En Jaksa Enää!

Anonyymi

Tulevaisuus ei tarjoa enää mitään!
Uutisetkin tuuttaavat vain huonoja näkymiä tulevaisuudesta. Huono-osaisuus lisääntyy, kansat jakautuvat jne. Maapallo tuhoutuu, ihmisiä on liikaa yms.
Olen syvästi ahdistunut hoidon tarpeessa oleva ja mun kaltaisia on kasvava määrä. Se näkyy mm. hoitojonoissa. Hoitoa ei saa ja hoitajat uupuvat kiireeseen. Näen yksinkertaisesti tulevaisuuden niin pelottavana, etten jaksais enää yhtää enää!

T. Väsynyt monisairas rahaton kipupotilas vailla hoitoa.....( tässä ei paljoa enää taivaallisiin isiinkään jaksa luottaa )

43

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ne antaa sitten ilmasen pillrtin kunhan ensin saavat pelastettu akokomailman ilmaston !

      hallitus ottaa niin paljon velkaa että jokainen saa napin.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Maailma on parempi vain hyväosaisille. Raha tulee rahan luo ja hyvinvointi hyvinvoivien luo. Ja tämä kehitys jatkuu jatkumistaan. Rupusakki karisee matkan varrella pois, mutta ennen sitä joutuvat riutumaan useiden sukupolvien ajan. Rupusakista nousee aika ajoin kapinoitsijoita, mutta koska tällä rupusakilla ei ole maallista mammonaa juurikaan käytössä, heidän mellakkansa jäävät torsoiksi kunnes lopulta rupusakki on niin varatonta ja voimatonta, että he vain kuihtuvat pois. Jäljelle jää hyvinvoivien rikkaiden joukko, joita onkin loppukädessä aika pieni osuus maapallon kaikista ihmisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma on parempi vain hyväosaisille. Raha tulee rahan luo ja hyvinvointi hyvinvoivien luo. Ja tämä kehitys jatkuu jatkumistaan. Rupusakki karisee matkan varrella pois, mutta ennen sitä joutuvat riutumaan useiden sukupolvien ajan. Rupusakista nousee aika ajoin kapinoitsijoita, mutta koska tällä rupusakilla ei ole maallista mammonaa juurikaan käytössä, heidän mellakkansa jäävät torsoiksi kunnes lopulta rupusakki on niin varatonta ja voimatonta, että he vain kuihtuvat pois. Jäljelle jää hyvinvoivien rikkaiden joukko, joita onkin loppukädessä aika pieni osuus maapallon kaikista ihmisistä.

        Erikoinen näkemys!


      • Anonyymi

        > Terveys, vauraus, rauha, kaikessa on kehitystä.

        Ei minun mielestä. Ennemmin päinvastoin. Nykyäänhän kaikkia pidetään rikollisina, koska jokaista pitää seurata videovalvonnan ja esim. puhelimien kautta. Ainoa syy, miksi rikollisuus on jotenkin hallinnassa on se, että valtio varastaa ihmisiltä rahaa ja sitten jakaa sitä köyhille sen verran, etteivät alkaisi rikollisiksi. Kun velkaa on otettu tarpeeksi, eikä maksajia ole, yhteiskunta romahtaa totaalisesti. Jo nyt on nähtävissä teveydenhuollon ja muiden peruspalveluiden tason heikentyminen.


    • Anonyymi

      Sinulla on paha kriisi. Maailman pimeät voimat käyvät kimppuusi, huutaen tapa itsesi. Olet pohjalla. Mutta laakson pohjalta on hyvä näköala taivaaseen. Vie kaikki tuskasi, pelkosi, sairautesi ja traumasi Jeesukselle. Kerro Hänelle rehellisesti myös epäuskosi ja pyydä Häntä rohkeasti elämäsi Herraksi. Hän ei muserra väsynyttä mieltä, vaan ottaa sinut olalleen, kuin eksyneen karitsan ja vie sinua rakkaasti kotiaan kohti. Kiitä kaikista vaivoistasi Jeesusta, sillä ne saatanan tuomat koettelemukset, verrattuna Jeesuksen lempeyteen, tuo sinulle järkähtämättömän halun totella Jeesuksen opetuksia. Kiitä riemuiten Jeesusta, sillä Hän kääntää saatanan teotkin sinun rakentumiseksesi kelvolliseksi Taivaan Isän ikuiseen tulevaan paratiisimaiseen Uuteen Jerusalemiin. Muista, sinäkin olet Jumalalle suunnattoman rakas.

