Laitetaas finaali kasaan. Keitä siellä sun mielestä pitäis olla?
Syksyn sävel 2021
5
869
Vastaukset
- Anonyymi
Ainoa joka tuolla herättää mielenkiintoa on "nomitäti" jonka tik-tok videoille oon jaksanut nauraa uudestaan ja uudestaan (https://vm.tiktok.com/ZMRPnwcHF/)
Nomi on myös todella huippu laulaja joten mielenkiinnolla odotan millainen biisi häneltä tulee.
Muut ovat mun mielestä sitä samaa vanhaa tasapaksua massaa mikä on yhtä pitkää kuin leveetäkin. - Anonyymi
Nyt on kaikki kappaleet spotifyssä kuunneltavissa. Nomi on kyllä hyvä! Ja kiva jos tulee uusia artisteja. Einikin yllätti, vaikka en niin häntä olekaan aiemmin kuunnellut.
- Anonyymi
Miika Mattila. Uusi alku. Äänessä samaa kuin Juha Tapiolla. Jatkoon!
Vieläkö tuo Syksyn sävel -kilpailu järjestetään? Luulin, että sitä ei enää oo.
- Anonyymi
Toni Montana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512852
- 562658
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072