Vittu mitä paskaa.

Anonyymi

Onko järkee käydä töissä 1400 e nettotuloilla. Verottaja ottaa palkasta 25 % veroa. En pystu lyhentää lainaa ja oon veloissa. Jää noin 200 nettona kk rahaa. Muutenki ongelmia ja naista ei saa.

T. Allu

490

2449

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja se 200 € ei riitä mulle mitenkään.

    • Anonyymi

      Iha naurettaavaa paskaa. Palkka on hyvä ja jää 1400 1500 kätee. Pitäs jääsä vähintää 1800 että ois ok ja pääsis tasapainoon.

    • Anonyymi

      Normi erä pankkilainaan ois 370 e kk. En pysty lyhentää.

      • Anonyymi

        Oliko pakko velkaantua uudestaan, kun vanhemmat pelasti sut edellisestä velasta? Katsos kun sitä saa, mitä tilaa.

        Olisit jättänyt sen lainan ottamatta, niin rahasi riittäisivät ihan hyvin.


      • Anonyymi

        Saat siis nettona 1400€. Siitä kun vähennetään tuo lainanlyhennys 370€, jää jäljelle 1030€. Tuosta summasta vähennettynä 200€ ( jonka väität sinulle jäävän elämiseen ja auton kuluihin) = 830€.

        Asutko niin isossa kämpässä, että vuokrasi on tuo 830€?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko pakko velkaantua uudestaan, kun vanhemmat pelasti sut edellisestä velasta? Katsos kun sitä saa, mitä tilaa.

        Olisit jättänyt sen lainan ottamatta, niin rahasi riittäisivät ihan hyvin.

        Yksi Herra pelaa totoa netissä.Menee ulosotoon ja piru vie perii veljensä kanssa isän puole sukulaisen lapsettoman.Ulos otot pyst maksaa.Kunnes taas ulosotossa ja sama säkä ihan oikeasti.Pari vuotta sit jätkä totes kuhan mutsi kuolee perin rahaa.Taisi olla jo sit kolmanen kerran ulosotossa ja dementia sairastavan mutsi kuolemaa odotti.Mutsi sillä pitkälti 80v. ja jätkä varmaan 55v-56v jo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi Herra pelaa totoa netissä.Menee ulosotoon ja piru vie perii veljensä kanssa isän puole sukulaisen lapsettoman.Ulos otot pyst maksaa.Kunnes taas ulosotossa ja sama säkä ihan oikeasti.Pari vuotta sit jätkä totes kuhan mutsi kuolee perin rahaa.Taisi olla jo sit kolmanen kerran ulosotossa ja dementia sairastavan mutsi kuolemaa odotti.Mutsi sillä pitkälti 80v. ja jätkä varmaan 55v-56v jo?

        Kaikenlaisia pösilöitä se leipä näemmä elättääkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat siis nettona 1400€. Siitä kun vähennetään tuo lainanlyhennys 370€, jää jäljelle 1030€. Tuosta summasta vähennettynä 200€ ( jonka väität sinulle jäävän elämiseen ja auton kuluihin) = 830€.

        Asutko niin isossa kämpässä, että vuokrasi on tuo 830€?

        Vuokra on 650 €


    • Sinun pitää velkaneuvojalla käydä.

    • Anonyymi

      En käy. Aikoinaan olin jo ulosotossa ja selvisin ja luottarit kunnos. Mul on työ.

      • Anonyymi

        No mitä sitte valitat?


    • Anonyymi

      Mun mielestä tässä ei ole mitään järkee

    • Anonyymi

      Pitäs tienaa tarpeeksi ettei joudu elää luottokortilla.

      • Anonyymi

        Sun palkka riittäisi ihan hyvin normaaliin elämään. Ei olis mikään pakko elää tuhlailevaa elämää luottokortilla.


    • Anonyymi

      16 tonnia velkaa ja jotenki tuntuu ettei koskaa velka lyhene tätä menoa.

      • Anonyymi

        Mitäs menit ottamaan sen velan.


    • Anonyymi

      Vittu mitä paskaa. Vanha 2000 e auto. En saa parempaa ku ei riitä rahat lyhennyksiin.

    • Anonyymi

      Onpas kaikki hiljasia. Hyvää yötä.

    • Anonyymi

      jaa, eikö se ole se toimeentulominimi, joka pitää jo ihan ulosotonki jälkeen jäädä käteen. Tai onko sulla vaan toi elämäntapa nyt ylimitotettu tuloihis nähden, vaikka toi auto siis, jota ei katota välttämättömäksi elintarpeeksi.

      • Anonyymi

        En ole ulosotos. Kaikki kunnos. Nyt vaa on vähä tiukkaa kun laski hitosti tulot.


    • Anonyymi

      joo eihän toi hyvältä kuulosta, alle 100 eurolla kuukaudessa voi syödä, ku ostaa punalappusia, resqueruokia, tekee itse, ja tietenki ilmaistakin jaetaan. Lueppas s24-köyhyys palstaa, siellä on hyviä vinkkejä. Mitä sä sillä lainarahalla sitte teit, että jäikö siitä mitään tavaraa, jota voisit vaikka myydä pois. Jos sulla ei ole iltaisin mitään tekemistä, niin on kai niitä jotain sivuduunejaki mahollista tehdä, että pääset siitä lainasta eroon. Luottokortit kannattaa kyllä pilkkoa. Kuulostaa että sulla paljon käyttämätöntä energiaa.

      • Anonyymi

        En rupee elää ja ostamaa punalappusia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En rupee elää ja ostamaa punalappusia.

        Älä sitten valita.
        Itse olet elämäntapasi javelkaantumisrsi valinnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En rupee elää ja ostamaa punalappusia.

        Kyllä sitä voi välillä ostaa alennuksesta ruokaa ja ihan niitä punalappuisiakin ihan hyvää ruokaa ja saa halvemmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä voi välillä ostaa alennuksesta ruokaa ja ihan niitä punalappuisiakin ihan hyvää ruokaa ja saa halvemmalla.

        Jos Allulla oikeasti olisi vaikeata, hän hakisi avustusjärjestöjen ilmaisia ruokakasseja ja ostaisi punalappuisia.

        Kun hän kuitenkin kieltäytyy kaikesta tuollaisesta, ei hänellä oikeasti mitään vaikeata ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Allulla oikeasti olisi vaikeata, hän hakisi avustusjärjestöjen ilmaisia ruokakasseja ja ostaisi punalappuisia.

        Kun hän kuitenkin kieltäytyy kaikesta tuollaisesta, ei hänellä oikeasti mitään vaikeata ole.

        Taidan ehkä hakeakki.


    • Anonyymi

      Mikäs anti-Allu tämä nyt on? Alluhan tienaa omien sanojensa mukaan hyvin, hällä on hieno auto ja raha-asiatkin kunnossa.

      xLiner

      • Anonyymi

        Vanha auto ei ole rahaa enää.


    • Anonyymi

      25 prosenttia on aika älytön pitäskö tarkistaa toi prosentti. Pyydä joltain apua. Tee muutos omaverossa.

    • Anonyymi

      Olen tehnyt. Oon tehny 4,5% töitä ja sain hyvin liksaa rahaa oli. Nyt joutu saatana nostaa ja vittu ottaa päähän. Ei järkee käydä töissä ei siis yhtää!!

      • Anonyymi

        Milläs sä sitten aiot velkasi maksaa, jos työssä käynnin lopetat?

        Et varmaan vanhemmillasikaan ole enää mistä kupata, kun kuppasit heidän tienestinsä edellisten velkojesi maksuun.


    • Anonyymi

      Tuntuu että saatana elää jossai kierteessä. Kun tarvisin joskus paremman auton.. nii eivät anna korota lainaa enää

      • Anonyymi

        En kehtaa tälläsellä vanhalla ajella ja naiset nauraa mulle.


      • Anonyymi

        Sivusta vain, asenne ratkaisee. Jos vitutuksesi näkyy päällepäin, naiset kiertää sinut kaukaa? Agressiivisuutesi voi paistaa läpi ja se on jo lähtökohdiltaan huono juttu. Kaikki hyvä lähtee aluksi itsestä, jos olet levoton/ rauhaton niin kuka haluaa sellaista? Onko peiliin katsomisen paikka?


      • Anonyymi

        Jaa, että aina vain pitäisi saada lisää velkaa, vaikka et pysty edellisiäkään maksamaan! Sä tarttisit holhoojan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kehtaa tälläsellä vanhalla ajella ja naiset nauraa mulle.

        Eikö se ole pääasia että auto liikkuu a paikasta b. Sillä mitään väliä ole miltä se näyttää. 🙂👍


    • Anonyymi

      Ei ole järkee. Minulle tarjottiin töitä seurakunnan talkkarina huoletimaan seurakunnan rakennuksista ja korjailemaan niitä. 1500 palkka, työpäivät 10-12 tuntisia ja viikonkoppu töitä myös joten palkka vois nousta lisineen 1700 euroon. Ihan paska palkka tosiaan enkä suostunut. Tuollaises hommas palkan pitäisi olla 2600 vähintään.

      • Toi kuulostaa mukavalta. Seurakunnalta saa asuntoedun ja sitten toi palkka on ihan hyvä. Mukavaa kiireetöntä näpertelyä ja mikäs siinä vaikka työpäivä venyy kun on kuin yhdistetty työ ja harrastus. No se johtamiskulttuuri on seurakunnilla mitä on, mutta toi on itsenäinen työ ja voihan sitä pyytää työtehtävät kirjallisena, niin ei oo kirkkoherra siinä naama punasena huutamassa. Mulla on kokemusta seurakunnan hommista.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Toi kuulostaa mukavalta. Seurakunnalta saa asuntoedun ja sitten toi palkka on ihan hyvä. Mukavaa kiireetöntä näpertelyä ja mikäs siinä vaikka työpäivä venyy kun on kuin yhdistetty työ ja harrastus. No se johtamiskulttuuri on seurakunnilla mitä on, mutta toi on itsenäinen työ ja voihan sitä pyytää työtehtävät kirjallisena, niin ei oo kirkkoherra siinä naama punasena huutamassa. Mulla on kokemusta seurakunnan hommista.

        Ei olis ollut mitään asuntoetua. Eikä bensa etua kun työmatkat olis ollut jotain 30-50 kilsaa päivässä eli bensaan menisi monta sataa kuukaudessa.


      • Anonyymi

        Juu oma työ pitää osata hinnoitella varsinkin kun hallitsee myös nikkaroinnin. 👍


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Toi kuulostaa mukavalta. Seurakunnalta saa asuntoedun ja sitten toi palkka on ihan hyvä. Mukavaa kiireetöntä näpertelyä ja mikäs siinä vaikka työpäivä venyy kun on kuin yhdistetty työ ja harrastus. No se johtamiskulttuuri on seurakunnilla mitä on, mutta toi on itsenäinen työ ja voihan sitä pyytää työtehtävät kirjallisena, niin ei oo kirkkoherra siinä naama punasena huutamassa. Mulla on kokemusta seurakunnan hommista.

        8 tunnin jälkeen tulee ylityökorvaukset, alkupalkka, sullehan tarjottiin tilaisuus, ei tommosia usein saa, laiskuuttasi missasit jopa eläkeviran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olis ollut mitään asuntoetua. Eikä bensa etua kun työmatkat olis ollut jotain 30-50 kilsaa päivässä eli bensaan menisi monta sataa kuukaudessa.

        Töppäsit pahasti, kirkon palkkalistoilla olisi aina töitä. Ja palkka olisi noussut nopeastikin.


    • Anonyymi

      Tyypillistä Allua. Muutama hyvä vinkki jo annettu miten vähillä rahoilla pärjää ja omaa taloutta vois koittaa hoitaa, niin mikä on vastaus. Ei, en mene, ei käy, en halua ja vittu ku vituttaa.

      Ihan toivoton tapaus. Ei kannata vastata tälle mitään.

    • Anonyymi

      "En kehtaa tälläsellä vanhalla ajella ja naiset nauraa mulle."

      Mene ja sano se niille pankissa.
      Lyö nyrkki tiskiin ja sano niille että nyt luottoa lisää!
      Täytyyhän niitten nyt ymmärtää että Allun pitää saada hieno auto, eihän sitä muuten voi elää. Ja naisetkin nauraa!
      Ikäänkuin se vaikuttaisi yhtään mitään vaikka ajelisi Pagani Zonda HP Barchettalla, jonka hinnaksi on runsaat runsaat 14,5 miljoonaa euroa. Ei se Allu muuksi muutu, sama Allu edelleen. Tuskin kukaan nainen auton kanssa alkaisi seurustella?
      Voi yhden kerran tätä tyyppiä. Sanotaan että onnellisia ovat yksinkertaiset mutta tässä tuntuu kyllä olevan poikkeus...

      • Anonyymi

        Kyllä sillä Paganilla silti pilleroa saa, sitähän sä kysyit.


    • Anonyymi

      Etsi joku paremmin palkattu työpaikka. Kyllä monista hanttitöistä voi saada lähelle 2000€ nettotulot.

      • Anonyymi

        Mitä ovat sellaiset ”hanttityöt”, joista noin hyviä palkkoja maksetaan?

        Sitäpaitsi, Allulla on ollut kymmeniä eri työrupeamia ja kaikista niistä hän on onnistunut itselleen potkut hommaamaan. Tämä nykyinen on ainut työpaikka, josta häntä ei ole potkittu pois koeaikana. Olisi siis täyttä hulluutta lähteä etsimään paremmin palkattua työtä, ja saada heti potkut sieltä. Hänen kohdallaan on viisainta pysyä nykyisessä työpaikassa niin kauan, kuin työnantaja suostuu häntä pitämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ovat sellaiset ”hanttityöt”, joista noin hyviä palkkoja maksetaan?

        Sitäpaitsi, Allulla on ollut kymmeniä eri työrupeamia ja kaikista niistä hän on onnistunut itselleen potkut hommaamaan. Tämä nykyinen on ainut työpaikka, josta häntä ei ole potkittu pois koeaikana. Olisi siis täyttä hulluutta lähteä etsimään paremmin palkattua työtä, ja saada heti potkut sieltä. Hänen kohdallaan on viisainta pysyä nykyisessä työpaikassa niin kauan, kuin työnantaja suostuu häntä pitämään.

        Olen hyvä työssäni ja hän pitää mua vaikka vuosia.. ei ole ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hyvä työssäni ja hän pitää mua vaikka vuosia.. ei ole ongelmia.

        Pysykin siellä sitten, äläkä taas kerran hommaa itsellesi potkuja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysykin siellä sitten, äläkä taas kerran hommaa itsellesi potkuja!

        Todellaki pysyn monta vuotta enkä lopeta.. enkä hommaa potkuja maksan velkani.


    • Nythän pitäs olla alhaset korot ja lainat lyhenee kun itsestään. Mulla on asuntolyhennys 400 kuussa, eikä korkoon mee kun 25 euroo. Autolainaan menee 350 kuussa ja siinä ei oikeesti oo korkoo eikä tilinhoitomaksua. Tää on tosi. Luin monta kertaa ehdot ja ei tosiaan ole, eli makdan saman kun käteisellä. Olihan siinäkin ensin tosi epäedullinen sopimus, jota tarjottiin. Mutta sitä en ottanu, niin tuli parempi tarjous. Kannattaa aina maksaa käsiraha niin saa paremman tarjouksen.

      • Anonyymi

        Minusta kannattaa aina ostaa käteisellä. Ei mene korkoja, ei tarvitse huolehtia riittääkö rahat, lompakosta näet saldon milloin haluat. Kolme autoa olen käteisellä ostanut, tällä viimeiselläkin vasta 28 vuotta ajanut ja hyvin pelaa yhä. Viimeisellä pitkällä matkalla, 1100 km, kulutus oli 4,33 litraa satasella. 98 -oktaanista bensaa. Ja puoli litraa öljyä, en ole viitsinyt uusia kampiakselin stefaa...
        Tämän kämpänkin, uuden 73 neliön kolmion, ostin käteisellä. Ei tarvinnut maksaa korkoja eikä tilinhoitomaksuja.


    • Eikä täällä rakennusalalla tosiaan oo mitkään hyvät palkat. Niitä hyviä urakoita ei enää saa, ja tuntipalkoilla tulot on paljon huonommat. Mutta se mikä tällä alalla on hyvä, että ylitöitä saa tehdä niin paljon kun vaan jaksaa. Ja siten sainkin velkaa lyhennettyä paljon sillon alkuaikana, kun koron osuus oli vielä suuri. Ja toinen että pystyin pitään osan aikaa alivuokralaista ja siitäkin tuloo, mutta siitähän meni 30 prosenttia veroo, että aika paljon.

    • On se perkelettä kun verottajan jälkeen joku muukin vielä käy viemässä rahoista osansa. Todellinen neton neton neton netto palkka sinulla. Vastauksena kysymykseesi onko järkee käydä töissä niin ei ole järkee mutta missäpä nyt sitten olisi.

    • Anonyymi

      Tein laskutoimituksen. Siis maksat tuosta veroja 350€ ja sinulle jää sen jälkeen 1050€. Tarkoitatko, että vuokran jälkeen sinulle jää elämiseen vain 200€ vai minkä jälkeen?

      • Anonyymi

        Anteeksi, puhuit siis netosta. Kyllähän 1400€ nettona on hyvä. En tiedä, millaisesta työstä tuota sinulle maksetaan. Minkä jälkeen se 200€ jää? Mikä on asuntolainan tai vuokran ja ruoan ja välttämättömien osuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, puhuit siis netosta. Kyllähän 1400€ nettona on hyvä. En tiedä, millaisesta työstä tuota sinulle maksetaan. Minkä jälkeen se 200€ jää? Mikä on asuntolainan tai vuokran ja ruoan ja välttämättömien osuus?

        Turhaa kyselet. Et tule saamaan mitään järkevää vastausta, ja jos yrität neuvoa, niin saat huutoa ja haistattelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, puhuit siis netosta. Kyllähän 1400€ nettona on hyvä. En tiedä, millaisesta työstä tuota sinulle maksetaan. Minkä jälkeen se 200€ jää? Mikä on asuntolainan tai vuokran ja ruoan ja välttämättömien osuus?

        Hän asuu vuokralla, mutta on mennyt ottamaan jonkun lainan ylellistä elämää varten, ja sen takaisin maksussa on nyt sitten vaikeuksia.

        Aiemmin hän velkaannutti itsensä korviaan myöden pikavipeillä, joutuen sitten ulosoton asiakkaaksi. Vanhempansa maksoivat hänet kuiville niistä vipeistä. Tyyppi ei kuitenkaan oppinut mitään, vaan otti heti uutta velkaa, kun luottotiedot palautuivat.

        Nyt hän sitten täällä rääkyy, kun tämäkin laina oikeasti pitää maksaa taksisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän asuu vuokralla, mutta on mennyt ottamaan jonkun lainan ylellistä elämää varten, ja sen takaisin maksussa on nyt sitten vaikeuksia.

        Aiemmin hän velkaannutti itsensä korviaan myöden pikavipeillä, joutuen sitten ulosoton asiakkaaksi. Vanhempansa maksoivat hänet kuiville niistä vipeistä. Tyyppi ei kuitenkaan oppinut mitään, vaan otti heti uutta velkaa, kun luottotiedot palautuivat.

        Nyt hän sitten täällä rääkyy, kun tämäkin laina oikeasti pitää maksaa taksisin.

        No minä maksan.. ei voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, puhuit siis netosta. Kyllähän 1400€ nettona on hyvä. En tiedä, millaisesta työstä tuota sinulle maksetaan. Minkä jälkeen se 200€ jää? Mikä on asuntolainan tai vuokran ja ruoan ja välttämättömien osuus?

        200 € jää elämiseen kk sillä maksetaan ruoka ja bensa. ei se riitä.


      • Anonyymi

        Siis en jaksa selittää.. aargh


    • Anonyymi

      Kokoomus tilille. Ryöväriltä oma pois👿

    • Anonyymi

      Hyvästä koulutuksesta huolimatta nykyään todella vaikee päästä hyväpalkkaisiin töihin. Olin paperitehtaalla ennen kun ne lopetettiin ja tienasin 3700 verojen jälkeen eli todella hyvin. 11 vuotta tein sitä hommaa ja sain asunnon ostettua velattomasti mutta nyt ei enää saa niitä hommia vaikka olen hakenut samoihin hommiin monta vuotta. Nykyään tarjotaan vain alle 2000 palkkaa ihan mistä hommasta vaan koska yrittäjät haluaa ulkomaalaisia halpatekijöitä joka allalla.

      • Anonyymi

        Kokoomus rulettaa👿


      • Anonyymi

        no mihin sä edes tarttisit enää noin suurta palkkaa, jos olet asuntos saanu maksettua, hyvä säkä ollu. olisit tyytyväinen tuohon


      • Anonyymi

        Ja silti olet mieluummin soffalla Kelan tuilla, jotka ovat vielä pienempiä? Jos nyt vain menisist töihin ensin sillä pienelläkin palkalla ja sitten kun kykenet osoittamaan itsesi vielä hyödyllisemmäksi niin pääsisit paremmalle palkalle. Nyt sinulla ei minkäänlaista kehitystä tapahdu ja jäät yhä enemmän jälkeen osaamisessasi ja kun et minkäänlaisissa töissä ole, niin työnantajat katsovat sinut lusmuksi sitä todennäköisemmin, mitä pitempään lusmuilet. Sitten aikanaan tulee vielä ikärasismin...
        Itsepä tuon olet valinnut, turha sinun on muita syyttää.


    • Anonyymi

      Keskimääräinen postityöntekijän palkka johon kategoriaan postinlajittelijakin kuuluu, on 2100 euroa kuukaudesss.
      Allu tekee 30 tuntia viikko joten ei ihan tuohon ansioon yllä. Siitä verot pois, ei siitä tosiaankaan vallan kauheasti jää.
      Jos Allu maksaa veroa 25% se tekee 525 euroa. Käteen jää 1575 euroa. Vuokrasta en tiedä mutta Vantaalla ei niin isot vuokrat ole.
      Se nyt vain on niin. että kaikkea ei ilmaiseksi eteen tuoda vaikka miten kiukuttelisi.
      Aikuisen elämä on sellaista. Pakko oppia tai joutuu oppimaan kantapään kautta.
      Kannattaa miettiä kymmenen kertaa ja sitten vielä viisi ottaako niitä vippejä ja lainoja.
      Ne kun on maksettava myös.
      Eikö aikuista lähes keski-ikäistä äijää jo hävetä maksattaa velkansa vanhemmilla!
      Suoraan sanottuna vastenmielinen tyyppi. Sääliksi ei ainakaan käy eikä ymmärrystä heru.

      • Anonyymi

        Eikö yli 700e 26 neliön yksiöstä ole aika paljon?


      • Anonyymi

        Haista vittu minä en maksa penniäkää vanhemmille vaan omaa lainaa pankkiin.. mitä ihmettä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista vittu minä en maksa penniäkää vanhemmille vaan omaa lainaa pankkiin.. mitä ihmettä?

        Kukaan ei luule että SINÄ maksaisit vanhemmillesi! Päinvastoin SINÄ tuhlasit vanhempiesi tienestit omiin pikavippeihisi! Häpeällinen teko!


      • Anonyymi

        Mulle jää käteen noin 1400


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle jää käteen noin 1400

        Kuukausipalkkasi on sitten vähän yli 1800€.0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuukausipalkkasi on sitten vähän yli 1800€.0

        Tuo viimeinen nolla on vahinko, se ei kuulu kuvioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuukausipalkkasi on sitten vähän yli 1800€.0

        En jaksa enää jauhaa tätä samaa paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle jää käteen noin 1400

        Minulle jää työeläkkeestä käteen 2600 kuussa. Eli 28 euroa vähemmän kuin viime vuonna, kiitos eläkkeen nosun ja veroäyrin nousun.
        Siis TYÖ-eläkkeestä. Jos olisin lorvinut koko ikäni niinkuin jotkut toiset, niin... Kerropa, miten menee noin niinkuin omasta mielestäsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle jää työeläkkeestä käteen 2600 kuussa. Eli 28 euroa vähemmän kuin viime vuonna, kiitos eläkkeen nosun ja veroäyrin nousun.
        Siis TYÖ-eläkkeestä. Jos olisin lorvinut koko ikäni niinkuin jotkut toiset, niin... Kerropa, miten menee noin niinkuin omasta mielestäsi!

        Tuollainen summa pelkästä sohvalla makaamisesta puhtaana käteen! Eläkekatto tarvitaan ehdottomasti. Sinulla on työssä ollessasi ollut niin ruhtinaalliset tulot, että olet kyllä pystynyt niistä säästämään itsellesi vanhuudenvaraa. Monet saavat työssä raadannasta bruttona jotain 1600€ ja eläkettä alle tonnin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle jää käteen noin 1400

        Minulle jää verojen jälkeen 2650 kuussa. Siitä pois kolmion vastike, kahden autopaikan vastikkeet ja harrastetilan vastike, yhteensä noin 400 euroa. Jää muihin menoihin noin 2200 euroa, vähän ylikin. Kyllä kannatti 33 v kolmivuorotyötä tehdä ja loput päivätöissä. Ei näihin eläkkeisiin soffalla makaavat kantasuomalaiset pääse koskaan, matut kyllä menee heittämällä yli eikä tarvitse töillä itseään vaivata eikä edes kieltä oppia. Jo vuonna 2015 virallisen tilaston mukaan saivat keskimäärin 5833,30 euroa kuussa henkilöä kohden. Verottomana, tottakai, ja ilman mitään velvoitteita. Kai se nyt on kasvanut tuosta summasta? Ainakin uusilla autoilla näkyvät ajelevan älykännykköihin mökeltävän ja uusissa muotivaatteissa leuhottavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen summa pelkästä sohvalla makaamisesta puhtaana käteen! Eläkekatto tarvitaan ehdottomasti. Sinulla on työssä ollessasi ollut niin ruhtinaalliset tulot, että olet kyllä pystynyt niistä säästämään itsellesi vanhuudenvaraa. Monet saavat työssä raadannasta bruttona jotain 1600€ ja eläkettä alle tonnin.

        Olisit viitsinyt kouluttautua edes vähän, niin olisit saanut enemmän. Ja sitten tehnyt niitä paskahommia, joista saat vähän enemmän palkkaa. Kaikki tuo vaikuttaa eläkkeeseen, joten katsele vain sinne peiliin äläkä ruikuta toisten omalla työllään ansaitsemista eläkkeistä. Kadehtimalla vain pahennat omaa tilaasi.


    • Anonyymi

      On sillä kohta loppuu tukirahat.

    • Anonyymi

      Maksa velat älä ota lisää.

    • Anonyymi

      Ainahan olisi voinut opetella ammatin ja oppia myös sen. Näin pääsee aina paremmille palkpoille. Ja jos vielä lisää oppia, niin vieläkin paremmille, vaikka saattaa olla v-mäisemmät työt.
      Kokemuksesta kerron. Minä viitsin opetella ammattiin ammattikoulussa 3 vuotta. Vanhukset maksoivat sen 4-5 lehmän maitotileistä. Sitten ammattiin kolmeksi vuodeksi ja pihisti elin. Sen jälkeen 3 v teknillistä koulua niillä omilla säästöillä plus kesätöillä. Sen jälkeen muutama lyhytaikainen työsuhde mm ulkomailla kielitaidottomana. Ja taas Suomeen tosivittumaisen esinahan alaiseksi 3 v. Ja toisessa firmassa vuosi. Kunnes pääsin sisätöihin, tosin keskeytymätöntä kolmivuorotyötä tosivittumaisen esinahan alaisena. Oli vain pakko jaksaa 30 vuotta sitäkin.
      Nyt ansaitulla työeläkkeellä jo 17. vuotta. Kun sitä vittumaista työtä jaksoin, loppuajan uni- ja psyykenlääkkeillä, niin nyt saan verojen jälkeen 2600 euroa työeläkettä kuukaudessa.
      Mietipä itse, kannattiko?
      PS. Pankkitileillä ja sijoituksissa on jotakin yli 1 miljoona euroa vaikka en ole tarkoituksella ahnehtinut. En vain tiedä, mitä niillä tekisin.
      Saattaisi aloittajalla olla syytä myydä se kallis auto pois ja opiskella oikea ammatti. Vaan onko se mukavampi vain ruikuttaa ja syyttää muita?

      • Anonyymi

        Ei apukoulun käynyt mihinkään opiskeluihin kykene. Sinä taidat olla uusi täällä, kun et näytä tietävän, ettei Allu ole ihan normaaliälyinen kaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei apukoulun käynyt mihinkään opiskeluihin kykene. Sinä taidat olla uusi täällä, kun et näytä tietävän, ettei Allu ole ihan normaaliälyinen kaveri.

        No miks mä sit pärjään hyvin valtion töissä hyvällä palkalla yövuorolisineen :D? Kerrohan se?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miks mä sit pärjään hyvin valtion töissä hyvällä palkalla yövuorolisineen :D? Kerrohan se?

        En pärjäiskää valtion hommissa tai nykysessä hommissa jos olisin ihan vajakki.. mutta olen melko normaali :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pärjäiskää valtion hommissa tai nykysessä hommissa jos olisin ihan vajakki.. mutta olen melko normaali :D

        Niin, olet MELKO normaali, mutta et täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, olet MELKO normaali, mutta et täysin.

        No mut miksen sit saa naista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mut miksen sit saa naista?

        Koska sinulle ei kelpaa oman tasoisesi, vaan vaadit itseäsi fiksumpaa naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei apukoulun käynyt mihinkään opiskeluihin kykene. Sinä taidat olla uusi täällä, kun et näytä tietävän, ettei Allu ole ihan normaaliälyinen kaveri.

        Selvishän tuo ensimmäisestä sepustuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei apukoulun käynyt mihinkään opiskeluihin kykene. Sinä taidat olla uusi täällä, kun et näytä tietävän, ettei Allu ole ihan normaaliälyinen kaveri.

        Joo, uusi olen palstalla. Ei tuo kyllä normaaliälyiseltä vaikutakaan.


    • Anonyymi

      Allu elämäsi on tyhjä mutta se voi olla täydempi.
      Olet rakastettu käy lukemassa youtubessa isän rakkauskirje video. Siunausta

    • Anonyymi

      No voitin rahat takaisin.. niin nyt on ihan ok.. pitää tehdä lisää vain töitä.

      • Anonyymi

        Voitit? Miten?
        Johonkin vedonlyöntiinkö olit rahojasi hussaamassa, niin ettei elämiseen jäänyt kuin 200€/kk?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitit? Miten?
        Johonkin vedonlyöntiinkö olit rahojasi hussaamassa, niin ettei elämiseen jäänyt kuin 200€/kk?

        siihen on kans menny.. enää en pelaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siihen on kans menny.. enää en pelaa.

        Kaikki sun rahavaikeudet olet siis täysin omaa typeryyttäsi itsellesi hankkinut. Hyvin pärjäisit, jos et kaiken aikaa heittelisi rahojasi mihin sattuu.

        Kukaan nainen ei voi kiinnostua noin holtittomasta miehestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki sun rahavaikeudet olet siis täysin omaa typeryyttäsi itsellesi hankkinut. Hyvin pärjäisit, jos et kaiken aikaa heittelisi rahojasi mihin sattuu.

        Kukaan nainen ei voi kiinnostua noin holtittomasta miehestä.

        No todellaki.. ai kiinnostuuko ne sit jostain työttömästä sossupummista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki sun rahavaikeudet olet siis täysin omaa typeryyttäsi itsellesi hankkinut. Hyvin pärjäisit, jos et kaiken aikaa heittelisi rahojasi mihin sattuu.

        Kukaan nainen ei voi kiinnostua noin holtittomasta miehestä.

        En heitä ollut pientä peliongelmaa ennen ja join.. mutta lopetin juomisen ja en pelaa enää.. velkaa vain tullut 4000 e lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitit? Miten?
        Johonkin vedonlyöntiinkö olit rahojasi hussaamassa, niin ettei elämiseen jäänyt kuin 200€/kk?

        Juuri näin.. voitin nyt melkee kaikki rahani takaisin ja otin estot.. en pelaa enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitit? Miten?
        Johonkin vedonlyöntiinkö olit rahojasi hussaamassa, niin ettei elämiseen jäänyt kuin 200€/kk?

        pelasin pokeria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No todellaki.. ai kiinnostuuko ne sit jostain työttömästä sossupummista?

        Eivät. Sinä kuulut samaan kastiin niiden sossupummien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En heitä ollut pientä peliongelmaa ennen ja join.. mutta lopetin juomisen ja en pelaa enää.. velkaa vain tullut 4000 e lisää.

        Mistä sitä velkaa noin vain lisää on ”tullut”?

        Velat oikeasti otetaan ihan tietoisesti, eivät ne mistään tyhjästä ilmesty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät. Sinä kuulut samaan kastiin niiden sossupummien kanssa.

        En kuulu. käyn vakituisesti töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sitä velkaa noin vain lisää on ”tullut”?

        Velat oikeasti otetaan ihan tietoisesti, eivät ne mistään tyhjästä ilmesty.

        ostin 2000 € auton ja pelasin 2000 €


    • Anonyymi

      Ei en aijo mennä helvettiin menen taivaaseen sinne sinunkin on mahdollisuus päästä.

    • Anonyymi

      Isommat ongelmat on se kun en ssa naista

    • Anonyymi

      Ei voi mitåän.

    • Anonyymi

      Ei kelpaa saatana kellekkää. Yksin vaan. En jaksa baareja enkä juoda enää.

      • Anonyymi

        Baariin ei kannatakaan mennä siellä on vain melua. Musiikkia voi kuunnella kotonakin. Onko siellä työpaikassa ketään jonka kanssa voisit työn ulkopuolella viettää aikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Baariin ei kannatakaan mennä siellä on vain melua. Musiikkia voi kuunnella kotonakin. Onko siellä työpaikassa ketään jonka kanssa voisit työn ulkopuolella viettää aikaa?

        No on.. mutta ei naiset töissä mulle juttele ollenkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on.. mutta ei naiset töissä mulle juttele ollenkaa

        Ja työpaikan toisiin miehiin päin ei kannata edes sylkäistä, koska niiltä ei voi saada pillua, eiksniin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja työpaikan toisiin miehiin päin ei kannata edes sylkäistä, koska niiltä ei voi saada pillua, eiksniin?

        Valitit että sulla ei ole ystäviä niin kai se on sama on ystävä nainen vai mies. Ei kavereilta kuulukaan seksiä saada heidän kanssaan tehdään ihan muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitit että sulla ei ole ystäviä niin kai se on sama on ystävä nainen vai mies. Ei kavereilta kuulukaan seksiä saada heidän kanssaan tehdään ihan muuta.

        NIin ei sillä ole väliä mutta ei kukaa haluua tutustua minuun ei niitä kavereita kovin helposti saa?


    • Anonyymi

      Vakityö kivan näkönen mies. Oon aina yksin ja en kelpaa kellekkään.

    • Anonyymi

      En ymmärrä naisia ja tätå mun elämää.

    • Anonyymi

      Ehkä en vaa enää kelpaa kellekkään.

      • Anonyymi

        Kyllä varmasti jollekin kelpaat voisimme yhdessä rukoilla että Jumala auttaisi sinua saamaan ystäviä ja kumppanin. Olen monesti rukoillut jerinäisiä asioita a hän vastaa ja auttaa. Olet hyvin tärkeä Jeesukselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmasti jollekin kelpaat voisimme yhdessä rukoilla että Jumala auttaisi sinua saamaan ystäviä ja kumppanin. Olen monesti rukoillut jerinäisiä asioita a hän vastaa ja auttaa. Olet hyvin tärkeä Jeesukselle.

        Jospa se on niinkuin minulla? Ennen syntymääni minulle kerrottiin, että saat hyvät eväät mutta et vakituista työpaikkaa etkä naista. Sitten minulle näytettiin syy, miksi näin. Ja itse sen totesin, että on oikein ja kohtuullista. Sitten sen syyn muistaminen otettiin minulta pois ja läksin pimeään portaikkoon alas syntyäkseni Maan päälle. Seuraava muisto on ehkä vähän vajaa puolivuotiaana, mutta se onkin jo eri juttu.
        Ja näin se elämä pääpiirteissään meni niinkuin sovittu oli. Siitä tulee pian lähes 80 vuotta. Ja yhä ilman naista näköjään vaellan tämän loppuajankin. Toivottavasti ei tarvitsisi syntyä enää uudestaan tänne. Se edellinen elämä katkesi omaa tyhmyyttäni jo pienenä. Ja sitä edellinen arviolta 500 v sitten kaulan katkaisuun väkipuukolla. Saattaa olla, että välissä olin Venäjällä lentäjä, joka kuoli koneen murskaantuessa. Ainakin se repeävän kankaan ääni nosti ihon kananlihalle joskus 75 v sitten...


    • Anonyymi

      Kaikilla omat kaverit ja parrisuhteet.

    • Anonyymi

      Naisiin ei vain tutustu.

    • Anonyymi

      Ei jaksa baareja ja alkoholia

    • Anonyymi

      Kai mussa on vitusti vikaa.

    • Anonyymi

      Mulla ei oo ees kavereita..

    • Anonyymi

      Sit yritän naisia ei niitä koskaa mitenkää kiinnostu. Mä en tajua. Jatkunu jo kohta3 v tätä samaa paskaa.

    • Anonyymi

      Mä en ymmärrä et millanen pitäs olla. Ku en kelpaa tavalliselle pyöreelle naiselle

      • Anonyymi

        Pitäiskö sun keskittyä johonkin muihin asioihin kuin naisiin miettisit välillä jotain muuta. Elämässä on niin paljon kaikkea mielenkiintoista. Älä anna tuon asian liikaa vaivata mieltäsi. Harrastatko mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö sun keskittyä johonkin muihin asioihin kuin naisiin miettisit välillä jotain muuta. Elämässä on niin paljon kaikkea mielenkiintoista. Älä anna tuon asian liikaa vaivata mieltäsi. Harrastatko mitään?

        No en osaa miettiä.. aia yksin olemista.. eikö täs oo ihan tarpeeks yksin olut.. ei oo ees kavereita?=


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en osaa miettiä.. aia yksin olemista.. eikö täs oo ihan tarpeeks yksin olut.. ei oo ees kavereita?=

        Kaipaan myös läheisyyttä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö sun keskittyä johonkin muihin asioihin kuin naisiin miettisit välillä jotain muuta. Elämässä on niin paljon kaikkea mielenkiintoista. Älä anna tuon asian liikaa vaivata mieltäsi. Harrastatko mitään?

        Kyllä se vaivaa kun nykyää menee paremmin elämäs mut siltikään ei naiset kiinnostu ollenkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vaivaa kun nykyää menee paremmin elämäs mut siltikään ei naiset kiinnostu ollenkaa.

        Ihanko mua ei ole olemassa.


    • Anonyymi

      Toiset saa niin helposti naisen..mä en ymmärrä.

    • Anonyymi

      Pakko se kai hyväksyä etten tuu enää koskaa saamaa naista.

    • Anonyymi

      "Mä en ymmärrä et millanen pitäs olla. Ku en kelpaa tavalliselle pyöreelle naiselle"

      Minäpä naisena kerron:
      -Pitää olla luotettava ja turvallinen, ei raivonpuuskia, roikkumista toisessa eikä mielialojen heittelyä rajusti laidasta laitaan.
      -Pitää kyetä selviämään normielämässä. Ei holtitonta pikavippien ottoa, velkoja, pelaamista, riehumista kännissä, naisten haukkumista.
      -Pitää olla terve normaali tunne-elämä. Kyetä olemaan erillään ilman kauheaa pakokauhua ja paniikkia ja pommitusta kahden sekunnin välein missä olet mikset vastaa jne. Ja raivo jos ei heti vastata.
      -Pitää kyetä osallistua normaalijärkiseen keskusteluun.
      -Pitää omata kaiken kaikkiaan normaali psyykkinen tasapaino, ja jos ongelmia ilmenee todellista halua hakea ja vastaanottaa apua ja tukea.
      -Halua ja pyrkimystä terveeseen parisuhteeseen ja elämään. Tasavertaiseen kumppanuuteen. Ei niin että toinen on vain omien tarpeitten täyttäjä, käyttöesine.

      Kun näitä ei ole, ei auta autot ei hajusteet ei korut eikä pituus metreinä. Eikä se ulkonäkö.
      Mitä niillä tekee kun kaikki oleellinen ja tärkeä puuttuu?

      • Anonyymi

        Joo ja talous on kunnos.. ei ole vippejä enkä niitä koskaan enää ota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja talous on kunnos.. ei ole vippejä enkä niitä koskaan enää ota.

        Vai on se talous kunnos?
        Miksi sitten valitat, ettei elämiseen jää kuin 200€/kk? Ei vaikuta siltä, että olis talous kunnos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai on se talous kunnos?
        Miksi sitten valitat, ettei elämiseen jää kuin 200€/kk? Ei vaikuta siltä, että olis talous kunnos.

        No on se kun lyhennän kuitenki lainaa.. sanoin vain että nää tulot on perseestä kun pitää käydä töissä isolla veroprosentilla.


      • Anonyymi

        Kuvailit juuri minut tuossa ylhäällä. Silti en saa naista. Eikä ole enää väliksikään, olen 78 v ja nyt jo impotentti. Rahaa olis jotain 0,3 Mmk käteisenä ja arvopapereissa ehkä 1 Mmk, mutta ei niillä naista saa. Tosin saalistajanaisen voisin saada niin kauaksi, että tilini menevät nollille, mutta en huoli tuollaista naista. Sellainen ihan tavallinen naapurintyttö suunnilleen omaa ikäluokkaani olisi ihanne, mutta en vain saa, joten ollaan sitten ilman tämä loppumatkakin.


      • Anonyymi

        Minulla on kaikki nuo. Ja talous kunnossa. Nytkin tilillä 270 tuhatta euroa plus arviolta miljoona arvopapereissa. Vaikka ei sitä kukaan ulkopuolinen tiedä - ei ole vaivaa pummeista!
        Eikä siltikään naista. Ikäkin tosin jo lähempänä 80 kuin 70 vuotta.
        Mikähän tässä vielä on pielessä kun ei sitä naista edes ystäväksi löydy?
        Tai sitten Anonyymi 18.09.2021 09:42:n analyysi on pielessä.


    • Anonyymi

      Okei no sitte oon jo miettiny mitää ei ole tehtävissä lopetan työt ja vedän vituiksi koko elämän.. rupeen juomaa kaikki luottorahani ja kaikki vittu en jaksa..

    • Anonyymi

      Sitte jossain vaihees tapan itseni jollain keinolla.. siis tätä suunniteltu jo kauan.

      • Anonyymi

        Rukoilen että Jeesus pitää sinusta allu huolen.
        Ettet itsellesi mitään pahaa tekisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rukoilen että Jeesus pitää sinusta allu huolen.
        Ettet itsellesi mitään pahaa tekisi.

        Älä jauha tota jeesus paskaa.. tajua jo ei kiinnosta.. kyllä tapan itseni vuoden kuluessa.


    • Anonyymi

      Työ ei auta mitää.. kun ei se oikein auta.. yksin mä silti oon ja voin huonosti ja menettäny kaverit ja kaikki ilon elämästä.. vloput on mulle ollut tuskaa jo vitun kauan.. ehkä ei jaksa elämää enää ja itteäni.

    • Anonyymi

      Sit mä tuhlailen rahaa ja velkaannun lisää kun on niin jotenki paha olla ja aina elää yksin tätä elämää.

      • Anonyymi

        Ihan itse päätät tuhlailla ja velkaantua.
        Ei ole mitään syytä valittaa rahan riittämättömyydestä, kun kerran vapaaehtoisesti heität rahasi kankkulankaivoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan itse päätät tuhlailla ja velkaantua.
        Ei ole mitään syytä valittaa rahan riittämättömyydestä, kun kerran vapaaehtoisesti heität rahasi kankkulankaivoon.

        Nyt ei ole enää kyse siitä... mutta elämä on sekaisin ja en saa millää naista.. haluaisin tosi kovasti jo kumppanin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei ole enää kyse siitä... mutta elämä on sekaisin ja en saa millää naista.. haluaisin tosi kovasti jo kumppanin

        Kukaan nainen ei rupea sulle omaisuuden hoitajaksi. Kukaan nainen ei ota elämäntehtäväkseen huolehtia, ettet sinä tuhlaa kaikkia rahojasi typeryyksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan nainen ei rupea sulle omaisuuden hoitajaksi. Kukaan nainen ei ota elämäntehtäväkseen huolehtia, ettet sinä tuhlaa kaikkia rahojasi typeryyksiin.

        Ei tietenkää.. eikä tarvikkaa.. käyn vakituisesti töissä ja hoidan omat laskuni ja menoni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan nainen ei rupea sulle omaisuuden hoitajaksi. Kukaan nainen ei ota elämäntehtäväkseen huolehtia, ettet sinä tuhlaa kaikkia rahojasi typeryyksiin.

        Eli pärjään omillani idiootti.. en elä naisen rahoillani.. ei ne ainaskaa työtöntä miestä ota.. mulla on työ.


      • Anonyymi

        En ole idiootti.. olen ihminen joka tekee töitä ja elää normaalia elämää.


    • Anonyymi

      Mikset mene vankilaan? Sieltä saisit hyviä kavereita.

      • Anonyymi

        En ole menosssa vankilaan tajua se.


      • Anonyymi

        Sinne se varmaan vielä joku päivä joutuu, kun agressiivisuuttaan vielä hakkaa jonkun pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne se varmaan vielä joku päivä joutuu, kun agressiivisuuttaan vielä hakkaa jonkun pahasti.

        Ehkä joudun ei voi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne se varmaan vielä joku päivä joutuu, kun agressiivisuuttaan vielä hakkaa jonkun pahasti.

        Tajuatko yhtään mikä sinä olet? Olet kiusaaja on paljon yksinäisiä ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuatko yhtään mikä sinä olet? Olet kiusaaja on paljon yksinäisiä ihmisiä.

        On.. mutta alkaa käymää tää yksinäisyys jo mielenterveyden päälle.


    • Anonyymi

      Niin että luuletko tekeväsi kiusaa kenellekään muulle kuin itsellesi jos lopetat työt ja juot rahasi ja vedät elämäsi v-tuiksi? Luuletko kostavasi jotenkin jollekin?
      Ei siinä kukaan muu kärsi kuin ihan sinä itse.
      Lapsellista höpinää. Itselleen sika kiusaa tekee kun kaukalonsa kaataa.

      Ihmetyttää se, että apua on tarjottu ja järjestetty. On ollut psykiatrian polia ja psykoterapiaa ja lääkitystä. Mitään vaikutusta ei näy missään. Miten ihmeessä et pysty etkä kykene etkä osaa ottaa mitään apua ja hyötyä niistä?
      Mitä odotat? Että joku järjestää elämäsi? Ei tule tapahtumaan.
      Olet hyvin aikuinen mies, pian nelijäkymmentä. Äiti ja isä ei enää ole velvollisia holhoamaan eikä kukaan muukaan. Itse on tuon ikäisen elämänsä pystyttävä järjestämään ja hoitamaan ja jos ei, hankkii sitten vaikka edunvalvojan.

      Tunnen erään naisen joka kärsi todella vaikeasta epävakaasta, oli tosi aggressiivinen ja pimahti pienimmästäkin. Sai avun psykoterapiasta ja elää täysin normaalia elämää. On parisuhde ja pärjäilee hyvin työelämässä kuten muussakin elämässä.
      Kiinni vain siitä että ITSE ottaa vastuun ja ottaa avunsaannin tosissaan.
      Sinunkin elämäsi voisi takuulla saada paremman suunnan jos yhtään tekisit itse sen eteen mitään. Jos itse tajuaisit että aikuisena sinulla on itselläsi täysi vastuu. Typerä lapsellinen ruikutus ei vie asioitasi eteenpäin tippaakaan, päin vastoin.

      • Anonyymi

        No en tiedä enää mitä tehdä ehkä en välitä koska tää jatkunu jo 3 v.. kun ex jätti meni kaverit.. en tapaa enää ihmisiä.. kaikilla on omat piirit.. en jaksaa juoda.. ihme et käyn töissä. joo en tiedä en jaksa itteenikää hermostun niin pienesti ja haukun ihmisiä ja oon vihainen.. nyt pitäs miettiä uutta lääkitystä.. en vain jaksa tätä elämää vloput on pahimpia aina yksin


      • Anonyymi

        En kai sit saa tarpeeksi apua ja ota niitä joo vastaan.. vittu kierrän vaa kehää ja oon jatkuvasti vihainen.. työ ei auta paljo mitää.. ei tässä rahaa ole vaikka töissä käy, Enää en tiedä mitä teen tuntuu et meen pahempaa suuntaa ja ei oo ihmisiäkää elämäs


      • Anonyymi

        Niin. Hänen pitää kohta alkaa holhoamaan vanhempiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Hänen pitää kohta alkaa holhoamaan vanhempiaan.

        Ei onnistu alle normaaliälyiseltä tyypiltä.
        Vastuu vanhemmista, sitten kun he dementoituvat, jää täysin sille veljelle, joka vissiin on normaaliälyinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei onnistu alle normaaliälyiseltä tyypiltä.
        Vastuu vanhemmista, sitten kun he dementoituvat, jää täysin sille veljelle, joka vissiin on normaaliälyinen.

        Miksei onnistu.. tottakai onnistuu.. mul on palkka työ mis on normaaleja ja asun yksin en tuetussa asunnossa.. miten sä kehtaat tommosta sanoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kai sit saa tarpeeksi apua ja ota niitä joo vastaan.. vittu kierrän vaa kehää ja oon jatkuvasti vihainen.. työ ei auta paljo mitää.. ei tässä rahaa ole vaikka töissä käy, Enää en tiedä mitä teen tuntuu et meen pahempaa suuntaa ja ei oo ihmisiäkää elämäs

        Se, ettei sinulla ole rahaa, vaikka käyt töissä, johtuu täysin sinun omasta holtittomasta rshankäytöstäsi, ei mistään muusta.

        Ei auttaisi mitään, vaikka saisit loton jättipotin. Hussaisit koko rahan parissa vuodessa turhuuksiin, ja sitten olisit taas köyhä kuin kirkonrotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, ettei sinulla ole rahaa, vaikka käyt töissä, johtuu täysin sinun omasta holtittomasta rshankäytöstäsi, ei mistään muusta.

        Ei auttaisi mitään, vaikka saisit loton jättipotin. Hussaisit koko rahan parissa vuodessa turhuuksiin, ja sitten olisit taas köyhä kuin kirkonrotta.

        On mulla nyt rahaa.. turha aloitus.. voitin rahat takaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, ettei sinulla ole rahaa, vaikka käyt töissä, johtuu täysin sinun omasta holtittomasta rshankäytöstäsi, ei mistään muusta.

        Ei auttaisi mitään, vaikka saisit loton jättipotin. Hussaisit koko rahan parissa vuodessa turhuuksiin, ja sitten olisit taas köyhä kuin kirkonrotta.

        No jos ihminen säästää rahat hautaan ei se mitää vittu saa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei onnistu.. tottakai onnistuu.. mul on palkka työ mis on normaaleja ja asun yksin en tuetussa asunnossa.. miten sä kehtaat tommosta sanoa?

        Sinäkö muka onnistuisit huolehtimaan vanhemmistasi, kun he vanhenevat ja apua tulevat tarvitsemaan? Älä nyt naurata!

        Sinähän et osaa huolehtia edes omista asioistasi, vaan vanhempasi ovat joutuneet makselemaan sinun velkojasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mulla nyt rahaa.. turha aloitus.. voitin rahat takaisin

        Niin, sattumalta voitit. Entäs jos et olisi voittanut? Niinkin olisi saattanut käydä.

        Rahojensa pelaaminen on osoitus vain siitä, ettei osaa käyttää rahaa viisaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö muka onnistuisit huolehtimaan vanhemmistasi, kun he vanhenevat ja apua tulevat tarvitsemaan? Älä nyt naurata!

        Sinähän et osaa huolehtia edes omista asioistasi, vaan vanhempasi ovat joutuneet makselemaan sinun velkojasi.

        Ne ei tarvitse mun apua.. sori vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ei tarvitse mun apua.. sori vain.

        Äsken väitit, että pystyisit kyllä huolehtimaan niistä, sitten kun ne apua tarvitsevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä enää mitä tehdä ehkä en välitä koska tää jatkunu jo 3 v.. kun ex jätti meni kaverit.. en tapaa enää ihmisiä.. kaikilla on omat piirit.. en jaksaa juoda.. ihme et käyn töissä. joo en tiedä en jaksa itteenikää hermostun niin pienesti ja haukun ihmisiä ja oon vihainen.. nyt pitäs miettiä uutta lääkitystä.. en vain jaksa tätä elämää vloput on pahimpia aina yksin

        Tuleeko sulla mieleen allu ketään kaveria johon vielä voisit yrittää ottaa yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko sulla mieleen allu ketään kaveria johon vielä voisit yrittää ottaa yhteyttä?

        Allun kaverit olivat ryyppy- ja pikavippikavereita. Parempi kun pysyy erossa heistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allun kaverit olivat ryyppy- ja pikavippikavereita. Parempi kun pysyy erossa heistä.

        Kyllä hänellä varmaa joku oikea ja kunnollinen ystäväkin oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hänellä varmaa joku oikea ja kunnollinen ystäväkin oli.

        Tavallisesti näiden yksinkertaisten ihmisten ”kavereina” pyörivät vain sellaiset, jotka pyrkivät hyötymään heistä, esim. maksattamalla heillä ryyppyreissunsa ja viihde-elektroniikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko sulla mieleen allu ketään kaveria johon vielä voisit yrittää ottaa yhteyttä?

        Ei ole kavereirta kukas ei jaksa mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hänellä varmaa joku oikea ja kunnollinen ystäväkin oli.

        Oli nuorempana kyllä kavereita ja kai olin erilainen. Oli naisiaki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allun kaverit olivat ryyppy- ja pikavippikavereita. Parempi kun pysyy erossa heistä.

        En jaksa sellasia kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko sulla mieleen allu ketään kaveria johon vielä voisit yrittää ottaa yhteyttä?

        Ei.. jokainen ex jokainen kaveri on pistänyt välit poikki ja minä heihin.. en jaksa mitää alkoholisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äsken väitit, että pystyisit kyllä huolehtimaan niistä, sitten kun ne apua tarvitsevat.

        Eivät tarvitse koskaan apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos ihminen säästää rahat hautaan ei se mitää vittu saa

        Säästäminen on mukavaa.

        Rahan takia joutuu raatamaan niin paljon että sitä ei halua sitten kuluttaa.

        paitsi jos sen saa helpolla sitten sen voisi kuluttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät tarvitse koskaan apua.

        Kyllä tarvitsevat sitten, kun ovat yli 80 vuotiaita, huonosti liikkuvia, huonosti kuulevia, huonosti näkeviä ja huonomuistisia vanhuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tarvitsevat sitten, kun ovat yli 80 vuotiaita, huonosti liikkuvia, huonosti kuulevia, huonosti näkeviä ja huonomuistisia vanhuksia.

        silloin mennään vanhainkotiin ja raha-asiat hoitaa edunvalvoja, Allun ei tarvitse tästä huolehtia. Eihän Allullakaan ole ketään, joka huolehtisi sitten aikanaan, lapsia siis. Hyvinvointiyhteiskunta ottaa kontolleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        silloin mennään vanhainkotiin ja raha-asiat hoitaa edunvalvoja, Allun ei tarvitse tästä huolehtia. Eihän Allullakaan ole ketään, joka huolehtisi sitten aikanaan, lapsia siis. Hyvinvointiyhteiskunta ottaa kontolleen.

        Jonkun sinne vanhainkotiinkin ne vanhukset pitää huolehtia. Jos itse eivät kykene, heitteille jäävät. Ei yhteiskunta kenestäkään koppia ota, jos ei ole joku omainen joka hoitaa anomukset vanhainkotiin ja muuton sinne.

        Allu tuolla vaan väitti kykenevänsä vanhemmistaan huolehtimasn, kun minä epäilin sitä. Nyt hän on sitä mieltä, etteivät nämä tule koskaan olemaankaan avun tarpeessa.


      • Anonyymi

        =)

        tarkoitat 9 euron työpaikkani,"pomoa".


    • Anonyymi

      Jo on Allu surkea tyyppi kun lainaa on tarvinnut ottaa . Säälittävä tyyppi .

      • Anonyymi

        En ole surkea.. kaikki ihmiset ottaa lainaa.. hommaa asuntoja autoja.. mitä vittua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole surkea.. kaikki ihmiset ottaa lainaa.. hommaa asuntoja autoja.. mitä vittua?

        Vain surkeat ottavat pikavippejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain surkeat ottavat pikavippejä.

        Aha no mä otin nuorempana kun en saanut töitä.. minkäs voin enää.. eipä ole vippejä enää, enkä ota.. nyt on joustolaina.


    • Anonyymi

      Sori en ole säälittävä. hoidan ite omat asiani ja käyn vakituisesti töissä monet on työttömiä nykyää ei saa töitä. Mä sain töitä ja vielä vakinaistettiin.

      • Anonyymi

        Olet täysin säälittävä.

        Työttömätkin pystyvät hoitamaan taloutensa niin, että pärjäävät niillä niukoilla tuloillaan.

        Sinä et pärjää, vaikka käyt töissä ja saat ihan kohtuuhyvää palkkaa. Jatkuvasti ruikutat, etteivät rahasi riitä, kun pistät kaiken menemään täysin järjettömästi.


      • Anonyymi

        Sinähän nimenomaan ET hoida asioitasi. Normipalkkaiset tulosi onnistut hävittämään niin, ettei elämiseen jää kuin 200€/kk. Se ei ole ”omien asioiden hoitamista”, vaan niiden sotkemista.


      • Anonyymi

        saatana joudun kohta matkaa mätkyjä yli 1000 ellei 2 tuhatta euroa tätä menoa.. vittu oli pakko nostaa prosentteja siks ei oo rahaa.. eikä saatana riitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet täysin säälittävä.

        Työttömätkin pystyvät hoitamaan taloutensa niin, että pärjäävät niillä niukoilla tuloillaan.

        Sinä et pärjää, vaikka käyt töissä ja saat ihan kohtuuhyvää palkkaa. Jatkuvasti ruikutat, etteivät rahasi riitä, kun pistät kaiken menemään täysin järjettömästi.

        Koska mulla on ollut peliongelmia tässä kun lopetin juomisen ja baarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska mulla on ollut peliongelmia tässä kun lopetin juomisen ja baarit.

        ja ruokaan menee paljo rahaa.. ja nyt en pelaa taas pitkään aikaan mitään ku sain rahani pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet täysin säälittävä.

        Työttömätkin pystyvät hoitamaan taloutensa niin, että pärjäävät niillä niukoilla tuloillaan.

        Sinä et pärjää, vaikka käyt töissä ja saat ihan kohtuuhyvää palkkaa. Jatkuvasti ruikutat, etteivät rahasi riitä, kun pistät kaiken menemään täysin järjettömästi.

        Olen kuule hoitanut jotenkin ennenkin.. mutta jouduin ostamaa auton ja aikoinani pelasin 2 tonnia ja meni vähä vituiksi. autoa en todellakaa myy.. mutta nyt on vakityö niin ei hätää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet täysin säälittävä.

        Työttömätkin pystyvät hoitamaan taloutensa niin, että pärjäävät niillä niukoilla tuloillaan.

        Sinä et pärjää, vaikka käyt töissä ja saat ihan kohtuuhyvää palkkaa. Jatkuvasti ruikutat, etteivät rahasi riitä, kun pistät kaiken menemään täysin järjettömästi.

        tajuatko nyt jos menot on 1200 ja tulot 1400. jää 200. eihän se riitä ruokaa ja bensaan kk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tajuatko nyt jos menot on 1200 ja tulot 1400. jää 200. eihän se riitä ruokaa ja bensaan kk

        Paljonko sun vuokra on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko sun vuokra on?

        650 € vuokra, lainan lyhennys noin 300-350 €


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        650 € vuokra, lainan lyhennys noin 300-350 €

        terapia 100 e kk.. muut menot pakolliset 100 e kk. eli noin 200 jää ja bensaaki pitäs ostaa et voi kulkee työmatkat ja semmosta.


      • Anonyymi

        Ei noin pienistä tienesteistä peritä 25% veroa. Sellaista veroa joutuu maksamaan jos tienaa bruttona 5000€, mutta sinä et tienaa puoliakaan tuosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noin pienistä tienesteistä peritä 25% veroa. Sellaista veroa joutuu maksamaan jos tienaa bruttona 5000€, mutta sinä et tienaa puoliakaan tuosta.

        Kyllä ne perii nyt multa veroa 25 %


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne perii nyt multa veroa 25 %

        Tein monta kk töitä 4 % ja verottaja laski mulle veroprosentit loppuvuosi että saan sen tasapainoon mun tulojen mukaan ja mitä tienaan loppuvuosi se on 25 %


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein monta kk töitä 4 % ja verottaja laski mulle veroprosentit loppuvuosi että saan sen tasapainoon mun tulojen mukaan ja mitä tienaan loppuvuosi se on 25 %

        Jaa sen takia se on noin korkea, että et tähän asti ole maksanut veroja juuri ollenkaan!

        Sun täytyy nyt sitten vaan nämä muutamat kuukaudet elää ”suu säkkiä myöden” eli hyvin niukasti. Ei siinä nyt muu auta. Verot on meidän kaikkien maksettava. Jos niitä ei ole vuoden aikana riittävästi maksanut, niin noin siinä sitten käy.

        Sun olisi pitänyt hoksata itse pyytää veroprosentin nostoa heti, kun rupesit hyvin tienaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja ruokaan menee paljo rahaa.. ja nyt en pelaa taas pitkään aikaan mitään ku sain rahani pois.

        Vaikka voititkin niin ei kannata enää pelata koska on aina myös se mahdollisuus että häviää. Sitten on vain suuremmissa ongelmissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saatana joudun kohta matkaa mätkyjä yli 1000 ellei 2 tuhatta euroa tätä menoa.. vittu oli pakko nostaa prosentteja siks ei oo rahaa.. eikä saatana riitä

        Älä vittu valita, kun se on sun oma moka kun et nostanut veroprosenttiasi omaehtoisesti, silloin kun aloit tienaamaan. Edes työtön työnhakija ei saa tuloja 4% verotuksella. Minun työkyvyttömän työttömän työnhakijan veroprosentti on vuosia ollut 20%, joka on alle 700€ bruttotuloilla helvetin iso. Siitä huolimatta sillä vähällä mikä jää verojen jälkeen käteen on pärjättävä. Siitä nettosummasta on maksettava vuokra, laskut, lääkkeet, ruuat, ja muut äkilliset mutta välttämättömät menot.

        Omaan autoon ei ole edes varaa kalliiden käyttökustannusten takia. Hyvä että pystyy edes henkilövakuutukset maksamaan, mutta niistä en luovu. Niitä voi tarvita äkillisen onnettomuuden tai sairastumisen takia. Kertaalleen elämäni aikana olen tapaturmavakuutusta tarvinut isoihin leikkauksiin, ja sen jälkeiseen kuntoutumiseen.

        Siitä huolimatta, että olen köyhääkin köyhempi, en valita, sillä olen hengissä ja pääsen liikkumaan omin voimin. Mä olen helvetin onnekas sen suhteen että olen elossa. Tilanne voisi olla toinen, kun sen verran monta kertaa on elämä ollut katkolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vittu valita, kun se on sun oma moka kun et nostanut veroprosenttiasi omaehtoisesti, silloin kun aloit tienaamaan. Edes työtön työnhakija ei saa tuloja 4% verotuksella. Minun työkyvyttömän työttömän työnhakijan veroprosentti on vuosia ollut 20%, joka on alle 700€ bruttotuloilla helvetin iso. Siitä huolimatta sillä vähällä mikä jää verojen jälkeen käteen on pärjättävä. Siitä nettosummasta on maksettava vuokra, laskut, lääkkeet, ruuat, ja muut äkilliset mutta välttämättömät menot.

        Omaan autoon ei ole edes varaa kalliiden käyttökustannusten takia. Hyvä että pystyy edes henkilövakuutukset maksamaan, mutta niistä en luovu. Niitä voi tarvita äkillisen onnettomuuden tai sairastumisen takia. Kertaalleen elämäni aikana olen tapaturmavakuutusta tarvinut isoihin leikkauksiin, ja sen jälkeiseen kuntoutumiseen.

        Siitä huolimatta, että olen köyhääkin köyhempi, en valita, sillä olen hengissä ja pääsen liikkumaan omin voimin. Mä olen helvetin onnekas sen suhteen että olen elossa. Tilanne voisi olla toinen, kun sen verran monta kertaa on elämä ollut katkolla.

        Kuinka noin pienistä tuloista veroprosentti voi oll noin iso?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka noin pienistä tuloista veroprosentti voi oll noin iso?

        Varsinainen veroprosentti on 1.5%, mutta koska mulla ei ole yhtään työkokemusta jolloin en saa ansiosidonnaista, enkä kuulu mihinkään liittoon, nappaa verottaja Kelan maksamasta työmarkkinatuesta sen 20 prossaa joka kuukausi. Saan yleensä yhden kuukauden ennakonpidätyksen summan joka vuosi veronpalautuksena. Noin on mennyt jo 6 vuotta ilman että mun tulot on järin muuttuneet. Ne nous ehkä satasella kuussa pari vuotta sitten, kun olin viime ja toissa vuonna työtoiminnassa mukana, ja palautuivat toissa keväänä samaksi mitä ne oli ennen työtoimintaa.

        Parempi noin päin että ottavat isomman prosentin ennakonpidätystä, niin ei tulot missään vaiheessa ylity sellasiks että joutuis isoja mätkyjä maksamaan silloin kun niitä ei olis varaa maksaa, kun ihan hyvin selviän näinkin. Kun tulot on ollu jo yli 15 vuotta alle tonnin kuussa, niin siihen tottuu ja on oppinut tulemaan toimeen ilman mitään sen isompia juttuja, ja säästämään jos jotakin isompaa haluaa hankkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa sen takia se on noin korkea, että et tähän asti ole maksanut veroja juuri ollenkaan!

        Sun täytyy nyt sitten vaan nämä muutamat kuukaudet elää ”suu säkkiä myöden” eli hyvin niukasti. Ei siinä nyt muu auta. Verot on meidän kaikkien maksettava. Jos niitä ei ole vuoden aikana riittävästi maksanut, niin noin siinä sitten käy.

        Sun olisi pitänyt hoksata itse pyytää veroprosentin nostoa heti, kun rupesit hyvin tienaamaan.

        Joo no kyl mä pärjään. Isompi ongelma on naiset.


    • Anonyymi

      Ei ole järkee käydä töis. Olen niin mones huonopalkkaises työs ollut että enää en käy töis. Teen kyllä pimeesti töitä välillä ja tienannut hyvin 17-20 euroa tunti.

    • Anonyymi

      Ei ole järkee.. siksi parempi olla kotona jos jää 200 e kk.. eikä saa ees naista.

    • Anonyymi

      nainen sanoi mee hakkaan päätä seinään kun haukut täälä muita. just

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ei tämmöstä elämää jaksa.. ku ei tunne ketää ja on ihan ulkopuolella elämäs.. ei yhtää kaveriakaa.

    • Anonyymi

      tekis mieli ampua aivot pellolle en vaa enää jaksa itteäni en omaa elämääni.. en saa apua mistää ja se apua ei riitä lääkkeet mulle. sama meno jatkuu olen sairas

    • Anonyymi

      Lopetin alkoholit baarit ja kaikki.. käyn vaa töissä.. mulle riitti tää paska.. hyvästi

    • Anonyymi

      Käyn terapias ei se auta mitää mä oon vaa ihmisenä täys ihmis perse.. haukun ihmisiä.. uhkailen.. valitan samaa levyä minkäs teet.

    • Anonyymi

      joo en jaksa enää koko palstaa en mitään heido.

    • Anonyymi

      Ekana mua haukutaa alkoholistiksi et juon rahani.. no nyt en juo.. nyt haukutaa etten osaa käsitellä rahaa.. no jotenki osaan.. hoidan vuokran ja laskut ja lainat.. kyllä osaan.. mutta rahaa ei jää nyt.. sit pieni peliongelma jäin häviölle 100 ja nyt en pelaa enää.. että osaan kyllä..

      • Anonyymi

        Sillä ei ole mitään väliä mitä täällä palstalla olevat vieraat ihmiset ajattelevat sinun asioista . Aina kuule löytyy joku joka alkaa arvostelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä ei ole mitään väliä mitä täällä palstalla olevat vieraat ihmiset ajattelevat sinun asioista . Aina kuule löytyy joku joka alkaa arvostelemaan.

        Kyllä mua on sanottu jo 2-3 v mieslapseksi ja tyhmäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mua on sanottu jo 2-3 v mieslapseksi ja tyhmäksi.

        Johtuu ihan siitä että olet tyhmä mieslapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuu ihan siitä että olet tyhmä mieslapsi.

        Sitten olen. Se pitää hyväksyä. Tapa ittes


    • Anonyymi

      että mulle riitti nyt-.-- en kirjota enää mitää heido

    • Anonyymi

      Kannattaa käydä kuuntelemassa.
      Who you say i am.

    • Anonyymi

      Saran todistus Jumala pelasti minut itseltäni.

    • Anonyymi

      Joonaksen tarina kannattaa myös käydä kuuntelemassa.

    • Anonyymi

      Mielestäni on järkeä, hyvinkin paljon. En usko, että pitkäaikaistyöttömän tuki on tuota enempää. Lisäksi työssäkäyvä saa aktiviteettia päivään ja yhteiskuntakin hyötyy tästä panostuksesta. Yksilön pitäisi ymmärtää ja ottaa huomioon asioita laajemmalti, eikä vain ajatella sitä mikä sää omaan kukkaroon tuhlattavaksi.
      Esim minä tekisin tuohon korvaukseen ja vaikka ilmaiseksi jotain työtä jos tietäisin sillä panoksellani vaikuttavan yhteiseen hyvään.
      Minullakin on harrastuksia, mutta ehtisin hyvin hoitaa ne tuon suoritteen jälkeen.
      Eiköhän meistä jokainen kuitenkin ole tyytyväinen jos on voinut olla panoksellaan hyödyksi koko yhteiskunnalle?

      • Anonyymi

        Totta järkeä on. 👍


    • Eihän sulla työssäkäyvänä pitäis olla noin isot verot. Ootko käynny hakee palkkakohtaisen verokortin verotoimistosta? Sun pitäis varmaan saada enemmän kuin 1400 € netto, että sulla olis 25% verot, veikkaisin (en ole mikään veroexpertti).

      • Anonyymi

        en ole.. veroprosentti on siksi 25 koska oon tehny monia monia kk töitä 4%


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole.. veroprosentti on siksi 25 koska oon tehny monia monia kk töitä 4%

        kuulemma tasaantuu kun teen loppuvuoden 25 % ettei tuu vitun vitun isoja mätkyjä ja mulla ei ole varaa maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuulemma tasaantuu kun teen loppuvuoden 25 % ettei tuu vitun vitun isoja mätkyjä ja mulla ei ole varaa maksaa.

        Siis ensin kuukausi kaupalla juhlit palstalla olevasi suurikin rahamies :D Nyt sitten selviää että olet juuri niin huono raha-asioiden kanssa kuin täällä on arveltukin :D Pitää olla ihan harvinaisen vajaa, ettei tajua että 4% veroprosentti työtä tehdessä kyllä jossain vaiheessa kostautuu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ensin kuukausi kaupalla juhlit palstalla olevasi suurikin rahamies :D Nyt sitten selviää että olet juuri niin huono raha-asioiden kanssa kuin täällä on arveltukin :D Pitää olla ihan harvinaisen vajaa, ettei tajua että 4% veroprosentti työtä tehdessä kyllä jossain vaiheessa kostautuu :D

        no niin oonkin vajaa.. ei voi mitää.


    • Isot verot sitten, jos tienaat enemmän.

    • Anonyymi

      Tuntuu et min pitäs tappaa itteni.

    • Anonyymi

      Ehkä mua ei pitäs olla olemas. Oon niin ongelmatapaus. En saa kavereita. En naista

    • Anonyymi

      En saa kavereita. Naiset sanoo mee hoitoo lyö päätä seinää. Ruikuttaja haukkuja.

    • Anonyymi

      Kai se on totta et oon sekopää

    • Anonyymi

      Mua ei huvita nähä ees ihmisiä enään.

    • Anonyymi

      Miten mun elämästä tullutki tällästä. En ymmärrä.

    • Anonyymi

      Jos mä nään kauniita naisia niin alkaan hermostuun ja pariskuntia miksi mä en kelpaa kellekkää. Urheilen. Käyn töissä ja emmä ymmärrä tätä maailmaa. En oo ees ruma.

    • Anonyymi

      Ehkä mun tsrkotus olla yksinäinen täs elämäs. Käyn vaan töissä ja oon yksin. Ehkä se on mun tarkotus. En saa ketään.

    • Anonyymi

      Eihän tänne kukaa kirjota mitään. Öitä.

    • Anonyymi

      onko teillä kellää asetta millä ampua aivot pellolle?

    • Anonyymi

      "Naiset sanoo mee hoitoo lyö päätä seinää. Ruikuttaja haukkuja."

      Ehkä kannattaisi alkaa miettiä miksi näin sanovat?
      Normaali ihminen ei niin käytttäydy eikä sano ilman syytä, jotain siinä takana. Mitähän mahtaa olla?

      Mieti miksi olet niin vastahakoinen ottamaan mitään neuvoa tai vinkkiä tai psykologin apua vastaan? Mikä niissä nostattaa raivon ja alat huutaa ja haukkua?
      Miksi teet koko ajan väen vängällä itseäsi vastaan, sabotoit itseltäsi?

      Ihan vain kysyn.

      • Anonyymi

        En tiedä en osaa sanoa.. kai tää yksin olo on jo vieny voimat ei jaksa enää eikä välitä kun ei mitää muutoksia tule.. ainut on työpaikka joo se erittäin hyvä asia, kun mut vakinaistettiin mutta muut ongelmat sitte en ole onnellinen yksin


    • Anonyymi

      Ostaa jostain peräböndeltä vanhan mummonmökin ja vähän maata. Siinä kun viljelee päivät porkkanaa ja perunaa niin ei sitä ruokaankaan kauhesti rahaa tarvitse. Kun kämpän myy pois ja maksaa velat niin kai sitä aina sen verran rahaa jää yli että tuon mummonmökin voi ostaa ilmankin velkaa?

      • Anonyymi

        Ei vuokralainen voi kämppää myydä.
        Eikä hyvästä työpaikasta kannata irtisanoutua.


    • Anonyymi

      Suomalaisilta joutoukoilta korvaukset pois ja siirtolaisia tilalle.

    • Anonyymi

      Allu kuule. Ihan ensimmäiseski sinun pitäisi opetella ihan aikuisen ihmisen velvollisuudet. Velvollisuuksiin kuuluu mm. niitten verojen maksu.
      Sinä itse hyödyt niistä verorahoista kaiken aikaa; jos nimittäin käyt sitä terapiaa edelleen, maksaa yhteiskunta osan terapiastasi ja se otetaan niistä veroista.
      Entä jos näin ei olisi? Jos verovaroja ei kerryttettäisi ja joutuisit maksamaan kaiken omasta kukkarostasi? Miten sitten suusi panisit?
      Sinä olet pian keski-ikäinen mies. Et ole lapsi joka kiukuttelee ja vaatii.
      Sinulta edellytetään että hoidat asiasi, maksat laskusi ja verosi ja hoidat taloutesi kunnolla. Jos itse valitset alkaa holtittomaan velanottoon ja typerää pelaamiseen et voi odottaa että aina isä tai äiti tulee pelastamaan. Tai joku muu.
      Jos et kykene elämääsi pitämään raiteillaan, hakeudu edunvalvontaan. Saat tolkkua raha-asioihisi ja paljon muidenkin arjen asioitteen hoitoon.
      https://oikeus.fi/edunvalvonta/fi/index.html

      Tämä olisi ehdottomasti oman etusi vuoksi parasta. Olet kuin pikku lapsi aikuisen kropassa, tarvitset kyllä apua ja ohjausta mutta vanhempasi eivät ole siihen velvollisia.

      • Anonyymi

        En tarvitse edunvalvojaa. otin pelikiellot ja nyt ostan ruokaaki järkevämmin ja teen lisävuoroja saan velkoja maksettua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarvitse edunvalvojaa. otin pelikiellot ja nyt ostan ruokaaki järkevämmin ja teen lisävuoroja saan velkoja maksettua

        Hyvä jatka samalla tavalla.


    • Anonyymi

      No sitten olen.. niin on äitki sanonut jo vuosia olen kuin pikkulapsi koska mulle tehtiin testitiki heikkolahjainen

      • Anonyymi

        Mutta pahalta tuntuu ku on niin erilainen ku muut miehet ei ole normaalia.. minäkin haluan kumppanin muuttaa yhteen.. naiset on vain sanonu vau oot pitkä mies ja söpö.. nykyää ne käskee painua vittuun ja kattomaa peiliin


    • Anonyymi

      Siis en ole normaali kuin muut miehet osa.. olen erilainen ja mulla on omat ajatusmaailmat.. se tuntuu pahalta ku ei tuu normaalille naiselle kelpaa.. en ole kouluttautunut saanut töistä potkut.. ottanu velkaa.. kai tarvin samanlaisen naisen mutta missä niitä on.. vittu ei missää.. ja joo en halua vammaista koska en ole itse vammainen mies.. miksi pitäisi koska ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Kävin emu koulua tuettua koulua missä oli yksinkertaisia en pärjännyt kouluissa hyvn nuorena otin vippejä ja tein kaikkee paskaa..nyt kärsin.. on mulla naisia paljokin ollut. mut kappas nyt ikää on jo vanhentunut mitä hittoa.. miten tää on mitenkää todellista... on mulla vihdoin se vakityö.

    • Anonyymi

      Näyttää vain siltä et menee pahempaa suuntaa eikä jaksa enää.. ikinä en oo näin yksin ollut roikun äitissä.. sanoin sille mä en enää jaksa. oon vaikka yksinnäinen.. ku ei kerta oo kavereitakaa.. ennen sentää oli.. osa olivat pitkäaikastyöttömiä juoppoja ajattelin et pistän ne hullut pois ja nyt ehkä mä oon vaa pahentunut ku pistin kaverini pois ja oon todella raivohullu sekopää

      • Anonyymi

        Turvaudu Jumalaan anna elämäsi Jeesukselle muutoksia tulee elämääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turvaudu Jumalaan anna elämäsi Jeesukselle muutoksia tulee elämääsi.

        =/

        kiusaamista, kiusaamisen perään,

        koko elämä kiusaamista, sillä suomalaiset ovat itse paholaisesta,

        =/

        N


    • Anonyymi

      Nyt mä vaan hermostun paljo enempi.. menee niin hermot mielialalat heittelee.. töissä menee ihme ja kumma vihdoin hyvin. todella ihme on tapahtunut.. en saa potkuja ja pysyn. lainani maksan ajallaan ei ongelmia... mut haukun vaa ihmisiä ku oon jotenki tullut hulluksi kun oon aina yksin ja mietin näitä juttuja.. todella raskasta kun ei oo yhtää kaveria

    • Anonyymi

      Nykyää tilanne on jo niin paha et kun nään pariskuntia ja naisia kauniita.. alkaan hermostuun niin etten jaksa enää.. kiehuu vaap ääs en sano niille mitää mut netis alkaan haukkumaan.. tää ei oo normaalia ei todellakaa.. en oo ollut ennen en todellakaa tälläinen jotain mus on tapahtunut kun kaikki kaverit on mennyt.. Asuin joskus Vaasas nuorena ja aina mulla oli ees joku kaveri... kukaa nykyää ei jaksa mua

    • Anonyymi

      Kerroin kaikki ja taas porukka hiljeni niinku vittu perus paskaa aina.. tää paikka vie vaa hermot.. ei tänne kannata kertoo itestä mitää ja ongelmista ei ketää kiinnosta.

    • Anonyymi

      Oot hieno mies. Susta tulis mainio poliitikko.

      Niillä ei haittaa jos on velka ongelmia, kun ne siirtää velkansa vaan valtion maksulistalle.

    • Anonyymi

      Ammattilainen eli terapeutti kuuntelee ja tukee työkseen.
      Terapeutilla on koulutus ja tietotaito sekä työkokemus tällaisiin asioihin. Lisäksi mahdollisuus konsultoida psykiatria ja lääkäriä.
      Sieltä saat oikeanlaisen avun, mutta ongelma onkin siinä että pystytkö ja osaatko ja haluatko ottaa sen avun vastaan?
      Olet sentään jo monta kuukautta ollut psykoterapiassa mutta minkäänlaista muutosta ei näy. Päin vastoin taitaa tuo sinin riippuvaisuusongelmasi vain muuttaneen muotoa; ennen se oli alkoholi nyt pelaaminen ja läheisriippuvuus.
      Sinulla on monta vakavaa ongelmaa ja niitten hoitoon tarvitset ammattilaista. Täältä palstalta et apua saa, eikä liian avoin kannata missään tapauksessa olla.
      Kertomalla kaiken kaikille asetat vain itsesi hyvin haavoittuvaiseen asemaan.
      Tällaisilla palstoilla metsästelee ihan työkseen sellaiset tyypit jotka kyttäävät pääsyä iskemään toisen heikkoon kohtaan. Ongelmansa heilläkin, mutta ei kannata asettua heidän maalitaulukseen.
      Kun havaitaan joku heikompi, lauma on kimpussa kuin hait.
      Jos haluat jutella pysyttele ihan hyvääpäivää kirvesvartta-tasolla jos ymmärrät mitä tarkoitan.
      Ystäviä et täältä tule saamaan. Niitä sinun pitää hakea muualta.

    • Anonyymi

      Ymmärrän kyllä mulla on paha pakkomielle naisiin mietin vain naisia haluan naisen.. hermostun nykyää vaikka en juo enää alkoholia. ,ihme juttu,, alkoholi vähentynyt mutta silti hermostun jatkuvasti. En jaksa enää.. ei kavereita saa mistää ja haluan toki apua.. aloitin terapian vasta huhtikuussa.. tarvisin ainaski 2 v... ja nyt pitäs miettiä uudestaa lääkityski.. käytös on menny aiva hirveeksi, haukun vaa naisia. ja miehiä.

      • Anonyymi

        Uudenlaisen lääkityksen sä selvästi tarvitset. Koska sulla on seuraava terapiakäynti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudenlaisen lääkityksen sä selvästi tarvitset. Koska sulla on seuraava terapiakäynti?

        Huomenna on terapia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna on terapia.

        Paljon sulla menee terapiaan rahaa? Onko siitä enemmän haittaa vai hyötyä? Siellä vaan joku akka istuu ja kuuntelee ja sun rahat juoksee sille. Pilluva ei anna, korvoo vuan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon sulla menee terapiaan rahaa? Onko siitä enemmän haittaa vai hyötyä? Siellä vaan joku akka istuu ja kuuntelee ja sun rahat juoksee sille. Pilluva ei anna, korvoo vuan.

        En tiedä. Noin 120 euroa kk. Tarvin apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna on terapia.

        Hyvä juttu. Keskustelkaa siitä lääkityksen uusimisesta.


    • Anonyymi

      KYLLÄ mistä mä saisin aseen.. kertokaas jotain hyviä vinkkejä itsemurhaan??

    • Anonyymi

      Nyt riittää tää paska elämä.. tänää tapan itseni tossa illalla kello 19... mietin paikkaa ja tekotapaa

      t. allu

    • Anonyymi

      Ok. Kuulolla ollaan.
      Kello 19 siis?

    • Anonyymi

      jep tapan itteni rautatieaseman edessä.. meen kiskoille makaa semmosee paikkaa ettei ihmiset huomaa mua ja juna ajaa yli ja mun ruumis lentää

      • Anonyymi

        Ei se mihinkään lennä näytösluonteisesti, se vain katkeaa.

        Entä jos jäätkin henkiin jalattomana? Joudut viettämään pyörätuolissa loppuelämäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mihinkään lennä näytösluonteisesti, se vain katkeaa.

        Entä jos jäätkin henkiin jalattomana? Joudut viettämään pyörätuolissa loppuelämäsi.

        Laitan pääni suoraa kiskoille.


    • Anonyymi

      tänää se tapahtuu pääsee ihmiset musta eroon en ruikuta enää ja hauku ihmisiä enää koskaan

      • Anonyymi

        Olet tärkeä ja elämäsi on tärkeä älä luovu elämästäsi. Kaikki kääntyy vielä parhain päin Jumala parantaa sinut. Anna hänen tehdä se. Hän on parhain ystävä joka voi kenelläkään olla.
        Ajattele hän joka on luonut maailman kaikkeuden haluaa tutustua meistä jokaiseen.
        Jeesus kuoli ristillä myös sinun syntiesi tähden että sinäkin pelastuisit taivaassa on sinun kotisi sinulla on mahdollisuus päästä vielä joskus kun sen aika on niin taivaan kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tärkeä ja elämäsi on tärkeä älä luovu elämästäsi. Kaikki kääntyy vielä parhain päin Jumala parantaa sinut. Anna hänen tehdä se. Hän on parhain ystävä joka voi kenelläkään olla.
        Ajattele hän joka on luonut maailman kaikkeuden haluaa tutustua meistä jokaiseen.
        Jeesus kuoli ristillä myös sinun syntiesi tähden että sinäkin pelastuisit taivaassa on sinun kotisi sinulla on mahdollisuus päästä vielä joskus kun sen aika on niin taivaan kotiin.

        Niin. Aatella! Taivaassa ratki taivaassa!
        Eikö näille ole omaa palstaa? Pitää joka paikkaan tunkea tuota probagandaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Aatella! Taivaassa ratki taivaassa!
        Eikö näille ole omaa palstaa? Pitää joka paikkaan tunkea tuota probagandaansa.

        Allu tarvitsee Jumalan huolenpitoa.
        Hän on sisäisesti rikkinäinen ja paras auttaja on Jeesus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allu tarvitsee Jumalan huolenpitoa.
        Hän on sisäisesti rikkinäinen ja paras auttaja on Jeesus.

        Kyllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä!

        Ota sinä sydämellesi tuo allu ja rukouksissasi muista häntä kanssani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allu tarvitsee Jumalan huolenpitoa.
        Hän on sisäisesti rikkinäinen ja paras auttaja on Jeesus.

        Maria Matka-Leenan hän tarvitsee lohduttajakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maria Matka-Leenan hän tarvitsee lohduttajakseen.

        Mitäs sitä tietää jos hän saa niitä kaipaamiaan ystäviä ja joskus sen kumppaninkin kun sen aika on. Jostain seurakunnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota sinä sydämellesi tuo allu ja rukouksissasi muista häntä kanssani.

        Onko sulla jotkut tietyt kellonajat rukouksillesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla jotkut tietyt kellonajat rukouksillesi?

        Ei ole tiettyjä kellon aikoja rukoilen ja luotan siihen että hän kuulee. Jumalle kaikki on mahdollista missä kaksi tai kolme hänen nimessään rukoilevat sen he saavat Jumalalta mitä pyytävät ja siellä hän on heidän keskellään.


    • Anonyymi

      Poikkea kertomaan, kun veivi on viskattu. - cu-

    • Anonyymi

      Allu älä tee itsemurhaa. Sinähän olet täällä palstalla jo tunnettu ja pidetty. Muistatko miten se aina hyväksi kääntyy? Sinulla on työ ja et ryyppää ja olet mennyt helvetisti ylöspäin ja saat ihan varmasti vielä naisenkin! Huomenna saattaa olla jo paljon kirkkaammat aatokset.

    • Anonyymi

      Ei menee vaa pahempaa suuntaa.. nykyää olen yksinäinen.

    • Anonyymi

      Alkaa riittää tää paska yksinäisyys. Ei tunne ketää. En jaksa enää.

    • Anonyymi

      Ei oo kavereita. Ei oo naista.. kai mä oon paska ihminen. Vedän itteni junan alle kyllä

    • Anonyymi

      En jaksa omaa elämää. Yksin oloa. Ja ei oo ketään

    • Anonyymi

      Näkee paljo rumia miehiå ja heillä naiset. En ymmärrä.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti minut tunnetaan kun en kelpaa enää naisille.

    • Anonyymi

      Koska liikun yksin ja oon ennen juonu yksin. En vain jaksa enää. Kaikki tuntee naamasta mut.

    • Anonyymi

      Mä oon niin vitun turhautunut olee yksin.. ennen oli jotain naisia kaverina.. nyt kaikki hävinny saatana

    • Anonyymi

      Mä haluan tosissani jossain vaiheessa kuolla jos elämä ei muutu.

      • Anonyymi

        Ei se muutu jos et itse ole sen eteen mitään halukas tekemään.
        Sulle on apua ollut tarjolla ammattihenkilöitten taholta ja täällä on yritetty ehdottaa vaikka mitä.
        Ainut mitä teet on ulista ja valittaa ja syyttää muita kaikesta.
        Kun kukaan ei valmista eteesi tuo.
        Vuosia jatkunut tätä samaa.
        Kuka täällä maailmassa kaiken kultalautasella saa eteensä tarjoiltuna. Kyllä sitä aikuisen ihmisen vaan on pakko itse elämänsä järjestää, ja jos ei osaa eikä pysty hakee tosissaan apua ja ottaa sen vastaan ja sitoutuu yrittämään.
        Kyllä on pienet murheet jos ainoa asia josta valittaa on kun naiset ei kiinnostu!
        Voi v-tu, kuinka monella on paljon pahemmin asiat, oikeita vaikeuksia ja todella suuria ja vakavia ongelmia ja vastoinkäymisiä. Ja tämä ulisee vuodesta toiseen että kun ei ole naista!
        Kyllä pistää vihaksi. Että kehtaakin aikuinen äijä!!


      • Anonyymi

        Meen lääkäriin todella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meen lääkäriin todella

        Mietin pahoja juttuja. Jatkuvasti menee hermot ja en jaksa enää. Tarvin lääkkeitä


      • Anonyymi

        Nollasta sataan hermostun ja en jaksa enää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nollasta sataan hermostun ja en jaksa enää

        Iha vitu hermona ja pahenee vaa. Lopetin alkoholin. Ei auta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iha vitu hermona ja pahenee vaa. Lopetin alkoholin. Ei auta

        Pelkäään et käyn naisen päälle kohta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se muutu jos et itse ole sen eteen mitään halukas tekemään.
        Sulle on apua ollut tarjolla ammattihenkilöitten taholta ja täällä on yritetty ehdottaa vaikka mitä.
        Ainut mitä teet on ulista ja valittaa ja syyttää muita kaikesta.
        Kun kukaan ei valmista eteesi tuo.
        Vuosia jatkunut tätä samaa.
        Kuka täällä maailmassa kaiken kultalautasella saa eteensä tarjoiltuna. Kyllä sitä aikuisen ihmisen vaan on pakko itse elämänsä järjestää, ja jos ei osaa eikä pysty hakee tosissaan apua ja ottaa sen vastaan ja sitoutuu yrittämään.
        Kyllä on pienet murheet jos ainoa asia josta valittaa on kun naiset ei kiinnostu!
        Voi v-tu, kuinka monella on paljon pahemmin asiat, oikeita vaikeuksia ja todella suuria ja vakavia ongelmia ja vastoinkäymisiä. Ja tämä ulisee vuodesta toiseen että kun ei ole naista!
        Kyllä pistää vihaksi. Että kehtaakin aikuinen äijä!!

        EN tiedä kai se on joku pakkomielle pahasti kun ruikutan ja jauhan vaa naisista.. niin kovasti kaipais läheisyyttäkin


    • Jep saa nähä koska itsemurha tulee. En vaa jaksa olla yksin.

      • Anonyymi

        Onko siellä missä päin asut mitään keskustelu ryhmiä johon voisit liittyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siellä missä päin asut mitään keskustelu ryhmiä johon voisit liittyä?

        On varmaa joku vertaistukiryhmä olis mulle hyvä.


    • Anonyymi

      Oon niin yksin että täälä markkinoilla ei kukaa ees kato päälle.. just

    • Anonyymi

      Taidan käydä kahvilla yksin jossain.. sit meen kuntosalille treenaan.

    • Anonyymi

      En jaksa edes kirjottaa tänne mitään. Antaa olla.

    • Anonyymi

      1400 euroa on ihan normipalkka. Sillä elää hyvin, jos osaa vähänkin taloustaitoja.

      Jospa keskittyisit elämään äläkä valittamiseen. Mikset ole hakeutunut edelleenkään hoitoon itsemurha-aikeiden kanssa, vaikka olen jo kerran ilmoittanut sinut ylläpidolle? Elämä on sellainen juttu, että se päättyy aivan varmasti aikanaan.

      Osuin juuri paikalle kun tuntematon mies oli saanut jonkun kohtauksen, luultavammin aivohalvaus. Siihen kuoli, eikä mitään ollut tehtävissä. Se oli jälleen kerran yksi osoitus elämän rajallisuudesta.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Tarvin apua


      • Anonyymi

        En osaa ku valittaa.. haluan seurustella tajua


      • Anonyymi

        No en kai ole saanut apua saatana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en kai ole saanut apua saatana.

        Oletpas. Suhun on tuhlattu valtava määrä yhteiskunnan rahoja, mutta kun et itse viitsi tehdä omaa osaasi, niin ei se apu pitkälle kanna. Sulle annetaan tukea ja työkaluja, mutta se työ sun pitäisi tehdä itse. Etkä sä viitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpas. Suhun on tuhlattu valtava määrä yhteiskunnan rahoja, mutta kun et itse viitsi tehdä omaa osaasi, niin ei se apu pitkälle kanna. Sulle annetaan tukea ja työkaluja, mutta se työ sun pitäisi tehdä itse. Etkä sä viitsi.

        En voi sille mitää et menee hermot. Tönin naisia humalassa. Ja selvinpäin huudan ja haukun naisia netissä. En jaksa enää kunen kelpaa niille kun olen heikkolahjainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en kai ole saanut apua saatana.

        Mikään apu ei tehoa, ellei myös itse auta itseä.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sille mitää et menee hermot. Tönin naisia humalassa. Ja selvinpäin huudan ja haukun naisia netissä. En jaksa enää kunen kelpaa niille kun olen heikkolahjainen.

        Vittu siks en jaksa enää. Joks pivä vihanen. Töissä oon rauhallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sille mitää et menee hermot. Tönin naisia humalassa. Ja selvinpäin huudan ja haukun naisia netissä. En jaksa enää kunen kelpaa niille kun olen heikkolahjainen.

        Teepä niin, että lopetat juomisen kokonaan ja muuta ajattelutapaa. Sen sijaan, että kirjoittaisit kurjia asioita, kirjoitatkin hyviä asioita. Niitä elämässi on, kunhan vain huomaat ne ja vaalit niitä, etkä joutavanpäiväistä känkkäränkkääsi.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpas. Suhun on tuhlattu valtava määrä yhteiskunnan rahoja, mutta kun et itse viitsi tehdä omaa osaasi, niin ei se apu pitkälle kanna. Sulle annetaan tukea ja työkaluja, mutta se työ sun pitäisi tehdä itse. Etkä sä viitsi.

        En mä nyr kadulla naisille mee juttelee vau oot kaunis mulla ei oo kavereita. Lähetään kahville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään apu ei tehoa, ellei myös itse auta itseä.

        - Sheena

        Ei vain onnistu haluan kuolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sille mitää et menee hermot. Tönin naisia humalassa. Ja selvinpäin huudan ja haukun naisia netissä. En jaksa enää kunen kelpaa niille kun olen heikkolahjainen.

        Haukut naisia netissä mutta et taida kumminkaan haukkua heitä oikeassa elämässä? Se on jo positiivinen asia sinun on helppo jättää palsta haukkuminen se ei ole mahdottomuus. Voit kokeilla niin että jos et vielä pysty lopettamaan tänne kirjoittelua niin yrittäisit lopettaa samoista asioista kirjoittelun.
        Ja kirjoittaisit jostain muista asioista kannattaa kokeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teepä niin, että lopetat juomisen kokonaan ja muuta ajattelutapaa. Sen sijaan, että kirjoittaisit kurjia asioita, kirjoitatkin hyviä asioita. Niitä elämässi on, kunhan vain huomaat ne ja vaalit niitä, etkä joutavanpäiväistä känkkäränkkääsi.

        - Sheena

        lopetin jo juomisen.. en osaa kertoa mitää hyvää.. oon niin negatviinen ihminen.


    • Anonyymi

      Mut on tutkittu ja on epävakaan persoonan piirteet. Mut ei kokonaan epävakaata en tajua. Vihan hallinta todella paha.

    • Anonyymi

      Nykyää musta tuntuu et oon sekopäö hullu

    • Anonyymi

      Roikun äitissä ei ole kavereita kukaa nainen ei halua kaveerata ees

    • Anonyymi

      Jotain tapahtu mun päässä kun tyttöystävä jätti mut.. sen jälkeen vointi todella pahentunut. Jäin yksin. Ja viha ja agressiivisuus vain pahentunut

    • Anonyymi

      "En kai ole saanut apua"

      Miksikäs nimittäisit tätä: Psykiatrian poliklinikka, psyk. sairaanhoitajan tapaamiset, lääkkeet, psykoterapia....?
      Olet totisesti saanut enemmän apua kuin useimmat psyykkisistä ongelmista kärsivät!
      Vika on siinä että et halua edes yrittää. Odotat valmista eteen.

      • Anonyymi

        Hakata päätä seinää toiset aivot.. tällänen mä oon ollut aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakata päätä seinää toiset aivot.. tällänen mä oon ollut aina.

        Ku en muutu. Menetin rakkauden naiseni.. hän jätti mut. Oon niin yksin ja paskana. En kelpaa enää koskaa kellekkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ku en muutu. Menetin rakkauden naiseni.. hän jätti mut. Oon niin yksin ja paskana. En kelpaa enää koskaa kellekkään

        Vittu todellaki kun uskallan tarpeeksi niin tapan itseni.. perhe pistäny välit poikki. Mulla on vaan työpaikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu todellaki kun uskallan tarpeeksi niin tapan itseni.. perhe pistäny välit poikki. Mulla on vaan työpaikka

        Tarvisin tarkkailua avohoitoa.. mä pelkään että hakkaan ihmisen kohta.


    • Anonyymi

      Nykyää oon saatanan hullu. Mitää järkee missää ku on yksin vaa aina.. en halua elää tällästä elämää aina yksin..

    • Anonyymi

      Nykyään juuri sen takia miettiny mitä jos vaa tapan itseni tää jatkunu jo 2 vuotta yli

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta elää ku kaikki muut saa kumppanin ja mä en kelpaa kellekkään. Mieluite kuolen

    • Anonyymi

      Haluan naisen joka rakastuu muhun asun yhdes.. saan elämän. Nyt ei ole mitää elämää. Nuorena oli kyllä

      • Anonyymi

        Ei se nainen voi sulle elämää luoda.

        Sun täytyy ensin hommata se hyvä elämä, sitten saatat onnistua houkuttamaan elämääsi hyvän naisen.

        Nykyisellä asenteellasi et houkuta sen paremmin hyviä kuin huonojakaan naisia.

        Muutoksen on lähdettävä susta itsestäsi, ei kukaan muu voi sun puolesta sitä tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se nainen voi sulle elämää luoda.

        Sun täytyy ensin hommata se hyvä elämä, sitten saatat onnistua houkuttamaan elämääsi hyvän naisen.

        Nykyisellä asenteellasi et houkuta sen paremmin hyviä kuin huonojakaan naisia.

        Muutoksen on lähdettävä susta itsestäsi, ei kukaan muu voi sun puolesta sitä tehdä.

        Joo en osaa muuttua. tarvin apua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se nainen voi sulle elämää luoda.

        Sun täytyy ensin hommata se hyvä elämä, sitten saatat onnistua houkuttamaan elämääsi hyvän naisen.

        Nykyisellä asenteellasi et houkuta sen paremmin hyviä kuin huonojakaan naisia.

        Muutoksen on lähdettävä susta itsestäsi, ei kukaan muu voi sun puolesta sitä tehdä.

        nainen juurikin pelastaisi minut.. toisi minulle elämän takaisin ja olisin onnellinen.. en yksin.


    • Anonyymi

      Nyt oon 36 ja missä mun kaverit. Elämä tosi sekasin... kyllä se tappaminen tulee jossai vaihees. Ei ollu mun elämä tää.

      • Anonyymi

        Terapeutti hermostui jo muhun ja pisti välit poikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terapeutti hermostui jo muhun ja pisti välit poikki.

        Pitää etsiä toinen terapeutti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terapeutti hermostui jo muhun ja pisti välit poikki.

        Eli olet valehdellut siitäkin että käyt vielä terapiassa, jos kerta hoitosuhde on katkennut. Milloin katkesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet valehdellut siitäkin että käyt vielä terapiassa, jos kerta hoitosuhde on katkennut. Milloin katkesi?

        En ole valehdellut.. mutta terapeutti suuttui minulle tänää.. mutta toiv se ottaa mut vielä jatkos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole valehdellut.. mutta terapeutti suuttui minulle tänää.. mutta toiv se ottaa mut vielä jatkos.

        Miksi se terapeutti suuttui sulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se terapeutti suuttui sulle?

        KOska pommitin häntä viesteillä ja jauhoin naisista...


    • Anonyymi

      En halua ees lapsia niin ei tässä ole järkeä ku tappaa vaa ittensä jossai vaihees

    • Anonyymi

      Mitä auttaa hakea vaikka sata uutta terapeuttia.
      Etkö todellakaan saa sinne kaaliisi että se terapeutti ei sun elämää järjestä.
      Terapeutti ei tuo sulle valmiita ratkaisuja.
      Terapeutti ei korjaa sun päätä.
      Terapeutti ei tuo sulle naista.

      KAIKKI - LÄHTEE - SINUSTA- ITSESTÄSI ja siitä että mitenkään löytäisit kykyä tajuta että se on sun elämä ja sun on ITSE sitä alettava korjata.
      Viisivuotias odottaa että isi ja mami hoitaa ja korjaa ja järjestää ja puhaltaa pipin pois.
      Olet varmaan 5-vuotias henkiseltä kehitykseltäsi.

      Se eksä jätti sut joskus 5 vuotta sitten ja aivan syystä. Aloit uhkailla ja riippua etkä jättänyt rauhaan joten hänen veljensä ja muut joutuivat sekaantumaan asiaan. Oliko se tervettä touhua mielestäsi?

      Kyseenalaista kyllä onko minkäänlaisesta terapiasta yhtään mitään apua kohdallasi.
      Taitaa mennä maksetut rahat kankkulan kaivoon.
      Maksat tyhjästä. Mutta omat on rahasi.
      Jos minulta kysytään niin todella huonolta näyttää. Eiköhän paras ratkaisu olisi jokin mt-polin seuranta ja niin vahva lääkitys että pystyisit edes jollakin tavalla toimimaan ihmisten joukossa ilman aiheuttamatta haittaa tai vaaraa itsellesi tai muille. Siihen sitten tuo työ jossa pärjäät, se on hyvää terapiaa sekin.
      Psyyken sairaudet on erittäin hankalia ja haastavia välillä. Kokonaaan ei voida parantaa mutta jos elämänlaatua saataisiin sen verran korjattua että elämä olisi edes siedettävää.

      Vastuuta ja hoitoa ei missään tapauksessa pidä eikä saa työntää vanhempiesi niskoille! Se hoito pitää tulla muualta.

      • Anonyymi

        Olen kuule 5 v kakara.. sain aina pienenä kaikki.. otin pikavippejä ja velkaannuin.. isä ja äiti oli aina töissä.. mulla oli kuule hyvä lapsuus.. mua kiusattiin pahasti ja nyt oon todella kostan tuntuu sitä olen vihainen ja haukun naisia ja todella hullu... tarvin nyt lääkkeet ja lääkärin alkuun... mutta olen kuin 5 v kakara.. ei mee mikää perille ja todella rasittava.. jopa äitini varmaa ihmeissään miksi musta tuli tälläinnen.. vanhemmat jo alkaa hylkää mut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuule 5 v kakara.. sain aina pienenä kaikki.. otin pikavippejä ja velkaannuin.. isä ja äiti oli aina töissä.. mulla oli kuule hyvä lapsuus.. mua kiusattiin pahasti ja nyt oon todella kostan tuntuu sitä olen vihainen ja haukun naisia ja todella hullu... tarvin nyt lääkkeet ja lääkärin alkuun... mutta olen kuin 5 v kakara.. ei mee mikää perille ja todella rasittava.. jopa äitini varmaa ihmeissään miksi musta tuli tälläinnen.. vanhemmat jo alkaa hylkää mut

        Sain aina kaikki meillä oli oma talo uus auto.. asiat hyvin.. sain hyvää ruokaa mua aina passattiin... en oo juuri koskaa tehny töitä.. saanu aina potkuja .monta työpaikkaa mut ei ne oo jatkunu.. nyt on jokin ihme tapahtunut et sain vakituisen työn.. mut kappas kaverit lähti ja ex jätti mut... joo no ex ei sopinut mulle.. hän jätti mut koska olin työtön.. no nyt oon töissä.. mutta kai mä oon vaan sairas pelle.. jonka kuuluu olla yksinäinen erakko.


      • Anonyymi

        joo todella huonolta näyttää elämä.. saa nähä koska saan potkut seki vielä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain aina kaikki meillä oli oma talo uus auto.. asiat hyvin.. sain hyvää ruokaa mua aina passattiin... en oo juuri koskaa tehny töitä.. saanu aina potkuja .monta työpaikkaa mut ei ne oo jatkunu.. nyt on jokin ihme tapahtunut et sain vakituisen työn.. mut kappas kaverit lähti ja ex jätti mut... joo no ex ei sopinut mulle.. hän jätti mut koska olin työtön.. no nyt oon töissä.. mutta kai mä oon vaan sairas pelle.. jonka kuuluu olla yksinäinen erakko.

        Joo mitä vittua mä avaudun kun ei ketää sit kommentoi.. antaa olla


      • Anonyymi

        niin olen 5 vuotias.. en ole aikunen.. on sitä jo minulle vuosia sanottu.. ja myös muutkin ihmiset on sanonut jo vuosia tyhmäksi.. jos tämä jatkuu en todellakaa jaksa elää.. ammun ne aivot pellolle.


      • Anonyymi

        Ei ollut tervettä touhua.. mä vain ihastuin häneen niin pahasti en osannut jättää rauhaan.


    • Anonyymi

      Allu jos haluat oikeasti ystäviä niin on sellainen kaverihaku net sivu voit laittaa sinne oman ilmoituksen tai vastata muiden ilmoituksiin.
      Sieltä voisit löytää itsellesi mies puolisia ystäviä.

    • Anonyymi

      ja jos kerta naiset pitää mua ihan kivan näköisenä ja söpönä.. tulee jo mieleen yksi asia. tunnetaanko minut naamasta.. pituudesta ja mikä mättää. Luulis et joku tavallinen pullero nainen musta edes kiinnostuis.. ei tää voi olla mahdollista et oon yksin

    • Anonyymi

      Ennen mulla oli edes pulleronaisia.. lihavia.. nyt minulla ei ole ketään.. olen niin yksin.. ja mieles on mitä hittoa mus on vikana oonko muka ruma.. ei voi missää nimes olla

      • Anonyymi

        Nimittelet naisiasi pulleroiksi ja lihaviksi, eipä ole ihme etteivät kauaa sinua katsele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimittelet naisiasi pulleroiksi ja lihaviksi, eipä ole ihme etteivät kauaa sinua katsele.

        EIkö naisetki ole ilkeitä ja hauku miehiä rumiksi kaljamahaisiksi makkaran syöjiksi?


    • Anonyymi

      Nyt jatkoin venlan syömistä.. ollut tässä yli viikon taukoa.. pelkään et sen takia hermot kireällä

      • Anonyymi

        Rupea nukkumaan älä valvo öitä jos mahdollista.
        Taivaan Isän varjelusta.


    • Anonyymi

      No mä en tuu enää koskaa saamaa naista.. joko hyväksyn sen tai teen jotain.

    • Anonyymi

      en halua rumaa naista joka on vammainen.. oon mieluiten yksin.

      Tarvisin tarkkailua avohoitoa.. mä pelkään että hakkaan ihmisen kohta

      Mut on tutkittu ja on epävakaan persoonan piirteet. Mut ei kokonaan epävakaata en tajua. Vihan hallinta todella paha.

      Nykyää musta tuntuu et oon sekopäö hullu

      Ennen mulla oli edes -EDES, Huom. alentava suhtautuminen naisiin - naisia

      En voi sille mitää et menee hermot. Tönin naisia humalassa. Ja selvinpäin huudan ja haukun naisia netissä. En jaksa enää kunen kelpaa niille kun olen heikkolahjainen.


      Kaikki tämä Allun itsensä kertomaa.
      Ja sitten tämä ihminen ihmettelee ettei kukaan halua häntä lähelleen....
      En minä ainakaan haluaisi!

      Olen sitä mieltä että kaikkein eniten Allu tarvitsisi hoitoa tuohon todella sairaaseen ja kaiken kattavaan pakkomielteeseensä naisista. Noita muita ongelmia ei sitten tiedä voiko hoitaakaan.
      Vaikuttaa sille että terapia on turhaa koska ei kykene siitä hyötyä ottamaan. Lähinnä ajattelen tuota vihanhallintaa ja epävakautta. Ei ainakaan niin kauan kun tuo todella sairas pakkomielle valtaa alaa noi hirveän paljon.
      Ehkä joku lääkitys, tarpeeksi vahva tai jotain. En tiedä kun en ole asiantuntija.

      Ei käy kateeksi terapeutteja eikä psykologeja eikä psykiatreja ei totisesti.
      Nythän sitten tapahtui se mitä olen pitkään ihmetellyt kun ei ole jo tapahtunut aikaisemmin; Allu sai kenkää psykoterapiasta.
      Onhan se oikein että tyyppi joka ei ole mitenkään halukas eikä kykenevä yhteistyöhön vie vähiä resursseja niiltä jotka siitä hyötyisivät.,ja kuluttaa Kelan rahoja tyhjään, pistetään pois terapiasta.

      • Anonyymi

        EN saanut kenkää.. jatketaan. Menen lääkäriin viikolla ja nyt alkasin syömää masennuslääkettä venlafaxin 150 mg.


      • Anonyymi

        Joo ei mua kukaan halua.. anteeksi jos olen muuttunut sekopääksi... ei voi mitää.. ei voi mitää.. nuorena oli naisia ja kavereita.. nykyää mulla ei ole mitää.. kaikki ihmiset lähteny elämästä.


      • Anonyymi

        Ei varmaan voi mua hoitaa.. oon vain sairas hullu ja pakko se hyväksyä että jään yksinäiseksi.. kattelen telkkaria.. ei oo ketää.. ei naiset halua ees jutella ja tavata.. hitto ihan kun mua ei olisi olemassa.. mäki oon ihminen mut tuntuu et varsinki täälä eteläs.. ei paskan vertaa naisia kiinnosta.


      • Anonyymi

        Joo ei kukaan mua halua lähelle.. ihme et olen nykyää todella yksin... että semmosta.. pakko kärsiä yksin.


    • Anonyymi

      Oletko Allu itse tajunnut miten kuljet kuin joku katujyrä ihmissuhteissasi?
      -Valitat että kaverit jätti, vaikka itse kuitenkin kerrot että jätit itse heidät.
      -Valitat että eks jätti, työttömyyden takia. Eiköhän siinä ollut paljon muutakin takana, ainakin sen perusteella miten käyttäydyit sen jälkeen. Ei terveen ihmisen käytöstä.
      -Isä ja veli on hylänneet. Miksikähän? Olisi kiva kuulla heidän versionsa. Eipä oma perhe normaalisti kovin hevillä hylkää.
      -Terapeutti jopa sai tarpeekseen! Se on jo hyvin se! Ammatti-ihminen, pitää olla jo melkoisen hyvä syy.
      -Potkuja työpaikoista koska et osaa käyttäytyä etkä sopeudu työpaikkaan.
      -Naiset jotka netissä tapaat antaa heti kohta pakit. Mistähän syystä? Sitä me emme voi kuin arvailla. Eikä edes vaikea arvata.
      -Täällä palstalla riehut ja haukut ja haistattelet.
      Eiköhän kuvion pitäisi olla jo melkoisen selvä: katso ihminen peiliin!
      Mutta kun syy on aina toisten. Aina ja alituiseen.
      Siksi et pääse puusta pitkään. Et pysty tajuamaan omaa isoa osuuttasi siihen että elämäsi menee niinkuin menee.
      Et pysty tajuamaan etkä myöntämään. Siinäpä sitten istut jumissa.

      • Anonyymi

        Joo olen saanut potkuja. olen ottanut velkaa.. olen haukkunut riehunut.. juonut alkoholia ja tönässyt naisia.. no joo on vika minussa.. en tiedä enää mitä tehdä.. lääkäriin pitäs nyt päästä ja kattoa lääkitykset alkuun,


      • Anonyymi

        Itseasiassa olen osannut käyttäytyä töissä.. en ole aina sopeutunut ja välillä tullut myöhään töihin. Mutta en aina ole ymmärtänyt miksi saanut niin paljon potkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa olen osannut käyttäytyä töissä.. en ole aina sopeutunut ja välillä tullut myöhään töihin. Mutta en aina ole ymmärtänyt miksi saanut niin paljon potkuja.

        Se että ei sopeudu ja on myöhässä töistä on juuri sitä, että ei sopeudu töihin. Ne on ne syyt miksi olet saanut paljon potkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että ei sopeudu ja on myöhässä töistä on juuri sitä, että ei sopeudu töihin. Ne on ne syyt miksi olet saanut paljon potkuja.

        No nyt en saa potkuja ja myös velkaani maksan.. kaikki hyvin.


      • Anonyymi

        No kyllä mä paljo tajuan.. mutta ei mee mun päähän sitte millään.


    • Anonyymi

      En varmaan pystykkään. Ei asiat mee perille. En mä tiedä. Olen vain jumissa elämässä. Nykyää yksinäinen,,. ei oo vain ketään. No en mä ennen ollut tälläinen. ,musta on vain tullut jotenki todella rasittava vaikee.. sekopää-.

    • Anonyymi

      Jätin hullukaverit koska ne eivät käyneet töissä ja joivat vaan. en vain kestänyt. haluan mennä eteenpäin.

      • Anonyymi

        Okei, jos tosissasi haluat mennä eteenpäin potkaiset itseäsi persuksiin oikein kunnolla, otat itseäsi niskasta ja ravistelet ja ryhdistäydyt.
        Aloitat siitä että myönnät oman osuutesi siihen että asiat menee niinkuin menee.
        Et ole syytön. Et ole uhri. Lopeta uhrin roolin vetäminen.
        Ymmärrä että olet aikuinen mies. Olet vastuussa itsestäsi ja teoistasi ja päätöksistäsi.
        Maailma ei ole sinulle mitään velkaa, kukaan ei täällä pääse vapaamatkustajana.
        Elämään kuuluu aika h-tinmoisia vastoinkäymisiä mutta niistä vain on aikuisen ihmisen selvittävä ja jos ei yksin niin oltava valmis ottamaan apua vastaan.
        Ei odottamalla että joku korjaa ja järjestää ja tuo eteen.

        On oltava valmis tekemään kompromisseja kun kaikkea ei vain voi saada mitä nyt sattuu haluamaan. Lapsi haluaa ja vaatii ja edellyttää että toiveet toteutetaan, mutta lapsikin joutuu oppimaan pettymään. Se kuuluu vaan elämään.
        Oletko oppinut saamaan kaikki valmiina eteen, äiti on passannut ja palvellut ja varjellut pettymyksiltä? Siinä tapauksessa oikein emä-karhunpalveluksen on tehnyt.

        Ensimmäinen ja tällä hetkellä tärkein asia on tarkistaa se lääkitys perin pohjin.
        Neuvotella lääkärin kanssa eri vaihtoehdoista.
        Ymmärtää että itse olet keskeisessä roolissa omassa elämässäsi, sinun elämästäsi on kyse, ja sinun on itse haluttava sitä muuttaa. Pelkkä tyhjä jaarittelu että haluat muuttua ja haluat eteenpäin on pelkkää sanahelinää. Mikään ei muutu ennenkuin otat elämäsi tukevasti omiin käsiisi ja alat tehdä sille jotain. Apua olet saanut ja tulet saamaan kun vain olet itse vahvasti mukana omassa hoidossasi! Et voi katsella sivusta kun toiset tekee työt. Niin se ei tule koskaan onnistumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, jos tosissasi haluat mennä eteenpäin potkaiset itseäsi persuksiin oikein kunnolla, otat itseäsi niskasta ja ravistelet ja ryhdistäydyt.
        Aloitat siitä että myönnät oman osuutesi siihen että asiat menee niinkuin menee.
        Et ole syytön. Et ole uhri. Lopeta uhrin roolin vetäminen.
        Ymmärrä että olet aikuinen mies. Olet vastuussa itsestäsi ja teoistasi ja päätöksistäsi.
        Maailma ei ole sinulle mitään velkaa, kukaan ei täällä pääse vapaamatkustajana.
        Elämään kuuluu aika h-tinmoisia vastoinkäymisiä mutta niistä vain on aikuisen ihmisen selvittävä ja jos ei yksin niin oltava valmis ottamaan apua vastaan.
        Ei odottamalla että joku korjaa ja järjestää ja tuo eteen.

        On oltava valmis tekemään kompromisseja kun kaikkea ei vain voi saada mitä nyt sattuu haluamaan. Lapsi haluaa ja vaatii ja edellyttää että toiveet toteutetaan, mutta lapsikin joutuu oppimaan pettymään. Se kuuluu vaan elämään.
        Oletko oppinut saamaan kaikki valmiina eteen, äiti on passannut ja palvellut ja varjellut pettymyksiltä? Siinä tapauksessa oikein emä-karhunpalveluksen on tehnyt.

        Ensimmäinen ja tällä hetkellä tärkein asia on tarkistaa se lääkitys perin pohjin.
        Neuvotella lääkärin kanssa eri vaihtoehdoista.
        Ymmärtää että itse olet keskeisessä roolissa omassa elämässäsi, sinun elämästäsi on kyse, ja sinun on itse haluttava sitä muuttaa. Pelkkä tyhjä jaarittelu että haluat muuttua ja haluat eteenpäin on pelkkää sanahelinää. Mikään ei muutu ennenkuin otat elämäsi tukevasti omiin käsiisi ja alat tehdä sille jotain. Apua olet saanut ja tulet saamaan kun vain olet itse vahvasti mukana omassa hoidossasi! Et voi katsella sivusta kun toiset tekee työt. Niin se ei tule koskaan onnistumaan.

        Kyllä äiti on paasannut jo pienestä mulle kaikki.


    • Anonyymi

      No pitää kai ostaa sit pelikone ja unohtaa ne naiset kun on niin paljo itsessä ongelmia.

      • Anonyymi

        Niinpä niin.
        Itsesääliä ja uhriksi heittäytymistä.
        Puhu tuolle sitten jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin.
        Itsesääliä ja uhriksi heittäytymistä.
        Puhu tuolle sitten jotain.

        Paina kuitenkin visusti sinne kaaliisi että valinta on vain ja ainoastaan sinun.
        Itse valitset, itse kärsit. Ei kukaan muu.
        Hyvää loppuelämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin.
        Itsesääliä ja uhriksi heittäytymistä.
        Puhu tuolle sitten jotain.

        No niinpä.- mun mielestä mä olen komea ja pitkä ja kaikkee.. luulisi et joku nainen lähtis treffeille.. mutta ei ne vain lähde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä.- mun mielestä mä olen komea ja pitkä ja kaikkee.. luulisi et joku nainen lähtis treffeille.. mutta ei ne vain lähde.

        Selkeästi sitten naisia ei kiinnosta se, että olet omasta mielestäsi komea ja pitkä. Ehkäpä niitä naisia kiinnostaa aikuiset miehet, joilla on mielenterveys kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkeästi sitten naisia ei kiinnosta se, että olet omasta mielestäsi komea ja pitkä. Ehkäpä niitä naisia kiinnostaa aikuiset miehet, joilla on mielenterveys kunnossa.

        No sitten tuskin saan enää ikinä. Pitäs ettiä samanlainen nainen kun minä.. mistä sellaisen löytää?


    • Anonyymi

      No en vain ymmärrä naisia.

    • Anonyymi

      jatkan sitten terapeutia ja meen lääkärille ei muu auta.

    • Anonyymi

      Anteeksi jatkan sitten terapiaa.

    • Anonyymi

      Ei ole järkee käydä töis. Oon mones huonopalkkaises työs ollut enkä saanut edes kiitosta joten en aio mennä töihin enää.

      • Anonyymi

        Työnantaja maksaa työntekijälle palkkaa rahana, ei kiitoksina. Työnantaja voi ekstrana kiittää hyvää työntekijää. Huonoa työntekijää ei kiitä yksikään työnantaja.


    • Anonyymi

      Sitten olet luuseri sossupummi. luuletko saavas naista jos olet mies työttömänä?

      • Anonyymi

        Aika harva nainen haluaa laiskan miehen joka ei halua tehdä töitä ja elää pienituloisena.. syö makaroonia ja jauhelihaa :D:D Onnea.


    • Anonyymi

      "Anonyymi
      19.09.2021 22:19
      Eli olet valehdellut siitäkin että käyt vielä terapiassa, jos kerta hoitosuhde on katkennut. Milloin katkesi?

      Allu:
      En ole valehdellut.. mutta terapeutti suuttui minulle tänää.. mutta toiv se ottaa mut vielä jatkos."

      Miksi terapeuttisi suuttui sinulle?

      • Anonyymi

        Koska pommitin häntä viesteillä vloppuna kun hän vapaalla.. ja kerroin naisista.. mulla on iso pakkomielle naiset.. en kestä enää yhtää olla yksin tuun hulluksi kun nään kauniita naisia.. kaipaan läheisyyttäki.. läheisyysrippuuvaisuus on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska pommitin häntä viesteillä vloppuna kun hän vapaalla.. ja kerroin naisista.. mulla on iso pakkomielle naiset.. en kestä enää yhtää olla yksin tuun hulluksi kun nään kauniita naisia.. kaipaan läheisyyttäki.. läheisyysrippuuvaisuus on.

        Mitä terapeutti siis sanoi sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä terapeutti siis sanoi sinulle?

        Että pitä taukoa nyt netistä ja kaikesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että pitä taukoa nyt netistä ja kaikesta.

        Miksi et sitten tee kuten terapeuttisi sinua neuvoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et sitten tee kuten terapeuttisi sinua neuvoo?

        En tiedä.. kauhea pakkomielle todella paha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä.. kauhea pakkomielle todella paha.

        Jos "et tiedä" miksi et tee siten, kuten terapeuttisi neuvoo, niin eikö kannattaisi vaihtelun vuoksi kokeilla tehdä siten, kuten terapeutti neuvoo?

        Mitä menetettävää sulla on? Kokeile puoli vuotta noudattaa lääkärien neuvoja tarkasti ja katso, muuttuuko elämä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos "et tiedä" miksi et tee siten, kuten terapeuttisi neuvoo, niin eikö kannattaisi vaihtelun vuoksi kokeilla tehdä siten, kuten terapeutti neuvoo?

        Mitä menetettävää sulla on? Kokeile puoli vuotta noudattaa lääkärien neuvoja tarkasti ja katso, muuttuuko elämä?

        Jep en juo nyt ja poistin tinderin.


    • Anonyymi

      En tiedä.. mulla on niin paha pakkomielle kirjotella naisista jauhaa samaa levyä kokoajan.. ennen en ollut tälläinen.. en osaa päästää irti.. tarvisin jonku kaverin

      • Anonyymi

        Sulle on täällä palstallakin monta kertaa ehdotettu tapoja, joilla voisit saada uusia kavereita.

        Esim:

        - Ryhmäliikuntaharrastus
        - Jokin muu itseäsi kiinnostava ryhmäharrastus

        - Seurakunta
        - AA-kerho
        - A-Kilta
        - Masentuneiden tukiryhmät
        - Mielenterveysongelmaisten tukiryhmät

        - Facebookin kaverin etsintä-ryhmät
        - Auttavat puhelimet ja sivustot yksinäisille

        ---

        Sanot vaan aina että "ei ei ei".

        Mistä sä aattelit niitä kavereita saada, ellet hakeudu mihinkään paikkaan joissa ihmisiä voisi kohdata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle on täällä palstallakin monta kertaa ehdotettu tapoja, joilla voisit saada uusia kavereita.

        Esim:

        - Ryhmäliikuntaharrastus
        - Jokin muu itseäsi kiinnostava ryhmäharrastus

        - Seurakunta
        - AA-kerho
        - A-Kilta
        - Masentuneiden tukiryhmät
        - Mielenterveysongelmaisten tukiryhmät

        - Facebookin kaverin etsintä-ryhmät
        - Auttavat puhelimet ja sivustot yksinäisille

        ---

        Sanot vaan aina että "ei ei ei".

        Mistä sä aattelit niitä kavereita saada, ellet hakeudu mihinkään paikkaan joissa ihmisiä voisi kohdata?

        En tarvitse mitää aa ryhmiä kun ei ole mitää ongelmia.. en ole koskenutkaa alkoholiin hetkeen. en ees 1.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarvitse mitää aa ryhmiä kun ei ole mitää ongelmia.. en ole koskenutkaa alkoholiin hetkeen. en ees 1.

        Viime viikolla kerroit viimeksi juoneesi alkoholia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime viikolla kerroit viimeksi juoneesi alkoholia.

        Noh jos joskus viikonloppuisin muutaman juo niin ei ole mikään alkoholisti pahvi. Mutta absolytistin mielestä yksi juoma vuodessa tarkoittaa jo sitä. 🤣 En ole samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh jos joskus viikonloppuisin muutaman juo niin ei ole mikään alkoholisti pahvi. Mutta absolytistin mielestä yksi juoma vuodessa tarkoittaa jo sitä. 🤣 En ole samaa mieltä.

        Juuri ylemmässä kommentissasi väitit ettet ole yhtäkään alkoholiannosta hetkeen ottanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri ylemmässä kommentissasi väitit ettet ole yhtäkään alkoholiannosta hetkeen ottanut.

        Koita sinä ymmärtää etten ole allu vaan ihan eri vastaaja on tässä nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita sinä ymmärtää etten ole allu vaan ihan eri vastaaja on tässä nyt.

        A:n ongelma ei ole yksi tai kaksi alkoholiannosta silloin tällöin.

        A on kertonut monesti palstalla, että hän ei osaa jättää juomista siihen pariin annokseen. Hän on usein kertonut baarireissujensa päättyneen siihen, että portsarit heittävät baarista ulos tai vartijat niputtavat kadulle, kun hän humalassa riehuu.

        Ei alkoholismi ole vain sitä, että kiskotaan viinaa kellon ympäri. AA:ssa jokainen kertoo olevansa alkoholisti, vaikka ei olisi vuosiin ottanut hörppyäkään. Vaan he tietävät, että ongelma on olemassa vaikka piilevänä olisikin.

        Alkoholismia on se, että aina kun ottaa sen ensimmäisenkin niin mopo lähtee käsistä.
        Alkoholismia on se, että tarvitsee päivittäin vähän tissutella.
        Alkoholismia on se, että alkoholi on jatkuvasti mielessä, vaikka sitä ei hetkeen/ ollenkaan enää joisikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri ylemmässä kommentissasi väitit ettet ole yhtäkään alkoholiannosta hetkeen ottanut.

        En ole ottanut. Enkä ota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime viikolla kerroit viimeksi juoneesi alkoholia.

        En ole hetkeen juonut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A:n ongelma ei ole yksi tai kaksi alkoholiannosta silloin tällöin.

        A on kertonut monesti palstalla, että hän ei osaa jättää juomista siihen pariin annokseen. Hän on usein kertonut baarireissujensa päättyneen siihen, että portsarit heittävät baarista ulos tai vartijat niputtavat kadulle, kun hän humalassa riehuu.

        Ei alkoholismi ole vain sitä, että kiskotaan viinaa kellon ympäri. AA:ssa jokainen kertoo olevansa alkoholisti, vaikka ei olisi vuosiin ottanut hörppyäkään. Vaan he tietävät, että ongelma on olemassa vaikka piilevänä olisikin.

        Alkoholismia on se, että aina kun ottaa sen ensimmäisenkin niin mopo lähtee käsistä.
        Alkoholismia on se, että tarvitsee päivittäin vähän tissutella.
        Alkoholismia on se, että alkoholi on jatkuvasti mielessä, vaikka sitä ei hetkeen/ ollenkaan enää joisikaan.

        Ymmärrän kyllä minkälainen ihminen on alkoholisti ei tarvitse alkaa minulle esitelmää pitämään. En minä allun joka ikistä viestiä ole lukenut niin en tiennyt hänen liiallisesta juomisestaan mutta uskon kun hän sanoi ettei ole juonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä minkälainen ihminen on alkoholisti ei tarvitse alkaa minulle esitelmää pitämään. En minä allun joka ikistä viestiä ole lukenut niin en tiennyt hänen liiallisesta juomisestaan mutta uskon kun hän sanoi ettei ole juonut.

        Jos olisit lukenut allun viestejä useamman vuoden, tietäisit hänen olevan pahasti alkoholiongelmainen yksilö. Lisäksi hänellä on vakavia ongelmia valehtelun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole hetkeen juonut

        Viime viikolla kerroit viimeksi että joit alkoholia. Alle viikkoko on sinulle "hetki", jolla rehvastella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit lukenut allun viestejä useamman vuoden, tietäisit hänen olevan pahasti alkoholiongelmainen yksilö. Lisäksi hänellä on vakavia ongelmia valehtelun kanssa.

        Aika hemmetin paska puhetta.


    • Anonyymi

      Tykkääkö allu omenoista?

    • Anonyymi

      Saisi edes joskus semmoist anaista kun haluaa.. seksikästä ja omaa tyyliin nättiä ja pääsis panemaan.

      • Anonyymi

        Kun kerrot käyväsi siellä maksullisilla naisilla, niin miksi et käy sellaisilla kun haluat? Kun kerta maksat seksistä, niin eikö kävisi järkeen että käyt vain semmoisilla naisilla joita haluat?

        Vai miksikä maksat seksistä sellaisten maksunaisten kanssa, joita et halua?


    • Anonyymi

      Joo ei mitään järkeä tehdä mitään töitä alle 6000eur nettotuloilla, kuolisi jo nälkään viikossa kun ei olisi rahaa ruokaan asunnosta puhumattakaan...

    • Anonyymi

      Hankala tapaus olet.

      • Anonyymi

        Niin olenkin. tiedän kyllä.. olen hitosti muuttunut mitä olin ennen.


    • Anonyymi

      Tää elämä on vaa erilaisella oppijalle.. todella todella raskasta.. tässä iässä pitäs olla jo oma nainen hitto vie.

      • Anonyymi

        Ei se ikää katso milloin sen kumppanin rinnalleen löytää.

        Olet kertonut että "lukuisten" naisten kanssa seurustellut, eli sulla on ollut niitä "omia" naisia jo monta.

        Olisit nähnyt vaivaa ja säilyttänyt edes yhden niistä "lukuisista" "omista" naisistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ikää katso milloin sen kumppanin rinnalleen löytää.

        Olet kertonut että "lukuisten" naisten kanssa seurustellut, eli sulla on ollut niitä "omia" naisia jo monta.

        Olisit nähnyt vaivaa ja säilyttänyt edes yhden niistä "lukuisista" "omista" naisistasi.

        Säilytin mutta se jätti mut tää viimesin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säilytin mutta se jätti mut tää viimesin.

        Siinä tapauksessa et nähnyt vaivaa säilyttääksesi sen "oman" naisesi.

        Ihmiset eivät noin keskimäärin lähde onnellisesta parisuhteesta tuosta vain kävelemään.

        Kun sulle aina käy niin että naiset jättää, niin se kertoo siitä että sun kanssasi ei saa onnellista parisuhdetta aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa et nähnyt vaivaa säilyttääksesi sen "oman" naisesi.

        Ihmiset eivät noin keskimäärin lähde onnellisesta parisuhteesta tuosta vain kävelemään.

        Kun sulle aina käy niin että naiset jättää, niin se kertoo siitä että sun kanssasi ei saa onnellista parisuhdetta aikaan.

        Ymmärrän allua myös siinä asiassa taitaa siksi olla täällä palstalla koska täällä ihmiset tavallaan puhuvat hänelle. Ei ole yhtä arvokasta kuin oikeat ystävät tai ystävyys mutta jotain kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän allua myös siinä asiassa taitaa siksi olla täällä palstalla koska täällä ihmiset tavallaan puhuvat hänelle. Ei ole yhtä arvokasta kuin oikeat ystävät tai ystävyys mutta jotain kuitenkin.

        Allulle on täällä palstallakin monta kertaa ehdotettu tapoja, joilla voisi saada uusia kavereita.

        Esim:

        - Ryhmäliikuntaharrastus
        - Jokin muu itseäsi kiinnostava ryhmäharrastus

        - Seurakunta
        - AA-kerho
        - A-Kilta
        - Masentuneiden tukiryhmät
        - Mielenterveysongelmaisten tukiryhmät

        - Facebookin kaverin etsintä-ryhmät
        - Auttavat puhelimet ja sivustot yksinäisille

        Jostain noiden tapaisesta yhteisöstä voisi löytyä ihan oikeita kavereita, mutta jostain syystä hän ei halua hakeutua muille sivustoille juttelemaan ihmisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän allua myös siinä asiassa taitaa siksi olla täällä palstalla koska täällä ihmiset tavallaan puhuvat hänelle. Ei ole yhtä arvokasta kuin oikeat ystävät tai ystävyys mutta jotain kuitenkin.

        Juuri näin.. haen huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allulle on täällä palstallakin monta kertaa ehdotettu tapoja, joilla voisi saada uusia kavereita.

        Esim:

        - Ryhmäliikuntaharrastus
        - Jokin muu itseäsi kiinnostava ryhmäharrastus

        - Seurakunta
        - AA-kerho
        - A-Kilta
        - Masentuneiden tukiryhmät
        - Mielenterveysongelmaisten tukiryhmät

        - Facebookin kaverin etsintä-ryhmät
        - Auttavat puhelimet ja sivustot yksinäisille

        Jostain noiden tapaisesta yhteisöstä voisi löytyä ihan oikeita kavereita, mutta jostain syystä hän ei halua hakeutua muille sivustoille juttelemaan ihmisten kanssa.

