Naiset? Miten miehenne painostaa teitä seksiin?

Anonyymi

En ole varma lasketaanko tätä painostukseksi, mutta aika usein kun suudellaan ja halitaan mies tahtoo jatkaa pidemmälle kun taas minua ei kiinnosta yhtään. Jotenkin vain aina päädymme makuukamarin puolelle. Itse akti jää lyhyeksi enkä nauti juuri ollenkaan. Kuinka moni nainen täällä tulee painostetuksi seksiin vaikkei haluaisi?

49

4449

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivon, ettet sinä tee mitään mitä et halua. Olet upea ja hyvä juuri tuollaisena kuin olet, eikä kukaan saa rikkoa rajojasi. Yritä selvittää rauhassa tilannetta. Pohdi vasta sitten miten suhteenne etenee

• Anonyymi

hiljaa homo ei kukkaa kysyny

• Anonyymi

Vänkää, jänkää ja imelöi.
      Mutta en minä platonista parisuhdettani jätä pelkän seksin vuoksi, en edes hänelle.
      Miehet on niin kummallisia.

• Anonyymi

Kiristää rahalla

• Anonyymi

Ei ole koskaan ollut painostavaa miestä. Kai nuo ovat tienneet, että mua on turha yrittää painostaa. Tai sitten vaan ovat olleet luonteeltaan sellaisia painostamattomia. No, en mä kauaan painostajaatosin katseliskaan.

• Anonyymi

Eipä ole tarvinnut moiseen päätyä, jos mieheni lähestyy oikein aika usein minä teen aloitteen seksistä, ehkä jopa mieheni yllätykseksi.

• Anonyymi

Kyllä serusteluaikana ollaan kokoajan kiinni tatissa ja lutkutetaan sitä.naimisiin kun päästään kyl loppuu kiinnostus.

• Anonyymi

Siksi en ole mennyt naimisiin, on naisen kiinnostus pysynyt lutkutuksessa.

• Anonyymi

Alemman tason mies kyseessä, joka ei luota siihen, että kukaan haluaisi panna häntä jos saa mahdollisuuden miettiä, että niin haluanko minä. Ne on näitä toisen tyydytykseen kykenemättömiä ja haluttomia. Joskus se yrityksen puute johtuu yksinkertaisesti häviäjäasenteesta. Eikä pahalla, mutta valtauskonnot kuten protestanttisuus tukee tätä itsetuntoongelmaa. Ja tietysti myös konservatismi.

• Anonyymi

Miehet eivät saa painostaa naisia seksiin eivätkä naiset saa painostaa miehiä puhumaan ja spekuloimaan miesten mielestä turhista asioista! Puolin ja toisin siis kunnioitus.

On toki mahdollista, että jos miehellä tekee mieli, nainen on mukana ihan muuten vaan. Ja jos nainen taas haluaa puhua jostain itsestä tärkeästä asiasta, mies voi kuunnella ja kiinnostua ihan muuten vaan. Puolin ja toisin siis joustetaan.

Valinta on sinun!

• Anonyymi

Kyllä se mun exäni kanssa meni niin päin, että miestä olis pitänyt painostaa seksiin. No, omin käsin onneen.

• Anonyymi

Ei naisia kiinnosta enää erotiikka kun naimisissa, siksi pysyttelen vain "avoliitossa", on sillä eroa, kaikella on.

• Anonyymi

Mikä teitä muita naisia vaivaa, kun ei seksi kiinnosta? Vai oletteko valinneet niin huonoja miehiä, että eivät saa teitä kiihottumaan? Itse ainakin olen aina valmis, välillä vaan tarvitsee vähän enemmän herättelyä. Ihmettelen esimerkiksi väsymystä syynä kieltäytyä: eihän se tarkoita muuta, kun että ei itse ole niin aktiivinen, vaan että kumppani ottaa ohjat.

• Anonyymi

Kuhertelut on teineille, aikuinen ihminen ottaa ne välttämättömänä pahana päästäkseen itse asiaan, joskus hyvällä tsäkällä löytyy kumppani, joka ajattelee samoin.

• Anonyymi

Kiitos aloituksesta. Se on hieno muistutus, entisestä huonosta elämästä.

Sinnikkäitä ovat miehet jotka jaksavat pohjolan kylmiä naisiaan, vuodesta toiseen.
      Saavat kiitokseksi, vielä syyllistämisen niskaansa. Todellisia arjen sankareita.

Pahinta on se, että luulevat asian pitääkin olla niin. Että se on normaalia.

Asian ei tarvitse kuitenkaan olla niin. Nyt kun itselläni on vihdoin rakastava vaimo, elämä on varsin toisenlaista. Tunnen olevani rakastettu joka päivä. Se tekee mielen levolliseksi. Nyt perhe on oikeasti tärkein asia. Jokaisen tehtävä on huolehtia toistensa onnellisuudesta. Nyt se tuntuu oikealta.

On täytynyt toki opetella parisuhteen säännöt uusiksi. Suomisuhteen konstit ei toimi. Syyttelylle, väheksymiselle, kiristämiselle, vyön alle iskuille ei ole sijaa.

Jos olemme erimieltä, etsimme meille parhaan ratkaisun. Hän on taitava siinä.

Kun tuntee ja tietää olevansa rakastettu, haluaa asian pysyvänkin sellaisena. Siksipä sitä haluaa osoittaa toisellekin rakkautensa jokainen päivä.

• Anonyymi

Haitko akan Thaimaasta tai jostain kehitysmaasta?

• Anonyymi

Harmi, että et keneltäkään suomalaiselta saanut tuollaista kohtelua. Mutta hienoa, että nyt olet löytänyt itsellesi sellaisen naisen, jonka kanssa on hyvä olla. Itse olen suomalainen nainen ja juuri tuollaista haluan, että molemmat saavat tuntea olevansa rakastettuja ja että rakkautta osoitetaan jatkuvasti. Voisin hellitellä miestäni koko päivän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi, että et keneltäkään suomalaiselta saanut tuollaista kohtelua. Mutta hienoa, että nyt olet löytänyt itsellesi sellaisen naisen, jonka kanssa on hyvä olla. Itse olen suomalainen nainen ja juuri tuollaista haluan, että molemmat saavat tuntea olevansa rakastettuja ja että rakkautta osoitetaan jatkuvasti. Voisin hellitellä miestäni koko päivän

Hae mies kehitysmaasta. Kuulin että Afrikan mantereella arvostetaan. Gambiako se oli.

• Anonyymi

Painostava mies olis hyvin nopsaan entinen mies. Tämä siitä huolimatta, että olen parisuhteessa ollut aina se aktiivisempi osapuoli. Painostaminen on ehdoton nounou ja kengänkuva perseeseen törpölle.

• Anonyymi

Aloittajalle sellainen juttu että lusikat jakoon kun oma mieskään ei enää sytytä.

• Anonyymi

Ei mitenkään painosta. Seksi alkaa halailusta kun ollaan vaikka sohvalla tai sängyssä katsomassa telkkarii tai muuten vaan makoilemassa. Suihkussakin voi alkaa kun kosketellaan toisamme. Suhde olis väärillä raiteilla jos pitää painostaa. Itse teen aloitteen myös mielelläni mut ei varmana kesken ruuanlaiton kannata tai kesken imuroinnin kannata tehdä aloitetta.

• Anonyymi

Meillä taas voi alkaa millon vaan, ja musta se on vaan ihanaa, kun miestä alkaa haluttaa vaikka sillon, kun näkee mut pylly pystyssä jynssäämässä kylppärin lattiaa. Tai kesken unien... ah miten ihana tapa herätä.

Ei tarvitse painostaa, jos toinenkin aina haluaa. Miksi ihmeessä te ette halua rakastella rakkaanne kanssa? Seksin aikana kun se rakas tuntuu olevan kaikkein lähimpänä, sen lähemmäksi ei pääse. Ainakin itselläni tuntuu välillä, että halauskaan ei ole tarpeeksi lähellä, vaan haluaisi vieläkin lähemmäksi. Vähän sama kun haluaisi halata niin kovaa, että tekisi mieli rutistaa ihan ruttuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä taas voi alkaa millon vaan, ja musta se on vaan ihanaa, kun miestä alkaa haluttaa vaikka sillon, kun näkee mut pylly pystyssä jynssäämässä kylppärin lattiaa. Tai kesken unien... ah miten ihana tapa herätä.

Ei tarvitse painostaa, jos toinenkin aina haluaa. Miksi ihmeessä te ette halua rakastella rakkaanne kanssa? Seksin aikana kun se rakas tuntuu olevan kaikkein lähimpänä, sen lähemmäksi ei pääse. Ainakin itselläni tuntuu välillä, että halauskaan ei ole tarpeeksi lähellä, vaan haluaisi vieläkin lähemmäksi. Vähän sama kun haluaisi halata niin kovaa, että tekisi mieli rutistaa ihan ruttuun.

Onhan se imartelevaa jos kumppani syttyy arkiaskareiden lomassa, mutta moni haluaa saada ne askareet ensin hoidettua ennen kuin pystyy täysin keskittymään rakasteluun. Ei se, että ei halua kesken kokkailun ryhtyä panemaan tarkoita, etteikö ikinä haluaisi kumppaniaan. Kaikki me olemme erilaisia, joidenkin halut ei vaan syty samalla tavalla ja sitä on turha lähteä tuomitsemaan niitä joiden aivot on eri tavalla viritetty.

Kesken unien tehty aloite seksiin on aika kaksiteräinen miekka. Se kun menee kotiväkivallan ja tarkemmin vielä raiskauksen puolelle, mikäli unesta heräävä ei olekaan "sillä tuulella". Molemminpuolisella suostumuksella tuollainen herätys on toki monen mielestä mukavaa, mutta jälleen: ei pidä tuomita niitä jotka ajattelevat eri tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se imartelevaa jos kumppani syttyy arkiaskareiden lomassa, mutta moni haluaa saada ne askareet ensin hoidettua ennen kuin pystyy täysin keskittymään rakasteluun. Ei se, että ei halua kesken kokkailun ryhtyä panemaan tarkoita, etteikö ikinä haluaisi kumppaniaan. Kaikki me olemme erilaisia, joidenkin halut ei vaan syty samalla tavalla ja sitä on turha lähteä tuomitsemaan niitä joiden aivot on eri tavalla viritetty.

Kesken unien tehty aloite seksiin on aika kaksiteräinen miekka. Se kun menee kotiväkivallan ja tarkemmin vielä raiskauksen puolelle, mikäli unesta heräävä ei olekaan "sillä tuulella". Molemminpuolisella suostumuksella tuollainen herätys on toki monen mielestä mukavaa, mutta jälleen: ei pidä tuomita niitä jotka ajattelevat eri tavalla.

Onko kysymys tuomitsemista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kysymys tuomitsemista?

Kovasti tuomitsevaltahan tuo nyt kuulostaa: "miksi ihmeessä te ette halua rakastella kumppaninne kanssa" ellei innostu kesken unien tai arkiaskareiden panemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti tuomitsevaltahan tuo nyt kuulostaa: "miksi ihmeessä te ette halua rakastella kumppaninne kanssa" ellei innostu kesken unien tai arkiaskareiden panemaan.

Se on vain asia, joka minua kovasti ihmetyttää, mutta ehkä siihen ei sitten voi saada tyhjentävää vastausta. Itselleni seksi on osa rakkautta, siis rakastelua rakkaan kumppanin kanssa eikä vain mitään mekaanista panemista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on vain asia, joka minua kovasti ihmetyttää, mutta ehkä siihen ei sitten voi saada tyhjentävää vastausta. Itselleni seksi on osa rakkautta, siis rakastelua rakkaan kumppanin kanssa eikä vain mitään mekaanista panemista.

Jotain toista taas saattaisi ihmetyttää, että tajuttoman kumppanin naiminen on jonkun mielestä rakkautta.

Meitä on moneen junaan, kannattaa pidättäytyä tuomitsemasta muita. Kaikki eivät ajattele eivätkä toimin samoin. Se mikä sinusta on rakkautta, voi jonkun toisen mielestä olla pahoinpitely. Se mikä jonkun toisen mielestä on raiskaus, voi sinun mielestä olla rakkautta.

Mielipiteitään voi esittää niinkin, ettei samalla lyttää kaikkien eri tavalla ajattelevien toimintatapoja. Se kannattaa opetella.

• Anonyymi

Ei ole mitään painostusta ollut. Minun mies on kiltti ja jos vähän halitaan niin sillä alkaa seistä ja minä sitten haluan. Olen seksuaalinen ja tykkään läheisyydestä. Pussailu riittää usein myös seksin aloittamiseen.

• Anonyymi

Ah minustakin on ihanaa huomata, että miehellä herää halut kun pussaillaan tai halaillaan. Ja miten voisi olla itse haluamatta, kun miehellä penis ihan jäykkänä. Ehkä näiden haluamattomien ei kannattaisi olla parisuhteessa, tai ainakaan asua saman katon alla, jos kerran kiinnostaa vain sillon tällön tai joskus. Kyllä minusta parisuhteessa ja erityisesti yhdessä asumisessa on parasta juuri se, että saa juuri sillon kun haluttaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ah minustakin on ihanaa huomata, että miehellä herää halut kun pussaillaan tai halaillaan. Ja miten voisi olla itse haluamatta, kun miehellä penis ihan jäykkänä. Ehkä näiden haluamattomien ei kannattaisi olla parisuhteessa, tai ainakaan asua saman katon alla, jos kerran kiinnostaa vain sillon tällön tai joskus. Kyllä minusta parisuhteessa ja erityisesti yhdessä asumisessa on parasta juuri se, että saa juuri sillon kun haluttaa

Meitä on moneen junaan. Ei kannata niin kärkkäästi tuomita niitä jotka ajattelevat eri tavalla kuin sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitä on moneen junaan. Ei kannata niin kärkkäästi tuomita niitä jotka ajattelevat eri tavalla kuin sinä.

Samaa mieltä. On pareja jotka ovat parisuhteessa, missä ei harrasteta seksiä ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kohtaa on "kärkkäästi tuomitsemista"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. On pareja jotka ovat parisuhteessa, missä ei harrasteta seksiä ollenkaan.

Tässä ei olla puhuttu sellaisista pareista, jotka molemmat haluavat olla ilman, eli haluavat samaa asiaa. Luulen, että yleisemmin kuitenkin halutaan seksiä parisuhteessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kohtaa on "kärkkäästi tuomitsemista"?

"Ehkä näiden haluamattomien ei kannattaisi olla parisuhteessa, tai ainakaan asua saman katon alla, jos kerran kiinnostaa vain sillon tällön tai joskus."

Tuossa.

Ja sen perään kommentoija tekee selväksi että hänen näkemyksensä olisi se ainoa ja paras oikea "Kyllä minusta parisuhteessa ja erityisesti yhdessä asumisessa on parasta juuri se, että saa juuri sillon kun haluttaa"

• Anonyymi

Jo on naisia ja aloituksia, kyllä meillä tuo muija on aloitteellinen ja jopa ihmettelee jollen halua muhinoida pusujen jälkeen tai muun kopeloinnin.

• Anonyymi

Samaa ihmettelen. Kyllä siinä pusuttelun aikana kiihottuu, niin kostuminen tuntuu turhalta, jos ei sen jälkeen pääse sitä hyödyntämään

• Anonyymi

Muista että sekin päivä tulee kun kuka ei enää nussi sua vaikka maksettas. Kyllähän naisen käyttöikä seksin muodossa alkaa vedellä viimesiään siinä 40 kympin tienoilla pääosin.

Tietysti itsestään huoltapitävät menee vielä 50 kymppisenäkin.

