Laskussa lukee, että kahden pinnan paikka. Yläetuhampaan sisäpinnalla olevasta paikasta oli lähtenyt pala ja kielellä tuntui terävä reuna. Paikkaus kesti 15 minuuttia. Ei ollut kunnan oma hammaslääkäri vaan oli ostopalvelun kautta. Olisi muutoin joutunut odottamaan kaksi kuukautta.
Taulukon mukaan hammas 22, josta hampaan 21 puoleisessa reunassa se paikka.
Olin aiemmin ajatellut, että kaksi pintaa tarkoittaa isoa paikkaa ja paljon työtä.
Tarkoittaa tuo kaksi pintaa sitten sitä, että piti laittaa paikka hampaan taakse, niin että se ulottui etuhampaan hammasväliin asti?
Etuhampaassa kahden pinnan paikka, miten?
3
825
Vastaukset
- Anonyymi
Paljonko muuten maksoi tuo..minäkin olen ihmetellyt..tuolissa istunut pienen lohkeamisen takia 10min..laskussa 2 pinnan paikka..ei kyllä ollut kun 1 hampaasta korjattu..huijataanko meitä..tuolla yksityisessä..olen kuullut tuota monen suusta.
Olkaa tarkkoja - Anonyymi
Hampaassa on 5 pintaa (purupinta&4 sivua). Käytännössä vaan keskellä piripintaa tai hampaan ulkopinnalla olevan kuopan paikkaus on 1 pinnan paikka. Aina jos tarvitaan muottia reunan rakentamiseen niin on kahden pinnan paikka (esim takareuna&osa piripinnasta)
- Anonyymi
Ehkä se oli sitten kahden pinnan paikka mutta on täytynyt olla tosi niukasti etuhampaan reunaa mukana. Paikka maksoi 37,50 euroa kunnan hammaslääkärin hinnaston mukaan. Yhden pinnan paikka on ollut 20 euron paikkeilla. Lisäksi käyntimaksu 13,10 €. Luultavasti en aio mennä enää sille hammaslääkärille. Otti puoli tuntia myöhässä ja vaikutti siltä, että henkilökuntaa oli vähän kun hän itse joutui kirjaamaan tietoja tietokoneelle pitkään.
Hm... minulla on reilun kuukauden päästä kunnan hammaslääkärille aika muun operaation tai tarkastuksen takia ja kysyn, että voiko vilkaista sitä uutta etuhampaan paikkaa, että onko se yhdellä vai kahdella pinnalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029