On mukavaa asua naisen kanssa

Anonyymi

Kyl on ihanaa seurustella ja asua naisen kanssa. Olettekos koskaan asuneet naisen kanssa. Ei yksin voi olla ja elää pitkiä aikoja vaan sitä haluaa seurustella ja asua naisen kanssa koko ajan.

22

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei sitten pieritä

    • Anonyymi

      Sama ajatus. En pärjää yksin. Nainen pitää huolta kun en osaa itsestäni huolehtia. Tarvitsen äiti hahmon. Olen ns vähä älyinen.

      • Anonyymi

        😃😃😃😃


      • Anonyymi

        Sulle vois olla joku tukiasuminen tms hyvä paikka asua. Tsemppiä elämääsi.


    • Anonyymi

      Olet ripustautuja. Sellaista ei kukaan halua! 😦

      • Anonyymi

        Minä haluaisin, sillä olen itsekin! Meidän kaltaisten pitäisi vain löytää toisemme, niin meidän ei tarvitsisi muita kiusata, eivätkä muut voisi satuttaa meitä. Ei kai siinä olisi mitään ongelmaa, jos molemmat haluaisivat olla koko ajan toisissaan kiinni 🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluaisin, sillä olen itsekin! Meidän kaltaisten pitäisi vain löytää toisemme, niin meidän ei tarvitsisi muita kiusata, eivätkä muut voisi satuttaa meitä. Ei kai siinä olisi mitään ongelmaa, jos molemmat haluaisivat olla koko ajan toisissaan kiinni 🤗

        Olet oikeassa meitä ripustimia on paljon.


    • Anonyymi

      Kyl, äiteen kanssa oon asunnu aika kauanki. Kaikkiaan 19 vuotta. Mut oli siinä isäkin nurkissa näpräämässä.

      🧞‍♂️

    • Anonyymi

      Oikeasti itseäni huvittaa vieläkin, kun ensin ampiainen eli ambulanssi vie johonkin keskussairaalaan, tarkkailtavaksi: tulee hirvittävä jano ja pissihätä.

      Hoitajia on jatkuvasti töissä: mutta et saa vielä juoda vettä vainka kuinka paljon janottaisi, et kuole kuitenkaan nyt siihen heti että pitää odottaa lääkäri tulee töihin että tarvitseeko leikkausta nuo murtumasi...

      Sitten siirretään paareilla toiseen sairaalaan jossa hoitajat sanovat: joo meillä ei ole noita niin hienoja juttuja kuin oilla keskussairaalassa...

    • Nainen tekee mulle ruokaa ja antaa seksiä?

      Ei sitä iloa kauaa kestä, ellet tee jotain vastavuoroista.

      Noin mä sun tekstis luin.

      Mut siis, toisen kanssa asumisessa on ongelmansa myös. Ei mitään ylitsepääsemättömiä, kunhankin molemmat osaa joustaa.
      Mut hienot juttunsa siinä myös on. Mulle se on aina ollu joko yhdessätekeminen (harraste) tai sit vaan köllöttäminen. Ja tietty et toisellakin on oma elämänsä ja kaverinsa, onhan itselläkin. Ei saa liikaa takertua.

      Parhaimmillaan se on hienoa, mutta älä ota kaikkea itsestäänselvyytenä.

    • Anonyymi

      Tuollainen jos olet jossain sairaalassa sitten hoitajien hoidettavana, niin tuntuisi että helppoa ja hauskaa sinänsä, mutta ei siltikään oikeasti, kyllästyttää tuollainen.

      Vaikka olisit siis noniin oikein parhaimmassa hoidossa sairaalan pedillä ja hoitajat hoitavat kaiken, kyllästyttää jos kauan.

    • Anonyymi

      Olen asunut. Enään en asu.
      Yksin on mukavampi olla ja olen nyt 5 vuotta ollut yksin enkä onnellisempi voisi olla :) Seuraa en kaipaa yhtään eikä mua kiinnosta enään edes yhden yön jutut eli en ole ketään tavannut 5 vuoteen enkä tule omasta tahdostani tapaamaan enään koskaan :) Ei siinä suhteessa tapahtunut mitään sellaista miksi haluan olla yksin. Tajusin vain että yksin on parempi ;)

    • Anonyymi

      Olen minäkin asunut. 19 vuotta ja kova kiire oli pois. Äitini kanssa elin.
      Olen elänyt myös miehen kanssa, kaksikin kertaa, eikä sekään kyllä napannut. Oli pakko päästä pois.
      Nyt asun yksin aika monetta vuotta. Olen tyytyväinen ja onnellinen.
      Ihmettelen sitä miten miehet jotka on niin maailman herroja ja ruhtinaita ja ylempää kastia naisiin verrattuna (omasta mielestään) eivät kuitenkaan pärjää ilman sitä naista?
      Nainen on oltava nurkissa, muuten itketään palstoilla ja uhataan ajaa junan alle tai etsitään köyttä ja vahvaa oksaa?
      Miten se nainen sitten kuitenkin on niin elintärkeä vaikka onkin sitten ruma kurppa ja siiderivalas ja pettäjä ja kelvoton jännämiesten perässä laukkaaja kaikin puolin? Mihin sellaista tarvitsette?
      Vai onko niin että kodinkoneen ja panopuun ei tarvitse kummoinen olla kunhan vain toimii toivotusti?

    • Anonyymi

      Kyllä tämä on aivan kauheaa. Nytkin on kämppä sekaisin, kun huonekalut pitää kuulemma järjestellä uudelleen. Siinäpä järjestelee, minä en sotkeennu, vaan häivyn muualle.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Joko et todellisuudessa asu naisen kanssa tai sitten kyseessä on vielä uusi suhde ja kuherteluvaihe. Vaan älä huoli, kyllä se arki ja todellisuus sieltä ajan kanssa tulee. Hyväkin parisuhde on aina välillä ihan persiistä ja jokaisessa liitossa tulee kolarinsa.

    • Anonyymi

      Seksin takia seurustellaan ettei tarvii käydä koko ajan baareissa etsimässä naisi ajoita panettaa. Oma kumppani kotona on hyvä ja sitä voi panna.

      • Anonyymi

        Ja sitten vielä miehet ihmettelee, että miski on vaikea löytää naista parisuhteeseen. Kuka idiootti hankkii koko sian, jos haluaa vaan vähän makkaraa?


    • Anonyymi

      Naiset voi ahdistua helposti ja sit ne kiukuttelee.

    • Anonyymi

      Tuollainenkin olisi melkein kauhuelokuvan idea jos joku kaunotar piiloutunut salaa sänkysi alle ja iskee siivousvimma: imuri käynnistyy täydellä teholla sängyn alta keskellä yötä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Siinä tapauksessa, jos nainen on itsenäinen, omillaan toimeentuleva, riippumaton ja takertumaton ja yhdessäasumista on suurinpiirtein kerran kuussa. - cu-

    • Anonyymi

      Mukavaa on työntyä naiseen ja siksi oma nainen pitää olla kotona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      48
      3661
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2631
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      130
      1987
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      101
      1721
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      53
      1139
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1127
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1026
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      84
      956
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      935
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      884
    Aihe