hyvää huomenta kaikille huuhalaisille..pitäkää huolta ja kosketelkaa:o)))))
Asiallisesti ja kiertelemättä
34
952
Vastaukset
- perskuti
Hyvää huomenta Sinulle Quistis, niinkuin kaikille huuhaalaisille;=))
- quistis
päivämäärä olikin ihan hukassa:o))))))
- perskuti
quistis kirjoitti:
päivämäärä olikin ihan hukassa:o))))))
Päiväsi viettää, otsasi hiessä, vai silleen... Vapaammin?
Iselläni päivä kulkee noita paperihommia hoidellessa, mutta ne ovat enempi tuollaisia rauhallisia hommia. - quistis
perskuti kirjoitti:
Iselläni päivä kulkee noita paperihommia hoidellessa, mutta ne ovat enempi tuollaisia rauhallisia hommia.auttelen ja myös minä parerihommia..sellaisia seurantahommia.rästissä olevia..huokaus..mut kyl tää taas tästä:o)))
- onnimanni
perskuti kirjoitti:
Iselläni päivä kulkee noita paperihommia hoidellessa, mutta ne ovat enempi tuollaisia rauhallisia hommia.mitä vitun hyvää tässä aamussa on. minulla on merkkipäivä vituttaa onnittelut
- perskuti
onnimanni kirjoitti:
mitä vitun hyvää tässä aamussa on. minulla on merkkipäivä vituttaa onnittelut
Onnittelut merkkipäivän johdosta!!
Tosta V...sta en tiedä, ei ainakaan olla kohdattu viimeaikoina, onni yksillä, kiire kaikilla! - onnimanni
perskuti kirjoitti:
Onnittelut merkkipäivän johdosta!!
Tosta V...sta en tiedä, ei ainakaan olla kohdattu viimeaikoina, onni yksillä, kiire kaikilla!Mitä järkeä on onnitella kerran vuodeta nimestä jota en käytä. onnimanni tao satumainen onni olisivat onnittelun arvoisia
- kippari
sinulle myös:=)kipparikin koittaa tässä mennä duuniin kokeilee jaksaako tehdä mitään,mut hyvää päivän jatkoo sinulle ja muille huuhaa porukalle:=)
- quistis
minäkin..nyt tuntuu jo paremmalle:o)))))
- Carmencita
vaan kaikille!! Aurinko taas lämmittää mukavasti ja taitaa se kesä SITTENKIN tulla. ;-))
- quistis
Tulee kesä kyllä juu!! Hei ja kiitos niistä laulavista apinoista...kiva viesti:o))) Ne soi mulla nyt täl koneella:o))Arva miten työ rytmityy tänään..arrivaaaa!!!
- Carmencita
quistis kirjoitti:
Tulee kesä kyllä juu!! Hei ja kiitos niistä laulavista apinoista...kiva viesti:o))) Ne soi mulla nyt täl koneella:o))Arva miten työ rytmityy tänään..arrivaaaa!!!
Apinat on aika vetäviä!! tässä kaikille linkki sinne!!
http://dingo.care-mail.com/cards/flash/5407/ilikeyou.swf
Saa kaikki jammata apinoiden tahdissa. ;-)) - quistis
Carmencita kirjoitti:
Saa kaikki jammata apinoiden tahdissa. ;-))nyt jammailemaan töihin..kohta bussi jättää!!Tavataan illalla,jos viel käsi heiluu;o)))) Hauskaa päivää!!
- antza
Carmencita kirjoitti:
Saa kaikki jammata apinoiden tahdissa. ;-))...ja kaunista kevätpäivää.....))) ei tosin oo kovin lämmin,tuuli Typyn suunnasta.....))))
pitäs jottai alkaa touhuumaa,mut jos viel tään
päivän laiskottelisin. pitäs nuo suvikumit,siis
autoon vaihtaa,mut tänä aamunakin pakkasta 5 pykälää..((( mut nythän onkin vasta huhtikuu..))
