Rovaniemi 1986 perjantaina klo 19:00

Rovaniemellä 1986 klo 19 oli tunnelmat huipussaan. Kohta päästäisiin kulmaan ja näkemään tuttuja. Ehkäpä poikettaisiin Tinatuopissa ja Sampossa. Ensin kuunneltaisiin Kuhalta haettua levyä LP-soittimessa, otettaisiin pohjat ja viriteltäisiin juppikukkula kuntoon.

Oi niitä aikoja.

7

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kulla olli mahtava meiniki ja tinatoopi olli paljo poruka kelo 20,00

    • Anonyymi

      olin "kulmilla" ja ihan kivaa oli tavata kavereita ja saatiin juttua aikaan kaikesta. mitäs on nykyään ?? ei mitään. kännykät naamataulusa norkoilua jne..
      eikä ollut "matuja"

      • Anonyymi

        Aika kultaa muistot.. Ei ollut Sampo-keskusta, ainoastaan ravintola, eikä matuja, Pistossa saattoi olla romaneja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika kultaa muistot.. Ei ollut Sampo-keskusta, ainoastaan ravintola, eikä matuja, Pistossa saattoi olla romaneja.

        Minäkin olen matu, eli maahantulija. Nimittäin tulin maahan Haaparannalta, kun kävin Ikeassa. Kyllä niitä matuja on ollut aina. Ja suomalainenkin on maahantulija kun menee ulkomaille.


    • Anonyymi

      Kylillä oli vielä 80-luvulla sakkia pe- päivästä su-iltaan,grillijonot jne,ihan eri touhua nykyään.Silloin oli kivaa olla kakara ja leikittiin vanhempaa...Niitä surkeita panoja en kaipaa,jeesus mitä sotkemista se opettelu oli...

    • Anonyymi

      Itse vietin jo koti-iltoja tuohon aikaan, olihan meille vaimon kanssa tullut perheenlisäystä. Noihin aikoihin olin hankkinut perheellemme ensimmäiset videot Tuomen liikkeestä. Sitä ennen piti hakea vuokraamosta videonauhuri ja kasetit Pekan videosta, joka oli nykyisen Roy Clubin paikkeilla. Tenavapuotista haettiin esikoisellemme lastenvaatteita Pohjolankadulta, ja samalla käytiin siinä vieressä Tapanisen kaupassa. Sieltä sai aina tuoretta leipää ja pullaa, kun leipomo toimi vieressä. Töitten jälkeen käväisin pari kertaa viikossa pelaamassa uhkapelejä eli bingoa ja raha-automaatteja Rovaniemen Reippaan bingolla Rovakadun alkupäässä. Voi tosiaankin sanoa, että kaipaan niitä aikoja.

    • Anonyymi

      kulla on ikkava,oli sillo nouri ja juuri aukki minu kaapa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      300
      3315
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1798
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1335
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1293
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1193
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe