Sinkkuna huono puoli on se

Sinkkuna huono puoli on se ettei sinua pyydetä mukaan mihinkään.

Yksin ei huvita käydä baarissa, kun ystävän kanssa olis mukavampaa.

Töissä ei Sinkkuna ole mitään muille kerrottavaa.

Ihmiset jotka ovat parisuhteessa eivät uskalla olla minun ystävä..

Uusia ystäviä ei sinkku saa.

Sinkkuna joudut maksamaan kaikki kulut.


Sinkkuna hyvät puolet on että saa liikkua kun sinua itseä huvittaa

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinkkuna on sekin huono puoli että ihmiset luulee että olen nirso.

      Ihminen jonka luulin, että tykkää minusta ei tykkääkään minusta . Luulin, että hän oli minuun ihastunut kun flirttaili minulle... Mutta olin väärässä.

      En ottanut ketään muuta kun Luulin että meillä olisi ollut tulevaisuutta

    • Yritin tehdä hänet mustasukkaiseksi ja että hän olis halunnu minut. Mutta ei hän minua halua.

      Hyvä että vihdoinkin tiedän totuuden.

      • Anonyymi

        Onko se niin kiire ketään ottaa? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko se niin kiire ketään ottaa? :)

        No. Turhaa aikaa kulutin siihen ihmiseen.

        Aikaa jota olisin voinut tehdä jotain muuta.

        Ei kiire ole, mutta enää en tuhlaa häneen aikaani. On saanu aikaa, jos olis tykänny ni olis jo pyytänyt treffeille mutta ei niin ei.

        Ei se mitään...


    • Noinhan tuo menee :)

      • Joo. Aikaa hän sai... Ihan tarpeeksi tai oikeastaan ihan liikaa annoin Aikaa. Ei pyytänyt koskaan treffeille vaikka flirttaili. Hämmentävä tyyppi on.

        Kerran yritin erään yhteisen asian avulla että hän olis halunnu lähteä käymään kahvilassa jotta oltais voitu keskustella, mutta no ei onnistunut.

        Kahvilaan siksi kun hänen vanhempansa olis voinu Iha hyvin tulla mukaan kun hän ei osaa / voi yksin liikkua vaan hänellä on aina joku ihminen mukana.


      • Hiirulainen_vaan kirjoitti:

        Joo. Aikaa hän sai... Ihan tarpeeksi tai oikeastaan ihan liikaa annoin Aikaa. Ei pyytänyt koskaan treffeille vaikka flirttaili. Hämmentävä tyyppi on.

        Kerran yritin erään yhteisen asian avulla että hän olis halunnu lähteä käymään kahvilassa jotta oltais voitu keskustella, mutta no ei onnistunut.

        Kahvilaan siksi kun hänen vanhempansa olis voinu Iha hyvin tulla mukaan kun hän ei osaa / voi yksin liikkua vaan hänellä on aina joku ihminen mukana.

        Kotiini en halunu, jotta hänen vanhempansa tai joku ihminen voi tulla hänen mukaansa.

        Siis hän ei ole normaali vaan on erilainen jolla pitää olla aina saattaja mukana. Hänellä pitää aina olla mukana joku, koska ei pärjää tukea.

        Hän ei asu yksin vaan asuu hoitokodissa, jossa on omat säännöt.

        Ihana tyyppi oli. Pidin hänestä. Eikä se ole hänen vika että flirtailu on hänen luonnetta


    • Anonyymi

      Pariutuneena on se huono puoli kun ei saa ikinä seksiä :D

    • Totta turiset...

    • No en mä ole sitä ihan noin kokenut.

      Kyllä mua pyydetään mukaan juttuihin, vaikka muut ovatkin yleensä pareja. Ja niin, ne uskaltaa olla ystäviäni, myös. Ehkä se on ihmisistä kiinni, olet millainen olet ja sen kaltaisia ystäviä saat?

      Saan uusia ystäviäkin, molemmista perinteisistä sukupuolista.

      Töissä riittää kyllä tarinoitavaa ilman parisuhdettakin, itse asiassa ehkä jopa enemmän sinkkuna.

      Melkein kaikki viulut maksoin parisuhteessakin, sen osalta ei kovin suurta lisäkustannusta tullut.

      Jep, sinkkuudessa parasta on se, ettei tarvitse pätkääkään ottaa toista huomioon, sen kun tekee mitä huvittaa, kun huvittaa, jos huvittaa.

    • Anonyymi

      Sinkkuudessa on hyvätkin puolensa, mutta toisinaan yksinäisyys ottaa vallan. Porukan lähes ainoana sinkkuna vietän vapaa aikaani paljon yksin ja toisinaan tuntuu että olisi mukava saada edes keskustelu seuraa.

      • Anonyymi

        nämä viikon loput kaipaisi juttu seuraa nais puolisista, arki menee omalla painollaan,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nämä viikon loput kaipaisi juttu seuraa nais puolisista, arki menee omalla painollaan,

        Niin se menee. Työn ja kotihommat kun saa hoidettua niin loppuaika meneekin ihmetellessä kun unikaan ei vielä tule.


    • Harmittaa myös siksi koska hän ei ole normaali ni minäkin olisin voinut olla täysin oma itseni ja minun ei tarvis koko ajan yrittää olla normaali kun yhteiskunta ei hyväksy muita kuin ihmisiä jotka Ovat normaaleja.

      Ehkä en ikinä löydä ihmistä joka hyväksyy etten ole normaali.

      Sinkkuna huono puoli on se, että ihmiset tuputtaa minulle normaaleja ihmisiä. Eli ihmisiä joiden seurassa minulla olis epämiellyttävä fiilis. En halua sellaista ihmistä joka on täysin terve.

    • Olen välillä täysin väsyny yrittää esittää että olen samanlainen ja normaali kuin muut. Olen välillä miettinyt että miksi vain täysin normaalia ihmisiä hyväksytään.

      En jaksa aina sitä teatteria että olisin muka normaali ja samanlainen kuin muut, joten kun haluan olla oma itseni ni oon kotona.

      Ja sinkkuna on se huono puoli, että ihmiset välillä luulee että kuulun vähemmistö seksuaalista ryhmään, mutta kun en kuulu.

      • Anonyymi

        Älä huoli normaalista. Ei sinun tarvitse olla samanlainen kuin muut. Olet hyvä sellaisena kuin olet. Maailmassa ei mikään ole normaalia. Ole ihan oma itsesi. Kulutat vain itsesi loppuun yrittämällä olla jotain mitä et ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä huoli normaalista. Ei sinun tarvitse olla samanlainen kuin muut. Olet hyvä sellaisena kuin olet. Maailmassa ei mikään ole normaalia. Ole ihan oma itsesi. Kulutat vain itsesi loppuun yrittämällä olla jotain mitä et ole.

        Kiitos ihanista sanoista. Olet harvoja jotka on sanonu noin. Tiedän itsekin sen ja siksi välillä olen vaan kotona.

        Parhaiten minä viihdyn sellaisen seurassa joka on itsekin erilainen ja silloin minulla on hyvä fiilis.


    • Ei se mitään. Mutta sen takia uusia ystäviä en saa ku ihmiset luulee välillä että kuulun seksuaalista vähemmistöön.

    • Anonyymi

      Kyllä minä olen mennyt yksin monta kertaa ikäisteni illanviettopaikkaan, en ole kokenut sitä ongelmaksi. Ehkä joskus vielä uudestaan.

      • Se juuri on osa ongelma kun olen erilainen kuin muut minun ikäiset ja me puhutaan eri asioista ja kun en ole henkisesti saman ikäinen kuin he.


    • Anonyymi

      siis et saa ystäviä koska olet sinkku ja kun sulla ei oo ystäviä et voi käydä missään tavatakses potentiaalisia kumppaneita, onpas siinä ongelmaa kerrakseen. no jos tuo liikkuminen kuitenkin onnistuu, sitä pitää sitte varmaan tehdä ihmisten ilmoilla ja toivoa että ystäviksi ja muiksikin sopivia ilmaantuu.

      • Et tajunnu mitä kirjoitin. En ole henkisesti saman ikäinen kuin muut.


    • Anonyymi

      Viinaa juodaan kaveri porukalla baarissa ja tutustutaan mahdolliseen kumppanii. Nainen löytää miehen baarista ja mies löytää naisen baarista.
      Raitista ei kutsuta mihinkään ja raitis viettää viikonloput yksin kotona ilman kavereita.
      T viinamies

      • Fiksuin päätökseni oli jättää alkoholin täysin ja siitä olen hyvin ylpeä.


    • Anonyymi

      "Sinkkuna huono puoli on se ettei sinua pyydetä mukaan mihinkään."

      Täh? Olen aina ollut monessa mukana.

      "Yksin ei huvita käydä baarissa, kun ystävän kanssa olis mukavampaa."

      Olen aina käynyt mielelläni yksin monessa paikassa. Baarissakin on mielenkiintoisempaa yksin."

      "Töissä ei Sinkkuna ole mitään muille kerrottavaa."

      Taatusti on, jos elää elämäänsä. Ketä kiinnostaa kuunnella päivästä toiseen vain toisen parisuhde lässytystä? Ei mua ainakaan.

      "Ihmiset jotka ovat parisuhteessa eivät uskalla olla minun ystävä.."

      Ei riipu parisuhdestatuksesta, aina on ollut naimisissa olevia ja sinkkuja kavereita.

      "Uusia ystäviä ei sinkku saa."

      Saapas.

      "Sinkkuna joudut maksamaan kaikki kulut."

      Niin joutuu parisuhteessakin. Ja vielä vähän enemmänkin, kun täytyy toistakin huomioida. Aina harvempi jakaa omaisuutensa ja asuntonsa toisen kanssa. Nykyään puolisoilla on omat asuntonsa.

      "Sinkkuna hyvät puolet on että saa liikkua kun sinua itseä huvittaa"

      Tuossa on totuuden häivä. Yksin asuessa ja ollessa ei tarvitse toista huomioida niin paljoa. Mikään ei silti estä liikkumasta oman tarpeen ja huvituksen mukaan.

      Tietysti tärkeää ihmistä auttaa jos hän apua tarvitsee. Sillä ei ole merkitystä onko kyseessä ystävä vai kumppani. Silloin voi ajatella, että luopuu silloin omista menoistaan, jos haluaa asian niin nähdä.

      xLiner

      • Et ymmärrä lukemaasi kun en ole henkisesti saman ikäinen kun muut minun ikäiset.

        Eli en ole normaali ja olen erilainen, mutta se että olen erilainen ei näy päältä päin.

        Eli se ei näy, että en osaa olla samanlainen kuin muut minun ikäiset ja en ole oppinut samoja asioita kuin muut.

        Ps. Olen käynyt erityisammattikoulun koska tavallinen ammattikoulussa en olis oppinut edes sen vertaa kuin erityisammattikoulussa. Mutta edes siellä ystävyyden saaminen oli super hankalaa,ja sain .

        En tee edes oikeata työtä,mutta olen ylpeä siitä että olen päässyt "töihin" josta oikeata palkaa en tosin saa...

        No. Tämä selittänee sen miks kumppanin saaminen on vähän haastavaa kun olen erilainen mutta ylpeä itsestäni.

        Pss.Minun huono puoli on se että olen lapsellinen ja tämä ei ole minun oma kommentti vaan ihmisten kanssa joiden ystävä olen yrittänyt olla...


    • Anonyymi

      Jaa - sinkkuna ei pyydetä mukaan mihinkään?
      Ehkä ei sinua, ehkä et ole tippaakaan sosiaalinen ja vetäydyt ja torjut?
      Omassa kaveri- ja tuttavapiirissäni alkaa kaikki olla suurin piirtein parisuhteessa, minä porskuttelen vapaana ja aion ollakin.
      Siitä huolimatta kavereita ja ystäviä tapaan, viimeksi eilen istuttiin iltaa yhden tuttavapariskunan kanssa. Ja kivaa oli.

      Baareissa en ole käynyt kuin joskus opiskeluaikoina koska ei kiinnosta.

      Työkavereitten kanssa puhutaan kaikesta maan ja taivaan väliltä, eipä siellä kukaan jauha omasta parisuhteestaan. Joskus saattaa jotain sanoa ja neuvoa kysyä jos on siihen tarvetta, muuten kyllä puhumme paljon kiinnostavammista asioista, nauramme ja pidämme hauskaakin.

      Miksi ihmiset jotka ovat parisuhteessa eivät uskalla olla sinun ystäviäsi?
      Oletko tosiaankin vihainen ja katkera ja torjuva? Sellaista ei kukaan todellakaan halua lähestyä.

      Sama pätee uusiin ystäviin. Vihamieleinen torjuva olemus karkottaa takuulla.

      Mitä kulujen makasamiseen tulee, aikuinen ottaa täyden vastuun hänelle kuuluvista kuluista. Kenenkään harteilla ei voi ratsastaa. Itselläni jo itsekunnioitus vaatii sen että huolehdin omasta osuudestani ja totta kai jos olen yksin, maksan kaiken omasta puolestani.

      Löysit sitten yhden hyvän puolenkin eli vapauden. Ja se ei olekaan ihan pieni asia!
      Itselleni todella tärkeä, ja siitä en kovin helpolla halua luopua. Asia joka minulle on elintärkeä.
      Minä löydän ainoastaan hyviä puolia yksin elämisestä. Asenneysymys siis.
      Kyllä sitä voi happamana etikkakurkkuna sääliä itseään vaikka kullan ja kimalluksen keskellä kokonainen hovi ihmisiä ympärillään jos oma elämänasenne on pelkästään ääri-negatiivinen.
      Itse valitset. Miten on mukavampi: etsiä hyvät ja valoisat puolet vai etsimällä etsiä varjoja ja pimeää.

      • Hankalaa se on kun ihmiset eivät ymmärrä ja en syytä heitä, että en ole normaali ja se on aina vaikuttanut minun elämääni.

        Oli aika kun yritin mennä mukaan porukkaan ja olla sosiaalinen, mutta en ajattele tai tunne tai ole samanlainen kuin minun ikäiset ovat ja monet kerrat kävi niin, ettei minua haluttu mukaan. Ymmärrän heitä hyvin, kun jos toinen ei käsitä mistä toinen puhuu ni sellaiseen kyllästyy...

        Joten nykyään uudet ihmiset jännittää minua, jos ei hyväksy minut...

        Mutta ihminen josta pidin Oli myös erilainen ja minun oli todella helppo tehdä yhteisiä asioita ja oli kiva aina nähdä hänet siellä missä me kumpikin käytiin. Muistan aina kun eka kerran näin hänet ni ajattelin että ehkä hänkin tykkää minusta ja aloin myös aina flirttiä hänelle ku hän sen aloitti.... Mutta... sain tietää ettei ole pitäny minusta.. Ei se mitään...

        Harmittaa vaan kun siellä saatoin olla täysin oma itseni ja minun ei tarvinnu miettiä, että mitä jos en sovi porukkaan..... Mutta.. ny kun tiedän, ettei hän minusta tykkää ni mietin, että miks edes käyn siellä ... missä käytiin....

        Harmittaa kun tiedän ettei minun ikäiset samalla hassulla tavalla ihastu... Yleensä kun ihmiset ihastuu tällein he ovat silloin vasta yläkoulussa. Ei aikuiset näin ihastu..


      • Tiedän että osa ongelma on minun nykyään huono itsetunto ja sitä työstetään parhaillaan.

        Nuorempana minulla oli parempi itsetunto ja en ajattelut että minä en kelpaisi tälläisenään.

        Luulin aina että kelpaan oikeisiin töihin, mutta kun sain tietää, etten kelpaa ja syy ei ole se ettenkö olisi ahkera tai tunnollinen työntekijä, mutta koska henkinen taso ei vastaa minun oikeata ikää ni se oli haittana.

        Se että en kelpaa oikeisiin töihin sai minut tuntemaan että olen roska ja se ei ole totta, koska en ole roska. Se etten kelpaa oikeisiin töihin vaikutti minuun sillee että se aiheutti sen että aloin ajattelee että miksi kukaan normaali haluaisi olla minun kanssani tekemissä...

        Tiedän olen omalla tavallaan lahjakas.
        Tiedän että olen vahva.


        Yritin olla samanlainen kuin muut ja kävin baarissa ja join alkoholia satunnaisesti, mutta

        tajusin että se oli väärä tie.


      • Hiirulainen_vaan kirjoitti:

        Tiedän että osa ongelma on minun nykyään huono itsetunto ja sitä työstetään parhaillaan.

        Nuorempana minulla oli parempi itsetunto ja en ajattelut että minä en kelpaisi tälläisenään.

        Luulin aina että kelpaan oikeisiin töihin, mutta kun sain tietää, etten kelpaa ja syy ei ole se ettenkö olisi ahkera tai tunnollinen työntekijä, mutta koska henkinen taso ei vastaa minun oikeata ikää ni se oli haittana.

        Se että en kelpaa oikeisiin töihin sai minut tuntemaan että olen roska ja se ei ole totta, koska en ole roska. Se etten kelpaa oikeisiin töihin vaikutti minuun sillee että se aiheutti sen että aloin ajattelee että miksi kukaan normaali haluaisi olla minun kanssani tekemissä...

        Tiedän olen omalla tavallaan lahjakas.
        Tiedän että olen vahva.


        Yritin olla samanlainen kuin muut ja kävin baarissa ja join alkoholia satunnaisesti, mutta

        tajusin että se oli väärä tie.

        En koskaan hyväksynyt sitä etten kelpaa oikeisiin töihin vasta kun tajusin ettei sillä ole väliä. Tosin ilman eräänlaista väliintuloa en olis itse ymmärtänyt että sen hetkinen valitsemani tie oli väärä.


    • Anonyymi

      Huono puoli on jos ei juo viinaa niin ei kaverit kutsu bileisiin eikä baari iltoja viettämään. Viinaa juomalla bile kutsuja tulee usein ja vietetään porukalla juhlia ja silloin tapaa myös naisia ja tutustuu niihin. Raitis mies viettää viikonloppuja yksin kotona.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Huono puoli on tuo alkoholin käyttö sekä epäurheilijamainen käytös, sekä seksittömyys aina yökerhoilijaissa, vähän kuin pikkulapsia päiväkerhoissaan.

    • Anonyymi

      Jos on vakiutunut parikumppani, huonous on se että ei saa ikinä seksiä kuten sinkut saavat.

    • Anonyymi

      Bentleyn tai Lincoln Town Car omistajana on se huono puoli kun ei saa ikinä seksiä.

    • Minun hyviä puolia on se että Tykkään olla töissä.
      Olen Empaattinen ja ahkera ja tunnollinen ja ihmisille joista välitän niin kiltti ja mukava ja heidän tunteita Otan huomioon...

      Minun huono puoli on se, että jos en jostain pidä niin diplomaattinen käytös on tuota ei oikein hallussa

    • Anonyymi

      Nuorena se oli niin ettei pyydetty porukoihin jos ei tykännyt juoda kaljaa. Minusta tulikin suosittu tyttöjen kesken koska minulla oli veli joka sai haettua aina kaljaa. Käytin tietty tilannetta hyväksi ja henkailin tyttöjen kanssa usein koulussakin jossa sovittiin viikonloppujen bileet.

    • Anonyymi

      Parisuhteen huono puoli on aina seksittömyys.

    • Itse kyllä kutsuttuna heilun porukoissa, vaikka aina joskus tulee itselle vähän haikea olo kun taas kerran huomaa olevansa seurueen kolmantena, viidentenä tai seitsemäntenä jne. pyöränä. En kuitenkaan aio olla kenenkään vararenkaana. ; )


      Ei baareissa viihtymättömiä sinkkunaisia vaan kerta kaikkiaan meinaa löytyä ainakaan minulle, vaikka kyllähän se vika tässäkin tapauksessa löytynee peilistä, eikä naisista...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      618
      19201
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      70
      16052
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      394
      9519
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      83
      6755
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      19
      4964
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      213
      3971
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      127
      2222
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      62
      1485
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      111
      1437
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1287
    Aihe