Moi kaikki

Anonyymi

On ollut vähän mielessä jos vaan katoisin suhteesta. Onko kokemuksia? Muutama on kokenut että ghostaamisesta tulee isoin riita kun toinen pommittaa vastausta mikä on mutta pitäis päästä nyt vaan pois. Mitään riitoja ei nyt ole mutta en vaan jaksa nyt suhdetta. Luin sen verran että kai se on julma tapa lähteä mutta ei kai se minun ongelma ole?

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro hälle, että lähdet. Ei kiva, että häivyt sanomatta mitään. Ajattele, että olisit hän.

      • Anonyymi

        En tiedä miten sanoisin 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miten sanoisin 😔

        Joku kirjoitteli facessa että empaattinen ei koskaan ghostaisi mutta en tiedä olenko niin vahvasti empaatti. Eikö jokainen ole vastuussa omista tunteistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miten sanoisin 😔

        Sanot vaan suoraan, mitä ajattelet


    • Anonyymi

      Jos on tarpeeksi raukka ja itsekäs niin siitä sitten vaan. Kyllä terve eroaa kun aikuinen.

    • Anonyymi

      On se sinun ongelmasi, kun olet suhteeseen ryhtynyt. Kanna siis vastuusi ja päätä suhde reilusti. Sanot vaikka noin kuten tännekin: et halua suhdetta juuri nyt. Jos sinulla ei sen vertaa riitä empaattisuutta, että yhtään ajattelisit sitä, jonka kanssa olet suhteeseen ryhtynyt, niin kannattaa jatkossakin pysyä kaukana parisuhteista.

      • Anonyymi

        Kysyin psykologilta tästä ja hän sanoi taas että kaikki on vastuussa omista tunteistaan niin lähdin nyt. Ei minun tarvitse miettiä muiden tunteita. Käy kyllä järkeen, yksin täällä ollaan vastuussa omista tunteista. Tuntuu hyvältä kun ei tarvii välittää kenestäkään. Kiitos Kaisa, hyvä psykologi olet. Voin jo nyt paremmin ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin psykologilta tästä ja hän sanoi taas että kaikki on vastuussa omista tunteistaan niin lähdin nyt. Ei minun tarvitse miettiä muiden tunteita. Käy kyllä järkeen, yksin täällä ollaan vastuussa omista tunteista. Tuntuu hyvältä kun ei tarvii välittää kenestäkään. Kiitos Kaisa, hyvä psykologi olet. Voin jo nyt paremmin ❤️

        No sitten olet vain paska ihminen, jos et muista välitä. Ja saat elää yksin elämäsi loppuun asti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe