https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000008254748.html
Ilta-Sanomat kertoi Hailuodosta ikävän tarinan. Onko Kemijärvellä vastaavia kokemuksia? Lintujen katselijoidenkin pitää osata käyttäytyä!
Lintubongareiden käytös
15
1093
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä harrastustoiminnassa olevienkin pitää olla kunnolla.
- Anonyymi
Vaadin käytöstapoja!
- Anonyymi
Ihan kuin viittaisiin johonkin henkilöön. Mutta tapoja täytyy olla niin juristeilla kuin moponkuljettajilla.
- Anonyymi
Tuleeko Suomulle linturetki
- Anonyymi
Kysyt:Onko Kemijärvellä vastaavia kokemuksia?
Minä kysyn aloittajalta: Miten niin? Miten liittyy Kemijärveen? Onko Kemijärvellä sun mielestä autolauttoja?
Kummallinen aloitus.- Anonyymi
Kyse ei ole lautasta, jollainen on Räisälän lossi sulan aikaan.
Kyse on lintubongareiden käytöksestä, joka saattaa olla huonoa: sadattelua, kiroilua, kiihtymistä nollasta sataan.
Mutta sadatellaan sitä joskus ilman bongaustakin. Kun ihminen ihminen on... - Anonyymi
On se Räisälän Lehtolan lossi
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c64c812b-5b81-40aa-94d1-224c2c07a4e8
Ja taas! Antakaa lintujen olla rauhassa! - Anonyymi
Lintubongarit ovat rempsakkaa porukkaa. Sana sinne kiro tänne ei ketään tapa.
Ei muuta ku lapikasta lattiaan ja bongailemaan. Rento meininki!- Anonyymi
Vihaan kiroilua. Kirjastossa kiroillaan, bussipysäkillä kiroillaan jopa ABC bensa-asemalla yksi vanhuspariskunta n. 70 v oli bensaa ottamassa mies meni automaatille ja sanoi "voi v***u kortti jäi", mutta sitten löysi sen. Eikö ilman kirosanaa tuota asiaa voinut hoitaa? Miksi pitää kirvata ja raivota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihaan kiroilua. Kirjastossa kiroillaan, bussipysäkillä kiroillaan jopa ABC bensa-asemalla yksi vanhuspariskunta n. 70 v oli bensaa ottamassa mies meni automaatille ja sanoi "voi v***u kortti jäi", mutta sitten löysi sen. Eikö ilman kirosanaa tuota asiaa voinut hoitaa? Miksi pitää kirvata ja raivota?
Kerran kuulin, kun kirjastossa joku nainen sanoi, että v***u.
- Anonyymi
En ymmärrä, kuinka lintujen ystävä voi olla, jos kannattaa lintuja tuhoavaa tuulivoimaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä, kuinka lintujen ystävä voi olla, jos kannattaa lintuja tuhoavaa tuulivoimaa!
Anita vastustaa tuulivoimaa
- Anonyymi
Kerran kuulin, että lintubongari oli heristellyt keskisormea toiselle.
- Anonyymi
Se on huhua. Tapahtunut jossakin Pakistanin parlamentissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163697Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723186- 961921
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211403Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1021186
- 441133
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901109