Ihannenaiseni ei ole hoikka

Kauneus on katsojan silmässä, sanotaan. Näin varmaan, koska makuja on niin monia. Minun ihannenaiseni on XL-kokoinen. Nainen vain on mielestäni naisellisempi, jos on muodokas ja rehevä.

7

787

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No se on sinun mieltymyksesi. 😊 Kaikilla omansa. Jotkut tykkää läskeistä ja toiset laihoista, kolmannet siltä väliltä.

      • Anonyymi

        Ja minusta on mukava kun takamuksessa on muhkea selluliitti ja pömppis voi paksusti.


    • Anonyymi

      Entä mahdolliset terveyshaitat?

      • Anonyymi

        Kysytkö tosissasi? Nainen voi olla sinuakin paremmassa kunnossa vaikka onkin isokokoinen. Tämä on todella vääristynyt mielikuva että pyöreällä on automaattisesti aina terveyshaittoja, se kun ei todellakaan pidä paikkansa.


    • Anonyymi

      Juuri näin!

    • Anonyymi

      olen 53v mies ja tykkään yli kaiken rehevistä naisista, iso peppu, isot rinnat, iso masu ja painoa yli 100kg niin siinä minun ihannenainen

    • Anonyymi

      Niin, muodokas xl-nainen, eli leveät lanteet, kapeahko vyötärö, kunnon reidet, nätit kasvot ja pitkät hiukset vain parantaa ulkonäköä. Ihanan kurvikkaita näkee,oli nainen sitten 155cm tai 175cm. Löytäisipä yhden sellaisen hyvillä suudelmahuulilla ja mieluummin leijona tai oinas horoskoopiltaan, vaakakin menettelee. jukkap9 ja 51v Pirkanmaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      404
      7905
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      201
      5833
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      331
      2241
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1603
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1597
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1235
    7. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      9
      1202
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1200
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      969
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      910
    Aihe