Että seurustelisin ikäiseni kanssa.
Jotenkin minusta tuntuu vastenmieliseltä
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Saman ikäinen narisee kuin lankku.
- Anonyymi
Jokainen sinun ikäinenkö?
Tarkoittaa sitten sitä, että sinäkin nariset…. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen sinun ikäinenkö?
Tarkoittaa sitten sitä, että sinäkin nariset….Oletko kade?
Minä tykkään ☺️
- Anonyymi
Minusta tuntuu luonnolliselta että suunnilleen kaksi samanikäistä on yhdessä.
- Anonyymi
Se on sun ongelma.
- Anonyymi
Oletkin kehittymätön.
- Anonyymi
Yleisesti ottaen näin, mut poikkeuksiakin on, onneksi. Mut itsellä kans mielikuva syntynyt naisista, joilla kumppanit vaihtuu todella tiheään 20-40- ikäisinä, kunnes asettuvat paikoilleen, kun joku kokematon tai yhtä kokenut mies haluaa vakiintua tällaisen kanssa? Periaatteita hyvä olla.
Tällaisessa suhteessa odotettavissa riitoja, kun arki koittaa? Liittyvät yleensä menneisyyteen jollain tapaa, luottamusta voi olla vaikea synnyttää, jos syntyneet mielikuvat toisesta vähemmän mieleisiä. Uhriutumisella voi päästä pitkälle, kun kohtaa sääliä tuntevan ihmisen, mut pelin paljastuessa sekin mahdollisuus voi mennä?
Ymmärryksen puute korostuu itsekkyyden myötä. Toiset saa enemmän anteeksi kuin toiset? Pelin henki voi olla sitten pelisäännöt, mut uskon et miehillä on vaikeampi sulattaa naisia, joilla partnereita ollut useita, poikkeuksia toki on miehissäkin, jotka ajattelevat asioita vain hyöty mielessä? Pelaavat omaa peliään. - Anonyymi
Huomaa, vastenmielisyys on sinussa, oman pääsi sisällä. Ei ikäisessä seurustelukumppanissa.
- Anonyymi
En mä seurustele vielä.
- Anonyymi
Tjaah, no mikäs siinä nyt niin ilettää?
Yhtä riippunutta lihaa.
🧞♂️- Anonyymi
Ihanan mielikuvan... *lähestyn mökkiä ja siinä kuistilla koukusta riippuu kuivuva klöntti. ;D - cu-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanan mielikuvan... *lähestyn mökkiä ja siinä kuistilla koukusta riippuu kuivuva klöntti. ;D - cu-
Ilmakuivattuna. :'D
🧞♂️ - Anonyymi
Jos olisi yhtä liikunnallinen ja terveet elämäntavat omaava, silloin ei ongelmaa, mutku harvemmin on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisi yhtä liikunnallinen ja terveet elämäntavat omaava, silloin ei ongelmaa, mutku harvemmin on?
Opeta tavoille.
🧞♂️
- Anonyymi
Et siis hyväksy itseäsi itsesi iässä. Psykoterapeutille työsarkaa. 😂
- Anonyymi
Teepä niin, että hyväksyt itsesi itsesi ikäisenä.
- Sheena - Anonyymi
No seurustele äitis/isäs ikäisen kanssa.
W. - Anonyymi
Minulle kelpaa vain itseäni kokeneemmat naiset. Naisen pitää tietää mitä tekee sängyssä. Kokemuksen tuoma itsevarmuus on turn-on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865257- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032096- 351921
- 311840
- 461813
- 571714
- 191653
- 191627