Mitä kauemmin yhdessä olemme, sitä enemmän pieruhuumori kuuluu suhteeseemme...
Mies saattaa aamulla päästää sängyssä mojovan pamauksen, ja hauskuuttaa sillä itseään (ja mua) koko loppupäivän. Tyyliin "ei vitsit sun kanssasi on kyllä vaikea olla kun päästelet sellaisia laukauksia, huhhuhh huh." Ja nauraa kovasti päälle ja mielettömälle oivallukselleen että se olisin ollut minä joka laukauksen päästin. Riimittelee pierurunoja, mitä hurjempi ja enemmän _minuun_ liittyjä niin sitä hauskempi.
Kyllä nämä muakin usein naurattavat, ja mikäs siinä pieni pikantti lisä suhteessa. Mutta välillä kyllä mietin, mihin tämä on menossa. Kun nyt jo puoli päivää hauskuuttaa yksi paukku. Ja voi luoja jos minä oikeasti satun päästämään pienen pierun, siitä saan kuulla monta kuukautta!
Onko teillä muilla ihan samanlaista?
Pieruhuumori kukoistaa meillä
20
2332
Vastaukset
- terovaasa
käyttekö kumpikaan ihan täysillä?
- ap.
Heh, no sitä en tiedä. Ei meillä piereskellä miten sattuu, mutta jos vahinkopieru pääsee käymään niin mies repii siitä juttua pitkäksi aikaa. Kaasulla se siis ainakin välillä tuntuu käyvän, täysillä -sitä en tiedä...
- kala
ap. kirjoitti:
Heh, no sitä en tiedä. Ei meillä piereskellä miten sattuu, mutta jos vahinkopieru pääsee käymään niin mies repii siitä juttua pitkäksi aikaa. Kaasulla se siis ainakin välillä tuntuu käyvän, täysillä -sitä en tiedä...
Mun maha on kovasti sekaisin menevää sorttia, ja välillä...tai siis oikeastaan aina...tulee paukuteltua ihan mojovasti. Mieheni saa siitä ilon itselleen irti ja jokainen mun pieruni pitää kommentoida jollain lailla.
Välillä se vähän ärsyttää, siis se kommentointi. Kun ärsyttää oma piereskelykin. Mutta tulee vaan maha niin pirun kipeeksi jos pidättelee!
- pierut
Mulla laktoosi-intoleranssi ja pieruni haisevuudessaan sitä luokkaa ettei mieskään samaan pysty. Ja kyllä hän on kummissaan....
- 6 lapsen isä
meilläkin tuo emäntä, laktoosivaivainen kun on, päästää sellaisen äänettömän tappajan, että ihmetellä saa :-)
:-) juu, varotusääntä ei kuulu, mut haju tappaa :-)
On muuten tehokas peiton alla tehtynä :D - ...
6 lapsen isä kirjoitti:
meilläkin tuo emäntä, laktoosivaivainen kun on, päästää sellaisen äänettömän tappajan, että ihmetellä saa :-)
:-) juu, varotusääntä ei kuulu, mut haju tappaa :-)
On muuten tehokas peiton alla tehtynä :DJos Miehesi saa pieruista ilon ittelleen irti ni mitäs sitten. eiks se oo hyvä että jostain innostuu niin kovasti.
- tähtisiina
Meillä myös kuuluu arkeen tuo pieruhuumori. Mies varsinkin laskee leikkiä siitä ja itsekin satun kommentoimaan (huumorilla, kuitenkin), jos mies töräyttää. Jos multa sattuu pääsemään paukku, mies aina kommentoi, että "oho!" tai sitten "no olipas onneton, pystytkö tähän" ja töräyttää itse kovemmat (ja pahemman hajuiset) leijat. Mutta ei kuitenkaan revi huumoria koko päivän mun paukusta, unohtaa samantien asian sen jälkeen, kun on kommentoinut asiaa.
Sekin on ihan tavallista, että kun katson telkkaria, mies tulee telkun eteen seisomaan perse muhun päin ja päästää kunnon desibeli-pommit. Tai sitten tulee mun luokse ja sanoo, että olis asiaa mulle. Sitten pysähtyy, silmiin tulee keskittynyt ilme, ja.. PRRRRRR! Sitten tulee semmoinen 10 sekunnin ja neljän oktaavin maratonpaukku.. Tiedän kyllä, koska miehellä on taas joku pierujuttu mielessä. Ei kuitenkaan koskaan ole tehnyt pierurunoja, jotka liittyisivät muhun. Niin pitkälle ei ole vielä päässyt.. :)
Kait ihan normaalia miesten touhua nuo kaasujutut. Onneksi itselläni on hurtti huumorintaju, joten en juurikaan pahastu noista kaasujutuista, vaan nauran mukana, jos juttu sattuu olemaan huvittava :)- kaasunaamarille olis käyttöä
Mies suorastaan puhuu persereiällään.. Hän on wagnerin tavoin pieruvapaan suhteen kannalla. En oo koskaan mikään nirppanokka ollut mutta kyllä mustakin on tullut aika sika mieheni kanssa :) Just tuo sama että olis asiaa, ja PRÖÖÖT, toistuu meilläkin. Ja meillä mies kommentoi niitäki pieruja että jos oon vessassa ja se vaikka nukkuu tms, sillä on joku ihme pierusuodatin korvassa, sitte kuuluu AHHAA! ja hillitöntä naurua ku oon pierassu.. no mun mies ainaki elää pitkään ku nauraa niin paljon..
- tähtisiina
kaasunaamarille olis käyttöä kirjoitti:
Mies suorastaan puhuu persereiällään.. Hän on wagnerin tavoin pieruvapaan suhteen kannalla. En oo koskaan mikään nirppanokka ollut mutta kyllä mustakin on tullut aika sika mieheni kanssa :) Just tuo sama että olis asiaa, ja PRÖÖÖT, toistuu meilläkin. Ja meillä mies kommentoi niitäki pieruja että jos oon vessassa ja se vaikka nukkuu tms, sillä on joku ihme pierusuodatin korvassa, sitte kuuluu AHHAA! ja hillitöntä naurua ku oon pierassu.. no mun mies ainaki elää pitkään ku nauraa niin paljon..
Ja kyllä tuo meidän mies myös tekee niin, että tulee mun luokse sormi oikein opettavaisesti ja julistavasti pystyssä ja sanoo "ootkos kuullut tämmöisestä". Samalla nostaa jalkaa ja töräyttää oikein megapaukut.. :) Ja samoin siitäkin on tullut käytäntö, että kun ollaan nukkumassa ja mies pamauttaa, niin on pakko heilutella sitä peittoa niin, että hajut leviävät mun nenään. Ja sitten nauraa räkättää, kun mä pidän nenästä kiinni ja käännän kylkeä..
Mies on oikea maidon suurkuluttaja, melkein yksi purkki menee päivässä. Tästä se paukuttelu varmaan johtuu.. Ei siinä paukuttelussa sinänsä mitään (jos ei tee sitä julkisilla paikoilla!), mutta kun tuon miehen pierut tuppaavat olemaan niin pahanhajuisia, äänekkyyden lisäksi..
Itselläni on enemmän taipumus näihin "tappajatuhnuihin", eli ääntä ei tule, mutta se HAJU! Kun mies haistaa, mitä mä olen tehnyt, niin johan on, että "hyi s**tana!" ja yleensä nauraa räkättää siihen päälle :)
Meillä on joskus poikien peli-iltoja, eli miehen kaverit tulevat meille kaljalle ja pelaamaan pleikkaria. Iloisen puheensorinan mukana silloin tällöin kuuluu muutama röyhtäys tai pieru ja johan koko äijälaumalla on hetkeksi vitsailtavaa :) Mukavahan se on, ettei pojat ainakaan kipsaa meillä vaan ovat heti kuin kotonaan (jotkut kavereista ovat kyllä piereskelleet mun nähden ja joku oli ihmeissään, kun mä en alkanutkaan nipottaa :)). - Essi
Tätä lukiessani sain ainakin mojovat naurut! Ensinnäkin on teillä ihmisillä keskustelun aiheet...tai ainakin se on kummallista kun pidätte sitä niin hauskana. En kyllä ole mikään tiukkapipo (vaikka siltä voi vaikuttaa) mutta itse en ole koskaan pierassut miheni kuullen (yhdessä yli 4 vuotta). Se ei vaan ole mielestäni kovin soveliasta ja niitä voi päästellä omissa oloissaankin! Itseäni kyllä ärsyttää kun mies piereskelee missä sattuu ja kenen tahansa läsnä ollessa... On alkanut pikku hiljaa ärsyttää! Aikuinen ihminen voisi opetella vähän käytöstapoja. Toivottavasti pojastamme ei tule isänsä kaltainen sika. Enkä kyllä ymmärrä mitä hauskaa siinä on kun toinen tulee naamalle paskomaan!!!
- tähtisiina
Essi kirjoitti:
Tätä lukiessani sain ainakin mojovat naurut! Ensinnäkin on teillä ihmisillä keskustelun aiheet...tai ainakin se on kummallista kun pidätte sitä niin hauskana. En kyllä ole mikään tiukkapipo (vaikka siltä voi vaikuttaa) mutta itse en ole koskaan pierassut miheni kuullen (yhdessä yli 4 vuotta). Se ei vaan ole mielestäni kovin soveliasta ja niitä voi päästellä omissa oloissaankin! Itseäni kyllä ärsyttää kun mies piereskelee missä sattuu ja kenen tahansa läsnä ollessa... On alkanut pikku hiljaa ärsyttää! Aikuinen ihminen voisi opetella vähän käytöstapoja. Toivottavasti pojastamme ei tule isänsä kaltainen sika. Enkä kyllä ymmärrä mitä hauskaa siinä on kun toinen tulee naamalle paskomaan!!!
Ei meillä kuitenkaan mies julkisilla paikoilla päästele kaasuja, onneksi. Sitten kyllä nostaisin metelin, jos mies jossain kaupassa töräyttelisi jne.. Kotona tehkööt, mitä tykkää.
Kirjoittelit, että et tiedä, kauanko jaksat miestäsi. Oletko puhunut miehesi kanssa, että piereskely ärsyttää? Jos hän sitten kunnioittaisi sinuakin sen verran, että jättäisi nuo piereskelyt neljän seinän sisään.
Kirjoitit alempana, että et tiedä, kauanko jaksat katselle miest, seksikin jo kuollut.. Vaikuttaa siltä, että teillä on muutakin skismaa kuin pelkästään miehen kaasujutut. Kannattaa puhua ja jos ratkaisua ei näy, suosittelisin, että lähdet suhteesta ja otat pojan mukaasi.
Sori vaan, mutta sain hiukan tiukkapipoisen kuvan.. Jos kotona pitää koko ajan kontrolloida kaikkea, jopa suolen toimintaa (mikä toimii muuten aika tahdosta riippumatta) eikä pysty rentoutumaan.. No joo, teidän sääntönne ei kuulu mulle, joten samapa tuo.. - Anonyymi
tähtisiina kirjoitti:
Ja kyllä tuo meidän mies myös tekee niin, että tulee mun luokse sormi oikein opettavaisesti ja julistavasti pystyssä ja sanoo "ootkos kuullut tämmöisestä". Samalla nostaa jalkaa ja töräyttää oikein megapaukut.. :) Ja samoin siitäkin on tullut käytäntö, että kun ollaan nukkumassa ja mies pamauttaa, niin on pakko heilutella sitä peittoa niin, että hajut leviävät mun nenään. Ja sitten nauraa räkättää, kun mä pidän nenästä kiinni ja käännän kylkeä..
Mies on oikea maidon suurkuluttaja, melkein yksi purkki menee päivässä. Tästä se paukuttelu varmaan johtuu.. Ei siinä paukuttelussa sinänsä mitään (jos ei tee sitä julkisilla paikoilla!), mutta kun tuon miehen pierut tuppaavat olemaan niin pahanhajuisia, äänekkyyden lisäksi..
Itselläni on enemmän taipumus näihin "tappajatuhnuihin", eli ääntä ei tule, mutta se HAJU! Kun mies haistaa, mitä mä olen tehnyt, niin johan on, että "hyi s**tana!" ja yleensä nauraa räkättää siihen päälle :)
Meillä on joskus poikien peli-iltoja, eli miehen kaverit tulevat meille kaljalle ja pelaamaan pleikkaria. Iloisen puheensorinan mukana silloin tällöin kuuluu muutama röyhtäys tai pieru ja johan koko äijälaumalla on hetkeksi vitsailtavaa :) Mukavahan se on, ettei pojat ainakaan kipsaa meillä vaan ovat heti kuin kotonaan (jotkut kavereista ovat kyllä piereskelleet mun nähden ja joku oli ihmeissään, kun mä en alkanutkaan nipottaa :)).Meillä mies tulee piereen aamuherätyksen suoraan nenään ja huolehtii pitkään, että varmaan herään!
- Inda
Jotkut naiset ei kuulemma ikinä piereskele ja eihän se monen mielestä (miestenkään) kuulu naisille, joten ehkä se sitten hauskuuttaa miehiä kun toiselta pääsee vaikka vahingossa.. en kestäisi mitään yletöntä pieruhuumoria ja meillä se huumori on sitä että on kiva paukautella, kummalta lähtee kovemmin. Ja sitten nauretaan jos tulee vaan suhu.
