Välit poikki

Anonyymi

Minulla meni parhaan kaverin kanssa ”välit poikki” hiljattain ollaan kyllä puheväleissä mutta stressaan niin paljon siitä kun hän on esimerkiksi puhunut minusta pahaa niin että kaikki ne vihaa minua vaikka he eivät tiedä totuutta minua muutenkin stressaa tosi paljon se tykkäävätkö ihmiset minusta jäänkö yksin olenko liian ilkeä yms. Ennen olin tosi suosittu mutta sitten rupesin arvioimaan itseäni liikaa ja olen hyvin energinen ja vähän liiankin suorasanainen mutta se on yleensä vahinko kun olen todella puhelias ja minulla voi olla ADHD. Onko neuvoja mitä minun pitäisi tehdä ja miten lieventää stressiä ja muutenkin kun tuntuu että olen todella rento tyyppi mutta kun olen yksin stressaan kokoajan muiden ajattelusta minua kohtaan.

2

93

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Opettele rakastamaan itseäsi sellaisena kuin olet ja vähät välittämään muiden mielipiteistä. Helpommin sanottu kuin tehty, enkä osaa neuvoa kuinka nuo teet, kun jokaisella on oma reittinsä.

• Anonyymi

Muista että jokainen on itsensä pahin kriitikko.

Tällä tarkoitan että suurinosa muistakin ihmisistä ajattelee itseään ja miettivät miten muut suhtautuvat itseensä. Harva jaksaa miettiä hetkeä pidempää jonkun toisen "mokaa" kun jokaisella se oma sisäinen kriitikko mölisee päälle :D

Sen ymmärtäminen ainakin itselleni helpotti jatkuvaa itsekritiikkiä. Tsemppiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1587
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1448
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      27
      790
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      736
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    7. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      643
    Aihe