kävin vaa'alla taas viikon tauon jälkeen. Ja ei yhtään grammaakaan ollut tippunut. Olen nyt kuukauden ajan elellyt paremmin elämäntavoin, kaloreita päivittäin alle 1500, hikiliikuntaa joka päivä väh. puoli tuntia, ei alkoholia... Mikä mättää?! Nautin kyllä uudesta elämästäni, mutta haluaisin tuloksiakin...
eikä...
5
870
Vastaukset
- Tiina
Niin olis helpompi kertoa missä mättää...
unohdin...
tällä hetkellä 71/178- laihduttaa!
Sähän oot jo hoikka! ! ! Miks haluut laihduttaa...?! Ei hyvänen aika...
- se voi johtua turvotuksesta
laihduttaa! kirjoitti:
Sähän oot jo hoikka! ! ! Miks haluut laihduttaa...?! Ei hyvänen aika...
pitäisi mennä ohi ja painon humpsahtaa kerralla enemmän.. jos ei kuukauteen tapahdu mitään niin se on merkki että syöt liikaa..
- haloo
Sun täytyy oppia ensin perusasia: Vaakapaino ei kerro mitään. Vaakapaino yhdistettynä senttimittoihin ja voimakkuuteen kertoo jo jotakin.
Jos/kun treenaa ahkerasti, niin lihasmassa lisääntyy ja vartalo muokkautuu urheilullisemmaksi. Ja samantilavuuksinen lihas painaa paljon enemmän kuin läski.
Eli jos haluat mitata edistymistäsi, seuraa vartalonmittoja vaa'an lisäksi mittanauhalla. Äläkä usko näitä hemmoja jotka sanoo, että syöt liikaa. Ne eivät tiedä mistä puhuvat. Ja kun olet nainen, vaakapainoon on vielä vähemmän uskomista; Teillä vaakapaino saattaa heitellä muutamalla kilolla, riippuen kuukaudenajasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663