Mikä on tämän hetkinen ruska-tilanne?
Kuinka värikäs on siellä maasto nyt?
🍂🌲🍁
Ruska Levillä ja Kittilässä
11
821
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi hieno! Kymmeniin vuosiin ei näin värikästä ruskaa ole ollut. Yöpakkaset ovat värittäneet maan eikä ole tuullut, joten puiden lehdet loistavat tosi upeasti. Nyt jos koskaan kannattaa käydä paikan päällä!
- Anonyymi
Kun ilma on tyyni, niin polttiaisia niin pirusti.
Kyllä ruskan ihailu jää, parempi katsella ruskaa esim. postikorteista.
Tieten jos on masokistin vikaa, niin eikun syöttämään itseään räkälle.- Anonyymi
Minä kävin siellä toissaviikolla, enkä nähnyt yhtäkään hyttystä tai polttiaista.
7°, puolipilvistä ⛅, pientä tuulta.
Ei hirveästi turisteja, sillai mukavan hiljaisesti. Hotellissa pari humalaista käyttäytyivät ekayönä äänekkäästi.
Asiakaspalvelu eri paikoissa oli ystävällistä.
Ihana ruska, maaruska. 🌲🍂🍒🌲🌲🍂🍒🌲.
Kiitoksia kovasti. 🙂
*
- Anonyymi
Hienoo on ja vaikka mitä muuta.KYlmää,märkää,itikoita,koronaa,viinaa,seksiä eli kaikille kaikkia.
- Anonyymi
No, eikös niihin polttiaisiin tehoa Ohvi?
Otsa ja naama ja kädet päällystetään Offilla, niin polttiaiset ei pistä?- Anonyymi
Kaksi viikkoa sitten Sirkassa / Levillä oli offit matkassa ihan turhia. Olin varustautunut myrkyin ja Partioaitasta ostamani kasvoverkko mukana, Ihan turhia.
Katselin lentokoneessa sitä sieltä palaavaa joukkoa ja nimesin ne mielessäni "fjällräven-jengiksi". Luoja, että olivat muodikkaasti ulkoiluhenkisen oloisia!🍂
Itsekin kieltämättä virkistyin siellä himppa. Tuli eloa jo lähes kuolleeseen sieluun. 🙂
- Anonyymi
Miksi Levin Kafet myy lounasta..vaikka kahvila.
Kiertääkö veroja?
Ilmoittaa myyvänsä pikkusuolaista ja kahvia.?
Auki vain muutaman tunnin
Liekkö asiakkaita.. - Anonyymi
Täällä on 'ruskaa pakkasessa'...
- Anonyymi
Tuon minä uskon, että sinulla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon minä uskon, että sinulla on.
Ja kohta on sinullakin 'ruskaa' turpavärkissä, mikäli halajat vielä tulla tänne....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kohta on sinullakin 'ruskaa' turpavärkissä, mikäli halajat vielä tulla tänne....
Mitähän pahaa minä olen sinulle tehnyt?
Tiedustelee, hän.
Minähän olen kirjoittanut ystävällisesti teidän kotiseudustanne, tuonut vähät rahani Sirkan ja Levin yrittäjille, ollut kiinnostunut kulttuuristanne.
Eikä minulla ole koronaa.
Miksi ihmeessä sinä minua vihaat?
Jeesus siunatkoon sinua. 🙏 Aamen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882