pitäkää vaan Tytöt villapipo ja housut, ei oo viel kesä.....))) Typy on tottunt arktiseen ilmastoon,tarkenoo kyl ilman raappahousuloi...)))) - yks typy evk
antza kirjoitti:
...ja kaunista kevätpäivää.....))) ei tosin oo kovin lämmin,tuuli Typyn suunnasta.....))))
pitäs jottai alkaa touhuumaa,mut jos viel tään
päivän laiskottelisin. pitäs nuo suvikumit,siis
autoon vaihtaa,mut tänä aamunakin pakkasta 5 pykälää..((( mut nythän onkin vasta huhtikuu..))
pitäkää vaan Tytöt villapipo ja housut, ei oo viel kesä.....))) Typy on tottunt arktiseen ilmastoon,tarkenoo kyl ilman raappahousuloi...))))Typy pitää hyvää huolta aarteestaan. Vielä on raappahousut ja toppahousut päällä :=))))
Ethän sinä vain ole luopunut villahousuista. Kyllähän miestenkin pitää kalleuksistaan pitää huoli :=))))
..ja käpälöiden tuoppia.. joo tänään koskettelen tuoppia ja kuinka ollakaan käyn vähän törsäämässä..
- quistis
ne tuopit on niin kylmiä kosketella..ja ne kusettaa sua...tai ainakin mua;o)))
- yks typy evk
täältä töistä. Syömässä just kävin ja nyt on taas kupu ravittu :=)))))
- perskuti
On se hyvä että välistä käy hakemassa ravintoa, että jaksat haravoida noin pitkään, kuin eilen.
Vartalon vihlova tunne on vain tunne, että elää?
Minä olen tutustunut näihin papereihin ja ihmettelen, kuinka paljon turhaa onkin tullut hankittua.., taitaa tulla niskaan jännetuppi-tulehdus tuosta pään pyörittelemisestä. - yks typy evk
perskuti kirjoitti:
On se hyvä että välistä käy hakemassa ravintoa, että jaksat haravoida noin pitkään, kuin eilen.
Vartalon vihlova tunne on vain tunne, että elää?
Minä olen tutustunut näihin papereihin ja ihmettelen, kuinka paljon turhaa onkin tullut hankittua.., taitaa tulla niskaan jännetuppi-tulehdus tuosta pään pyörittelemisestä.kertaa olen muissa, kuin haravointihommissa. Vähän kevyemmässä. Mutta illalla voin kyllä haravointia jatkaa. :=))) Miten se vuorotteluvapaa lähti käyntiin??
Ei kait hyvissä merkeissä, kun heti paperitöihin jouduit? Kyllä sitä elämänsä aikana tulee paljonkin turhaa hankittua. - perskuti
yks typy evk kirjoitti:
kertaa olen muissa, kuin haravointihommissa. Vähän kevyemmässä. Mutta illalla voin kyllä haravointia jatkaa. :=))) Miten se vuorotteluvapaa lähti käyntiin??
Ei kait hyvissä merkeissä, kun heti paperitöihin jouduit? Kyllä sitä elämänsä aikana tulee paljonkin turhaa hankittua.Älä ala sen varren (haravan) kanssa heilumaan tolla tavalla, tiedä vaikka tulis himo;=O))
Täytyyhä ne haravointihommat hoitaa, ennenkuin naapurit näkee miten olet talvesi vietellyt.
MISTÄ???..Sinä yks typy tiedät,että minulla vuorotteluvapaa!
Nyt pitää tarkkailla ympäristöä, etenkin työpaikalla, mutta et varmasti ole työpaikallani,
joten siintä olen varma, aivan varma!
Nyt täytyy jäädä kuulolle.????? - yks typy evk
perskuti kirjoitti:
Älä ala sen varren (haravan) kanssa heilumaan tolla tavalla, tiedä vaikka tulis himo;=O))
Täytyyhä ne haravointihommat hoitaa, ennenkuin naapurit näkee miten olet talvesi vietellyt.
MISTÄ???..Sinä yks typy tiedät,että minulla vuorotteluvapaa!
Nyt pitää tarkkailla ympäristöä, etenkin työpaikalla, mutta et varmasti ole työpaikallani,
joten siintä olen varma, aivan varma!
Nyt täytyy jäädä kuulolle.?????Mitäs sitä huuhaalla kaikkia huutelee??
Sinähän vapauduit kertomasi mukaan kaikesta orjuudesta :=))))
Kyllä minut näin kevään korvilla usein valtaa tuo haravoinnin himo. Mutta ei se kestä kovin montaa päivää :=))) - antza
yks typy evk kirjoitti:
Mitäs sitä huuhaalla kaikkia huutelee??
Kyllä minut näin kevään korvilla usein valtaa tuo haravoinnin himo. Mutta ei se kestä kovin montaa päivää :=)))..jo haravoinut..)) mite siel lumen seassa haravoi???? tääl jo omenapuut kukkii,korvasienii
lähen metsästämään..)) sienet miu suurta herkkuu... mite olis Typy,jos mie tien Siul korvasienimuhennoksen. perunamuusia,itse tehtyä,
sit sienikastiketta,vähän vihanneksia,ja vaaleeta
leipää,jossa hiillostettua siikaa päällä. vie kielen mennessään....)))) - yks typy evk
antza kirjoitti:
..jo haravoinut..)) mite siel lumen seassa haravoi???? tääl jo omenapuut kukkii,korvasienii
lähen metsästämään..)) sienet miu suurta herkkuu... mite olis Typy,jos mie tien Siul korvasienimuhennoksen. perunamuusia,itse tehtyä,
sit sienikastiketta,vähän vihanneksia,ja vaaleeta
leipää,jossa hiillostettua siikaa päällä. vie kielen mennessään....))))Kuola alko jo suusta valumaan. Noilla ruoilla saisit kyllä oikean naiskatraan sinne.:=))))En kyllä ihan kaikkee antza usko, mitä puhut. Eikait ne omenapuut vielä sielläkään kuki ??
Kylmäähän etelässäkin on ollut. - perskuti
yks typy evk kirjoitti:
Mitäs sitä huuhaalla kaikkia huutelee??
Kyllä minut näin kevään korvilla usein valtaa tuo haravoinnin himo. Mutta ei se kestä kovin montaa päivää :=)))Lupasin mitä lupasin, olikohan hyväksytyksi tulemisen tarve? En olekaan orja. Kevät roihuaa, jos ei muuta? Niin kuohuvaa.
Kukaan ei voi estää, se tällä menolla kestää niin kauan kuin kevättä?
On minulla evästä. - yks typy evk
perskuti kirjoitti:
Lupasin mitä lupasin, olikohan hyväksytyksi tulemisen tarve? En olekaan orja. Kevät roihuaa, jos ei muuta? Niin kuohuvaa.
Kukaan ei voi estää, se tällä menolla kestää niin kauan kuin kevättä?
On minulla evästä.et sitä evästä liikaa ottais.Ei siitä apua ole, tiedät itsekin. Hetkittäistä ehkä.
En ollut ihan varma sinusta, mutta vaisto sanoi :=)))
Olisin sulle runonkin kehittänyt, mutta jos illalla ehtis. Nyt ei oikein täältä töistä voi, mutta tsemppiä päivääsi. Kaikki on kohta taas ok. :=)) - perskuti
yks typy evk kirjoitti:
et sitä evästä liikaa ottais.Ei siitä apua ole, tiedät itsekin. Hetkittäistä ehkä.
En ollut ihan varma sinusta, mutta vaisto sanoi :=)))
Olisin sulle runonkin kehittänyt, mutta jos illalla ehtis. Nyt ei oikein täältä töistä voi, mutta tsemppiä päivääsi. Kaikki on kohta taas ok. :=))Minä en usko, että olen ainoa, mutta jos mahdollista pidetään yhteyttä???!
- antza
yks typy evk kirjoitti:
Kuola alko jo suusta valumaan. Noilla ruoilla saisit kyllä oikean naiskatraan sinne.:=))))En kyllä ihan kaikkee antza usko, mitä puhut. Eikait ne omenapuut vielä sielläkään kuki ??
Kylmäähän etelässäkin on ollut....mie puhuin herkkusienistä, niitä on jo,laitappas kori kainaloo,ala tulla tänne...)))
omenapuut kukkii vast,en pääse Siul omenahilloo
tekemää.mut miul tuol jemmas pari purkkii,mite olis,jos mie pannarin tuos laitan... - yks typy evk
perskuti kirjoitti:
Minä en usko, että olen ainoa, mutta jos mahdollista pidetään yhteyttä???!
minulle sopii!! ???
- perskuti
antza kirjoitti:
...mie puhuin herkkusienistä, niitä on jo,laitappas kori kainaloo,ala tulla tänne...)))
tekemää.mut miul tuol jemmas pari purkkii,mite olis,jos mie pannarin tuos laitan...Kävin viime syksyllä keräämässä useamman kilon suppilo vahveroita, ja niitä on tossa lasipurkissa.(kuivatettuna).
Myös minä osaan tuon taiteellisen luomuksen tehdä, perus-ajatus,munat ja vihannekset, tulee olla huoneen lämmössä, varjoisassa paikassa. - yks typy evk
antza kirjoitti:
...mie puhuin herkkusienistä, niitä on jo,laitappas kori kainaloo,ala tulla tänne...)))
tekemää.mut miul tuol jemmas pari purkkii,mite olis,jos mie pannarin tuos laitan...kelpaa vain korvasienet. Ja kyllä omenahillon pitäis olla tuoretta. Meneeköhän treffit syksyyn asti ? :=))))
Ja mulle täytyy paistaa ohukaisia. Pannari ei ole niin hyvvä, vaikka hyvää sekin tietenkin on. - antza
perskuti kirjoitti:
Kävin viime syksyllä keräämässä useamman kilon suppilo vahveroita, ja niitä on tossa lasipurkissa.(kuivatettuna).
Myös minä osaan tuon taiteellisen luomuksen tehdä, perus-ajatus,munat ja vihannekset, tulee olla huoneen lämmössä, varjoisassa paikassa...tottakai mie ossaan,yksinäinen jätkä. miu mieliharrastusta on ruuan laitto,mie en kyl keittokirjoja isommin vilkuile,mie tien inspiraation mukaan..)))) enkä viel oo nälkään
kuollut,ja vieraatkin tulevat uudestaan...)))
ei mäne kauaa,ko saa kanttarelleja,ei muuta ko pannul kypsymään,vähä voita sin laittaa... - antza
yks typy evk kirjoitti:
kelpaa vain korvasienet. Ja kyllä omenahillon pitäis olla tuoretta. Meneeköhän treffit syksyyn asti ? :=))))
Ja mulle täytyy paistaa ohukaisia. Pannari ei ole niin hyvvä, vaikka hyvää sekin tietenkin on....luulet miun korvasienii syksyl saada??? mie syön ne sitä mukkaa pois ko poimin....)))))))
ja ei omenahillo pakastaes mene miksikään,tiedät tuon itsekin...))) tai riippuu,miten säilöt. mie annan hyvän neuvon,ko säilöt,pittää ehottomasti saada astia tyhjäksi
ilmasta,se kyl kotikonstein aika vaikeaa.
miul siihe on konsti,mut en nyt täs ala selvittämmää sitä. - perskuti
antza kirjoitti:
...luulet miun korvasienii syksyl saada??? mie syön ne sitä mukkaa pois ko poimin....)))))))
ja ei omenahillo pakastaes mene miksikään,tiedät tuon itsekin...))) tai riippuu,miten säilöt. mie annan hyvän neuvon,ko säilöt,pittää ehottomasti saada astia tyhjäksi
ilmasta,se kyl kotikonstein aika vaikeaa.
miul siihe on konsti,mut en nyt täs ala selvittämmää sitä.Sul on tota tietoo, tol tedol mul ois misu vieres vaik koko elinkaaren,oot sie ranttu?
Kateuven karvaat piikit pisteleev!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634000Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783638- 423155
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192538Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222377Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa442085- 471967
- 471758
- 321644
- 301546