Uusi jääkausi tulossa?
Kuvasin videon youtubeen: https://www.youtube.com/watch?v=li5_gj3CIlU
En ole koskaan ennen nähnyt ensilunta syyskuussa enkä varsinkaan lumimyrskyä joka nyt riehuu täällä Kemissä.
Talvi yllätti tänään etelälapin autoilijat kesärenkaineen niinkuin se yllättää joka vuosi eteläsuomen autoilijat marras-joulukuussa.
Yleensä vitsaillaan lokakuun puolivälissä kun ruoho vielä vihertää että tuleeko ensilumi jo "tämän kuukauden" eli sen lokakuun aikana.
2-vuorokautta sitten sunnuntaina aurinko lämmitti vielä kuumasti ja ulkona oli 15´c kun join terassilla kaljaa.
Missä on se ilmastouskovaisten povaama ilmaston lämpeneminen? Saisi nyt lämmetä kun ei ole vielä edes syyspäivän tasauskaan!
Lumimyrsky tänään 14.9.2021 täällä Kemissä
8
123
Vastaukset
Iltasanomatkin julkaisi vähälumisia kuvia Oulusta.
Tulisivat tänne Kemiin kuvaamaan, täällä lunta on jo 20-30cm.
https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000008263311.html"Tältä näyttää Nelostiellä Kemissä.
Kelikameran kuva Nelostieltä Kemistä näyttää erittäin talviselta."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ensilumi-satoi-tanaan-suomeen-kelikameran-karu-kuva-kertoo-kaiken-kuinka-talviselta-nelostiella-nayttaa/8234954#gs.arrm6q
Kovin on ilmastouskovaiset nyt hiljaa. Mutta nämä kiusalliset linkit jää tänne muistuttamaan teitä tulossa olevasta jääkaudesta.- Anonyymi
Vähän yksinpuhelulta vaikuttaa tämä säätiedotuksesi, jonka jostain syystä postasit ilmastonmuutoksen alle.
- Anonyymi
oulussa oli kans tullut lunta katso monokulttuuria .
Säähavainnot sääpalstalle, mutta tuolta löytyy laajaan tutkimukseen perustuvaa tietoa, jota voi pitää osoituksena ilmaston lämpenemisestä.
https://yle.fi/uutiset/3-12098657- Anonyymi
Niin aina:
Kylmää säätä = paikallinen säätila
Lämmintä säätä= ilmastonmuutus
- Anonyymi
Taas nähtiin että paskapuheet ilmaston lämpenemisestä voidaan unohtaa. Luonto näytti sen mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Lumi sulaa toukokuussa ja tulee taas syyskuussa.
- Anonyymi
30ja -30 on suomen lämpötilat, nyt tuli lumi ajoissa eli jääkausi kaverit vetää rahat taskuunsa. Vai saako vain ilmaston lämpenemisellä tehdä rahaa 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
