Exän kanssa paneskelu

Kuinkas monella naisella on tapana paneskella exän kanssa slloin tällöin?? Mä pistin tos pari viikkoa sitten kännissä exälle viestin et jos ei oo uutta äijää ja joskus tuntuu siltä että haluttaa seksiä niin mä voin kyllä tulla suoriutumaan.No ei menny kun vajaa viikko niin tuli tekstari et miten ois nyt menneenä lauantaina.No mä nyt sit kävin sutaseen pariin kertaan viikonlopun aikana ja olin yötä ja kaikkea ja nyt jälkikäteen alko vähän kaduttaan ja mietityttään et eikait exä vaan kuvittele mitään vakavapaa juttua kun faktat on ne että eukko ei saanu/saa edelleenkään koskaan jos joku toinen on edes samassa huoneessa jtn hänen motiivit vähän arveluttaa:miks kutsua joku harrastaan seksiä jos tietää että itse ei saa kuitenkaan.Tässähän mulla ois hyvä fuckbyddy jos vaan motiivit on oikeat ja hommasta ei seuraa itkua ja hampaiden kiristystä.

18

17739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -T.P-

      Pelehdin exän kanssa pitkään eromme jälkeen, kunnes tapasin ihanan naisen johon rakastuin ja jonka kanssa aloin seurustella (ja edelleen ollaan yhdessä). Voi sitä ruikutusta exän suunnalta sen jälkeen, kesti melkein 2 vuotta! Aina keksi syitä tulla käymään jne. Siis naiset aina sotkee tunteet mukaan, vaikka haluaisivatkin vain pelkkää seksiä ja vakuuttelevat etteivät halua seurustella. Että pidä varasi jos tapaat uuden naisen!

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa kaikkien naisten kohdalla. Mies jätti mut 4kk sitten ja asia on täysin selvä, että emme palaa yhteen. Ihan täyttä varmuutta ei ole onko hönen nykyinen osallisena eroamme vai ei, mutta joku hänellä tällä hetkellä jollain tasolla on. Seksi on aina ollut, suhteen loppuun asti, täydellistä. Minulle ei kuulu seurusteleeko jokun kans. Haluaa seksiä kanssani ja minä hånen, koska sen nyt vaan on täydellistä hånen kanssaan. Aluksi en halunnut panosuhdetta, koska tunteet vielä mukana ja toive palata yhteen.
        Tiedän, että hän ei sellaista naista löydä, että hön sanoisin minulle ei jos haluan seksiä.


    • korianterimari

      Sulla menee tosi huonosti,Yrmio!Varo ettet väsytä ittees!

      • mä oon näköjään onnistunut ärsyttämään jonkun oikein tosissaan.Mission accomplished...


    • Lunatic

      Heips, voisit tietysti kokeilla ihan suoraan kysyä, miten asia on, tai kertoa, että kyseessä on sitten ihan vaan pelkkä seksi. Sen voi tehdä ihan ystävällisesti.. Voi olla tosi ikävää kummallekin osapuolelle, jos teillä on eri odotukset. Varminta siis selvittää asia!

      On nimittäin niin, että jos exäsi on vielä kiinnostunut sinusta, hän voi tulkita tapahtuneen niin, että se oli vain karski tapa osoittaa kytevää mielenkiintoa. (älä kysy mistä minä tiedän...:)) Jos taas ei ole kiinnostunut, niin sitten vain tarvitsee seksiä, ja sinä olet sopivasti tuttu ja turvallinen kumppani, vaikka sitten sitä saavuttamatonta orkkua jahtaamaan.

    • NaituNainen

      Mä nyt en jaksa noita muita vastauksia lueskella, vaan vastaan ihan "itsenäisesti"...

      Mä olen naimisissa, joten en todellakaan käy paneskelemassa yhdenkään exän kanssa, enhän minä heitä tuntisikaan enää, kun olen viimeisimmänkin nähnyt n. 11 vuotta sitten... Mä en oikein kannata exien kanssa vehtailuja, mutta suhtaudun varauksella positiivisesti sellaisiin "sivusuhteisiin", eli että se paneskelukaveri ei ole mikään exä, vaan "ylimääräinen ihastus" tai jotain... Exän kanssa on yleensä ollut tunteita JOSKUS, mutta uudemman ihastuksen kanssa tunteet ovat pinnassa just NYT. Mutta ihmiset eroaa niin eri syistä, että monilla voi olla niin lumoavia exiä, että ongelmia syntyy... Mä ainakin olen kuullut ihan liian monta nyyhkytarinaa siitä, kun nainen kertoo maanneensa exänsä kanssa, ja huomanneensa, ettei se exä sittenkään halua häntä takaisin, vaan halusi vain seksiä... Kuulostaa aika yleiseltä tarinalta naisten suusta, mutta meitä naisiakin on kyllä moneen lähtöön... ;) Moni siis todellakin kuvittelee liikoja, mutta eiköhän mun lisäkseni löydy sellaisiakin, jotka "ymmärtävät seksin päälle"! :D Mä en todellakaan yritä sitoa ketään itseeni seksillä, enkä jätä koskaan kertomatta miltä musta tuntuu mikäkin: eli mun mielestäni suhteen tila pitää ikäänkuin mainita ääneen usein, jottei molemmat osapuolet ajattele asiasta eri tavoin.

      Mä saatan kuulostaa hieman sovinistilta, mutta mun mielestäni sun ei tartte huolehtia turhia, jos exäsi on suostunut "pelkkään seksiin". Etköhän sä ole aivan selkeästi ilmaissut haluamasi, tuskin exäsikään muuta haluaisi??? Kysy sitten ennen seuraavaa kertaa, että onko se teidän juttunne hänenkin mielestään ihan ok. Jos on ok, niin sittenhän se on ok, mutta jos EI ole ok, niin jätä hänet rauhaan... Vasten tahtoaan sä et saa hänestä fuckbuddya, koita muistaa se.

    • Exä itsekin

      Itse erosin viime kesänä ja ero oli sopuisa. Mies ehdotti seksiä, mutta en suostunut, kas kun tiesin että sillä vois olla vielä jotain tunteita, ja se tietää että on hyvä seksissä, varmaan yritti silleen saada mua takasin...Jotenkin noi seksipuuhat exän kanssa kummastuttaa, jos on kerran erottu niin ollaan erottu.

      Mutta mä oon kyllä muutenkin tosi suppeakatseinen, koska musta exät ei voi olla kavereitakaan (paitsi joskus kymmenen vuoden päästä erosta..)

      Sinuna höyläisin jotain tuntemattomia -kortsun kera tietysti.

      -Maarit

    • mutta

      Itse exän kanssa seksiä harrastaneena ja naisena uskon että kyllä silloin mukana on vielä tunteita mukana, tai ainakin haluaa kuvitella, jollei nainen ole itse se joka on jättänyt. Olen itse kokenut kumatkin, seksiä jättäneenä, pelkkää halua se oli. Kun taas jätettynä, se oli toive että saan hänet takas(tosin sainkin ;) ).
      Mielstäni exän kanssa on sitäpaitsi hyvä harrastaa seksiä, tuttu ihminen josta tietää ja joka tietää mitä toinen haluaa, ei tarvitse lähteä hakuampumaan.

      • exästä

        Minut on jätetty ja mies halusi takaisin suhteeseen,ei kuitenkaan ollut valmis sitoutumaan ja
        erottiin taas. Pidetään harvakseltaan enää yhteyttä kun olen kuitenkin itsenäinen ja pirusti tunteita vielä toista kohtaan.En ole löytänyt vielä ketään ja mietin että mahdanko löytääkään.Miehiä on tullut kohdalle mutta vähäiset seksikokeilut muiden kanssa ovat olleet laimeita.Olen pari kertaa eksynyt exän kanssa sänkyyn ja voi luoja että olen sekaisin,parempaa saa hakea ja olen viikon verran rauhallinen ja iloinen.Yritän välttää tilanteita koska euforian jälkeen iskee vitutus,haluaisin olla tämän ihmisen kanssa ja masennus iskee eli ei järkeä....pitäisi osata irrottautua kokonaan,mutta tuntuu et toinenkaan ei ole päässyt kokonaan irti.Tavallaan taidan tehdä itselleni hallaa,mutta en taida päästä ennen irti ennenkuin löydän uuden rakkaan.


      • mäkin alunperin sitä viestiä laitoin exälle et oli pakko saada joku tuttu ja turvallinen vastakappale jonka kanssa ei tarvi stressata ja jännittää kun oli ehtiny mennä jo puoli vuotta ilman ja sekaan oli mahtunu 1 yhdenyön juttu jonka kans ei perkele seisonu ainakin osittain jännityksenkin vuoksi.Mulla vaan on edelleenkin niin syyllinen olo koko jutusta (siis siitä koko seurustelusta) että ei mielellään tekis enää toista kertaa mitää kusipäätemppuja,mä kyl pistin viestiin et pelkkää seksiä jos sattuu haluttaan ja luulis 5 'ällän' ylioppilaan nyt sen verran tajuavan et ei kuvittele mitään vakavampaa.


      • puhe
        yrmio kirjoitti:

        mäkin alunperin sitä viestiä laitoin exälle et oli pakko saada joku tuttu ja turvallinen vastakappale jonka kanssa ei tarvi stressata ja jännittää kun oli ehtiny mennä jo puoli vuotta ilman ja sekaan oli mahtunu 1 yhdenyön juttu jonka kans ei perkele seisonu ainakin osittain jännityksenkin vuoksi.Mulla vaan on edelleenkin niin syyllinen olo koko jutusta (siis siitä koko seurustelusta) että ei mielellään tekis enää toista kertaa mitää kusipäätemppuja,mä kyl pistin viestiin et pelkkää seksiä jos sattuu haluttaan ja luulis 5 'ällän' ylioppilaan nyt sen verran tajuavan et ei kuvittele mitään vakavampaa.

        Vaikka olis millasilla älynlahjoilla siunattu niin tunteet on aina mukana...jos niitä on jäljellä.Sano suoraan exällesi että et todellakaan halua loukata ja että ei mitään muuta odota.Jos naisesi ei ymmärrä,minusta huonoon omatuntoon ei ole.Väärin teet jos alat lässyttää hänelle pehmeitä ja annat toivoa.


      • puhe kirjoitti:

        Vaikka olis millasilla älynlahjoilla siunattu niin tunteet on aina mukana...jos niitä on jäljellä.Sano suoraan exällesi että et todellakaan halua loukata ja että ei mitään muuta odota.Jos naisesi ei ymmärrä,minusta huonoon omatuntoon ei ole.Väärin teet jos alat lässyttää hänelle pehmeitä ja annat toivoa.

        se tapahtu taas viime pe ja taas mulla on niin helvetin syyllinen olo ettei mitään järkeä.Kaiken kukkuraksi en taida olla enää itekkään ihan varma missä mennään,oli niin mukavaa kun oli pitkästä aikaa joku kenen kanssa jutella ja tissutella bisseä.Se ei oo hyvä merkki että vaikka sovittiin et nukutaan siinä mun perkeleen pienellä patjalla päät vastakkaisissa päissä tilan säästämiseksi exä oli yön aikana hivuttautunut samaan päähän mun kanssa ja hiplaili siinä aamulla mun hiuksia kun ei koskaan oltais edes erottu.En tiiä perkele mitä tässä pitäis tehdä.


    • wilma2

      olen aina ihmetellyt,mikä siinä viehättää,miksi erota jos pitää paneskella,kyllä suhteen pitää kestää kaikki puolet.Siis en ole paneskellut.

    • Anonyymi

      Tykkään paneskella sua

      • Anonyymi

        siitinpilluahah


      • Anonyymi

        Uhhhhh


    • Anonyymi

      Minä tapasin eksän kuukausia eron jälkeen ja kun seksi oli aina sujunut todella mallikkaasti, ajattelin että mikä ettei vaan miten kävi? Ei tuntunut enää miltään ja keskeytin koko homman alkuunsa.

      Olin nimittäin eron jälkeen tavannut ihanan miehen ja ihastunut häneen ja niin vain kävi, että kun tunteet eksää kohtaan olivat kuolleet, ei seksikään maistunut. Hyvä niin, jäi puhtaat jauhot pussiin ja tämä uusi ihastus osoittautui siksi oikeaksi ja elämäni mieheksi.

      • Anonyymi

        Onko tämä uusi tuttavuus tietoinen näistä touhuista exän kanssa? Oletan ettei, etkä halua riskeerata, että saisi tietääkään?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe