Voiko riivaaja pakottaa ihmisen olemaan uskomatta Raamattuun?

Anonyymi

Niin ettei jumalaton ymmärrä todeksi lukemiaan asioita vaan kieltää vaan kaiken?

Olen huomannut kun sanoo jonkin jutun jumalattomalle Raamatusta niin hän uskoo sen.

Mutta kun sanon että Raamatussa sanotaan näin.........niin silloin jumalaton muuttuukuin riivatuksi , kuin koiraksi jolla on rabies.

Eli koirassa tapahtuu Pavlovin kokeen tapainen vihastumisreaktio.

Testasin juuri elämäni ekat sitruuna fasupalat. Ihan jees makuisia, ei pahoja, juu , nam , nam nam, maiskis, sanotaan nyt 4/5.

Kyllä ne perinteiset ovat himpun tai kaks parempia maultaan. Suklaa ja sitruunayhdistelmäksi kuitenkin yllättävän hyvää.

Kunnian Kuninkaan opissa Pyhän Hengen temppeliksi armonpääsyn suanut,

Cowboy Tiukka Sälli Lännen Sankari

19

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Poliiseille taisi sattua paha moka Kuopiossa, kun ottivat väärän ihmisen kiinni Niuvanniemen sairaalan lähellä.

• Anonyymi

Room.6:3-5 Vain ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut? Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman. Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa. Room.8:17 Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan karsimme, että me yddessä myös kirkastuisimme. Kol.2:11-14 ja hänessä te myös olette ympärileikatut, ette käsintehdyllä ympärileikkauksella, vaan lihan ruumiin poisriisumisella, Kristuksen ynpärileikkauksella; olleen haudattuna hänen kanssaan kasteessa, jossa te myös hänen kanssaan olette herätetyt uskon kautta, jonka vaikuttaa Jumala, joka herätti hänet kuolleista. Ja teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja lihanne ympärileikkaamattomuuteen, teidät hän teki eläviksi yhdessä hänen kanssaan, antaen meille anteeksi kaikki rikokset, ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin. 1Tess.4:14 Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan. Ef.2:6 ja yhdessä hänen kanssaan herättänyt ja yhdessä hänen kanssaan asettanut meidät taivaallisiin Kristuksessa Jeesuksessa,

• Anonyymi

Raamattu on satukirja.

• Anonyymi

Matt.19:28 Niin Jeesus sanoi heille: Totisesti minä sanon teille; siinä uudestisyntymisessä, jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimella, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet istua kahdellatoista valtaistuimilla ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa. Luuk.22:28-30 Mutta te olette pysyneet minun kanssani minun kiusauksissani; ja minä säädin teille, niinkuin minun Isäni on säätänyt, kuninkaallisen vallan, niin että te saatte syödä ja juoda minun pöydässäni minun valtakunnassani ja istua valtaistuimilla ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa. Ilm.3:21 Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellansa.

• Anonyymi

Luuk.22:30 Biblia (1776) Että teidän pitää syömän ja juoman minun pöydälläni minun valtakunnassani ja istuman istuimilla, ja tuomitseman kaksitoistakymmentä Israelin sukukuntaa.

• Anonyymi

Voi pieni lapsi kulta. Eikö äitisi ole kertonut sinulle, että riivaajat ovat satuolentoja?

• Anonyymi

helluntailaisuudessahan ny nähdään riivaajia, joka mutkassa, niitten kanssa ne taistelee.

"käyttämättömät aivot on paholaisen maaperä"

• Anonyymi

Voi pieni lapsi kulta. Eikö äitisi ole kertonut sinulle, että riivaajat ovat satuolentoja?

No katso tästä,ihan Suomesta:

https://www.youtube.com/watch?v=ailIcFkcsSI

Nämä ei ole satuolentoja,nämä on pieniä vielä.

• Anonyymi

Siihen, ettei usko kaikkiin Raamatun juttuihin, tarvitaan vain ripaus tervettä järkeä. Siihen mitään riivaajia tarvita.

• Anonyymi

Ei se ole riivaaja ( raastaja) vaan terve järki.

• Anonyymi

1Tim.2:6 Biblia (1776) Joka itsensä kaikkien edestä lunastuksen hinnaksi on antanut, että senkaltaista piti alallansa saarnattaman:

• Anonyymi

Riivaajathan ne onkin niitä kiihkova uskovaisia oikein vapisevat ja kaatuvat.

Riivaajat tunnustaa oikein kovalla äänellä Jeesuksen Kristukseksi ja Jumalan Pojaksi.

Nehän on Jeesuksen nähneet jo tuhansia vuosia siellä taivaassa, jossa ne riivaajat olivat enkeleinä. Ne vaan vaihtoi puolta.

• Anonyymi

Ramatussa on kyse meidän suhteesta Totuuteen jota emme koskaan voi saavuttaa. Kyse on sen vuoksi suhteestamme todellisuuteen. Lait ja lakiuskonnot on yksi tapa hallita maailmaa, mutta sen tulokset tiedämme. UT:.ssä annetaan ohje "Jumalan valtakunta on lasten kaltainen." Se tarkoittaa vain sitä että meidän olisi syytä säilyttää yhtä avoin ja välitön suhde todellisuuteen kuin lapsilla on - tai meilä kaikilla on joskus ollut. Lapsi ei esimerkiksi jaa ihmisiä uskoviin, oikeistolaisiin tai mihinkään muuhunkaan vaan kotaa ihmiset suoraan. Synti tarkoittaa juuri tätä meidän epäaitoa suhdetta todellisuuteen ja elämään. Myös uskomiset ovat siten syntiä jos se johtaa epäaitouteen ja jakamiseen. Media, mainonta, koulut, politiikka ja vastaavat opettavat meitä pois omasta luonnollisesta itsestämme eli pois siitä Jumalan Valtakunnasta kuten uskovat sanovat. Välittämyys on aitous on viattomuutta. Ei ole kyse mistään kummallisesta asiasta.

• Anonyymi

Totta, on pyrittävä nousemaan ylemmäksi,kuin politiikka,laki uskonto.
        Lapsen mieli tai ajatusmaailma on se mihin pitäisi pyrkiä näissä asioissa.
        Hienosti kirjoitettu,sama mitä itse ajattelen.

• Anonyymi

" Synti tarkoittaa juuri tätä meidän epäaitoa suhdetta todellisuuteen ja elämään."

Epäaitoako?

Ei vaan aitoa, mutta syntiinlangennutta. Vallitsevaa ihmisen ja todellisuuden välinen suhde on aina aito suhde, jonka pohjalta jokainen syntiä tehnyt tuomitaan.

Todellisuus on kaikki se mikä on totta eikä kuviteltua saastavalhetta, jumalattomuutta.

• Anonyymi

Kristillisyys ei ole uskonto. Kyse on vain siitä että meidän olisi hyvä säilyttää elämänilo. Tuomio-uskovaiset ovat sairaita. Kristillisyyden kuolema ja tuomio on vain elämänilon menettäminen juuri sen vuoksi että on opittu teorioita elämästä; ideologioita ja uskontoja.

Uskovaisia on ihan turha neuvoa. He päätyvät riippuvaisiksi omasta ideologiastaan ja menettävät elämänilon. Syntiin lankeamiset ovat papppien höpinöitä. Me emme vain osaa elää.

Lapsina meillä kaikilla oll jotakin. Aurinko paistoi ja asiat tuntuivat joltakin. Sama olisi mahdollista aikuisenakin, mutta ei onnistu. Sekä uskonnot että politiikka johtaa syyttelyyihin javastakkainasetteluihin. Nämä teoriat ja ainoat oikeat ajatukset ovat sitä syntiä. Ei muututa itse vaan muutetaan muita.

Tietysti voi olla seurakuntia eli yhteisöjä joissa oppien sijaan osataan elää ja iloita. Elämäniloa ei kuitenkaan kukaan omista; ei helluntalaiset, lestadiolaiset eikä kukaan muukaan.

• Anonyymi

mäki kelasin et vois ehkä ottaa mut jos ottaisin nii minkä värisen ja mihin kellon aikaan mutta jos oaidutygehfjikwenmopokkefjnrmkl jujmaskaoidjaiofdudsinNYTTRIIVIAAAARIIVIIVIIVIVMAMMATRIIVAARIIVAAARIIVIAAAAPOSSESSION DAKIAJFOPAKPKDO KUULEN ÄÄNIÄ NE SANOO TAPA ITSES JA HELVETTI IIKKKKK NYT TÄYTYIN VIHALLA JA OON KOKOAJAN VIHANEN JA HUUDAN JA KIROILEN JATKUVASTI ÖRÖRÖÖR AINA MASENTAA JA TUNTUU KYLMÄLTÄ JA TYLSÄLTÄ ELÄMÄNHALU ON LÄHTENYT YHYY DEMONIT PIINAA pörr nyt se pörähti pierukin perkule ainii oon muute uskossa Jeesukseen tieks mitä? Jeesus on Herra halleluja !

• Anonyymi

Ainakin riivaaja auttaa vittuilemaan henkilökohtaisesti alati piinaavalle ulosottomiehelle, sekä häntä avustaville muille viranomasille!

• "Voiko riivaaja pakottaa ihmisen olemaan uskomatta Raamattuun?"

Ei riivaaja voi näin tehdä. Jahve paaduttaa ihmisen. Tämä tulee varsin hyvin esille Roomalaiskirjeen 9. luvussa. Hyvä esimerkki oli Egyptin faarao, itsekin jumala aikanaan. Faarao olisi halunnut päästää israelilaiset lähtemään, mutta Jahve paadutti Faaraon sydämen niin, että hän ei päästänytkään lähtemään. Näin Jahve pääsi kurittamaan Faaraota kun oli ensin paaduttanut hänet. Melko saatanallinen jumala tuo Jahve.

15 Hän sanoo Moosekselle: »Minä armahdan kenet tahdon ja osoitan laupeutta kenelle tahdon.»
      16 Ratkaisevaa ei siis ole, mitä ihminen tahtoo tai ehtii, vaan se että Jumala armahtaa. 17 Kirjoituksissa sanotaan faraolle: »Sen vuoksi minä korotin sinut, että sinun kohtalossasi osoittaisin voimani ja että minun nimeäni julistettaisiin koko maailmassa.»
      18 Jumala siis armahtaa kenet tahtoo ja paaduttaa kenet tahtoo.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3435
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2809
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1877
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1116
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1111
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1050
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      879
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      869
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      864
    Aihe