Koska muut on miettinyt

Anonyymi

Tai jäljellä olevat että lopettaa palstailun ja siirtyy vaikka muihin palstoille tai areenoille tai tekemään aivan jotain muuta niin palsta on nyt slut eli loppu

59

668

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainshsn tätä on kuopattu.... jo vuosia... 🥱

      • Kyllä tää aika kuopassa jo on. Ei täällä taida olla jäljellä kuin sinä, Harmis, Wuu, Pönttis, Valttis ja minä sekä pari uutta.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kyllä tää aika kuopassa jo on. Ei täällä taida olla jäljellä kuin sinä, Harmis, Wuu, Pönttis, Valttis ja minä sekä pari uutta.

        Harmiksen homotus propaganda käy niin vituttamaan, ettei täällä viitsi enää kuluttaa aikaa. Käymätietä ja pois.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kyllä tää aika kuopassa jo on. Ei täällä taida olla jäljellä kuin sinä, Harmis, Wuu, Pönttis, Valttis ja minä sekä pari uutta.

        Onhan täällä lukemattomia anonyymejä? Tai oletan ettei kaikki ole yhden ja saman anonyymin näppäimistöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan täällä lukemattomia anonyymejä? Tai oletan ettei kaikki ole yhden ja saman anonyymin näppäimistöstä.

        pahoin pelkään, että me ollaan täällä kahdestaan


      • Palstakamu kirjoitti:

        Kyllä tää aika kuopassa jo on. Ei täällä taida olla jäljellä kuin sinä, Harmis, Wuu, Pönttis, Valttis ja minä sekä pari uutta.

        No onhan siinäkin jo jotain.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kyllä tää aika kuopassa jo on. Ei täällä taida olla jäljellä kuin sinä, Harmis, Wuu, Pönttis, Valttis ja minä sekä pari uutta.

        Mites Pönttis muka on? Puskissa!?!??!? Onko hän Funeau? Ja jotain runollista punoo. Hänen viestithän on aina,... you know.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kyllä tää aika kuopassa jo on. Ei täällä taida olla jäljellä kuin sinä, Harmis, Wuu, Pönttis, Valttis ja minä sekä pari uutta.

        Äläkä unohda välistä ja Nivea-miestä.


      • interlocutrice kirjoitti:

        No onhan siinäkin jo jotain.

        Niin ja oon tuuminutkin aina, että sinä voit lähteä palstalta, palsta ei sinusta....

        Lähteneet lymyilevät puskissa. 😄


      • interlocutrice kirjoitti:

        No onhan siinäkin jo jotain.

        MInäkin olen täällä vielä, ainakin toistaiseksi. Välillä vaan kyllästyttää tää palsta ja oikeestaan koko Kaksnelonen. Näkihän sen jo siitä miten MCMXXL suuttui, että joitain alkaa välillä ottaa pattiin tää palsta tai koko foorumi ja jotkut jutut täällä.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        MInäkin olen täällä vielä, ainakin toistaiseksi. Välillä vaan kyllästyttää tää palsta ja oikeestaan koko Kaksnelonen. Näkihän sen jo siitä miten MCMXXL suuttui, että joitain alkaa välillä ottaa pattiin tää palsta tai koko foorumi ja jotkut jutut täällä.

        Ei saa menettää hermojaan, pitää ottaa rauhallisesti kuin viilipytty. MCMXXL itse muuten joskus käytti itsestään ilmaisua mastermind kehuessaan miten hyvin on täällä osannut vedättää ihmisiä ja nyt sitten itse hermostui.

        -harmisekikrj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa menettää hermojaan, pitää ottaa rauhallisesti kuin viilipytty. MCMXXL itse muuten joskus käytti itsestään ilmaisua mastermind kehuessaan miten hyvin on täällä osannut vedättää ihmisiä ja nyt sitten itse hermostui.

        -harmisekikrj-

        Mää tykkäsin jutella hänen kanssaan.


      • Norppa83 kirjoitti:

        MInäkin olen täällä vielä, ainakin toistaiseksi. Välillä vaan kyllästyttää tää palsta ja oikeestaan koko Kaksnelonen. Näkihän sen jo siitä miten MCMXXL suuttui, että joitain alkaa välillä ottaa pattiin tää palsta tai koko foorumi ja jotkut jutut täällä.

        Kuka sinä muuten olet? En tunnista kun uusi nimimerkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa menettää hermojaan, pitää ottaa rauhallisesti kuin viilipytty. MCMXXL itse muuten joskus käytti itsestään ilmaisua mastermind kehuessaan miten hyvin on täällä osannut vedättää ihmisiä ja nyt sitten itse hermostui.

        -harmisekikrj-

        Sinä se yrität millä vaan konstilla värittää minusta hirviötä, jopa huumorilla sanotut asiat naulaat ihan eri tarkoituksessa teesiksiksi päänahkani nylkemiseksi.

        Sinusta on tullut Harmis katkera ja kärttyinen vanha pieru.


      • Norppa83 kirjoitti:

        MInäkin olen täällä vielä, ainakin toistaiseksi. Välillä vaan kyllästyttää tää palsta ja oikeestaan koko Kaksnelonen. Näkihän sen jo siitä miten MCMXXL suuttui, että joitain alkaa välillä ottaa pattiin tää palsta tai koko foorumi ja jotkut jutut täällä.

        Joo, ja on täällä tosiaan vielä monia, mutta ei kaikki pidä ääntä niin...

        Kyllähän tälläiset mestat osaa olla ärsyttäviä. Ihmiset saa olla aika sikoja toisilleen. Aina sitä altistuu vastakommenteille, kun tänne kirjoittaa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Kuka sinä muuten olet? En tunnista kun uusi nimimerkki.

        Olenhan mää ollu täällä jo aika kauan (täällä S24:ssa oon ollu jo muutaman vuoden ja täällä sinkuissakin jo ehkä viime vuoden lopulta tai tän vuoden alukupuolelta). Joskus sullekin olen tainnut jotain kommentoida tai ainakin johonkin sun alotukseen. Ehkä et ole vaan noteeraannu kaikkia palstalaisia. En määkään aina kaikkia noteraa, mutta kyllä ainakin ne, jotka täällä useammin kirjottelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se yrität millä vaan konstilla värittää minusta hirviötä, jopa huumorilla sanotut asiat naulaat ihan eri tarkoituksessa teesiksiksi päänahkani nylkemiseksi.

        Sinusta on tullut Harmis katkera ja kärttyinen vanha pieru.

        Sitä niittää mitä kylvää. Silloinhan sinä teit minusta hirviötä ja osin onnistuitkin uskotteluissasi niin nyt saat sitten vähän vastapalloon, se on vain reilua.

        -harmiseikirj-


      • Palstakamu kirjoitti:

        Kuka sinä muuten olet? En tunnista kun uusi nimimerkki.

        Muutaman vuoden eli ehkä jotain 4 vuotta oon ollu täällä S24:ssa, mutta en ihan jatkuvasti aktiivisesti kirjotellu.


      • Anonyymi

        Ja sinä Harmis syyttelet minua vielä jonkun mielisairaan sähköposteistakin, joihin minulla ei ole osaa eikä arpaa. Se voi toki olla naistoverisikin ilkeä juoni tai vinttipimeyttä, mutta täällä ne on kaikki laitteet, sim kortti, sähköposti jotka saa tulla tarkastamaan anyday.

        Sen jälkeen voinkin ruveta laittamaan aiheettomasta syyttämisestä ja mustamaalaamisesta rikoksiin, laittamaan eteenpäin asiaa. Vainoahan te harrastatte, uhkaillen vieläpä.


      • Anonyymi

        Ei varmaan nähneet puoliakaan sun juonitteluista ja tuo mastermindhan oli kun kehuit mulle miten helppo täällä on vedättää ja huijata ihmisiä. Nythän sulle on saattanut vähän selvitäkin miten kivaa on kun tunteita manipuloidaan ja teit sen vieläpä ihan itse itsellesi.

        -harmiseikirj-


      • interlocutrice kirjoitti:

        Joo, ja on täällä tosiaan vielä monia, mutta ei kaikki pidä ääntä niin...

        Kyllähän tälläiset mestat osaa olla ärsyttäviä. Ihmiset saa olla aika sikoja toisilleen. Aina sitä altistuu vastakommenteille, kun tänne kirjoittaa.

