Jotenkin minusta tuntuu vastenmieliseltä

Anonyymi

Että seurustelisin ikäiseni kanssa.

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saman ikäinen narisee kuin lankku.

      • Anonyymi

        Jokainen sinun ikäinenkö?
        Tarkoittaa sitten sitä, että sinäkin nariset….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen sinun ikäinenkö?
        Tarkoittaa sitten sitä, että sinäkin nariset….

        Oletko kade?


    • Minä tykkään ☺️

    • Anonyymi

      Minusta tuntuu luonnolliselta että suunnilleen kaksi samanikäistä on yhdessä.

    • Anonyymi

      Se on sun ongelma.

    • Anonyymi

      Oletkin kehittymätön.

    • Anonyymi

      Yleisesti ottaen näin, mut poikkeuksiakin on, onneksi. Mut itsellä kans mielikuva syntynyt naisista, joilla kumppanit vaihtuu todella tiheään 20-40- ikäisinä, kunnes asettuvat paikoilleen, kun joku kokematon tai yhtä kokenut mies haluaa vakiintua tällaisen kanssa? Periaatteita hyvä olla.

      Tällaisessa suhteessa odotettavissa riitoja, kun arki koittaa? Liittyvät yleensä menneisyyteen jollain tapaa, luottamusta voi olla vaikea synnyttää, jos syntyneet mielikuvat toisesta vähemmän mieleisiä. Uhriutumisella voi päästä pitkälle, kun kohtaa sääliä tuntevan ihmisen, mut pelin paljastuessa sekin mahdollisuus voi mennä?

      Ymmärryksen puute korostuu itsekkyyden myötä. Toiset saa enemmän anteeksi kuin toiset? Pelin henki voi olla sitten pelisäännöt, mut uskon et miehillä on vaikeampi sulattaa naisia, joilla partnereita ollut useita, poikkeuksia toki on miehissäkin, jotka ajattelevat asioita vain hyöty mielessä? Pelaavat omaa peliään.

    • Anonyymi

      Huomaa, vastenmielisyys on sinussa, oman pääsi sisällä. Ei ikäisessä seurustelukumppanissa.

      • Anonyymi

        En mä seurustele vielä.


    • Anonyymi

      Tjaah, no mikäs siinä nyt niin ilettää?
      Yhtä riippunutta lihaa.


      🧞‍♂️

      • Anonyymi

        Ihanan mielikuvan... *lähestyn mökkiä ja siinä kuistilla koukusta riippuu kuivuva klöntti. ;D - cu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan mielikuvan... *lähestyn mökkiä ja siinä kuistilla koukusta riippuu kuivuva klöntti. ;D - cu-

        Ilmakuivattuna. :'D

        🧞‍♂️


      • Anonyymi

        Jos olisi yhtä liikunnallinen ja terveet elämäntavat omaava, silloin ei ongelmaa, mutku harvemmin on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi yhtä liikunnallinen ja terveet elämäntavat omaava, silloin ei ongelmaa, mutku harvemmin on?

        Opeta tavoille.

        🧞‍♂️


    • Anonyymi

      Et siis hyväksy itseäsi itsesi iässä. Psykoterapeutille työsarkaa. 😂

    • Anonyymi

      Teepä niin, että hyväksyt itsesi itsesi ikäisenä.

      - Sheena

    • Anonyymi

      No seurustele äitis/isäs ikäisen kanssa.

      W.

    • Anonyymi

      Minulle kelpaa vain itseäni kokeneemmat naiset. Naisen pitää tietää mitä tekee sängyssä. Kokemuksen tuoma itsevarmuus on turn-on.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe