Mikä saa sinkun

Anonyymi

Pyytämään varattua treffeille hänen kanssaan vaikka tietää toisen osapuolen olevan varattu?

34

100

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos on oikeen idiootti niin kai se sujuu ihan luonnostaan. Ei terve ihminen ala rikkomaan kenenkään suhteita. Heillä voi olla pitkäkin suhde edessä jos et mene sitä pilaamaan.

    • Minun kohdalla menneisyydessä ääretön tyhmyys itseäni kohtaan.

      Ajattelin itse pysyväni ihan niin fyysisesti, että henkisesti erossa naisesta, mutta toisin kävi.
      Eniten siinä tekee hallaa ihan itselleen, kun sotkeutuu varattuun. Siinä henkisesti heikko ihminen käyttää tylysti toista hyväkseen, eikä välitä kolmannestakaan pätkääkään.

      Itse en jaksa alkaa mitään moralisointia edes miettimään... Mutta tosiaan tylyintä se on sinkulle itselleen.

    • Anonyymi

      "Jos on oikeen idiootti niin kai se sujuu ihan luonnostaan. Ei terve ihminen ala rikkomaan kenenkään suhteita. Heillä voi olla pitkäkin suhde edessä jos et mene sitä pilaamaan."

      Siis mielestäsi se treffeille pyytäjä on syyllinen siihen, että varattu lähtee mukaan?
      Se varattu on vailla omaa tahtoa? On esine joka otetaan, noin vain?
      On uhri joka viedään väkisin?
      Outo logiikka sinulla mutta kylläkin aika yleinen.
      Pettäjästä tehdään uhri (varsinkin kun on mies kyseessä) kun lähtee toisen matkaan.

      Toimitko itse niin? Sinua tullaan pyytämään treffeille vaikka olisit varattu, ja sinun raukan uhriparan on mentävä? Syy on pyytäjän, ei sinun joka lähdet?

      • Anonyymi

        Tässäpä hyviä filosofisia kysymyksiä. Mies on herkkä aavikon kukkanen ja vietävissä oleva uhri ja pettävä nainen hirveä Babylonian portto jonka tekemiset kuuluu esimerkiksi koko kansalle. Jos katsoo esimerkiksi temppariyleisön näkemyksiä. Joo, täysin normaalia lähetellä esim tappouhkauksia tästä hyvästä.


    • Anonyymi

      Jos ei tiedä??? Ajatuksiako pitää lukea ja olettaa.

    • Anonyymi

      Mitä pahaa siinä olisi?

      Kyllä sinkut voi hyvin pyytää varattua treffeille, vastuu on ainoastaan varatulla.

      • Anonyymi

        No niinhän se on!
        On vapaus sanoa ei ja on vapaus sanoa kyllä.
        Vastuu on varatulla; kumman sanoo! Ja tekee.


      • Anonyymi

        Tyrkyillekin on ilmaisunsa olemassa ja siitä ei pidä myöskään pahastua jos joutuu siitä kuulemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyrkyillekin on ilmaisunsa olemassa ja siitä ei pidä myöskään pahastua jos joutuu siitä kuulemaan

        Kenen oletat joutuneen tästä kuulemaan vai oletko, että täällä lässyttäminen osuu ja uppoaa? Jankutat tästä aiheesta melko usein, joten voisin suositella, että menet kertomaan asianosaiselle tästä tyrkkyilystä jos koet sille väitteelle jotain aihetta olevan.


    • Anonyymi

      kuulema ylex jenniä harmittaa kovasti. suosittelen psykiatrilla käytiä

    • Anonyymi

      varattukin tarvitsee ulkopuolista juttu seuraa,olin varattuna sinkku naisen kanssa kahvilla,

    • Anonyymi

      Varattu pokaa varatun. Ei se ihan tavatonta taida olla edes sekään näinä onnettomina korona aikoina.

    • Anonyymi

      En tiedä. En ymmärrä enkä hyväksy selalista toimintaa.

    • Anonyymi

      Koska joka a) kuvittelee sun olevan helposti vietävissä tai muuten helppo tai b) ei välitä pätkääkän koko asiasta (sanonta, se on vaan hidaste). Todennäköisimmin molemmat edeliset yhdessä.

      • Anonyymi

        ...ja edelleen se varattu itse päättää mitä tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...ja edelleen se varattu itse päättää mitä tekee.

        Eli sinkku vatut välittää ... sinkku ajattelee vain itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...ja edelleen se varattu itse päättää mitä tekee.

        Juu ja sinkku päättää itse kuinka törpön vaikutelman itsestään antaa. Mun silmissäni tippuvat pisteet pohjalukemin moisten ehdotusten jälkeen. Tollaset ääliöt on niin nähty.


    • Anonyymi

      Jotkut varatut miehet ovat itsevarmempia kuin vapaat ja uskaltavat soitella vapaille naisille. Ja käyvät ns. Tyrkyllä siitä se voi johtua. Eivät kaikki kerro olevansa varattuja. Minulle on käynyt kaksi kertaa niin, että sain selville joidenkin miesten olevan varattuja. En tosin ehdottanut tapaamista, että silleen.

    • Anonyymi

      Itsekkyys. Typeryys.

    • Anonyymi

      Varatuilla pitäisi olla jokin merkki, josta tietää, että henkilö on varattu.

    • Anonyymi

      Kyllä on ahdasmielistä, kukaan ei omista ketään ja tavara ei käytössä kulu.

      Nauttikaa elämästä vapaat ja varatut ja miksi kaikki tarvitsee oman lokeron?

    • Anonyymi

      Tuolla on listattu monenlaisia asioita, mutta suurin kaikista puuttui:
      Rakkaus.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Idiotismi.

    • Anonyymi

      Voihan sitä ihmisiä treffata ihan platonisestikin. Pitääkö aina olla nussiminen mielessä?

      • Anonyymi

        No toisilla näyttää olevan. Joko omat nussimiset mielessä tai sitten kuvittelee jatkuvasti muiden nussivan. Nusnus.


    • Anonyymi

      "Eli sinkku vatut välittää ... sinkku ajattelee vain itseään."

      No kenestä se varattu välittää ja ajattelee kun lähtee toisen matkaan? Jalkoväliään.
      Ei ainakaan puolisoaan.

      • Anonyymi

        Sanottiinko alotuksessa, että on lähtenyt? Jääkö multa alotuksessa joku lause näkemättä? Mä näe alottajan vain kyselevän miksi sinkku käyttäytyy noin.


    • Anonyymi

      Mikä saa varatun retkahtamaan sinkkuun?

      • Anonyymi

        Varmasti se, että sekä varattu että sinkku ovat ihmisiä.
        Astukoot esiin hän joka voi puhtain sydämin tulla väittämään ettei sorru koskaan "kiellettyihin" ajatuksiin ja mielitekoihin.
        Yhtäkään pyhimystä en elämäni varrella ole tavannut, ihan tavallisia raadollisia ihmisiä kyllä.
        Aika outoa jos aikuinen ihminen ei koskaan joudu tilanteeseen missä joko tuntee houkutusta tai joutuu houkutellluksi sivuraiteelle. Eri asia sitten lähteekö vai ei, se on oma valinta ja oman omantunnon asia.
        Huvittavia nämä tiukat moraalinvartijat jotka pää tutisten paheksuu kaikkea inhimillistä.
        Eiköhän taustalla ole oma epävarmuus ja pelko siitä että sitä omaa kumppania ei voi hallita eikä kontrolloida. Pelottaa ajatus että jos se kuitenkin...
        Elämä ei takuita anna missään asiassa. Nielkää se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti se, että sekä varattu että sinkku ovat ihmisiä.
        Astukoot esiin hän joka voi puhtain sydämin tulla väittämään ettei sorru koskaan "kiellettyihin" ajatuksiin ja mielitekoihin.
        Yhtäkään pyhimystä en elämäni varrella ole tavannut, ihan tavallisia raadollisia ihmisiä kyllä.
        Aika outoa jos aikuinen ihminen ei koskaan joudu tilanteeseen missä joko tuntee houkutusta tai joutuu houkutellluksi sivuraiteelle. Eri asia sitten lähteekö vai ei, se on oma valinta ja oman omantunnon asia.
        Huvittavia nämä tiukat moraalinvartijat jotka pää tutisten paheksuu kaikkea inhimillistä.
        Eiköhän taustalla ole oma epävarmuus ja pelko siitä että sitä omaa kumppania ei voi hallita eikä kontrolloida. Pelottaa ajatus että jos se kuitenkin...
        Elämä ei takuita anna missään asiassa. Nielkää se.

        Joo, kysyin vaan uteliaisuuttani. En moraalisesti asennoituneena.

        On niitä houkutuksia itselläkin välillä, onneksi houkutus ei ole saatavilla, muuten voisi käydä köpelösti mullekin.


    • Anonyymi

      No siis "treffit" tarkoittaa käytännössä tapaamista, eikä sitä aina käytetä vain kun mennään romanttisessa suhde mielessä tapaamaan. Tuollaisissa tilanteissahan ei toisen motiiveja tiedä ja treffeillähän on asioista tarkoitus jutella. Jos sinkku haluaa suhdetta, ei siis pelkkää kaverisuhdetta niin varattu voi aivan suoraan sanoa oman kantansa sitten tapaamisen aikana. Aikuiset ihmiset pystyvät kyllä juttelemaan asiat selviksi, olipa sitten toinen varattu ja toinen sinkku tai ihan miten vain.

    • Anonyymi

      Rakkaus

    • Anonyymi

      Itsekkyys.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7210
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2194
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1439
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1153
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      865
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe