Apuja kaivataan, kaveri kadoksissa, tunnetko ?

Tunnetko tämmöistä janteria johon kuvaus sopisi ?

Mies nykyään noin 55- 65 ja asunut jo pitkään Saksassa, toimi aiemmin Värtsilän, Valmetin tai jonkin vastaavan yhtiön myynti /konsultti tehtävissä tuolla Saksan maalla. Saattoi olla myös joku isoista suomalaisista metsä yhtiöistä kenen palveluksessa oli tuolla Saksassa.

Nykyään muiden töidensä ohessa auttaa Suomalaisia auton hankinnassa Saksan suunnasta. Ja tästä syystä kyseistä kaveria nyt myös etsin.

Luin kaverista artikkelin jostain ilmaisjakelu lehdestä joka ilmestyi kotiin, Pirkka , yhteishyvä, öljyviesti tai joku vastaava… pistin lehden jemmaa kun tutut kasvot artikkelista tunnistin mutta oli niin hyvä jemma, ettei ole lehti vieläkään löytynyt. Kyseinen juttu ja lehti ilmestyi tässä viimeisen 1,5 vuoden aikajänteellä.
Artikkeli käsitteli nimen omaan juuri tuota auton tuontia Saksasta !

Semmoinen muisti kuva on, että nimi olisi ollut Markku tai jotain siihen suuntaan tai sitten on joku ihan muu .. ei muista ?
Kooltaan aika pieni heppu, siro rakenteinen ja silmälasit oli jo tuolloin.

90 luvulla vietti perheineen aina kesälomat noin 5-6 viikkoa Lahden seudulla. Hänellä oli aina mökki vuokrattuna Messilän kartanohotellin alueelta.
Kova ukko pelaamaan Golffia, pelasi messilän Golffissa ja hänellä oli siellä myös oma osake kuten minullakin. Tästä yhteydestä hänet myös tunnen, pelattiin useampana kesänä porukassa reilusti yli kaksisataa kierrosta kolopalloa.

Joka tavalla olen yrittänyt kaveria esiin kaivaa netistä jne … mutta ei löydy, tunnetko kyseistä kaveria ? Laita ihmeessä minulle tänne viestiä tai tietoa mistä voisi tavoittaa.

Ystävällisin terveisin. Juha p 0400 818 450

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

        Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
        Maailman menoa
        451
        2229
      2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

        Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
        Maailman menoa
        225
        1991
      3. Miksi koulut pakottavat

        Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
        Maailman menoa
        189
        1562
      4. Minua itkettää tämä tilanne

        Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
        Ikävä
        109
        1531
      5. Mitkä oli suurimmat

        Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
        Ikävä
        52
        1303
      6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

        Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
        Suomi24 Blogi ★
        3
        1301
      7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

        Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
        Ikävä
        148
        1267
      8. Se katse silloin

        Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
        Ikävä
        49
        1170
      9. Minulla oli tunteita

        Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
        Ikävä
        65
        1060
      10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

        Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
        Maailman menoa
        99
        1044
      Aihe