• Anonyymi

Ei se painosta koskaan. Miksi ihmeessä painostaisi? Tietää, että saa seksiä painostamattakin ja toisaalta painostamalla saisi vain korkeintaan korvatillikan.

• Anonyymi

Jutelkaa keskenänne mitä kumpikin haluaa

• Anonyymi

Ei sen tarvitse painostaa 🤔 Jos en halua lopettaa kyllä.

• Anonyymi

Eipä ole koskaan painostamalla onnistanut. Aina ei tee mieli, mutta jos toinen osaa lukea tilannetta ja herätellä halut niin saattaa se halailu johtaa makkariin. Joskus taas ei huvita lainkaan ja se pitää osata riittävän jämäkästi toiselle ilmaista. Omasta kumppanistani yleensä erottaa pusutellessa aika nopeasti että onko mielessä pelkkä läheisyydenkaipuuta helpottava halailu vai orgasmi.

Se ei välttämättä pidemmän päälle ole toimiva kuvio, että pussailu ja haliminen johtaa miltei aina seksiin. Sitä läheisyyttä on suhteessa hyvä olla muutenkin kuin aina vain se orgasmi mielessä.

• Anonyymi

Kaikki keinot ollut käytössä. Mieti mikä sinusta tuntuu pahalle jos et pimpsaa anna. Voit varautua kaikkiin käytettäviin lankoihin sängyn ulkopuolella arkielämässä.

• Anonyymi

Outo ongelma, meillä ainakin muija saa suun auki jos ei paneskelu kiinnosta ja minä kunnioitan mielipidettä eikä panna.

• Anonyymi

Mieheni menee jotenkin hiljaiseksi ja tyytymättömän tuntuiseksi.
      Hän ei mitenkään havaittavasti painosta minua eikä em. olemustaan lukuun ottamatta vihjaa sanattomastikaan mutta viesti ei jää epäselväksi.
      Tyttäreni on sanonut, että milloinka tuo meidän 80:ntä ikävuotta lähestyvä iskä oppii elämään ikäiselleen kuuluvalla tavalla. Kommentti koskee muitakin asioita.
      Alkoholi rauhoittaisi mutta intomielisenä kuntoiljana mieheni käyttää tuotakin rauhoittavaa erittäin harvoin.

• Anonyymi

Painostus ei kiva mutta ei sekään ole kivaa,jos miesystävä ei halua kuin kerran viikossa.
      Vieraisiinko tässä on lähdettävä?

• Anonyymi

Ehkäpä kannattaisi sitten erota, jos ei seksihalut kumppanin kanssa kohtaa. Sitten toinen saa just niin vähän kuin haluaa ja toinen on vapaa etsimään niin paljon seksiseuraa kuin haluaa.

• Anonyymi

Ei painosta vaan sanoo suoraan että heilutellaanko peittoo tänään tai kysyy panettaako. Sitten halaa ja suutelee ja sitten jo minua alkaa panettaa. Ei ole mitään painostusta ollut koskaan

• Anonyymi

Jos minä en halua jatkaa pidemmälle, niin koitan silti jollakin tavalla ottaa kumppanini tarpeen huomioon kieltäytymällä hellästi esimerkiksi sanoen "Voi kulta ymmärrän että sinua haluttaisi kovasti, mutta olen ihan väsynyt nyt. Jos saan nukkua ensin niin sitten sen jälkeen voidaan". Kieltäytyäkin voi niin, että toinen ei ota sitä ikävänä torjuntana.

Ja tosiaankin että jos ei itseä aina haluta, niin siitä voi tietenkin sanoa toiselle, tai ottaa puheeksi muulloin, että kaipaisit enemmän ihan pelkkää hellittelyä. Voisitte vaikka sopia, että esimerkiksi seuraavan kuukauden aikana sinä olet se, joka tekee aloitteen seksiin. Tai että annat jonkin varman merkin omasta halustasi, mitä ilman pidemmälle ei edetä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5892
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4444
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3257
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2991
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1581
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      71
      1351
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      233
      1227
    9. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1180
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    Aihe