Leponex melkein tappoi minut eikä lääkäri vaihda lääkettä

Anonyymi

Olen siis osastolla. Yöllä en miltei pystynyt liikkumaan, tuli hermoshokkeja, taju melkein lähti jne. Laski annosta 50. nyt 300. Silti aivan sairas olo, olen pyytänyt abilifya tms. mutta lääkärillä vissiin idea tapattaa minut.

Päädyin osastolle kun hieman hiprakassa otin yliannostuksen lääkettä ääniin. Olen ihan ok kunnossa, melkein 4vk täällä ollut. Kai mulla on oikeus kieltäytyä leponexista ilman että vievät oikeuksia? Leponexia ei voi piikittää ainakaan. Joku piikkilääke kelpaisi. Saatanan saatana.

Ideoita?

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi voi, haluat trollata, mutta et tiedä alkeellisimpiakaan faktoja. Olet surullisessa ja säälittävässä tilassa.

    • Anonyymi

      Mt- ala on sairas ala.

    • Anonyymi

      Noh teinpähän rikosilmoituksen lääkäristä.

    • Anonyymi

      Aivan järjetöntä, luulisi, että vaihtavat lääkkeen, kun ei lainkaan sovi.
      Ihan asiaa onkin, jos pystyy jonkinlaisen ilmoituksen tekemään.
      Rikosilmoituksesta ei kuitenkaan ole välttämättä mitään hyötyä.
      Ei niillä ole oikeutta missään tapauksessa tappaa ihmistä.
      Toivotaan, että aloittajalla kaikki päätyy paremmin päin.

      • Anonyymi

        Nosti lisää annosta.


    • Anonyymi

      Ja saat muka käytää osastolla heti sinne joudutua älypuhelin?

      • Anonyymi

        Riippuu täysin osastosta, kyllä joissain paikoissa saa puhelimen pitää itsellä.


    • Anonyymi

      Nostetaas. Vieläkin osastonlääkäri tuputtaa leponexia ja tekee siten minusta sen "syntipukin" kun kieltäydyn. Olen ehdottanut injektiohoitoa esim. abilifylla tai risperidonella. Siihen lääkäri sanoo ettei "ole samaa hoitovastetta" kuin leponexilla.

      Leponex on aivan järkyttävä lääke. Yökastelin tämän lääkkeen takia myös ensimmäistä kertaa.

      Potilaan hyvinvoinnin kannalta olisi kiva jos häntä edes joskus kuunneltaisiin sekä uskottaisiin.

      • Anonyymi

        Onhan tuo aivan järjetöntä, että tulee kaikkea tuollaista haittaa, mitä oot kertonut.
        Mikä lääkäri siellä oikein on, ja mikäköhän on tarkoitus?

        Kyllä sen pitäisi se lääke vaihtaa johonkin toiseen.
        Tiedän tapauksen, kun kaverilla oli taju mennyt suljetulla lääkkeiden takia, teholle asti tuli reissu. Tosin en tiedä tarkempaa, mitä lääkkeitä oli ollut tai mikä tilanne muuten.
        Eikä ollut tilanne vain kerran , oli toistunut pariinkin kertaan.
        Jokuhan on pielessä, kun tehohoitoa tarvitsee.

        Etkö sä voi puhua siellä jollekin hoitajalle kuinka kärsit lääkkeen haitoista?
        Ainakin teet jonkun virallisen ilmoituksen jonnekin, heti kun on mahdollista.


    • Anonyymi

      Muutenkin ihan vitusti parempi olo ilman noita lääkkeitä. Telepatiaa ne äänet vaan on. Kaikki tietää mutta kukaan ei myönnä.

      • Anonyymi

        Ääniä tai ei, niin pitäisi sentään antaa lääkkeet, joista ei ole haittaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2012
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1305
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      68
      1225
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1105
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1040
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      996
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe