Laskussa lukee, että kahden pinnan paikka. Yläetuhampaan sisäpinnalla olevasta paikasta oli lähtenyt pala ja kielellä tuntui terävä reuna. Paikkaus kesti 15 minuuttia. Ei ollut kunnan oma hammaslääkäri vaan oli ostopalvelun kautta. Olisi muutoin joutunut odottamaan kaksi kuukautta.
Taulukon mukaan hammas 22, josta hampaan 21 puoleisessa reunassa se paikka.
Olin aiemmin ajatellut, että kaksi pintaa tarkoittaa isoa paikkaa ja paljon työtä.
Tarkoittaa tuo kaksi pintaa sitten sitä, että piti laittaa paikka hampaan taakse, niin että se ulottui etuhampaan hammasväliin asti?
Etuhampaassa kahden pinnan paikka, miten?
3
1006
Vastaukset
- Anonyymi
Paljonko muuten maksoi tuo..minäkin olen ihmetellyt..tuolissa istunut pienen lohkeamisen takia 10min..laskussa 2 pinnan paikka..ei kyllä ollut kun 1 hampaasta korjattu..huijataanko meitä..tuolla yksityisessä..olen kuullut tuota monen suusta.
Olkaa tarkkoja - Anonyymi
Hampaassa on 5 pintaa (purupinta&4 sivua). Käytännössä vaan keskellä piripintaa tai hampaan ulkopinnalla olevan kuopan paikkaus on 1 pinnan paikka. Aina jos tarvitaan muottia reunan rakentamiseen niin on kahden pinnan paikka (esim takareuna&osa piripinnasta)
- Anonyymi
Ehkä se oli sitten kahden pinnan paikka mutta on täytynyt olla tosi niukasti etuhampaan reunaa mukana. Paikka maksoi 37,50 euroa kunnan hammaslääkärin hinnaston mukaan. Yhden pinnan paikka on ollut 20 euron paikkeilla. Lisäksi käyntimaksu 13,10 €. Luultavasti en aio mennä enää sille hammaslääkärille. Otti puoli tuntia myöhässä ja vaikutti siltä, että henkilökuntaa oli vähän kun hän itse joutui kirjaamaan tietoja tietokoneelle pitkään.
Hm... minulla on reilun kuukauden päästä kunnan hammaslääkärille aika muun operaation tai tarkastuksen takia ja kysyn, että voiko vilkaista sitä uutta etuhampaan paikkaa, että onko se yhdellä vai kahdella pinnalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323013- 71467
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201326Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441151
- 371021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381012Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877