        Kyllä olen katsellut noita ja menen nyt kohta johonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa et nähnyt vaivaa säilyttääksesi sen "oman" naisesi.

        Ihmiset eivät noin keskimäärin lähde onnellisesta parisuhteesta tuosta vain kävelemään.

        Kun sulle aina käy niin että naiset jättää, niin se kertoo siitä että sun kanssasi ei saa onnellista parisuhdetta aikaan.

        Hän jätti minut yhtäkkiä tekstarilla.. ja sanoi mene töihin. No nyt on työpaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa et nähnyt vaivaa säilyttääksesi sen "oman" naisesi.

        Ihmiset eivät noin keskimäärin lähde onnellisesta parisuhteesta tuosta vain kävelemään.

        Kun sulle aina käy niin että naiset jättää, niin se kertoo siitä että sun kanssasi ei saa onnellista parisuhdetta aikaan.

        Kyllå saa. Mutta naisille ei ole kelvannut työtön mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän jätti minut yhtäkkiä tekstarilla.. ja sanoi mene töihin. No nyt on työpaikka.

        Tuolla tavalla jättäminen on selkärankatonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen katsellut noita ja menen nyt kohta johonkin.

        Uskon että menet täytyy saada innostus ja rohkeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän jätti minut yhtäkkiä tekstarilla.. ja sanoi mene töihin. No nyt on työpaikka.

        Oletko ottanut eksään yhteyttä ja kertonut että sulla on nyt työpaikka?

        Jospa hän siitä innostuisi ottamaan sut takaisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllå saa. Mutta naisille ei ole kelvannut työtön mies

        Ethän sä näytä nytkään kelpaavan naisille, vaikka sulla on töitä?

        Ei siis taida sun kohdalla olla kyse työttömyydestä vaan jostain ihan muusta, ettet naisille kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä näytä nytkään kelpaavan naisille, vaikka sulla on töitä?

        Ei siis taida sun kohdalla olla kyse työttömyydestä vaan jostain ihan muusta, ettet naisille kelpaa.

        En kelpaa en. Harmi. Parempi ku ei eti enään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ottanut eksään yhteyttä ja kertonut että sulla on nyt työpaikka?

        Jospa hän siitä innostuisi ottamaan sut takaisin?

        Ei me olla missään tekemisissä.


    • Anonyymi

      Nyt on sentää vakityö... mutta eipä naiset kiinnostu

    • Anonyymi

      "Tuolla tavalla jättäminen on selkärankatonta."
      :D :D
      Voi voi sentään. Pysytäänpä nyt totuudessa Allu!
      Tiedät tasan tarkkaan oman osuutesi tuohon että se nainen sinut jätti, ja sen, miten sen jälkeen hän joutui turvautumaan järeämpiin keinoihin koska vainosit häntä etkä jättänyt rauhaan.
      Sinulla on tapana asettua uhrin osaan. Ressukan jota kohdellaan väärin, joka on kiltti ja komea ja pitkäkin mutta naiset ei vaan ymmärrä arvostaa.
      Mitä siitä että raivoat, solvaat mitä rumimmin, käyt jopa kiinni. Ahdistelet, roikut väkisin. Jne.
      Kärsit mm. passiivis-aggressiivisesta häiriöstä ja se näkyy jokapäiväisessä elämässäsi todella hyvin.
      Olet nyt viitisen vuotta itkenyt sen naisen perään. Kyllä hänellä on jo terve ja hyvä parisuhde, ehkä on naimisissakin. On onnellinen. Silti sairaasti roikut yhä.

      Ja koska et suostu ottamaan apua vastaan vaan heittäydyt uhrin osaan ja makaat vetelänä odottamassa että asiat hoidetaan puolestasi ja elämäsi jollain ihmeellisellä taikasanalla korjataan, saat maata siinä maailman tappiin.

      • Anonyymi

        Naiselta oli tuo selkärankatonta viesti sellainen ihminen joka jättää kumppaninsa teksti viestillä on mielestäni selkärankaton. Kylmää kohtelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselta oli tuo selkärankatonta viesti sellainen ihminen joka jättää kumppaninsa teksti viestillä on mielestäni selkärankaton. Kylmää kohtelua.

        Hän oli huono. Ei tykänny kun oli työtön.. jätti vaan mut. Kaunis hän oli ja seksikäs.


      • Anonyymi

        Kohta on lääkäri ja saan apua.


      • Anonyymi

        Kyllå voi olla asiat näin, olen muuttunut pahempaa suuntaan. Nuorempana kai olin erilainen kun sain jatkuvasti naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli huono. Ei tykänny kun oli työtön.. jätti vaan mut. Kaunis hän oli ja seksikäs.

        Ei se ole mikään syy jättää ihmistä että on työtön. Oliko hänellä itsellä työ? Ihmeellisiä ihmisiä on olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselta oli tuo selkärankatonta viesti sellainen ihminen joka jättää kumppaninsa teksti viestillä on mielestäni selkärankaton. Kylmää kohtelua.

        Minä en olisi vaivautunut lähettämään edes tekstaria.


      • Anonyymi

        En usko että hänellä on mies, hän viihtyy yksin.. ei edes halua seurustella.. minä erilainen. No en jättänyt en.. haluan nyt kovasti muuttua ja olen vähän muuttunutkin.


      • Anonyymi

        Kyllä näkyy mutta esim aina en ole sellainen nyt kun käyn töissä viikolla olen suht rauhallinen.. en aina ees hauku ihmisiä.. vloput on vaikeita kun olen yksin eikä ole kavereita ja toki kaipaan kumppania.. se on selvää.


    • Anonyymi

      Juu naiset on tosi kylmiä ja nirppanokkia.. vain työn perässä.. ehkä parempi olla yksin

      • Anonyymi

        Ai siis naiset on vain sellaisten miesten perässä, joilla on työ?

        Sullahan on työ?

        Miksi ne naiset ei sitten ole nyt sun perässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai siis naiset on vain sellaisten miesten perässä, joilla on työ?

        Sullahan on työ?

        Miksi ne naiset ei sitten ole nyt sun perässä?

        En tiedä. Ajat muuttunu, tai maine jo menny


    • Anonyymi

      harmi et tilanne on tälläinen et naiset on muuttunut.. monet viihtyy enempi sinkkuina ei eti mitää ei halua miestä.. ja ovat vaatimukset kasvaneet.

    • Anonyymi

      Verottaja ei todellakaan ota palkasta 25% jos tulot ovat tuota luokkaa.

      • Anonyymi

        Kyllä ottaa.. toistaseks.. alkuvuodesta luojan kiitos tilanne muuttuu.


    • Anonyymi

      Jokainen nainen melkee ruksaa mut chatissa.. olis kiva tutustua naisiin ja yritän niitä mut heti tulee ruksia.. vissiin ei saisi enää koskaa yrittää naisia.. parempi ostaa pelikone käydä töissä.

    • Anonyymi

      Kävin lääkärille ja selitin mun pahaa oloa.. nyt taas syön masennuslääkettä joo.. ja sit psykoosilääkettä pitää alottaa nyt syömää.. en ole ollenkaa sitä ottanut.. toiv nyt auttais.

      • Anonyymi

        Toivottavasti sun olotila paranee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti sun olotila paranee.

        On se näin arkisin parempi ku käyn töissä.. on jotain ihmisiä sielä en oo yksin.. mut vloppusin jään vaa yksin tai roikun mutsissa ja sitä ei jaksa enää haluais muutoksia elämää mutku ei vaa löydä naista niin ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se näin arkisin parempi ku käyn töissä.. on jotain ihmisiä sielä en oo yksin.. mut vloppusin jään vaa yksin tai roikun mutsissa ja sitä ei jaksa enää haluais muutoksia elämää mutku ei vaa löydä naista niin ei

        Toivon että löydät miespuolisia ystäviä.


    • Anonyymi

      Aloitus on taas yksi trolli, ei sen kummempaa. Nämä paljastuvat niin helposti niin tökeröistä virheväittämistä että ei tosikaan. Tuon suuruusluokan tulojen verotus ei todellakaan ole aloittajan esittämä.
      Naisen saamiseen liittyvään osioon taas on helppo uskoa...

    • Anonyymi

      "harmi et tilanne on tälläinen et naiset on muuttunut.. monet viihtyy enempi sinkkuina ei eti mitää ei halua miestä.. ja ovat vaatimukset kasvaneet."

      Onhan se ihan julmetun väärin.
      Uskaltavat ja kehtaavatkin vaatia että mies on täysjärkinen! Latvalahoa ei huolita, mieluummin sinkkuna. On joo kyllä maailmankirjat sekasin.
      On ne vaan vaatimukset niillä, ei voi muuta sanoa!

      • Anonyymi

        Joo en jaksa sanoa enää hevon vittuakaan. Pysyn yksin. Kerta heikkolahjaisuus/kehityshäiriö estää antaa olla!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo en jaksa sanoa enää hevon vittuakaan. Pysyn yksin. Kerta heikkolahjaisuus/kehityshäiriö estää antaa olla!!!!

        Et sinä palstan kautta allu naista löydä ei sun kannata umpi outojen ihmisten kirjoituksista suuttua. Mitä sillä on väliä mitä ne ajattelee sinusta tai sun elämästä. Ei niin mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä palstan kautta allu naista löydä ei sun kannata umpi outojen ihmisten kirjoituksista suuttua. Mitä sillä on väliä mitä ne ajattelee sinusta tai sun elämästä. Ei niin mitään.

        Joo en jaksa välittää. Mulla menee iha ok. Kyllä mä vielä naisen saan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo en jaksa välittää. Mulla menee iha ok. Kyllä mä vielä naisen saan.

        Varmasti saat🙂


    • Anonyymi

      "kun käyn töissä viikolla olen suht rauhallinen.. en aina ees hauku ihmisiä.. vloput on vaikeita kun olen yksin eikä ole kavereita ja toki kaipaan kumppania.. se on selvää."

      Et aina edes hauku ihmisiä, WAU!
      Viikonloppuisin nyt sitten tietenkin mutta sitähän ei lasketa.
      Täysin normi toimintaa terveeltä aikuiselta mieheltä!

    • Anonyymi

      "Anonyymi
      22.09.2021 13:02
      Kävin lääkärille ja selitin mun pahaa oloa.. nyt taas syön masennuslääkettä joo.. ja sit psykoosilääkettä pitää alottaa nyt syömää.. en ole ollenkaa sitä ottanut.. toiv nyt auttais."

      Siis kävit lääkärillä pahan olon vuoksi ja sait reseptilääkkeitä pahan olon helpottamiseksi?
      Mutta et kuitenkaan ota niitä lääkkeitä, joita ammattilainen sulle pahan olosi helpottamiseksi on määrännyt?

      Miten kuvittelet että sun paha olosi ikinä helpottaa, ellet noudata ammattilaisten antamia hoitoehdotuksia?

      • Anonyymi

        Todellaki otan.


    • Anonyymi

      Onhan se lääkekin aina jotakin, mutta se pitää ottaa. Wi se purkissa mitään hyödytä.
      Lääkkeelä voi rauhoittaa ja turruttaa, mutta lääke ei paranna psyyken probleemaa.
      Probleemat jää, lääkkeet painaa ne vain piiloon. Ainakin osaksi.
      Ainoa oikea ja tehokas ja kunnollinen apu on alkaa tehdä työtä itsensä kanssa ammattilaisen avustuksella.
      Sitä Allu ei halua eikä kykene. Siinä on iso ongelma.
      Sitä mielenterveyttä kun ei voi mistään lapiosta kaataa sinne päänuppiin.
      Pää ei parane sillä että istuu ja odottaa että joku tulee tekee taikoja ja tuo naisen elämääsi.
      Näitten vuosien ja viestien perusteella mitä tänne olet suoltanut ainakin ulkopuolisesta vaikuttaa varsin toivottomalle. Mistä se ihme haetaan ja otetaan?

      Kun ajattelee miten moni psyykkisesti terveen kirjoissa kulkeva ja sosiaalisesti pärjääväkin kulkee yksin, niin kyllä kai ymmärtää että noin suuret rajoitteet omaava on todella haasteellisessa asemassa.

      Ja kuule kyllä se eksä varmasti on miehen löytänyt jo ajat sitten. Ei se sinua ajattele muuta kuin jos päätä pudistellen että sellaiseenkin tuli seottua. Huh sentään.
      Tuskin tervepäinen nainen seuraa vaille joutuu olemaan, ja valinnanvaraa kyllä löytyy. Se on varma.

      • Anonyymi

        Eikö se ole hyvä kun se ei täällä kokoajan ole hoito alkanut tepsimään.
        Voi hellan lettas sentään onko sulla sitä allua ikävä kun jatkuvalla syötöllä litania viestejä laitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ole hyvä kun se ei täällä kokoajan ole hoito alkanut tepsimään.
        Voi hellan lettas sentään onko sulla sitä allua ikävä kun jatkuvalla syötöllä litania viestejä laitat.

        Joo, eihän se ole täällä kuin enää pari kolme, neljä kertaa joka päivä! On vähentänyt siis huomattavasti käyntejään! Varmaan alkanut hoidot taianomaisesti tepsiä kun viettää enää vain 6 h päivässä palstalla! Ihmeparannus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, eihän se ole täällä kuin enää pari kolme, neljä kertaa joka päivä! On vähentänyt siis huomattavasti käyntejään! Varmaan alkanut hoidot taianomaisesti tepsiä kun viettää enää vain 6 h päivässä palstalla! Ihmeparannus!

        Olet oikeassa on se hyvä että sinäkin osaat ajatella positiivisesti.👍


      • Anonyymi

        Asia on totaalisen selvä.


    • Anonyymi

      Muista sitten Allu että Venlafaksiinin erittäin tavallinen sivuoire on seksuaalisen halun heikkeneminen ja erektiohäiriöt.
      Tosin voi olla hyväkin, tasoittuu ehkä tuo pakkomielteesi naisiin siinä samalla.
      Olantsapiini jota ennenkin olet käyttänyt ja nyt siis uudelleen ottamassa käyttöön? ?aiheuttaa hyvin yleisesti lihomista. Kuitenkin on tärkeää että otat lääkkeesi hankaluuksista huolimatta.
      Kannatta punnita tarkoin kumpi on parempi, tämä nykyinen kaoottinen ja sekava olotila vai lääkkeitten sivuoireet?
      Kaikille ei yhtä voimakkaita oireita tule, ja hyvin usein ne myös lievenevät käytön jatkuessa.
      Ja tietysti se tärkein eli terapia! Ja siihen aktiivisesti osallistuminen ja motivaatio!!

    • Anonyymi

      Aha en jaksa teitä ja koko palstaa enään.

      • Anonyymi

        Eihän sun tarvi tänne tulla eikö se ole tarkoituskin että vähennät tai lopetat palstalla käynnin jos koet sen huonoksi itsellesi.


    • Anonyymi

      Ettei vaan 1400 euron brutto?

      Ketjun aloittaja on joko mieltynyt työpaikkaansa, kun edelleen on siinä, tai sitten ei pääse siitä eroon .

      Omakohtaista kokemusta. Kostaja TJ- piti huolen paremman palkan perässä lähtevistä niin, että aina kun haetun paikan pomo soitti kysyäkseen hakijasta, mihinkään sillä alalla ei päässyt. Vasta sitten onnistui kun osui kohdalle kyselemättä vastaanottava työnantaja. Kortiston kautta paenneelta tie nousi pystyyn samalla tavoin kun toimisto poisti tiedoista työtödistuksen kyseisesta firmasta.

      Helppo ja huonopalkkainen homma voi tulla kalliiksi. Huono palkka on yleensä oire monesta muusta asiasta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        25% veroa meni siksi, ettei aloittaja ymmärtänyt pitkän työttömyyden jälkeen tämän uuden työsuhteensa alussa tarkistaa veroprosenttiaan. Tyytyväisenä nosteli lähes verotonta liksaa, kunnes jotain kautta havaitsi että mojovat mätkyt on tiedossa, ellei nosta loppuvuodeksi veroprosenttiaan roimasti.


      • Anonyymi

        Ei jää ei.. mutta pärjään kyllä. ens vuonna sit tienaan taas kivasti :D.


    • Anonyymi

      Onneks on töitä kokoajan ja palkka tulee.. niin mahdollisuus naisen saantiin paljon parempi.

    • Anonyymi

      No, onneksi olet vähään tyytyväinen.
      Jos vielä joskus saat velkasi maksettua niin elät herroiksi noilla tuloilla!

      • Anonyymi

        Tuskin Allu malttaa olla ottamatta lisää velkaa, jos nykyisen joskus saa maksetuksi. Eihän tuo järkevästi osaa rahaa käyttää.


    • Anonyymi

      Velkaa on kaikilla ja semmosta elämä on.

      • Anonyymi

        Velkaa ei ole läheskään kaikilla. Monikin aikuinen ihminen elää vailla velkavankeutta, kun on hoitanut raha-asiansa järkevästi.

        Opintolaina, asuntolaina jne. ovat melkoisen eri asia, kuin pikavipeillä hankittu shoppailu- ja dokailuvelka.


    • Anonyymi

      No ihan sama. Menneisyys on menneisyyttä nyt on asiat paljo paremmin eikä vippejä eikä tule koskaan!

      • Anonyymi

        Vuodesta toiseen sanot ettet enää ota velkaa ja joka vuosi olet ottanut uusia pikavippejä. Joka vuosi sun äiti on pelastanut sut ja maksanut sun velat pois. Ajat äitisi köyhäintaloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuodesta toiseen sanot ettet enää ota velkaa ja joka vuosi olet ottanut uusia pikavippejä. Joka vuosi sun äiti on pelastanut sut ja maksanut sun velat pois. Ajat äitisi köyhäintaloon.

        Elän ihan omilla rahoillani. Tottakai olen ottanut ennen velkaa ku ostin auton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elän ihan omilla rahoillani. Tottakai olen ottanut ennen velkaa ku ostin auton.

        Sä olet moneen kertaan täällä palstalla kertonut, että sulla on ulosottoja pikavippivelkojen takia. Kerroit myös että kun äitisi sai maksettua pois sun edelliset kymppitonnien velat, otit heti perään lisää velkaa.


    • Anonyymi

      Töissä ei ole järkeä muutenkaan, jollei tee sellaista hommaa mistä oikeasti tykkää. Silloin ei ole niin väliä isosta palkastakaan, jos työaika on mukavaa tekemistä. Harvalla on niin hyvin pullat uunissa.

    • Anonyymi

      Lopeta duunit ja ala toyboyksi jollekkin iäkkäälle, rikkaalle milfille. Vähän joudut sillintuoksuista värkkiä nuolemaan muttaa saat kuitenkin mummon orkun jälkeen lopulta pimperoa. Ihan hyvä vaihtokauppa?

    • Anonyymi

      Onko enemmän järkeä pitkän työelämän (mm 1900 yövuoroa) jälkeen saada eläkettä 3700 euroa josta 1100 euroa veroon?
      Mietipä tätä!

    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      151
      2942
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      95
      1594
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1507
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      365
      1390
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      121
      1381
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1195
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      15
      921
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      47
      840
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      258
      806
    10. 55
      764
    Aihe