Töitä Savonlinnassa

Anonyymi

Moi, mulla jäi opiskelupaikka saamatta. Onko kellään ideoita mistä Savonlinnasta löytäisi töitä? Mulla siis ei koulutusta, mutta jostain pitäisi silti rahaa saada.

12

939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse olen Savonlinnassa asuessani ollut töissä Infonor Oy:llä. Kyseessä siis puhelinmyyntityö, mutta sitä ei kannata säikähtää. Ei myydä mitään lehtiä tai vitamiinejä tavan ihmisille, vaan yrityksille näkyvyyttä. Mitään koulutusta ei tarvinnu olla. Hommaan sai koulutuksen. Työaika oli arki päivisin 7h. Palkka kuiteskin päälle 2000 kuussa. Tää paikka on ihan Savonlinnan keskustassa ja toiminut siellä jo tosi pitkään. Eli varma paikka ja palkka. Kannattaa kokeilla.

      • Anonyymi

        Seliseli.


      • Anonyymi

        Munkin kaveri oli tuolla Infonorilla. Se kävi päivät puhelinmyyntiä tekemässä, ja sitten pystyi vielä illat ja viikonloput tekee ravintolassa töitä. Kehui kyllä kovasti Infonoria. Itellä on vielä lukiota jäljellä, mutta meinasin kanssa kysyä sieltä töitä. Ei täällä Savonlinnassa kauheesti oo hyviä vaihtoehtoja.


    • Anonyymi

      Kouluttamattoman on kyllä hankala päästä mihinkään. Kuten aiemmat kommentoijat on suositelleet, niin puhelinmyynti b2b-myyntinä on kyllä ihan kokeilemisen arvoinen homma. Itse nuorempana tein ja siitä kyllä sai ihan hyvät rahat. Ja kokemusta ihan millaiseen myynti hommaan vaan. Tolla Infonorilla en oo ollut mutta Scanrialla olin ja se oli hyvä työnantaja.

    • Anonyymi

      Hienoa, että joku vielä haluaa jotain muutakin kuin kotona lorvailua. Tuntuu ettei meillä Savonlinnassa kukaan viitsi lähteä kotisohvalta mihinkään. Varsinkin nyt tän koronan aikana. Tsemppiä sulle kuitenkin opiskelupaikan hankintaan. Voi olla et, joudut/pääset pois Savonlinnasta. Kannattaa kuitenkin hakee uudestaan. Ei se aina ekalla onnistu.
      Välivuosi kannatta kuitenkin käyttää hyödyksi. Ihan mikä homma vaan näyttää hyvältä cv:ssä jatkossa. Vaikka tuo puhelinmyyntikin. Moni työnantaja arvostaa, jos on kokeillut tuollaista vaikeaksi miellettyä alaa. Koulutuksen työhön tuo Infonor lupaa tarjota. Ja mitä oon tutuilta kuullut, siis jotka on tuolla olleet töissä, niin myynnin ja markkinoinnin alalle antavat hyvän startin, jos ei jopa päätä jäädä taloon, aika moni on, kun ovat päässeet hyville tienesteille. Kannattaa kokeilla.

    • Anonyymi

      Savonlinnassa on aika nihkeetä löytää mitään hommia. Välivuodeksi kyllä suosittelen tuota Infonoria tai Scanriaa. Ollu kaupungissa jo niin kauan, että on tosi varma paikka. Siis että palkka tulee ajallaan ja muutenkin homma pelaa. Kaikenlaisia pienempiä firmoja on tullut ja mennyt. Tuttuja on tuolla ollut ja yks on edelleen. Jos muuttaminen paikkakunnalta ei kuulu suunnitelmiisi, niin otapa kokeile.

    • Anonyymi

      Mun pari kaveria on yrittänyt saada mua hakemaan kans töihin..juurikin tuollaiseen puhelinmyyntifirmaan. En kyllä ala soittelemaan minnekään ja kaupustelemaan mitään mistään hinnasta. Kaverit on molemmat olleet muutamana kesänä töissä puhelinmyynnissä. Kehuvat kyllä palkkaa, mut minä kyllä myyntityötä viittis tehdä. Mielummin jotain fyysistä. Mut Savonlinnassa aika huonosti mitään. Itekin seuraan tätä jos jotain löytyis.

    • Anonyymi

      Mulla on ihan koulutuskin, mutta silti Savonlinnassa on oman alan työpaikat kiven alla. Koska en ole kotona viihtyvää sorttia, olen kokeillut hommia postinjakamisesta kaupan ja ravintola-alan töihin. Nyt kuitenkin kun perheessä on lapsi, oli mietittävä työkuviot uusiksi. Noilla aloilla kun työajat vaihtelee..eli iltoja ja viikonloppuja joutuu tekemään. Hoitoajat on aika hankala sopia. Olen nyt ollut Infonorilla puhelinmyynnissä pari vuotta. Ihan mahtavaa pätkähommien jälkeen. Iltapäivät ja illat ja viikonloput jää perheen kanssa vietettäväksi. Niin ja lomatkin jo pyörii. Suosittelen. Työhön perehdytys oli hyvä, joten ei tarvinnut olla myyntikonkari.

    • Anonyymi

      Monenlaista työtä oon käyny kokeilemassa. Piti itse muuttaa Savonlinnasta pois, kun ei mulle sopivia työpaikkoja ollut oikein tarjolla. Kävin pienesti kokeilemassa tuota puhelinmyyntiäkin. Scanrialla Savonlinnan keskustassa. Ei kuitenkaan ollut minun juttuni. Tykkään enemmän fyysisestä työstä. Raksahommia nykyään. Ei sikäli..työpaikkana oli kuitenkin oikeinkin hyvä. Kaikenlaisia nähneenä, niin jos myyntihomma maistuu, niin sit hyvä firma olla töissä.

    • Anonyymi

      Näkyy olevan Infonorilla avoimia paikkoja juuri nytkin. Hiljainen kaupunkihan tämä Savonlinna on. Tuollaisessa soitteluhommassa ei varmaan haittaa vaikkei paikkakunnalla elämää olisikaan :) Kesällähän asia on tietty eri.
      Minä kokeilisin hakea tuonne puhelinmyyntiin. Itselläkin on siitä kokemusta, ja se oli ihan ok hommaa. Puhelinmyyntihomma on hyvä ponnahduslauta/koulutus jatkoa varten. Toki olen kuullut myös että osa vaihtaa myös toisin päin. Eli vaikka jostain raksahommista vaihtaa. Puhelinmyynti sillälailla kevyttä hommaa, että jotkut joilla ei esim. fyysinen kunto kestä enää ns. oman alan töitä, on vaihtanut telemarkkinointiin.

    • Anonyymi

      Ihailtavaa, että joku oikeasti haluaa töihin. Mitä on nyky meininkiä seurannut, niin usea vaan jättää hakematta töitä kuin töitä. Itse teen mieluummin mitä vaan töitä, kun olen te-toimiston pomputettavana ja tylsistyn kotona. Olen kokeillut hommia ihan laidasta laitaan. Raksaa, siivousta, puutarhaa, kauppaa, marjan poimintaa ja sitä puhelinmyyntiäkin mistä edelliset on puhuneetkin. Kun kokeilee reippaasti hommaa, voi löytääkin ihan kivan duunin. Ja kokemusta nyt ainakin karttuu, ja näyttää ainakin paremmalta kuin pitkäaikaistyöttömyys.

    • Anonyymi

      Luulen että kannattaa vaan hakea kaikkiin mahdollisiin paikkoihin. Savonlinnassahan ei ihan julmetusti ole vaihtoehtoja. Näin tein itsekin.
      Kokemusta kannattaa kerryttää vaikkakin juuri puhelinmyynnillä. Siinä Olavinkadulla olevassa yrityksessä kävin itse soittelemassa yritysmyyntiä. Sain kokemusta myyntityöstä ja samalla ihan hyvää palkkaakin.
      Samaan aikaan tein myös iltatöinä siivouskeikkoja.
      Siivouspaikkoja on myös aina tarjolla, mutta näin jälkikäteen ei se kuitenkaan samallalailla tuonut uskottavuutta vaikka cv:hen kuin puhelinmarkkinointi.
      Muutettiin tosiaan muualle, joten työt jäi sinne. Kun olen muita töitä hakenut on työnantajat arvostaneet myyntikokemustani.
      Tsemppiä hakuun. Ei saa olla ronkeli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe