Tukholman profetia

Anonyymi

Tukholman profetia on väärää profetiaa.
Se on helluntailaisten höpinää.

12

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kohtapa se nähdään miten toteutuu jos toteutuu
      Minä uskon että toteutuu tämä profetia

• Anonyymi

Tiedätkö tarkemmin?
        Kerro ja
        käy kurkkaan blogi " mitä vanjat puuhaa ", löydät hakukoneella. Mielenkiintoisia harjoituksia heillä menossa, kuten zapad. Valko-venäjä ja Venäjän asevoimat harjoittelevat yhdessä, ja mukana myös Intiasta ja Sri Lankasta sotilaita..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö tarkemmin?
        Kerro ja
        käy kurkkaan blogi " mitä vanjat puuhaa ", löydät hakukoneella. Mielenkiintoisia harjoituksia heillä menossa, kuten zapad. Valko-venäjä ja Venäjän asevoimat harjoittelevat yhdessä, ja mukana myös Intiasta ja Sri Lankasta sotilaita..

Itämeren laivasto harjoitteli mm. Retu-saarelle sijoitetuilla ohjuksilla Suomenlahden sulkemista Hankoniemi ja Saarenmaa tasalta. Ja Viipurista laivoihin lastattiin 100tonnia sotilasmateriaalia asevarastoista..

• Anonyymi

Mitkä kohdat siinä ovat erityisen vääriä?

• Anonyymi

No pari esimerkkiä: Lansi-Saksan asevoimat on lyöty. Länsi-Saksa on mennyt, on Saksa.
        Pyhä Henki ei sekoile.
        Toinen ja vielä suurempi pehmeä kohta on tämä: siinä sanotaan, että tämä profetia
        ei ole tarkka. Raamatun profetiat ovat tarkkoja. Ja sitten vielä se Pandoran lipas: tulee
        profeetta, joka jatkaa ko. profetiaa.

Hylkään profetian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No pari esimerkkiä: Lansi-Saksan asevoimat on lyöty. Länsi-Saksa on mennyt, on Saksa.
        Pyhä Henki ei sekoile.
        Toinen ja vielä suurempi pehmeä kohta on tämä: siinä sanotaan, että tämä profetia
        ei ole tarkka. Raamatun profetiat ovat tarkkoja. Ja sitten vielä se Pandoran lipas: tulee
        profeetta, joka jatkaa ko. profetiaa.

Hylkään profetian.

Eihän tuossa listassa ole mitään, joka kumoaisi profetian. Et selvästikään tiedä miten henki puhuu ihmisissä.
        Profetia on aina vajavaista, näin opetti Paavali. Kun ihminen saa omassa ajassaan profetian sen maailman tilanteen omassa ymmärryksessä, se varsinainen profetia ei muutu siitä miksikään, vaikka joku Saksa olisi yhdistynyt. Aivan täysin typerää väittää muuta.

Näyttää nyt pahasti siltä, että aloittajalla on uskovan ulkokuori mutta kieltää sen voiman. Tämä on hyvin yleinen ilmiö. Kelpaa vain täydellinen ja kaikki muu on valhetta. Vähän sama asia kuin pappi, joka jäi pakkasella tien vierelle auton hajottua ja alkoi rukoilla, että Herra pelasta minut täältä jäätymästä. No kohta ohi ajoi auto ja pysähtyi kysyen, että tarvitseeko pappi kyytiä. Pappi kieltäytyi sanoen ylpeästi, että minä olen hengen mies ja minä rukoilin Jumalaa, että hän tulee ja pelastaa minut. Kului aikaa ja tuli toinenkin auto ja sama keskustelu käytiin, tuli vielä kolmaskin ja ei muuta ku sama juttu. No pappi jäätyi kuoliaaksi tien poskeen ja sielu meni taivaaseen Jumalan eteen. Mies kysyi Jumalalta, että miksi sinä et pelastanut minua, vaikka sanassasi sinä lupaat meille jos pyydämme. Jumala huokaisee syvään ja sanoo, että kolmestihan minä yritin mutta et kertaakaan uskonut sen olevan minulta tullutta.

Tällä samalla tavalla käy uskoville, joille kelpaa vain täydelllinen profetia ja kun profetia toteutuu, he ovat jo hyljänneet sen valmiiksi ja tulee heille täytenä yllätyksenä, kuten tälle papille.

• Anonyymi

Höpö höpö. Olet taikuri -paljastaa Jumala henki. Sairas. Harhoissa elävä.

• Anonyymi

Olet tyhmä. Itsesi olet pannut likoon.
      Siis HÄPEÄ.

Joka päivä. aamusta iltaan.

Herra on OKSENTAVA sinut ulos...

• On tämä kauheetä syytelyä. Tämä palsta on kuin kaatopaikka!

Viisaita sanoja ei edes kommentoida ja kaikki muut haukutaa,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      7197
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4986
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      56
      2821
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      5
      2328
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1328
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      186
      1250
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      92
      1063
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      283
      945
    9. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      876
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      179
      850
    Aihe