    • Anonyymi

      Kun olet vuodattanut kaiken tuskasiJeesukselle ja Hän on pessyt sinut täysin puhtaaksi, voit astua elämää päin rohkeasti, mitään pelkäämättä. Naurat tälle saatanan vallassa olevalle maailmalle. Jumala on puolellasi, kukaan ei voi sinulle, siunatulle mitään. Toki se voi tappaa sinut, mutta mitä siitä, sinä siirryt Jeesuksen kotiin taivaaseen, Heti kun otat Jeesuksen elämäsi Herraksi, olet ikuisuusolento. Lopullinen paikkasi on Taivaallisen Isämme luona, Hänen rakkaana lapsenaan. Mutta täällä maanpäällä, tee hyvää, auta sairasta, köyhää, ahdistunutta. nuhtele pahuutta ihmisessä, mutta muistuta, että Jumala rakastaa myös langenneita ja toivoo, että hekin haluaisivat kääntyä ja siten pelastua.

    • Anonyymi

      ALOITTAJA, voit ja saat mennä esim. evl.-kirkon diakonin juttusille, sieltä Sinut voidaan ohjata terveyskeskukseen. Diakoneilla on myös sairaanhoidon koulutusta ja heillä on lisäksi yhteys sosiaalihuoltoon. Yritä "raahautua" sitä kautta ammattiapuun, koska tarvitset ensimmäisenä esim. kipulääkitystä. Ei nyky - yhteiskunnassa tarvitse kipuja kärsiä. Jos Suomessa on varaa hoitaa maahanmuuttajat ja heille kaikki apu, niin kyllä suomalaisille on oltava myös jonkunasteinen hoito oltava. Yritä vielä ponnistella, kyllä se aurinko paistaa vielä, meidän ihmispoloisten on vaan jaksettava itse hakeutua avun piiriin ! Jos ei muuta, niin soita ambulanssi !! Pakko saada apua, vaikka miten !
      Voimia Sinulle !!

      • Anonyymi

        Koukku matoineen, lyijypaino, koho ja vielä metri siimaa...


    • Anonyymi

      Kyllä avaaja ihan oikeilla jäljillä on tuskansa kanssa. Kehitys hyvinvoinnin siirtämiseksi vain rikkaille, on jatkunut Suomessa jo pitkään. Ja jos yksille jaetaan paljon kansantulosta, niin se on muulta kansalta pois.

      Veroja pelkäävät rikkaat masinoivat parhaillaan vihaa nykyhallitusta vastaan juuri tästä syystä, kun se on ottanut tosissaan myös vähäosaisuuden, hyvinvointia rohmuavien veropelkoisten puristuksessa. Veropakolaisia on yritetty ottaa myös kiinni. Viimeiset 20 vuotta hallinneet hyväosaiset tekivät köyhemmästä kansanosasta onnettomia, leikkailemalla vuodesta toiseen sosiaalisia etuja.

      Rodotit veivät työpaikat Suomessa. Ja isommat firmat siirsivät tulonlähteensä alikehittyneisiin maihin, verotusta ja kunnon palkkoja pakoon. Palkkatöitä ei siis oikeasti ole määräänsä enempää. Eikä se köyhiä ruoskimalla yhtään paremmaksi tule.

      Kilpailu elintasosta on siis kovaa. Osa toki tekee arvokasta työtä heikompien olojen parantamiseksi, mutta usein se tyssää veroja pelkäävien rikkaiden äänekkääseen vastustamiseen. On helppo osoittaa pakolaisia ja työttömiä ja sanoa, nuo ovat syöpäläisiä teidän rahoillenne. Ja se naula vetää, se menee veroja pelkääviin kuin häkä.

    • Hei,

      On olemassa monia auttavia tahoja, joista voi saada tukea, kun tuntuu, että omat voivarat ei riitä. Tässä tiedoksi muutama paikka, joista saa sekä ammattimaista tukea että vertaistukea. Näihin voi ottaa yhteyttä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä.

      - Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilön löydät esimerkiksi Mieli Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

      Lisäksi maanantaista torstaihin klo 15-19 on aikuisten kahdenkeskinen Solmussa-chat, jossa voi jutella päivystäjän kanssa mistä tahansa elämän ongelmatilanteesta.

      Tukinetissä on myös monenlaisia ryhmächattejä ja keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

      Tukinetin kaikki palvelut saa käyttöönsä rekisteröitymällä palveluun anonyymisti. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin reksiteröitymistä.

      Keskusteluapua on mahdollista saada matalalla kynnyksellä myös seuraavilta tahoilta:

      - Valtakunnallinen kriisipuhelin

      Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää24/7 numerossa 09 2525 0111.

      - Kriisikeskukset

      Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Näin korona-aikaan myös etävastaanotto on mahdollista. Kriisikeskusten yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/

      Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

      • Anonyymi

        Kiitoksia hyvästä vastauksesta.
        Toivottavasti saan avun ja elämänilon takaisin
        Ja että sitä kautta toimeentuloasiatkin järjestyisivät. Tarkoituksena olisi päästä työelämään kiinni ja päästä kivuista vapaaksi. Osteopaatin ja naprapaatin palveluita olen katsellut, mutta tulotasoni ei mahdollista näiden palveluiden käyttöä. Olenkin siis joutunut tyytymään siihen, että paikat ovat jumissa ja että on näitä hermosärkyjä ja noidannuolia. Fascia-pallolla olen yrittänyt niitä itse hoitaa, mutta omat hoidot eivät ole tuottaneet tulosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitoksia hyvästä vastauksesta.
        Toivottavasti saan avun ja elämänilon takaisin
        Ja että sitä kautta toimeentuloasiatkin järjestyisivät. Tarkoituksena olisi päästä työelämään kiinni ja päästä kivuista vapaaksi. Osteopaatin ja naprapaatin palveluita olen katsellut, mutta tulotasoni ei mahdollista näiden palveluiden käyttöä. Olenkin siis joutunut tyytymään siihen, että paikat ovat jumissa ja että on näitä hermosärkyjä ja noidannuolia. Fascia-pallolla olen yrittänyt niitä itse hoitaa, mutta omat hoidot eivät ole tuottaneet tulosta.

        Oletko hermosärkyihin kokeillut magnesium sitraattia?Ja b-vitaamini lisät,D-vitamiini,C-vitamiini.Kromi,Sinkki,Seleni.Näillä mulla on ainakin helpottanut ja paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko hermosärkyihin kokeillut magnesium sitraattia?Ja b-vitaamini lisät,D-vitamiini,C-vitamiini.Kromi,Sinkki,Seleni.Näillä mulla on ainakin helpottanut ja paljon.

        Ja sitte dynforcea nestemäisenä ja valkosipuliöljy kapseleita ottanut myös kun nämä lisää verenkiertoa ja olotila helpottunu kummasti ainaki minulla.


    • Anonyymi

      Sinun täytyy olla vahva. Kaikkien pitää olla vahvoja.

      Jos et ole vahva, niin valitat turhaan. Vain itse pystyt auttamaan itseäsi jos pystyt. Jos olet vahva.

      • Moukka olet, kun potkit invaliidia.


      • Mitä, kristitynkö on oltava vahva?
        SRK;ssa pitää olla "vahva", jos silläkään selviää ilman lääkkeitä.

        Mutta jos olette kuulleet Jeesuksesta, mitä Hän sanoo; Jeesus Kristus sanoi: "Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon." (Matt. 11:28).

        Joten jätä kiusaava lahko ja etsi Jeesus, sen jälkeen huolet katoaa, Hän on kärsinyt pahan olosi myös ristillä.

        Joh. 10:10 Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.

        Varo varkaita.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Mitä, kristitynkö on oltava vahva?
        SRK;ssa pitää olla "vahva", jos silläkään selviää ilman lääkkeitä.

