Että Palstan nainen soittelee sulle kännipuheluja viikonloppuna ja purkaa sydänsurujaan sinulle?
Voiko käydä niin
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Läähätyspuheluja, jos kehtaisin. Soittaisin.
- Anonyymi
Lähetä hänelle sukellusveneen kuvba.
- Anonyymi
Jostain pika-nappaimesta saa tuollaisen sukellusveneen kuvan joissain laitteissa, aika hassua sitten, todellakin huvittavaa jos viestissä ei olisi mitään muuta kuin sukellusveneen kuva. Nautilus.
- Anonyymi
Jos on puhe-elin joten vahingossa jäänyt päälle.
Tämä sukellusveneen kuvio oli aika hassu, i-minä-padeissa voi kai tulla tuollaisia hassuja kuvioita.
Itseäni kyllä väsyttää paljon, en arvannut että on noin tehokas tuo phizer biontechin 2. rokote. - Anonyymi
Jos laittaa vaikka puhelimen jatkuvalla syötöllä soittamaan johonkin numeroon ja lähettämään jotain sukellusveneen kuvaa tai muutakin hymiö-juttua, eikä saa loppuman ja itse kun jos torkahtanut ja se elin, puhelin lähettäisi jatkuvasti samaa.
Tulisi tuhansia sukellusveneen kuvia tai vastaavia hymiöitä kerta heitolla sitten. - Anonyymi
Heh, ei sentään. Ei kukaan palstalainen edes nainen tiedä edes mun puhelinnumeroani. Milläpä ne soittelis? ÷)
Muutama kyllä saa halutessaan yhteyden messengerillä. - Anonyymi
Oikeasti tuolla tavoin voisi itselleni käydä koska teen noita netti-juttuja nyt jonkin aikaa... tietokone jäisi lähettämään jotain kuvia toisille LOOPIlla eli silmukalla niin sanotusti jatkuvasti....
Satoja tuhansia sukellusveneen kuviakin jollekin jo alle tunnissa, vastaanottaja voisi naurahtaa, nyt lähettäjä on innostunut sukellusveneistä. kyllä voi
- Anonyymi
On naiset soitelleet kännissä ja kertoneet että mies petti. Eivät ole kai palstan naisia
- Anonyymi
Jos ilman tasapaino ei olisi aivan kunnossa, niin tekisi ääniefektin aina kävellessään, rups pörisee jokaisella askeleella hieman paineita ja kaasuja päästellen.
Vähän kuin suihkumoottori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.885967- 1723672
- 533209
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2112205- 351951
- 341884
- 461833
- 581733
- 191703
- 201661