Mä en tajua naisia. Esti sovitaa tpaamiset kaikki. SItten ei vastata. Miksi aina kusetetaan?
T. Allu
En ymmärrä naisia.
38
99
Vastaukset
- Anonyymi
Oon niin paskana ja masentunut. Ihan yksin vaa töissä ja rahAA EI OLE. PASKA 2 K AUTO
- Anonyymi
Enää en jaksa itteäni enkä omaa paska elämää.
- Anonyymi
Et ole yksin. Itsekin petetty. Kahta työtä teen ja siltikin on talous vaikeaa kun yksin hoidan kaikki ja aika sekä voimat on vähissä. Mutta pakko vaan jatkaa.
- Anonyymi
Allu on mielenkiintoinen ihminen kun ei itse ymmärrä että koska on kehitys häiriö ni ehkä ihmiset jotka kärsii kehitys häiriöstä sopisi paremmin Allulle.
- Anonyymi
joo, ei tuo onnistu noin ikimaailmassa, etit sen naisen livestä no vaikka sieltä baarista tai vaihat työpaikkaas, jos siellä ei kerta ketään sopivaa, sitä vartenhan töissä paljolti käydään, sosiaalisuuden, jos työpaikkas ihmiset ei sosialiseeraa sun kanssas, se on ihan turha paikka sulle, työttömänäki parempi olla
- Anonyymi
En mee baareihin en juo.. vakityö vaan pitää mut maan päällä.. en vaa saa koskaa naista ei oo ees kavereita
- Anonyymi
haluaisin vain tappaa itseni nopeesti ja heti..
- Anonyymi
ONPAS HILJASTA AINA KUN KIRJOTAN JA TEEN ALOTUKSEN
T. ALLU - Anonyymi
Et ole juonut viinaa tarpeeksi. Ei nainen selväpäisiä halua tavata.
- Anonyymi
Ei se viinan juonti mikään ratkaisu ole. Itse en tykkää jos mies on ympäri päissään. Silloin saa kyllä jäädä sinne baariin.
- Anonyymi
En halua juoda.. mutta en ymmärrä mistä saa naisen.. ku ei millää naiset koskaa kiinnostu.. nuorena ne kiinnostui.. olen todella pahasti muuttunut mies ja vanhentunut ja rumentunut..
t. allu - Anonyymi
Harmi kun ne nuoruudet on ohi.. pääsi vaikka kuinka naisia tapaamaan.. nyt naisia ei sitte millää kiinnosta enää treffeille ja en vaa jaksa enää ettiä.. en jaksa kauaa elää näin enää
- Anonyymi
Olisit pitänyt kiinni jostain niistä nuoruuden naisista. Kaikkihan sen tietää että ikääntyessä ei enää löydy yhtä helposti seuraa.
- Anonyymi
Ei oo kavereita.. perhe laittanu välit poikki.. olen joka vloppu tässä kuopassa. tuhlailen rahaa ku en jaksa välittää enää ku elämä on paskaa yksin.. kaikki normaalit ihmiset pariutuu ja mä en kelpaa kellekkää. .saatana en jaksa,
- Anonyymi
En pääse naista pussaamaa. koskemaan.. en ole päässyt naisen viereen 3 v nukkumaa.. mikä hitto mussa on vikana.. lopetin alkoholin ja baarin nyt oon todellaki jumissa elämässä
- Anonyymi
Ehkä mun pitäs nyt vasta huomata se että oon ikuisesti yksin niin kaikki väittää.. lopettaa työt ja en tiedä tappaa itteni todella erikoisella keinolla
- Anonyymi
haukun naisia.. uhkailen ihmisiä ja naisia.. haukun pahasti.. mul on epävakaa.. pahasti sekasin on elämä.. työ ei auta mitää.. ihmiset ei halua mulle jutella ja oon todella yksinäinen. haluaisin kuolla?
- Anonyymi
kukaan ei kirjota mitää ja vastaa.. kukaa ei suomes vastaa.. mua ei ole olemassa.
- Anonyymi
tekis mieli mennä tonne ulos huutamaa miten paskaa elämä on.. tai heitellä astioita seinää
- Anonyymi
VITTU MITEN IHMISET ON OUTOJA EI KIRJOTA MITÄÄ JA VASTAA
- Anonyymi
Joo heido. meen tappamaan itteni.. mut löytää tikkurilan juna asemalta tunnin päästä.. lähijunan raiteilta.. kunnes juna ajaa mun yli
- Anonyymi
tulkaa oikee kattomaa.. allu menee kiskoille.. tervetuloa
- Anonyymi
onpa hiljasta
- Anonyymi
NO MIKÄS IHMISIÄ VAIVAA
- Anonyymi
Ei sittem moikka.. ei koskaa tänne vastata ja kirjoteta mitää
- Anonyymi
Voin sen verran kirjoitella, että miten sun terapia sujuu? Miksi et koskaan kirjoita mitä puhutte terapiassa?
- Anonyymi
EI mitenkää.. no puhun kaikkea millanen olen ja miten naistenkaa.. ei se mitää auta.. mä oon vaa sairas ihminen ja hullu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI mitenkää.. no puhun kaikkea millanen olen ja miten naistenkaa.. ei se mitää auta.. mä oon vaa sairas ihminen ja hullu
Nyt alkanu jo monta kk tuntuu siltä etten kertakaikkiaan enää jaksa.. mikää ei auta tähä pahaa yksinäisyytee paskaa fiilikseen joka on käsittämäöntä
- Anonyymi
ehkä mä meen tappamaan joo itseni.
- Anonyymi
Oikeesti haluaisin vaa nopeesti ajaa rekan alle.. ja olla vahva että teen sen tapan kuskin ja itseni
- Anonyymi
Kaikki ihmiset pääsis musta eroon ku en tunne kuuluvani tähä elämään.. oon ollut vuosia yksinäinen..en saa parisuhdetta. en ole normaali heikkolahjaisuuden takia.. mua on kiusattu ja pidetää mieslapsena.
- Anonyymi
johan palsta hiljeni.. en jaksa kirjottaa ei ketää koskaa kiinnosta heido.
- Anonyymi
Allu kuule, tämä palsta ei ole sinun viihdyttämisesksesi. Tänne kirjoitetaan jos halutaan ja siltä tuntuu ja jos aihe kiinnostaa.
Tuota samaa painostusta käytät niille naisille netissä jotka erehtyvät sinulle vastaamaan. On vastattava heti ja elettävä sinun pillis mukaan. Se ei kuule onnistu.
Ihmisillä on muutakin ja paljon mielenkiintoisempaa ja tärkeämpää
tekemistä kuin olla vastailuautomaattina sinun ruikutuksiisi.
Kuka täällä alkaa päivystää että onko se Allu nyt siellä ettei se vaan joudu odottelemaan.
- Anonyymi
Aika moni vakkari on varmaan joskus näihin sun ketjuihis vastaillu. Vaan tiedätkö kun sä vaan hoet noita samoja juttuja, vaikka sun kanssa kuinka yrittäis jutella.
Teetkö sä samaa niille naisille, joiden kanssa sun pitäs tavata? Puhelin laulaa puolen minuutin vein jotain tollasta? Sitten alkaa no uhkailut ja haukkumiset, jos et koko ajan vastaa? Ei kukaan nainen kuule suostu tolleen käyttäytyvää miestä tulla tapaamaan. Eikä heiltä voi sitä vaatiakaan. Se ei ole ees mitään sun kusettamistas, vaan tervettä itsesuojeluvaistoa.- Anonyymi
Näin on.
Kummallinen aggressiivinen ja jopa uhkaava käytös ei todellakaan ketään puoleensa vedä.
Terveellä ihmisellä on terve itsesuojeluvaisto, ja niin pitää ollakin.
Kyllä sinulla tuo tunne-elämä on jäänyt jonnekin lapsen tasolle. Lapsi vaatii itsekkäästi ja kuvittelee olevansa maailman napa. Se kuuluu normaaliin kehitykseen mutta siitä kasvetaan ulos.
Tuo on iso ongelma jos yrittää toisen kanssa yhdessä olla. Minä minä minä minä minä haluan minä tarvitsen minä raukka en saa sitä ja tätä ja minua sorretaan ja ........
Eikö terapeutti ole puhunut tästäkin?
- Anonyymi
Et ollutkaan riittävän varakas joten nainen ei halua tavata.
- Anonyymi
Huono luonne taitaa olla. Raha ei taida olla kaikille tärkeintä niin ku sulle.
- Anonyymi
Pommititko taas jatkuvilla viesteillä ja aloit raivoamaan? Ei ihme, että naiset juoksee karkuun.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275434
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333603Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533512Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu263397Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1242996Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod322727Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint212409Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1202380MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142205- 412142