Jos joskus vielä rakastun

Niin vanhat merkit saisi puolittua. Totuin tälläseen:

minä pyörryin, vatsa on kipeä (melkein aina), tule hakemaan minä en jaksa kävellä, ahdistaa, paniikki, migreeni, ei taas mikään toimi, tahdon jotain mutta en tiedä mitä, minulla on vaikeaa nyt, ahdistaa paljon, maha kipeä, nämä kaikki laitteet ei toimi, paniikki, minä pyörryin, tule hakemaan minä en jaksa kävellä, ei taas mikään toimi, en ymmärrä, nyt on taas se ja se loppu.

..ja tiiättekö mitä? Ei haitannut yhtään kun rakasti mutta sen opin että jos joku sanoo sinulle ettei halua draamaa, hän on sitä joka päivä itse 😅🙈

Seuraava tyttö saisi olla puolet näistä vaivoista, ei enempää 🥰

Oli kyllä ihanaa ihanampi ettei tämä mikään toru ole tai haukku. Hyvät muistot jäin ☺️

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et kovin vakavasti osannut suhtautua hänen tunnelukkoihin? Vatsa menee kipeäksi kun veri pakenee sinne ja sitten ihminen pyörtyykin. Puolustusreaktio, joka tulee kun tosi vahva tunne piilotetaan. Se tunne täytyy purkaa vaikka huutamalla tai nauramalla, mutta tunnelukkoisilla (traumatisoituneet historiassaan) se ei onnistu, vaan on opittu piiloutumaan.

      Olisit voinut auttaa häntä ja paljon. Se olisi vaatinut vain paljon rakkautta ja ymmärrystä. Tekoja ja erittäin paljon aikaa. Mutta jos näit hänessä vain "draaman" ja koit sen vastenmielisenä, niin parempi että erositte.

      • Tiesin. Hän ei päästänyt lähellekään. Valheita valheiden päälle. Nyt on helpompaa kun asuu yksin. Silti, maailman paras nainen kyllä 😉


      • Anonyymi
        nallukka41 kirjoitti:

        Tiesin. Hän ei päästänyt lähellekään. Valheita valheiden päälle. Nyt on helpompaa kun asuu yksin. Silti, maailman paras nainen kyllä 😉

        Tiesit ja silti olit kädetön!?

        Tiesithän myös, että huono vilja poltetaan kun hyvä vilja kerätään talteen? Kumpaa sinä olet mielummin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiesit ja silti olit kädetön!?

        Tiesithän myös, että huono vilja poltetaan kun hyvä vilja kerätään talteen? Kumpaa sinä olet mielummin?

        Vastaan Kanada. Suhteeseen tarvitaan kaksi ja olin yksin siinä. Nyt on hyvä että saa joku muu sen sekavan ja vaikean elämän.


    • Anonyymi

      Toi mieleen oman kohtaamisen erään naisen kanssa. Tyrmäys ulkonäöllä, kun ekan kerran näin. Askel jäi kesken, näkökenttä sumentui, alakerta kouristui. Kohtaus kesti muutaman sekunnin ja se oli välitön seuraus hänen näkemisestään. Kasasin itseni nopeasti ja eteenpäin. Vaan niin hymyilyttää, hänen luonteensa oli välitön ja mutkaton ja tiesi kyllä vaikutuksensa miesten silmissä mutta ei kuitenkaan ollut nirppanokka, vaan aikuinen. Tästä on ties montako vuotta mutta palautui kuin eilinen. - cu-

      • Anonyymi

        Juu, siis tajusin kyllä mitä ap tarkoittaa mutta tuli oireiden kautta mieleen muistoni toisessa yhteydessä. - cu-


      • Anonyymi

        Hieno kokemus ja minusta naisena tuntuu hyvältä, kun mies ymmärtää olla normaalisti eikä ulkokuori ole kaikki.
        Tapaisinpa tuollaisen miehen vielä.😊


      • Anonyymi

        Oletko mies? Olen aina luullut naiseksi.


    • Anonyymi

      Jaa, no jos se just toi kaikki vaivannäkö sai sut siitä niin tykkäämään, helpompi tapaus olis menny vähän siinä sivussa, enempi huomaamatta.

    • Anonyymi

      Nallukka ei tiedä mitä haluaa.
      Tietää vain mitä ei halua.

    • Anonyymi

      Naista ei kiinnostanut enää. Ei vaan halunnut sanoa sitä vaan tekeytyi sairaaksi.

    • Noh jaah jos sanon tuo kahvia saan sitä, jos sanon vaihda vaippa tekee sen, en muita milloin viimeksi kakka vaipan vaihdoin, jos sanon tuu hakee hakee. Jos sanon on kamala nälkä tekee ruokaa minulle. Jos haluan liikkua vahtii pikkuisia jos ahdistun saan hoitaa asian loppuu. Mulla on super mahtava mies.🥰
      Kun on kipuja ei tarvitse edes nousta sängystä vaikka lapsia on monia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe