Olen siis osastolla. Yöllä en miltei pystynyt liikkumaan, tuli hermoshokkeja, taju melkein lähti jne. Laski annosta 50. nyt 300. Silti aivan sairas olo, olen pyytänyt abilifya tms. mutta lääkärillä vissiin idea tapattaa minut.
Päädyin osastolle kun hieman hiprakassa otin yliannostuksen lääkettä ääniin. Olen ihan ok kunnossa, melkein 4vk täällä ollut. Kai mulla on oikeus kieltäytyä leponexista ilman että vievät oikeuksia? Leponexia ei voi piikittää ainakaan. Joku piikkilääke kelpaisi. Saatanan saatana.
Ideoita?
Leponex melkein tappoi minut eikä lääkäri vaihda lääkettä
11
54
Vastaukset
- Anonyymi
Voi voi, haluat trollata, mutta et tiedä alkeellisimpiakaan faktoja. Olet surullisessa ja säälittävässä tilassa.
- Anonyymi
Mt- ala on sairas ala.
- Anonyymi
Noh teinpähän rikosilmoituksen lääkäristä.
- Anonyymi
Aivan järjetöntä, luulisi, että vaihtavat lääkkeen, kun ei lainkaan sovi.
Ihan asiaa onkin, jos pystyy jonkinlaisen ilmoituksen tekemään.
Rikosilmoituksesta ei kuitenkaan ole välttämättä mitään hyötyä.
Ei niillä ole oikeutta missään tapauksessa tappaa ihmistä.
Toivotaan, että aloittajalla kaikki päätyy paremmin päin.- Anonyymi
Nosti lisää annosta.
- Anonyymi
Ja saat muka käytää osastolla heti sinne joudutua älypuhelin?
- Anonyymi
Riippuu täysin osastosta, kyllä joissain paikoissa saa puhelimen pitää itsellä.
- Anonyymi
Nostetaas. Vieläkin osastonlääkäri tuputtaa leponexia ja tekee siten minusta sen "syntipukin" kun kieltäydyn. Olen ehdottanut injektiohoitoa esim. abilifylla tai risperidonella. Siihen lääkäri sanoo ettei "ole samaa hoitovastetta" kuin leponexilla.
Leponex on aivan järkyttävä lääke. Yökastelin tämän lääkkeen takia myös ensimmäistä kertaa.
Potilaan hyvinvoinnin kannalta olisi kiva jos häntä edes joskus kuunneltaisiin sekä uskottaisiin.- Anonyymi
Onhan tuo aivan järjetöntä, että tulee kaikkea tuollaista haittaa, mitä oot kertonut.
Mikä lääkäri siellä oikein on, ja mikäköhän on tarkoitus?
Kyllä sen pitäisi se lääke vaihtaa johonkin toiseen.
Tiedän tapauksen, kun kaverilla oli taju mennyt suljetulla lääkkeiden takia, teholle asti tuli reissu. Tosin en tiedä tarkempaa, mitä lääkkeitä oli ollut tai mikä tilanne muuten.
Eikä ollut tilanne vain kerran , oli toistunut pariinkin kertaan.
Jokuhan on pielessä, kun tehohoitoa tarvitsee.
Etkö sä voi puhua siellä jollekin hoitajalle kuinka kärsit lääkkeen haitoista?
Ainakin teet jonkun virallisen ilmoituksen jonnekin, heti kun on mahdollista.
- Anonyymi
Muutenkin ihan vitusti parempi olo ilman noita lääkkeitä. Telepatiaa ne äänet vaan on. Kaikki tietää mutta kukaan ei myönnä.
- Anonyymi
Ääniä tai ei, niin pitäisi sentään antaa lääkkeet, joista ei ole haittaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166768- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708