Tämä kyllä kuulostaa kirjotettuna aika pimeältä :) - pippa
Mua ärsyttää piereskely sen kaikissa muodoissa, kotona isä ja veli pierivät kuin parhaatkin taiturit ylpeinä saavutuksistään ja inho jäi siihen hommaan. nyt kuitenkin mieheni laskettelee myös huolella mutta osoittaa edes katuvaisuuden merkkejä tietäessään minun inhoavan pieremistä ja pyytelee anteeksi ja selittelee "olevansa kipeäkin vähän". Miestä naurattaa myös suuresti kun kuulee minun kakalla käydessäni piereskelevän, mikähän siinä on niin hauskaa... Itse saisin varmasti suunnattoman raivarin jos mies asettautuisi jonkun toisen miehen tapaan television eteen ramille pieremään tai sanoisi "mulla on vähän asiaa" ja pierisi. ehkä suhteemme on sitten vielä niin alussa ja myöhemmin totun moiseen pierentään, mutta vielä en ainakaan halua sitä sulattaa. Itse en halua ikinä pierrä muiden ihmisten läsnäollessa ja toivoisin muilta samankaltaista kunnioitusta.
- Essi
Löytyihän täältä joku muukin joka on mun kanssa samoilla linjoilla! Oo onnellinen kun oot saanu miehen jolla on käytöstapoja. Mua on alkanu niin suunnattomasti ärsyttää jatkuvasti piereskelevä ukko, sama ketä on lähellä niin ei muuta kun antaa vaan tulla! Oikeen jalkaa vielä monesti nostaa! Ihan hävettää sen puolesta! Itse en piereskele kun ehkä parhaan kaverini ollessa paikalla ja silloinkaan siitä ei tarvi tehdä numeroa! Kauankohan jaksan enää katsella piereskelevää ja haisevaa miestäni... Seksihalutkin jo menneet...
- minä
Essi kirjoitti:
Löytyihän täältä joku muukin joka on mun kanssa samoilla linjoilla! Oo onnellinen kun oot saanu miehen jolla on käytöstapoja. Mua on alkanu niin suunnattomasti ärsyttää jatkuvasti piereskelevä ukko, sama ketä on lähellä niin ei muuta kun antaa vaan tulla! Oikeen jalkaa vielä monesti nostaa! Ihan hävettää sen puolesta! Itse en piereskele kun ehkä parhaan kaverini ollessa paikalla ja silloinkaan siitä ei tarvi tehdä numeroa! Kauankohan jaksan enää katsella piereskelevää ja haisevaa miestäni... Seksihalutkin jo menneet...
Kun luin näitä viestejä,niin nauroin niitä lukiessa:)
Meillä mies piereskelee ja välillä sellaisia tuoksuja ja minä piereskelen joskus ja joskus voi olla melkoinen tuoksu,mutta me vaan nauretaan ja otetaan huumorilla koko piereskely.
älä ole noin tiukkapipoinen ja kyllä se on hyvä että päästää joskus kaasut pihalle,ei sitä tarvitse noin hieno olla kotona,eri asia jos alkaa piereskelemään julkisilla paikoilla tai kylässä niin sitten on aihetta suuttua,mutta kotona kukin saa olla oma itsensä ja ei tarvitse olla tiukkapipoinen.
- liika on liikaa
Minä en jaksa mieheni jatkuvia "vitsejä" piereskelystä. Hän ei siis niinkään piereskele vaan käyttää kaikki mahdollisuudet pieruäänten matkimiseen - 37-vuotias! Lautapelin laatikko, keittiön imukupeilla seinään kiinnitettävät koukut, ilmapallot... kyllä niitä kodista löytyy, ja aina vain uusia.
En tiedä kumpi on pahempaa: Se, että hän jokapäiväisten pöräytysäänien lomassa hän valittaa minulle, kun olen pahalla päällä, vai se, että hän jopa rakastelun jälkeen saattaa tehdä pöräytysäänen huulillaan esim. napaani tai rintani alle. Todella alentavaa, eikä kyllä ainakaan lisää haluja olla lähekkäin hänen kanssaan. - fgldnugfih
Heh, meillä minä naisena piereskelen ahkerammin ja taidan naureskellakin niille enemmän, mies välillä ihmettelee naureskellen miten voi huvittaa moinen asia niin paljon ja kiusaa minua paukuistani :) Olen äänellisten ja hajuttomien päästäjä, joten siitä ei aiheudu sen kummempaa haittaa, mies taas harrastaa pökerryttävän hajuisia hiljaisia hiihtäjiä. Kummallekkaan se ei ole ongelma, rennosti kotona ja välillä hieman naureskellaan :) Ei elämä niin vakavaa saa olla :) Muualla ollessa kuitenkin käytöstavat löytyvät, emme piere kylässä, kaupassa tms edes vahingossa.
- Anonyymi
Piereskelkää rauhas
- Anonyymi
Ei 🤭
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192118Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281684Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021177- 65929
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53885- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31696Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33622