        Mutta jos olette kuulleet Jeesuksesta, mitä Hän sanoo; Jeesus Kristus sanoi: "Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon." (Matt. 11:28).

        Joten jätä kiusaava lahko ja etsi Jeesus, sen jälkeen huolet katoaa, Hän on kärsinyt pahan olosi myös ristillä.

        Joh. 10:10 Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.

        Varo varkaita.

        Sinä yrität tehdä ihmisistä nössöjä. Itsekin olet nössö.

        Jos joku kehoittaa ja rohkaisee ihmistä olemaan vahva, se ei ole potkimista – vaan nostamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä yrität tehdä ihmisistä nössöjä. Itsekin olet nössö.

        Jos joku kehoittaa ja rohkaisee ihmistä olemaan vahva, se ei ole potkimista – vaan nostamista.

        Nuo vahavan kehotukset ovat täysin patologisesti negatiivisia.
        Ainakin ko. kirjoittajan osalta.

        Velluissa äiti, joka on saanut lääkäreiltä synnytys kiellon, manipuloidaan jopa seuroissakin olemaan vahva, ja järjen vangiksi ottamaan tuottamaan oman henkensä uhalla lapsia.

        Sellainen ei ole vahvistusta, vaan formuun asettamista.


      • Anonyymi

        Typerät poliitikot ovat pilanneet miljoonien muidenkin elämän, täysin tahallisesti. Mutta raamatun mukaan koittaa päivä, jolloin osat vaihtuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typerät poliitikot ovat pilanneet miljoonien muidenkin elämän, täysin tahallisesti. Mutta raamatun mukaan koittaa päivä, jolloin osat vaihtuvat.

        Miten osat vaihtuvat?
        Kelpaako Jumalalle läpeensä katkeroitunut köyhä kansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten osat vaihtuvat?
        Kelpaako Jumalalle läpeensä katkeroitunut köyhä kansa?

        Maailmassa,ihmiskunnalla on iankaiken ollut ongelmia osa itse aiheutettuja tai luonnon aiheuttamia.Nykyisin monilla on epärealistiset odotukset ja vaatimukset,parasta olisi tyytyä siihen vähäiseen hyvään minkä kohtalo on antanut.


    • Anonyymi

      Voimia aloittajalle kovasti! Kipujen kanssa joutuu kyllä nyky-Suomessa taistelemaan ihan uskomattoman paljon. Itellänii meni lähes kaksi vuosikymmentä, ennenkuin perussyytä edes kunnolla suostuttiin tutkimaan. Taustalta löytyi sairaus ja lääkityskin on ollut suht ok. Kaikenlaisille vitamiineille ja luontaistuotteille osoitan syvän huokauksen. Epätoivoissani niitäkin kokeilin.

      Enkä kyllä usko, että Jeesuskaan kipuja pois vie oikeasti.

      Tuo SOS-apu kuulostaa hyvältä. Jos löytäisit edes pieniä ilonaiheita aluksi. Ja tietysti pääsisit hyvälle lääkärille.

      • Anonyymi

        Luontaistuotteet ja vitamiini/ravintolisät ovat eri asioita. Älä missään tapauksessa sekoita niitä keskenään! Luontaistuotteet ovat huuhaata, mutta vitamiineja ja ravintolisiä (sellaisia jotka eivät ole luontaistuotteita) voi olla järkevää syödä jossakin määrin – varsinkin d3-vitamiinia 20 mikrogrammaa vuorokaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luontaistuotteet ja vitamiini/ravintolisät ovat eri asioita. Älä missään tapauksessa sekoita niitä keskenään! Luontaistuotteet ovat huuhaata, mutta vitamiineja ja ravintolisiä (sellaisia jotka eivät ole luontaistuotteita) voi olla järkevää syödä jossakin määrin – varsinkin d3-vitamiinia 20 mikrogrammaa vuorokaudessa.

        Ei riitä 20mikroa pitäs ottaa vähintään n120 ja ei haittaa vaikka ottaa ylikin kun arvo ylpön suositus on ollut 114.5 mikroa päivittäin joku tyhmyyksissä on pudottanut suositukset päin mehtää.Ei oo hyvää seurannut tästä asiasta.
        Miljardien eurojen moka ollaan tehty tässä asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä 20mikroa pitäs ottaa vähintään n120 ja ei haittaa vaikka ottaa ylikin kun arvo ylpön suositus on ollut 114.5 mikroa päivittäin joku tyhmyyksissä on pudottanut suositukset päin mehtää.Ei oo hyvää seurannut tästä asiasta.
        Miljardien eurojen moka ollaan tehty tässä asiassa.

        Jos otat yli 100 mikrogrammaa vuorokaudessa d3 yhteensä ruoasta ja ravintolisästä, niin se aiheuttaa sulle tutkimusten mukaan merkittävän syöpäriskin. 20 mikrogrammaa ylittävä osa vuorokausiannoksessa on turha, sillä siitä ei ole tutkimuksissa havaittu mitään hyötyvaikutuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos otat yli 100 mikrogrammaa vuorokaudessa d3 yhteensä ruoasta ja ravintolisästä, niin se aiheuttaa sulle tutkimusten mukaan merkittävän syöpäriskin. 20 mikrogrammaa ylittävä osa vuorokausiannoksessa on turha, sillä siitä ei ole tutkimuksissa havaittu mitään hyötyvaikutuksia.

        d-vitamiinin yliannostus voi aiheuttaa pääkipua, syöpää ja muitakin haittavaikutuksia. Yliannostuksella ei olla havaittu mitään hyötyvaikutuksia TIETEELLISESTI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä 20mikroa pitäs ottaa vähintään n120 ja ei haittaa vaikka ottaa ylikin kun arvo ylpön suositus on ollut 114.5 mikroa päivittäin joku tyhmyyksissä on pudottanut suositukset päin mehtää.Ei oo hyvää seurannut tästä asiasta.
        Miljardien eurojen moka ollaan tehty tässä asiassa.

        Joo mä siis oman kilpirauhas ongelman selätin biokemiallisella hoito yhdistelmällä.
        Lääkäri sano että kilppari arvot viittaa kohta alkavaan kilpparin vajaa toimintaan,Mutta eipäs alkanutkaan kun rupesin ottaan päivittäin d-vitamiinia yli 100mikroa ja toisinaan ottanut jopa sen 250mikroakin ja sitte c-vitamiinia,Kaikki b-vitku lisät,Kromi,Sinkki,Seleeni,Magnesium sitraatti,Omega-3 ja kilppari arvot pääty pikku hiljaa viite arvoihin.
        Ei tarvinut alottaa hormoni hoitoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        d-vitamiinin yliannostus voi aiheuttaa pääkipua, syöpää ja muitakin haittavaikutuksia. Yliannostuksella ei olla havaittu mitään hyötyvaikutuksia TIETEELLISESTI.

        Elä höpöjä puhu,D-vitamiinin yli annostus alkaa vasta 375nanomoolissa ja mulla on parraimillaan ollut 160nanomoolia veressä d-vitamiinia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        d-vitamiinin yliannostus voi aiheuttaa pääkipua, syöpää ja muitakin haittavaikutuksia. Yliannostuksella ei olla havaittu mitään hyötyvaikutuksia TIETEELLISESTI.

        Tiedätkö sitä että päiväntasaajan asukeilla on d-vitamiini tasot kokoajan siinä 100-200nanomoolia että eikö niitten olisi pitänyt kuolla jo aikaa sitten d-vitamiini myrkytyksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö sitä että päiväntasaajan asukeilla on d-vitamiini tasot kokoajan siinä 100-200nanomoolia että eikö niitten olisi pitänyt kuolla jo aikaa sitten d-vitamiini myrkytyksiin?

        Älä sekoita mikrogrammoja ja nanomooleja keskenään. Ne on ihan eri yksiköitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sekoita mikrogrammoja ja nanomooleja keskenään. Ne on ihan eri yksiköitä.

        Verestä kun mitataan d-vitamiini ni puhutaan nanomoolista ja 20mikrogrammalla et saavuta 100-200nanomoolia.