        Niitä törkeimpiä vastakommentteja laittaa yleensä jotkut anonyymit, kun anonyymille ei oikein voin antaa bannia. Nimimerkittömänä on hyvä huudella kaikenlaista. Ainoostaan kommentti voi mennä poistoon, mutta uudestaan voi sama tyyppi anonyymiyden takaa jatkaa huuteluaan. Sen kun vaan tulee tänne ja jatkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä Harmis syyttelet minua vielä jonkun mielisairaan sähköposteistakin, joihin minulla ei ole osaa eikä arpaa. Se voi toki olla naistoverisikin ilkeä juoni tai vinttipimeyttä, mutta täällä ne on kaikki laitteet, sim kortti, sähköposti jotka saa tulla tarkastamaan anyday.

        Sen jälkeen voinkin ruveta laittamaan aiheettomasta syyttämisestä ja mustamaalaamisesta rikoksiin, laittamaan eteenpäin asiaa. Vainoahan te harrastatte, uhkaillen vieläpä.

        Etkös sinä P:lle postia laittanut vakuuttaaksesi miten hirveä ihminen harmis on? minähän en sitten tarkemmin tiedä onko joku muukin laittanut mutta ainakin sinä olet myöntänyt että olet laittanut varoittaaksesi vaikket tunne minua ollenkaan. Siinä on jo ihan tarpeeksi aiheetonta syyttämistä ja mustamaalaamista jota voisi vainonakin pitää. Mitä sinä ja P taas keskenänne kähisette ei kuulu minulle ollenkaan.

        -harmiseikirj-


      • Norppa83 kirjoitti:

        Niitä törkeimpiä vastakommentteja laittaa yleensä jotkut anonyymit, kun anonyymille ei oikein voin antaa bannia. Nimimerkittömänä on hyvä huudella kaikenlaista. Ainoostaan kommentti voi mennä poistoon, mutta uudestaan voi sama tyyppi anonyymiyden takaa jatkaa huuteluaan. Sen kun vaan tulee tänne ja jatkaa.

        Niinpä se on. Toisaalta siinä on mahdollisuus punnita omaa juttuaan, noteraako kommenttia ollenkaan vai ei?
        Ignoorata voi aina. 😊

        Vaikka sama se sinäänsä on, onko se rekattu, allekirjoitettu tai silkka anonyymi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkös sinä P:lle postia laittanut vakuuttaaksesi miten hirveä ihminen harmis on? minähän en sitten tarkemmin tiedä onko joku muukin laittanut mutta ainakin sinä olet myöntänyt että olet laittanut varoittaaksesi vaikket tunne minua ollenkaan. Siinä on jo ihan tarpeeksi aiheetonta syyttämistä ja mustamaalaamista jota voisi vainonakin pitää. Mitä sinä ja P taas keskenänne kähisette ei kuulu minulle ollenkaan.

        -harmiseikirj-

        En minä sinusta ole hänelle kirjoittanut sanaakaan. Sanallakaan maininnut sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä sinusta ole hänelle kirjoittanut sanaakaan. Sanallakaan maininnut sinua.

        Eli pönttö on siis itse konna ja koukku, poistattaa viestitkin ettei muut näkisi mitä läpi käydään. Jos hän jatkaa tuota touhuaan, pidän huolen että on pahemmassa kusessa kun ikinä ja oikeudessa touhuistaan. Minä en ota vastaan keksittyä paskaa ja keksittyjä syytöksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkös sinä P:lle postia laittanut vakuuttaaksesi miten hirveä ihminen harmis on? minähän en sitten tarkemmin tiedä onko joku muukin laittanut mutta ainakin sinä olet myöntänyt että olet laittanut varoittaaksesi vaikket tunne minua ollenkaan. Siinä on jo ihan tarpeeksi aiheetonta syyttämistä ja mustamaalaamista jota voisi vainonakin pitää. Mitä sinä ja P taas keskenänne kähisette ei kuulu minulle ollenkaan.

        -harmiseikirj-

        Kaikki mitä olen sinusta sanonut, olen sanonut julkisesti palstalla. En sähköpostissa, en ole maininnut ketään sähköpostissa syylliseksi tms. mihinkään. Voipi tulla tarkistamaan rikospoliisit, tonkia ip ylösalas. Mulle riittää tämä venäjä propaganda. Ja uhkailu, kostaminen minulle syyttömänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä sinusta ole hänelle kirjoittanut sanaakaan. Sanallakaan maininnut sinua.

