Mikä on kun mieheni lapset ei

Anonyymi

sano minua äidiksi vaikka ollaan jo puolivuotta asuttu mieheni talossa mun lasteni kanssa. Miehen lapset ovat kyllä koppavia, häiriköitä ja huonosti menestyvä ,itta se ettei mua kunnioiteta yhtän niin ärsyttää. Mun lapset ovat täällä näyttämässä esimerkkiä kaikista asioista ja käytöksestä, mutta ei mene perille.

Kovasti olen yritänyt painostaa ja lahoja mutta mikään ei mene perille. Mies ei sano mitään, kun marisee vaan etten tykkää sen kersoista, mutta miten voi tykätä kun ei sanota äidiksi eikä siivota eikä tehdä kototötä.

Olen tiukka äiti, mutta silti heille paras mahdollinen. Entinen äiti ei jaksamitään ja minä joudun kasvattamaan hänen lapset.

19

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      *mikä on kun naiseni lapset ei sano minua isiksi vaikka ollaan jo puolivuotta asuttu minun talossa mun koirieni kanssa. Naiseni lapset ovat kyllä koppavia, häiriköitä ja huonosti menestyviä , mutta se ettei mua kunnioiteta yhtän niin ärsyttää. Mun lapset ovat täällä näyttämässä esimerkkiä joka toine vl, kaikista asioista ja käytöksestä, mutta ei mene perille.

      Kovasti olen yritänyt painostaa ja lahoja mutta mikään ei mene perille. Nainen ei sano mitään, kun marisee vaan etten tykkää sen kersoista, mutta miten voi tykätä kun ei sanota isiksi eikä siivota eikä tehdä kototötä.

      Olen tiukka isäpuoli, mutta silti heille paras mahdollinen. Entinen isi ei jaksa muuta, kun juopotella ja minä joudun kasvattamaan hänen lapset.

    • Anonyymi

      Napakasti märäät ja sanot että olet pomo tässä huushollissa. Kaikki lähtee lapsen äidiltä joka on katkera kun mies läysi uuden äidin lapsilleen. Väistykööt hän ja antakoot sulle tilaa, sillä osaat varmasti kasvattaa ja vaatia hänen lapsiltaan paljon ja tehdä heistä normaaleita.

    • Anonyymi

      Kun et ole niiden äiti. Mikä ihmeen pakkomielle sulla on tästä asiasta.????????????????

    • Anonyymi

      Äittiiiiiii!!!! Tuu pyyhkiin! Tällä eläkeläisellä tuli nyt kiljukuirut housuun.

      Tuliko sulle nyt hyvä mieli? Sanoin sinua äidiksi, vaikken edes tunne sinua.

      Vittu! Kaikkia sitä leipäkin elättää...

    • Anonyymi

      Eikös tuo ole aivan selvää.
      Kutsuvat tietysti äitiään äidiksi.
      Isän uutta siippaa voi kutsua etunimellä tai jollakin muulla sopivalla nimellä.
      Omien vanhempieni erottua itsellä ei tullut mieleenkään kutsua isän seuraavia naisia äidiksi vaikka eron jälkeen kahden heidän kanssaan oli mm. avioliitossa ja nykyään yhden kanssa elää avoliitossa.
      Naisia on isällä tullut ja mennyt... lapset ovat pysyneet.
      Luonnon laki.
      Ei äidiksi pääse muuten kuin synnyttämällä vaikka postimyynnistä nykyään lapsia voikin tilata. Ei ottolapsien uudet vanhemmatkaan ole isä tai äiti vaan kasvatusisä ja kasvatusäiti. Oikeat isät ja äidit ovat ne ketkä lapsen ovat saattaneet maailmaan.
      Koeputkihedelmöitetty lapsi on niiden lapsi kenen soluista on lääketieteellisesti rakennettu labraolosuhteissa. Vaikka lapsen "tilaajat" olisivat maksaneet hedelmöityksestä.

      • Anonyymi

        Juurikin näin. Asiallisesti tuumailtu. En minäkään silloin keski-ikäisenä vaatinut uuden puolison lapsia kutsumaan minua isäksi. Ihan etunimellä puhuttelivat, kuten minäkin heitä. Hyvin tulimme toimeen, eikä se välittämiseen vaikuttanut yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Sehän on itsestään selvää pitäisi olla, ett nainen jokaa on isän kanssa ja asuu hänen kanssa niin miehen lapset ottavat hänet äidikseen. Ei kukaan ala puhuttelemaan isän uutta naista tädiksi tai siän tyttöystäväksi, löasten kuuluu kunnioittaa ihmisiä jotka heitä kasvattaa ja puhutella kauniisti, tässä tapauksessa se on äiti heille.

