Ps naispuolisen piirisihteerin käytös kokouksissa on nykyään ala arvoista, varmaankin olisi syytä vaihtaa pikaisesti jos haluavat pärjätä aluevaaleissa.
Piirisihteeri
25
1343
Vastaukset
- Anonyymi
Niin on ollut aika paljon viime aikoina kokouksissa.
- Anonyymi
Naiset on karkuteillä kun ovat metriä kauempana hellasta. Näin se näyttää valitettavasti olevan.
- Anonyymi
Kyllä siellä saman tason muutaman äänen saaneita miehiäkin päsmäröi. Koskahan fiksummat hermostuu.
- Anonyymi
Ovat jo tainneet hermostua oikein kunnolla, jos oikein olen kuullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ovat tehneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään ihme ole kun seuraa toimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä juttu, toivottavasti löytyy paljon parempi ja hyväkäytöksinen sihteeri tilalle..
- Anonyymi
Nuo muutaman äänen saaneet eivät taida olla mitään edisoneita vain paljon päinvastoin melkoisen pienellä kapasiteetilla varustettuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä juttu, toivottavasti löytyy paljon parempi ja hyväkäytöksinen sihteeri tilalle..
Ja ei haittaa että myös ammattitaitoinen ja rehellinen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo muutaman äänen saaneet eivät taida olla mitään edisoneita vain paljon päinvastoin melkoisen pienellä kapasiteetilla varustettuja
Niin varmaankin ovat.
- Anonyymi
Aika surullista, äänestäjienkin kannalta.
- Anonyymi
Hyvä piirisihteerihän se on. Antaahan naisen olla. Hyvähän se on jos eivät äänestä persuja.
- Anonyymi
Tasa-arvoahan on nykyään se että kaikki esim. johtokunnissa ym. on naisia. Tähän on menty valitettavasti.
- Anonyymi
Hyvää se ihminen ei ole vuosiin nähnyt, kiero kuin korkkiruuvi hän on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu niin on ja taitaa tuo ikäkin painaa jo liikaa, jättäisi hommat nuoremmille ja paljon viisaamille.!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeassa olet, oma etu on ajanut yhteisen edun edelle jo aikoja sitten. Kukapa voi enää luottaa moiseen henkilöön...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeassa olet, oma etu on ajanut yhteisen edun edelle jo aikoja sitten. Kukapa voi enää luottaa moiseen henkilöön...
Ei kukaan jos asiaan perehtyy kunnolla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyy olevan sitoutumattomana listalla on tainnut puolueen porukat tehneet päätöksiä henkilön käsittömästä toiminnasta...
- Anonyymi
Syytä vaihtaa heti.
- Anonyymi
Perussuomalaiset ainoana puolustaa suomalaisia ihmisiä. Muut halaa maailmaa.
- Anonyymi
Tyhmiä huutajia koko persusakki. Nähtiin viime hallituksessa etteivät saaneet mitään aikaan. Pakolaisia tuli kymmeniätuhansia ja persut katsoivat tumput suorina. Kuinka on pokkaa huutaa ja haukkua muita,kun itse ei pysty mitään tekemään. Haloo. Tyhmien pässien porukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmiä huutajia koko persusakki. Nähtiin viime hallituksessa etteivät saaneet mitään aikaan. Pakolaisia tuli kymmeniätuhansia ja persut katsoivat tumput suorina. Kuinka on pokkaa huutaa ja haukkua muita,kun itse ei pysty mitään tekemään. Haloo. Tyhmien pässien porukka.
Takuuvarmaa kommariulinaa, et vissiin tajua, että Kokoomus ja Keskusta oli ihan samassa hallituksessa myötävaikuttamassa tuohon vuoden 2015 maahantunkeutujainvaasioon. Ei sitä persut yksin päättäneet, joten aika vammaista heitä yksin syyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takuuvarmaa kommariulinaa, et vissiin tajua, että Kokoomus ja Keskusta oli ihan samassa hallituksessa myötävaikuttamassa tuohon vuoden 2015 maahantunkeutujainvaasioon. Ei sitä persut yksin päättäneet, joten aika vammaista heitä yksin syyttää.
Säteileekö 5g mastot ikävästi, saako rokotteesta seurantasirun. Mees Kemin komukka omaan pilttuus itkemään vai onko hoppu katuspurgurountiin eiku partiointiin
- Anonyymi
Löyty parempi ehdokas https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8eb70bad-6594-4ae9-904a-9c0dd85cfd2f
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627226
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264158- 493611
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473200- 512946
- 482444
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262336Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732039Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551995- 291896