliaikaista selibaattia. Seksi laukaisee helposti tuskallisia muistoja, ei tuo johdu siitä, että olisit tehnyt jotakin väärin. Väliaikainen ”pidättäytyminen” voi tuntua vaikealta, mutta voitte sen aikana harjoitella muita tapoja osoittaa hellyyttä toisillenne.

• Anonyymi

Ei tuo muutu.

• Anonyymi

Taas näitä panoseksinussi aloituksia. Ketä kiinnostaa teidän panemiset!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. TV-lääkäri Pippa Laukka ottaa kantaa kauneusleikkaushuhuihin: "Parikymppisenä olisi ehkä..."

Pippa Laukka on 51-vuotias ja hyvässä kunnossa. Huhuja Laukan kauneusleikkauksista ja hiuslisäkkeistä on kiirinyt. Laukalla on hyvä vastaus epäilyksii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      4337
    2. Sofian uusi miesseuralainen

Sofialla uusi miesseuralainen kun Stefan Isben kanssa Hangossa ja heppakisoissa, kukahan hän lienee?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      3077
    3. Hei Ohisalo, poliisi aloittaa yt-neuvottelut

https://yle.fi/uutiset/3-12117065 Ns. poliisiministeriksi kutsuttavan sisäministerin vihreiden Ohisalon valtakaudella se nyt sitten tapahtui mitä kan
      Maailman menoa
      134
      1523
    4. Päätös epäasiallisesta käytöksestä

otteita uusimmasta pöytäkirjasta: Judoliiton hallituksen tietoon saatetun ja useiden henkilöiden allekirjoittaman aineiston perusteella hallitus on to
      Judo
      45
      1327
    5. Minä vuonna kohtasit hänet ensimmäisen kerran?

Oliko kohtaaminen duunissa vai siviilissä? Siinähän ne kysymykset tulivatkin. Olkaa siis hyvät ja vastatkaa. Ps. Rohkeimmat voivat kertoa pituutensa
      Ikävä
      83
      1189
    6. En minä sinua unohda

Hyvää huomenta naiselle kauneimmalle! 💛
      Ikävä
      61
      836
    7. Anteeksi kaikki

Anteeksi etten ollut veroisesi. Anteeksi että rakastuin. Anteeksi että yritin nähdä. Anteeksi että kirjoitin palstalle. Anteeksi että ajattelin sinua.
      Ikävä
      65
      812
    8. Onko teillä mitään ajatusta miten ajattelitte

Edetä tai lähestyä ikävöimäänne ihmistä? Vai onko tämä kirjoittaminen se joka tyydyttää kaikki tarpeet? Ei aikomusta lähestyä mitenkään ?
      Ikävä
      66
      793
    9. Kävikö Martina Tukholmassa ottamassa botoxia otsaansa

Viimeisessä story kuvassa näkyy aika selvästi pistoskohdat ja kuhmut, ja leuka on ihan ropollinen, täynnä näppyjä. Kyllä on huono iho, sitäkö se viher
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      780
    10. Kaiken sponssaava saapui

Ja pilheet jatkuu. Paljokohan maksoi sivukuluina isäviikko, kun piti aisoissaan ton lokin Kämpissä...ettei tunnu niin pahalta jäädä kaikesta paitsi.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      752
    Aihe