      Onko vaikeeta hyväksyy? Ilmeisesti. Entinen äiti saa väistyä kun uusi tulee tilalle, Ettehän te vanhaa tomaattiakaan syö vaan otatte uuden tilalle.

      Lapset tottuu uuteen nopeesti ja heidän pitää kunnioittaa uutta äitiä ja uskoa mitä se sanoo ja määrää. Miehen lapset yleensä täällä on uppiniskaisia eikä kunnoita ketään.

      • Anonyymi

        Sehän on itsestään selvää pitäisi olla, että mies joka on lasten äitin kanssa ja asuu hänen kanssa niin naisen lapset ottavat hänet huoltajakseen . Ei kukaan ala puhuttelemaan äidin uutta miestä sedäksi tai äidin poikaystäväksi , lasten kuuluu kunnioittaa ihmisiä jotka heitä kasvattaa ja puhutella kauniisti, tässä tapauksessa se on isäntä heille.

        Onko vaikeeta hyväksyy? Ilmeisesti. Entinen kasvattaja juoppo isä saa väistyä kun uusi tulee tilalle, Ettehän te vanhaa tomaattiakaan syö vaan otatte uuden tilalle.

        Lapset tottuu uuteen nopeesti ja heidän pitää kunnioittaa uutta isäntää ja uskoa mitä se sanoo ja määrää. Naisen lapset yleensä täällä on uppiniskaisia eikä kunnoita ketään.


    • Anonyymi

      Et ole heidän äitinsä, etkä edes ilmeisesti huoltaja. Luonteeltasi olet ilkeä, mikä lienee tullut selväksi, myös lapsille.

      Kunnioitus pitää ansaita, se ei tule itsestään. Sinä et kunnioita miehesi lapsia, Olet siis heille esimerkki juuri siitä mistä niitä syytät. Miksi siis he kunnioittaisivat sinua?

      Jos lasten arvostaminen tulee menestyksen myötä, olet kyllä epäkelpo äidiksi.

      Nää kotityrannit pitäis, laittaa johonkin holhoukseen, ettei sama paska enää leviäisi eteenpäin.
      Erityisen hienoa, että haukuit sitten miehesikin, kun hän kertoi kuinka asia on.

      Miehesi tehtävä on suojella lapsiaan sinun kaltaisiltasi.
      Kohtelet lapsia eriarvoisesti. Lasten kuitenkin pitäisi sinua kunnioittaa samalla lailla.
      Olen vakaasti sitä mieltä, ettei vanhemmuus sovi sinulle.

      Itse olen uusioperheessä, jossa äiti juurikin huolehtii siitä, että jokaisella on hyvä olla. Hän on nakittanut tämän ainoan vastuun kaikille. Hänen lapsensa arvostavat minua ja minä heitä. En ole koskaan tavannut yhtä hyviä tyyppejä. Äiti yhdistävänä tekijänä, kantaa sen vastuun, eikä sälytä sitä lapsille.
      MInua kutsutaan etunimellä, se on minusta hieno asia.
      Mä olen sen verran itsekäs, että haluankin elää onnellista perhe-elämää. Siksi mun pitää osaltani huolehtia perheemme onnellisuudesta. Se mitkä on mun entiset tapani tai kotoa opitut, eivät ole merkityksellisiä. Meidän kaikkien onni on.

      • Anonyymi

        Yrität udia perheseen, kun ensin rikoit sen ja nyt salakavalasti leikit kivaa ihmisttä. Hyi, etk yhtään häpee tekosiasi????

        Veilt lapsilta isän, onnellisen perhen ja nyt yrität leikkiä jotain ihanaa naista, luulen et lapset tekee samoin ja sitten räväyttää jossain vaiheessa.
        Ihmettelen miestä miten on saattanut antaa lastensa sinun nähtäväksi, hurjaa. Itse en koskaan antanut lasten nähdä isänsä sutturoita , se olisi ollut kamalaa. En tiedä miten lapsille olisi käynyt jos olisivat sutturan nähneet, mieskin oli sitä mieltä ettei lapset tule koskaan näkemään sutturaansa. Onneksi oli järkevä mies.

        Eniten siitä kärsi miie, usko pois, muut menevät elämässä eteenpäin, mutta mies talloo sun kanssa arkista elämää, ku ei nää lapsiaan. Surullista mutta jos lähtee sutturoiden kelkkaan ja uskoo kaiken, niin mikäs siinä kotia ei ole paluuta vaikka kuin itksi mise!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrität udia perheseen, kun ensin rikoit sen ja nyt salakavalasti leikit kivaa ihmisttä. Hyi, etk yhtään häpee tekosiasi????