        Jos sulla ei ole d-vitamiini imeytymis ongelmaa auringon suhteen ja olet kesällä keskipäivän auringossa ilman aurinkorasvoja vähillä vaatteilla ni sun elimistö tuottaa d-vitamiinia yli 200mikrogrammaa 30minuutin sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verestä kun mitataan d-vitamiini ni puhutaan nanomoolista ja 20mikrogrammalla et saavuta 100-200nanomoolia.

        Jos sulla ei ole d-vitamiini imeytymis ongelmaa auringon suhteen ja olet kesällä keskipäivän auringossa ilman aurinkorasvoja vähillä vaatteilla ni sun elimistö tuottaa d-vitamiinia yli 200mikrogrammaa 30minuutin sisään.

        Pane lähde.

        Todistustaakka on väitteen esittäjällä.


    • Anonyymi

      Tuota se on se vitamiinikeskustelu. Mutta ei kuulu tälle palstalle .

      • Anonyymi

        Eiköhän tälläkin palstalla ole suurin osa keskusteluja jotka ei kuulu tälle palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tälläkin palstalla ole suurin osa keskusteluja jotka ei kuulu tälle palstalle.

        "Eiköhän tälläkin palstalla ole suurin osa keskusteluja jotka ei kuulu tälle palstalle."

        Toi on sitä kuuluisaa vanhoillislestadiolaista " tekvät ne muutkin" ajattelua.


    • Anonyymi

      Maallistumisen myötä maailma on tullut paremmaksi ja tasa-arvoisemmaksi.
      Sata vuotta sitten kuka tahansa saattoi kuolla jos ei nälkään niin kuppaan. Suomessakin puolet lapsista kuoli ennen kouluikää. Sellainen oli katsos sadistijumalan tahto mutta onneksi sille ei enää paljon arvoa anneta.

      • Anonyymi

        Mutta eikö se olisi paljon turvallisempaa kuolla jo heti lapsena kun aikuisiällä.


    • Anonyymi

      Eläpä mittään:
      Jumala on luvannut kuulla omiensa (vanhoillislestojen) huokaukset.
      Jos se ei tehoa, voit aina pyytää esirukkouksia ainoan oikean uskon (vanhoillislestojen) edustajilta.
      Jos sekään (rukkoilu) ei tehoa, voit tehdä pyyteettömiä talkoovuoroja suvareissa ja osallistua synnytystalkoisiin. Muista osallistua kolehdinkeräyksiin ja paikallisen RY:n keittiövuoroihin!
      Nii, ja järestä niitä kotiseuroja ja raamattu-/ pyhäkouluja siellä torpassasi.
      Ja paa senne kolehetiin isoja rahoja!

      Lestauskon jumala siunaa sinua satavarmasti tuhatsatakertaa enempi, kuin jonku persuluterilaisen jumala. Soon saletti se!

      • Anonyymi

        Mitä, häh?
        Eikö lestalahkon kaikkivoipa Jumala tuonutkaan leipää pöytään pakkosynnytetyn lapsen mukana?
        Onko meitä lahkolaisia viilattu linssiin, eli onko meille puhuttu palturia?


    • Anonyymi

      Voimia Sinulle! Pidä elämäsi yksinkertaisena ja luota Jumalaan, Häneltä tulee Sinulle apu! 👍👍🙏

    • Anonyymi

      > Uutisetkin tuuttaavat vain huonoja näkymiä tulevaisuudesta. Huono-osaisuus lisääntyy, kansat jakautuvat jne. Maapallo tuhoutuu, ihmisiä on liikaa yms.

      Jo Raamatussa on kerrottu, että edessä on ahdistavat ajat. Kannattaa luottaa myös siihen, että sen jälkeen tilanne tulee olemaan parempi.

      "Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule. Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään."
      Matt. 24:21-22

      Mutta, jos toivo hiipuu, kannattaa muistaa:

      "Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa."
      1 Kor. 13:8

      Panokset kannattaa laittaa katoamattomalle. :)

    • Anonyymi

      Minä näkisin että sinun on otettava etäisyyttä sairaan lahkon toiminnasta. Mielisairaat mielet saa liikaa valtaa lahkossa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      133
      2616
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1514
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      137
      1357
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      353
      1288
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      108
      1198
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1085
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      781
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      779
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      749
    10. 55
      734
    Aihe