Entisellä työpaikalla oli eräs opettajan poika, joka oli psykopaatti ja narsisti. Mutta onko mahdollista että sellainen voi salata omalta perheeltäänkin olevansa hirviö? Vai onko lapsesta tarkoituksellisesti kasvatettu hirviö?
Opettajan poika
2
103
Vastaukset
- Anonyymi
jospa kyseessä on sairaus eikä ihmisen pahuus
- Anonyymi
Seurustelin jokin aika sitten tällaisen ihmisen kanssa. En tiedä mikä hänen diagnoosinsa olisi, jos hänet psykiatri arvioisi, mutta täys ihmishirviö hän oli (on).
Kuvittelin, että minulla on hyvä parisuhde, olimme juuri ostaneet yhteisen kodin (molemmat myimme omat kotimme ja ostimme yhteisen) ja olimme menossa naimisiin. Tulevat appivanhemmat olivat todella mukavia ja lämpimiä ihmisiä, jotenkin he vain olivat kummallisen vaisuja siinä kohtaa, kun aloimme puhua yhteisen kodin ostamisesta, he eivät koko aikana kommentoineet uutta, yhteistä tulevaisuuttamme mitenkään. Minusta tämä oli tosi outoa, koska muuten olivat todella mukavia.
Sitten eräänä iltana koko karmea totuus hänen todellisesta luonteestaan selvisi minulle. Minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin erota, tästä ihmisestä eroon pääseminen kesti aikansa (koska yhteinen kotimme piti myydä). Tämän eroprosessin aikana paljastui vielä lisää hänen sairaasta maailmastaan ja luonteestaan. Jälkeenpäin tajusin, että appivanhemmat tiesivät millainen heidän lapsensa oli eivätkä sen tähden kommentoineet yhteistä kotiamme mitenkään, varmaan aavistivat miten siinä tulee käymään.
Eli vastaus kysymykseesi: todennäköisesti vanhemmat tietävät millainen heidän lapsensa on. Ehkä ei ihan koko sairauden kirjoa, mutta aavistavat kyllä. Mutta mitä vanhempi voi tehdä asialle? Ei kai kukaan vanhempi halua edes itselleen myöntää, että hänen lapsensa on kasvanut (tai kasvatettu) ihmishirviöksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992617
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1152301En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761638Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911139- 471058
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va491043- 99971
- 46783
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6783- 102737