        Veilt lapsilta isän, onnellisen perhen ja nyt yrität leikkiä jotain ihanaa naista, luulen et lapset tekee samoin ja sitten räväyttää jossain vaiheessa.
        Ihmettelen miestä miten on saattanut antaa lastensa sinun nähtäväksi, hurjaa. Itse en koskaan antanut lasten nähdä isänsä sutturoita , se olisi ollut kamalaa. En tiedä miten lapsille olisi käynyt jos olisivat sutturan nähneet, mieskin oli sitä mieltä ettei lapset tule koskaan näkemään sutturaansa. Onneksi oli järkevä mies.

        Eniten siitä kärsi miie, usko pois, muut menevät elämässä eteenpäin, mutta mies talloo sun kanssa arkista elämää, ku ei nää lapsiaan. Surullista mutta jos lähtee sutturoiden kelkkaan ja uskoo kaiken, niin mikäs siinä kotia ei ole paluuta vaikka kuin itksi mise!

        Yrität udia perheseen, kun ensin rikoit sen ja nyt salakavalasti leikit kivaa ihmisttä. Hyi, etk yhtään häpee tekosiasi????

        Veit lapsilta äidin, onnellisen perheen ja nyt yrität leikkiä jotain ihanaa miestä , luulen et lapset tekee samoin ja sitten räväyttää jossain vaiheessa.
        Ihmettelen naista miten on saattanut antaa lastensa sinun nähtäväksi, hurjaa. Itse en koskaan antanut lasten nähdä äitinsä häntähessuja , se olisi ollut kamalaa. En tiedä miten lapsille olisi käynyt jos olisivat häntäheikin nähneet, nainenkin oli sitä mieltä ettei lapset tule koskaan näkemään häntäheikkiä . Onneksi oli järkevä naikkonen.

        Eniten siitä kärsi nainen , usko pois, muut menevät elämässä eteenpäin, nainen talloo sun kanssa arkista elämää, ku ei nää lapsiaan. Surullista mutta jos lähtee häntähessujen kelkkaan ja uskoo kaiken, niin mikäs siinä kotia ei ole paluuta vaikka kuin itksi naikkonen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrität udia perheseen, kun ensin rikoit sen ja nyt salakavalasti leikit kivaa ihmisttä. Hyi, etk yhtään häpee tekosiasi????

        Veilt lapsilta isän, onnellisen perhen ja nyt yrität leikkiä jotain ihanaa naista, luulen et lapset tekee samoin ja sitten räväyttää jossain vaiheessa.
        Ihmettelen miestä miten on saattanut antaa lastensa sinun nähtäväksi, hurjaa. Itse en koskaan antanut lasten nähdä isänsä sutturoita , se olisi ollut kamalaa. En tiedä miten lapsille olisi käynyt jos olisivat sutturan nähneet, mieskin oli sitä mieltä ettei lapset tule koskaan näkemään sutturaansa. Onneksi oli järkevä mies.

        Eniten siitä kärsi miie, usko pois, muut menevät elämässä eteenpäin, mutta mies talloo sun kanssa arkista elämää, ku ei nää lapsiaan. Surullista mutta jos lähtee sutturoiden kelkkaan ja uskoo kaiken, niin mikäs siinä kotia ei ole paluuta vaikka kuin itksi mise!

        En ole homo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrität udia perheseen, kun ensin rikoit sen ja nyt salakavalasti leikit kivaa ihmisttä. Hyi, etk yhtään häpee tekosiasi????

        Veilt lapsilta isän, onnellisen perhen ja nyt yrität leikkiä jotain ihanaa naista, luulen et lapset tekee samoin ja sitten räväyttää jossain vaiheessa.
        Ihmettelen miestä miten on saattanut antaa lastensa sinun nähtäväksi, hurjaa. Itse en koskaan antanut lasten nähdä isänsä sutturoita , se olisi ollut kamalaa. En tiedä miten lapsille olisi käynyt jos olisivat sutturan nähneet, mieskin oli sitä mieltä ettei lapset tule koskaan näkemään sutturaansa. Onneksi oli järkevä mies.

        Eniten siitä kärsi miie, usko pois, muut menevät elämässä eteenpäin, mutta mies talloo sun kanssa arkista elämää, ku ei nää lapsiaan. Surullista mutta jos lähtee sutturoiden kelkkaan ja uskoo kaiken, niin mikäs siinä kotia ei ole paluuta vaikka kuin itksi mise!

        Opettele kirjoittamaan suttura.


    • Anonyymi

      Miksi toisen äidin lasten pitäisi sanoa sinua äidiksi?

      • Anonyymi

        Koska uusi nainen on miehen laspille uusi äiti! Yksinkertaista ja totta. Miksi lasten pitäsi sanoa etunimellä tai sitten käyttää täti sanaa kun äiti on luonnollinen nimitys kasvattajalle.
        Sen verran voi kunnioittaa uutta äitiä että käyttää äiti sanaa ja arvostaa uuden äidin työtä. Kokemuksella pitää hoitaa toisten lapset, On raskasta kasvattaa vieraita lapsia ja maksella heidän kulujaan, varsinkin jos on omat jo kasvattanut ja hyvin ja tehdä heistä normaaleita.

        Monet uudet äidit joutuu jättämään työnsä jotta voi kasvattaa häiriköitä miehen lapsia ja vahtia heitä. Kaikista ei ole siihen. Minusta on, olen hyvä ihminen ja kasvatan hyvin toisten lapsia ja vaadin käytöstapoja ja ahkeruutta, ja komennan kovasti ja autan ja opastan heidän äitiään kasvatuksessa ja taloudenpidossa, rahat hupenee siltä helpisti joten opastan häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska uusi nainen on miehen laspille uusi äiti! Yksinkertaista ja totta. Miksi lasten pitäsi sanoa etunimellä tai sitten käyttää täti sanaa kun äiti on luonnollinen nimitys kasvattajalle.
        Sen verran voi kunnioittaa uutta äitiä että käyttää äiti sanaa ja arvostaa uuden äidin työtä. Kokemuksella pitää hoitaa toisten lapset, On raskasta kasvattaa vieraita lapsia ja maksella heidän kulujaan, varsinkin jos on omat jo kasvattanut ja hyvin ja tehdä heistä normaaleita.

        Monet uudet äidit joutuu jättämään työnsä jotta voi kasvattaa häiriköitä miehen lapsia ja vahtia heitä. Kaikista ei ole siihen. Minusta on, olen hyvä ihminen ja kasvatan hyvin toisten lapsia ja vaadin käytöstapoja ja ahkeruutta, ja komennan kovasti ja autan ja opastan heidän äitiään kasvatuksessa ja taloudenpidossa, rahat hupenee siltä helpisti joten opastan häntä.

        Koska uusi mies on naisen lapsille uusi isi ! Yksinkertaista ja totta. Miksi lasten pitäsi sanoa etunimellä tai sitten käyttää setä sanaa kun isi on luonnollinen nimitys kasvattajalle.
        Sen verran voi kunnioittaa uutta isiä , että käyttää isi sanaa ja arvostaa uuden isin työtä. Kokemuksella pitää hoitaa toisten lapset, On raskasta kasvattaa vieraita lapsia ja maksella heidän kulujaan, varsinkin jos on omat jo kasvattanut ja hyvin ja tehdä heistä normaaleita.

        Monet uudet isät joutuu hoitamaan naisen lapsia ,jotta ei niistä kasva häiriköitä vaimon lapsia ja vahtia heitä. Kaikista ei ole siihen. Minusta on, olen hyvä ihminen ja kasvatan hyvin toisten lapsia ja vaadin käytöstapoja ja ahkeruutta, ja komennan kovasti ja autan ja opastan heidän myös heidän omaa isäänsä kasvatuksessa ja taloudenpidossa, rahat hupenee viinaan siltä helposti, joten opastan häntä.


    • Anonyymi

      etkö tuota nyt tiedä? kun et ole äiti, niin sillöä hyvä, olet vaan isän uusi hutsu..

      • Anonyymi

        Niin Lissukka olet se suttura.


    • Anonyymi

      Mikä on kun omat lapseni ei sano minua äidiksi vaikka ollaan jo 10 vuotta asuttu minun talossa mun kanssa. Minun lapset ovat kyllä koppavia, häiriköitä ja huonosti menestyvä ,itta se ettei mua kunnioiteta yhtän niin ärsyttää. Mun lapset ovat täällä passattavina kaikista asioista ja käytös huonoa, mutta mikään ei mene perille.

      Kovasti olen yritänyt painostaa ja lahoja kiristää, mutta mikään ei mene perille. Minä en sano mitään, kun kakarat marisee vaan luulen etten tykkää kersoista , mutta miten voi tykätä kun ei sanota äidiksi eikä siivota eikä tehdä kototötä.

      Olen tiukka äiti, mutta silti heille paras mahdollinen. Olen äiti ja en jaksa mitään ja joudun kasvattamaan omat lapset.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      429
      1906
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      198
      1583
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1441
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      179
      1423
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1066
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1040
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      976
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      120
      968
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      95
      937
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      906
    Aihe