        Jotain kyllä silloin myönsit kirjoittaneesi, minä en tiedä mitä mutta minua siinä on mustamaalattu ja minulla peloteltu täysin aiheetta. Jos olisi pyydetty anteeksi olisin ehkä antanut, mutte kun tuollaisen jäljeen ei edes pyydetä niin ei sitten annetakaan. Teidän keskinäisiinä vääntöihin en tosiaan puutu eikä ne minulle kuulu edes, siinähän käräjöitte.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain kyllä silloin myönsit kirjoittaneesi, minä en tiedä mitä mutta minua siinä on mustamaalattu ja minulla peloteltu täysin aiheetta. Jos olisi pyydetty anteeksi olisin ehkä antanut, mutte kun tuollaisen jäljeen ei edes pyydetä niin ei sitten annetakaan. Teidän keskinäisiinä vääntöihin en tosiaan puutu eikä ne minulle kuulu edes, siinähän käräjöitte.

        -harmiseikirj-

        Myönsin kirjoittaneeni, mutten kenestäkään tietystä. Vaan yleisesti. Ansaitset parasta, älä tyydy vähempään. Tuon jos tulkitsee sinuksi, se on hänen ihan oma asiansa.

        Mulla ei ole keskinäistä kähinää kuin tämä aiheeton minun syyttely. Ja anteeksi en pyydä kun en ole sulle mitään tehnytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönsin kirjoittaneeni, mutten kenestäkään tietystä. Vaan yleisesti. Ansaitset parasta, älä tyydy vähempään. Tuon jos tulkitsee sinuksi, se on hänen ihan oma asiansa.

        Mulla ei ole keskinäistä kähinää kuin tämä aiheeton minun syyttely. Ja anteeksi en pyydä kun en ole sulle mitään tehnytkään.

        Onko tuo mustamaalaamista?

        Kuten sanoin kaikki, KAIKKI mitä olen sinusta pöntölle ikinä kirjoittanut olen kirjoittanut palstalla. En sähköpostissa tai missään muualla viestimessä. Vain palstalla, tällä kyseisellä keskusteluissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo mustamaalaamista?

        Kuten sanoin kaikki, KAIKKI mitä olen sinusta pöntölle ikinä kirjoittanut olen kirjoittanut palstalla. En sähköpostissa tai missään muualla viestimessä. Vain palstalla, tällä kyseisellä keskusteluissa.

        Entäs sitten ne "toinen totuus" vihjailusi minusta palstalla jotka vasta viikkojen vihjaiujen jälkeen myönsit ihan omaksi keksinnöksesi vailla mitään perää?

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs sitten ne "toinen totuus" vihjailusi minusta palstalla jotka vasta viikkojen vihjaiujen jälkeen myönsit ihan omaksi keksinnöksesi vailla mitään perää?

        -harmiseikirj-

        No mietippä itse, onko huoritteleva mies kiva vai voisko toinen totuus olla, että se on mulkero joka dissaa naisia jo puheissaan.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Olenhan mää ollu täällä jo aika kauan (täällä S24:ssa oon ollu jo muutaman vuoden ja täällä sinkuissakin jo ehkä viime vuoden lopulta tai tän vuoden alukupuolelta). Joskus sullekin olen tainnut jotain kommentoida tai ainakin johonkin sun alotukseen. Ehkä et ole vaan noteeraannu kaikkia palstalaisia. En määkään aina kaikkia noteraa, mutta kyllä ainakin ne, jotka täällä useammin kirjottelee.

        En muista ollenkaan sinua. Olet mennyt täysin tutkan ali. Et ole siis vittuillut tarpeeksi minulle. Toisin sanoen järkevät ja asialliset keskustelijat ovat sellainen vähemmistö tällä palstalla, jotka helposti jää muiden kanssa tapellessa huomoimatta.

        Nyt ainakin jatkossa muistan sinut.


    • Anonyymi

      Ja jäljelle jää vain... SAnna Mariner.

    • Anonyymi

      Oletko tyhmä kuin toimjitusjohtaja?

    • Anonyymi

      Mjoo

      Tää on kyllä kieltämättä aika tylsää, jos ei ole itsellä inspistä kirjoitella.

      Kieltämättä.

      (reps)

      • Anonyymi

        Parannusehdotus

        Tänne voisi tuoda tai toimittaa stripparin, oluthanan ja lisätä styrkkareihin tehoja.


        (horn)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parannusehdotus

        Tänne voisi tuoda tai toimittaa stripparin, oluthanan ja lisätä styrkkareihin tehoja.


        (horn)

        Mjoo

        Kaikenlainen nillitys ja mussutus jotenkin sieppaa, koska liike tuntuu pysähtyvän. Linkkejä ei jaksa availla, eikä kenenkään kommentteja lueskella.

        Eli ihan samantekevää.

        hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo

        Kaikenlainen nillitys ja mussutus jotenkin sieppaa, koska liike tuntuu pysähtyvän. Linkkejä ei jaksa availla, eikä kenenkään kommentteja lueskella.

        Eli ihan samantekevää.

        hihitystä)

        Kuinka mä noin yleensäkin olen eksynyt näin tumpelolle palstalle?

        (reps)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka mä noin yleensäkin olen eksynyt näin tumpelolle palstalle?

        (reps)

        Ehkä kaikista vittumaisinta tekstivirrassa on sitä leimaava hometauti.

        Tämä kyseinen laji saastuttaa tälläkin hetkellä lähes kaiken mitä näen.

        Pelkkää paskaa.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kaikista vittumaisinta tekstivirrassa on sitä leimaava hometauti.

        Tämä kyseinen laji saastuttaa tälläkin hetkellä lähes kaiken mitä näen.

        Pelkkää paskaa.

        (hihitystä)

        Hetkinen!

        Täällähän on jo strippari ja oluthana.

        Minä

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka mä noin yleensäkin olen eksynyt näin tumpelolle palstalle?

        (reps)

        😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kaikista vittumaisinta tekstivirrassa on sitä leimaava hometauti.

        Tämä kyseinen laji saastuttaa tälläkin hetkellä lähes kaiken mitä näen.

        Pelkkää paskaa.

        (hihitystä)

        Vittumaista on myös viestien poistelut.

        Asiallisetkin. Aidot sellaiset.

        Mutta paskaakos niistä.


    • Anonyymi

      Tytöt puhelevat hassuilla äänillä kuten lehmät eli "muut" esim.

    • Anonyymi

      Kammottavimmat televisio-ohjelmat; McLeonin tyttäret ja ja Uusi Päivä.

    • Anonyymi

      Lopettaminen on aloittamisen merkki.

    • Anonyymi

      Sinkut eivät osaa keskustella sivistyneesti, ja ihmiset kaikkoavat. Ja sitten vielä mietitään, että miksi sitä oikein ollaankaan sinkkuja. Jeeeeps..

      • Anonyymi

        Ei ole sinkkujen vaan monen muunkin ongelma. On oikeasti aika yllättävääkin että ihmiset saavat riidan aikaiseksi mistä tahansa aiheesta, sellaisistakin mistä ei sitä odottaisi. Koskee kaikenlaisia nettipalstoja. Siis riidalla tarkoitan töykeitä ja herjaavia kommentteja. Jostain syystä ihmisiltä on kadonnut taito ilmaista asiallisesti vastakkaisia mielipiteitä, kaikki menee niin kuin tunteisiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sinkkujen vaan monen muunkin ongelma. On oikeasti aika yllättävääkin että ihmiset saavat riidan aikaiseksi mistä tahansa aiheesta, sellaisistakin mistä ei sitä odottaisi. Koskee kaikenlaisia nettipalstoja. Siis riidalla tarkoitan töykeitä ja herjaavia kommentteja. Jostain syystä ihmisiltä on kadonnut taito ilmaista asiallisesti vastakkaisia mielipiteitä, kaikki menee niin kuin tunteisiin?

        Jep, jopa iaheesta musiikki voi saada aikaan riitaa tai herhausta tai vaikka ruuanlaitto. Jotkut saa jopa säästä.


    • Sellaselle kirjottelin pitkää, kun q elements mutta se hiljeni ja loppu sitten kokonaan. Se oli hyvä, kun sielä ei kukaan tullu saarnaan että nää mun tekemiset ois jotenki laittomia, vaikka niistä ei oo kellekään haittaa. Kun suomessa lakia noudatetaan tosi huonosti tärkeissäkin asioissa. Jos vaikka 80 rajotus laskee 60 niin harva noudattaa, vaikka se rajotus on aina siinä jotakin varten, eikä vaan tiellä liikkujien kiusaksi. Myös promille rajat vaatisi tehokkaampaa valvontaa ja kunnon rangaistuksia. Metsästyslakikin taitaa olla vaan muodollisuus. Mutta sitten kun tallaat jonku nurmikolle, niin hyvä ettei linnaan joudu.

    • Ainakin olen vähentänyt palstailua aika paljon, juurikin palstan yleisen tason laskun vuoksi. Kuten olen joskus sanonutkin, niin sellainen aito laasaslaisuus on näivettynyt tai muuttanut muotoaan esim. 5-10 vuoden takaisesta, jolloin tänne kirjoitti useita hieman mun kaltaisia miehiä, niin ikään melko pitkiä viestejä, ja miehet olivat ikäänkuin yhtenä rintamana ja naiset nähtiin jonkinlaisena yhteisenä "vihollisena" jne. Nyt täällä on meno kuin jossain Iltapäivälehden kommenttiosiossa, että persut sitä, vihervassarit tätä ja öyhöyh. 🙄

      Mutta en mä lähes 10 vuoden palstauraani aio lopettaa kun hyvään alkuun olen päässyt. Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa 😁 Lähinnä olen vastannut joihinkin mielenkiintoisiin aloituksiin omalla tyylilläni, eli kertomalla esimerkiksi joitain esimerkkejä tosielämästä ja perustelemalla mielipiteeni, jolloin viestini monesti venyy melkeinpä jonkun esseen pituisiksi 😅 Viimeksi kommentoin eilen siihen pikkuporvari-ketjuun, alkuviikosta jotain racing-juttuja luomaani ketjuun, ja sitä ennen varmaan joskus viime viikolla jotain mielipiteitäni ja autojuttuja ketjuun jonka aiheena oli Wheeler Dealers ohjelma. Taisin mä siinä jonkin verran sivuta viimeaikaisia kuulumisiani, mutta en ole aiempaan tapaan jaksanut kaikista arjen käänteistä tai sosiaalisen elämän asioista laatia omia ketjuja palstalle. Lähinnä sen takia, että vaikka aihepiiri käsittelisi esim. työasioitani tai kaverien kanssa käytyjä keskusteluja, vastaukset saattavat liittyä vaikkapa berliininmunkkeihin tai Bond-leffoihin, taikka sitten nälvitään omista juoksuhaudoistaan anonyymeinä mut maan rakoon, jonka vuoksi en kylläkään ole yöuniani menettänyt 😅🙄

      Vaikka ei sillä, että sellaista ylenpalttista naisvihaakaan tänne kaipaisin, enkä itsekään ole alkuvuosien trollauksieni jälkeen juurikaan kokenut tarvetta sellaista tänne suoltaa. Tiedä sitten onko älylaitteet tyhmentäneet ihmisiä, onko muilla alustoilla yleinen keskustelukulttuuri jotenkin tarttunut ihmisiin ja sitä kautta rantautunut tännekin, onko Z-sukupolven ätmit löytäneet palstan ja ulosanti on sitten tätä? Ken tietää 🙄

      Mutta D:n bannit ne ilmeisesti vaan jatkuu, kun taannoin käytti N- ja H-sanoja hieman harkitsemattomasti, siinä missä toisinaan varsin törkeitäkin kommentteja ja henkilökohtaisuuksiin meneviä juttuja on saanut jäädä palstalle pitkäksikin aikaa. Tasan ei mene nallekarkit eri kirjoittajille modejen silmissä 🙄

      • Itseäni en pariin viime päivään jaksanut tulla tänne. On alkanut kyllästyttää. Olihan mulla joskus ennen kuin tulin taas tänne Kaksneloseen pitempi tauko täältä, varmaan melkeen vuoden tai jotain.

        Jotkut tai joku laittaa aina jotain aiheeseen kuulumatonta kuten vaikka selostusta Bon-elokuvasta, olen huomannut monta kertaa.


      • Ei Bon, vaan Bond.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Itseäni en pariin viime päivään jaksanut tulla tänne. On alkanut kyllästyttää. Olihan mulla joskus ennen kuin tulin taas tänne Kaksneloseen pitempi tauko täältä, varmaan melkeen vuoden tai jotain.

        Jotkut tai joku laittaa aina jotain aiheeseen kuulumatonta kuten vaikka selostusta Bon-elokuvasta, olen huomannut monta kertaa.

        Jep, ja noi berliininmunkit ja Bond-leffat oli vain tuollainen karrikoitu ääriesimerkki siitä pienestä turhautumisesta, jos itse panostaa viestinsä kirjoittamiseen ja perustelee mielipiteensä parhaansa mukaan, niin vastaukset sitten joko kaikissa lyhykäisyydessään tai typeryydessään pistää välillä miettimään että mitä järkeä on kirjoittaa ylipäätään 🙄
        Joskus takavuosina mun, ja monen muunkin jo maisemaa vaihtaneen vakiokirjoittajan aloitukset tai vastaukset poikivat yleensä pitkähköä ja suht hyvin argumentoitua keskustelua sen ajan mittapuulla, liittyi ne sitten MA-teoriaan ja naisasioihin kuinka suoraan tai ei. Mutta mitä noihin aihepiireihin tulee, niin on nekin muuttuneet paljon vuosien varrella. Vaikka mikä mä olen off-topicista ketään moittimaan, niin yhä enemmän tämä vaikuttaa jonkinlaiselta uutispalstalta tai eri kuplissa elävien verbaaliselta taistelukentältä. Heh, ensin jonkun artikkelin laatii joku ulkomainen/kansainvälinen media, sitten se käännetään Suomen valtamedioiden sivuille, ja ravintoketju päättyykin sitten tänne mihin kaiken maailman hömppäartikkeleja aika-ajoin linkitetään. 😅

        Todennäköisesti myös se vaikuttaa, että tänä päivänä varmaan aika moni kirjoittaa palstalle pitkin päivää puhelimellaan, jolloin viesteistä tulee helposti jotenkin twiittimäisiä. Eikä siinä mitään, todennäköisesti aika harva tänä päivänä käyttää pöytäkonetta päivittäin kotonaan, mutta itse en ole juurikaan jaksanut näpytellä puhelimella tänne, vaan lähinnä pöytäkoneella tai tabletilla tulee käytyä täällä.

        Ja pakko myöntää, että ihan kaikkien nykyisten vakkarikirjoittajien persoonasta tai mahdollisesta agendasta en tiedä paljoakaan, mutta ihan kollektiivisesti, ketään yksittäistä kirjoittajaa osoittamatta, täytyy todeta että melkoisen inflaation nekin ovat kokeneet. Tuskin tulee koskaan toista Teemua, Lord Boredomia, Lord Selibacya, Mies1985:ttä, Älymiestä, Casey Rybackia, Darkkista yms. legendoja. En tiedä voiko mua laskea mukaan tuohon hienoon joukkoon, vaikka jonkin aikaa näiden nimimerkkien kanssa aikoinaan keskustelinkin, mutta siinä alkoi vähitellen tapahtumaan sellaista siirtymää että nämä kirjoittajat jättivät uppoavan laivan mutta mä jäin parhaani mukaan täyttämään sen tyhjiön 😅 Sittemmin Ex-Pua oli varsin hyvä kirjoittaja ja jonkinlainen hengenheimolainen. Hänenkin jutut ja välillä raa'atkin totuudet yleensä osui ja upposi. kuten itse tapasi asian ilmaista. Unohtamatta toki mun, Darkkiksen, Penetratorsin jätkien sekä liljalaaksolaisten hyvävelikerhoa useamman vuoden ajan 😁


    • Ihan hyvä tää on, ei kannata lopettaa

    • Tämä tosiaankin ON sinkkupalsta! :D

    • Mulle tämä palsta on tutkimusmatka. Yritän selvittää ihmisten palstahistoriaa ja heidän keskinäisiä suhteita.
      Siinä joutuu käymään läpi melkoisen määrän vanhoja viestejä.

      Tarkoitus ei ole stalkata ketään. Haluan vaan ymmärtää palstan ryhmädynamiikkaa.

      Palstan aiheet ovat usein trivialiteetteja lukuunottamatta muutamaa ikuisuuskysymystä.

      Mun juttu on kieli poskessa heitot :P

      • Anonyymi

        Mitkä on ikuisuuskyysmyksiä täällä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä on ikuisuuskyysmyksiä täällä?

        Monet niistä liittyy uskontoon ja moraaliin.


    • Anonyymi

      Moottoriajoneuvojen kuoljettaminen on runkkarien laji, se on lopetettava.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      144
      2771
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1554
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      139
      1436
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      361
      1350
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      114
      1276
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1145
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      14
      845
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      47
      820
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      254
      777
    10. 55
      744
    Aihe